Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

39 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
yanyo111
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
332
Lid geworden op:
za 22 mei 2010, 20:41

Re: Tutorial: Grotere appartementen.

leuk heel leuk als ik gewoon al die bolletjes verweider dan heb ik gewoon een heel kavel plus flat plus apartement erin dus dan heb ik een hele kavel lol :flapper (als dat werkt teminste :flapper hihihi)
Na 5 jaar weer terug op het forum :D al lid sinds 2010 (H)
Upload af en toe leuke dingen in de Sims community (yanyo111)
alexie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1276
Lid geworden op:
wo 16 dec 2009, 19:52

Re: Tutorial: Grotere appartementen.

ik ken dat forum niet eens, en kans dat het nagemaakt is is volgens mij wel duidelijk.

ik heb op s3n gepost: di 09 Nov 2010, 19:37
en op simsplanet2 is gepost op: Wo Nov 10, 2010 22:04

wil wel ff zeggen , ik kom niet eens verder dan s3n, teveel site's die linken en na apen.
Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: Tutorial: Grotere appartementen.

Oh, handig dat jullie deze ook hebben :)
Ik had hem eerst op sp2 gezien en vandaaruit geprobeert :)

Nu zit ik wel met een probleem (heb dit ook op het sp2 forum gezet, maar dubbele hulp kan geen kwaad :D)


Telkens als ik mijn gezin aan de woning wil toevoegen nadat ik deze heb vergroot en ik ga van de koopmodus terug naar de leefmodus (dus ik zet een nieuw voorwerp in mijn appartement en wil daarna terug spelen gaan) blijft mijn Sims hangen.
Het spel gaat niet terug naar de leefmodus, maar blijft in de koopmodus hangen. Als ik met mijn cursor over de sims ga zie ik hun namen en over voorwerpen in de koopmodus zie ik het ook, dus ....
het hangt niet volledig vast.

Ik heb het tot nu toe al een half uur laten laden, maar die wilt nog steeds niet terug naar de leefmodus.
De cheats zijn terug afgezet, dus hier zit het probleem ook niet....


Help?



EDIT:
Heb net geprobeert opnieuw, heb geen cheats gebruikt en het gaat nog steeds niet.
Ik kan wel van de koopmodus naar leefmodus switchen als ik geen gezin erin heb zitten... Voor de rest heb ik geen last van 'bugs', ik zou toch echt niet dit gezin willen verwijderen want zit al aan generatie 15 momenteel *fierheid heerst*
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Tutorial: Grotere appartementen.

Wow, wat een geweldige tutorial! Inderdaad, de appartementen zijn te klein. :$ Dit is de perfecte oplossing. :D
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie