Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

41 berichten • Pagina 2 van 3

Kyta

Re: S3N's Gids: Veilig downloaden

:blush .. sorry.. ik schrok ook ff ... oohh was je bijna alles kwijt... pff.. gelukkig maar.. :omg ik zal het ff uitleggen.. :wink


als je alle conflicten hebt weggehaald dan kun je gewoon je spel weer opstarten.. blijf je problemen houden dan kun je deze 4 bestanden in:

Mijn documenten/ Electronic arts / Sims3

weghalen, het spel zal zelf alles weer laden.. en de bestanden opnieuw ophalen zeg maar.

Afbeelding

please laat de DCBackup map gewoon staan... :laugh
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: S3N's Gids: Veilig downloaden

Oke, ik denk dat ik het wel snap. Als ik de conflict bestanden verwijder, zijn ze dus ook echt weg (jammer dat je niet kunt zien WELKE dingen je verwijdert). En wat bedoel je precies met 'problemen'? Ik haal bijvoorbeeld die 4 bestanden weg, en dan maakt mijn spel diezelfde bestanden zelf weer aan ofzo? (ik ben nog niet zo technisch met dat soort dingen :$)
Afbeelding
Kyta

Re: S3N's Gids: Veilig downloaden

als je last hebt van een traag spel nadat je alles hebt gecontroleerd, dan kun je die 4 bestandjes weghalen en zal het spel verder alles opnieuw laden..

als je geen problemen meer hebt .. nergens aankomen en elke keer als je download ff checken.. :wink
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: S3N's Gids: Veilig downloaden

Alles werkt nog bij mij!!! :thumbsup

Heb het net even getest! Al moest ik wel even een traantje wegpinken omdat mijn mooie Mosc eettafel niet meer in mn wedstrijdhuis stond ;)

Heb trouwens ook meteen de sprong in het diepe gewaagd met een update van de game, dat durfde ik niet meer sinds de berichten hier op de site. Maar alles werkt nog :)

Wat ik me nu ook ineens bedenk trouwens...als die blauwe kavels niet aan de HOEVEELHEID downloads ligt...DAN KAN IK WEER LEKKER GAAN DOWNLOADEN! yoeehoeee :thumbsup
Wanneer komen de volgende daily finds? ;)
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: S3N's Gids: Veilig downloaden

Nog even een klein vraagje hierover.
Dit programma controlleerd alleen de packages downloads toch?
Kunnen Sims3Packs geen blauwe kavels geven dan of uberhaubt problemen?

(Je kan die download map namelijk ook niet scannen, omdat hij dan geen package bestanden vind zegt 'ie)

Of vallen die Sims3packs ook onder de DCBackup?
rogerw
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 11:32

Re: S3N's Gids: Veilig downloaden

Heej,
een probleem... die link waar die naar toe lijd... die site... daar kom ik niet wijs uit... ik kan hem niet downloaden... ik weet wel waar downloaden staat maar als ik daar op druk dan gebeurt er niks...
ik heb namelijk een probleem... tijdens het spelen valt het spel om ongeveer 30 min. uit.

gr. rogerw
Als vals zingen strafbaar was was ik meester crimineel
rogerw
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 11:32

Re: S3N's Gids: Veilig downloaden

Ty Kita...
maar ik kom er weer niet wijs uit... sorry ...
Ik heb me gerigistreert mar als ik op de rar link druk komt er een pagina met: no cookies found .
en ik laas dat je er winrar nodig hebt... en om dat te downloaden moet je betalen.
ik denk dat ik gewoon om de sim dag het spel moet opslaan.

gr. rogerw
Als vals zingen strafbaar was was ik meester crimineel
Gebruikersavatar
crazycuddle
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 16 feb 2010, 18:58

Re: S3N's Gids: Veilig downloaden

Oh, wat ben ik blij dat ik dit topic vond ^^

Ik ben er alleen nog niet helemaal overheen. Minstens 100 downloads weg... dat moet ik wel even verwerken hoor. Maar ach, als mijn spel nu niet meer spontaan af sluit, vind ik het best ^^

Ik ben benieuwd of mijn spel het weer helemaal doet als ik het opstart ^^

Bakie schreef: Wat ik me nu ook ineens bedenk trouwens...als die blauwe kavels niet aan de HOEVEELHEID downloads ligt...DAN KAN IK WEER LEKKER GAAN DOWNLOADEN! yoeehoeee :thumbsup
Dat is wijsheid O.O
Oh, wat zonde! Ik heb laatst nog zo veel downloads verwijderd omdat ik dacht dat het aan de hoeveelheid lag ><
-rent naar de prullenbak- Yes, het grotendeel zit er nog in ^^ -alles er weer in gaat zetten-
Is it just me... or am I being watched?
Wait... what is that green crystal above my head doing there?

Weergave- en sorteeropties