Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

76 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

~Morgen is de toekomst. Dagboek over pesten.~ Update 05/08

Lieve lezers,

Ik zie tegenwoordig steeds meer dagboeken opduiken over gebeurtenissen die écht zijn gebeurd. Ook ik besloot iets te schrijven over wat er vorig jaar gebeurd is. Vorig jaar, in de brugklas, werd ik gepest. Ook in Klas 2, dit schooljaar, was er ook nog wat. Maar ik Klas 1 wel het meeste. Ik heb zoveel mogelijk letterlijk geciteerd vanuit mijn dagboeken. Ik hou namelijk al dagboeken bij sinds 2006. Alle namen zijn gefingeerd. Ik ben Autumn. Ik doe dit NIET om de pesters te klieren, ik doe dit NIET om zielig te worden gevonden en ik doe dit ook NIET om mensen een schuldgevoel te geven. Het is al veels te lang geleden. Ik ben er overheen, ik zie zelf ook in dat ik kinderlijk was. Ik zou van de lezers graag willen weten wat jullie zouden doen in mijn plaats en wat jullie vonden van mijn reactie overal op. Ik vind het vooral fijn om gewoon mijn ervaring te delen, want er zijn zeker meer mensen die gepest zijn, en misschien wel erger als ik. Misschien wel langer. Maar ik vind het niet erg om erover te praten, alleen ik zou me wel dood schamen als toevallig een van de pesters zich herkent in het verhaal en er boos om wordt. Het spijt me. Dan zal ik stoppen met het dagboek. Dat is ook de reden dat ALLE namen nep zijn, ook mijn naam. Aangezien je uit het verhaal ook wel jezelf kan herkennen, en als er dan ook nog echte namen genoemd worden, is het wel héél erg. Ik post elke keer kleine stukjes, want de screens maken zijn moeilijk aangezien ik geen poseplayer heb en acht mensen in een huis precies tegelijk moet laten zitten ofzo. Dan staan ze allemaal weer enzo, AARGH. En ook omdat ik alles letterlijk citeer uit de dagboeken en het dan duidelijk moet maken. Ik heb al een stuk af, tot ongeveer eind klas 1. De kleur van de plaatjes geeft overigens aan hoe ik me op dat moment voelde. Zijn de kleuren helder en vrolijk, tsja, dan weet je dat ik blij was. Zijn de plaatjes grauw en grijs, dan natuurlijk niet.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Proloog

Ik wil niet meer naar school. Nooit meer. School is elke dag weer het ergste waar ik tegenop zie. Dag in dag uit. Waarom? Waarom ik? Ik wil het niet meer. Ik ben het zat. Gisteren, vandaag en morgen. Morgen is de toekomst. Misschien zal het dan voor altijd voorbij zijn.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Afbeelding
30 december 2010 ~ 11 januari 2011 ~ 21 februari 2011 ~ 22 februari 2011 ~ 23 februari 2011 ~ 27 februari 2011 ~
28 februari 2011 ~ 18 maart 2011 ~ 21 maart 2011 ~ 22 maart 2011 ~ Schoolfeest maart 2011 ~
28 maart 2011 ~ 30 maart 2011 ~ 6 april 2011 ~ 11 april 2011 ~ 12 april 2011 ~ 19 april 2011 ~

Laatst gewijzigd door Krieltje op zo 05 aug 2012, 20:17, 22 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~Morgen is de toekomst. Dagboek over pesten.~ Update 17/

30 December 2010

Afbeelding

"Vandaag was de sneeuw bijna helemaal weg. Helaas pindakaas. We hebben melige filmpjes gemaakt van Simmobil®. Of was het ©? Wat het betekent geen idee. Nu ga ik (proberen) te slapen. Ik heb geen zin. Blee.”

Ik klapte mijn dagboek dicht en legde het terug in de kast. Vandaag was een leuke dag. Samen met mijn zusjes had ik Simmobil filmpjes gemaakt. Het was superleuk en melig! Ik zuchtte even en sloot mijn ogen.

Lees verder..

Laatst gewijzigd door Krieltje op di 19 jun 2012, 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~Morgen is de toekomst. Dagboek over pesten.~ Update 17/

21 februari 2011

“Lieve mama,

Ik voel me dom. Naja, boos. Lichtelijk boos. Een gevoel van lichte WRAAK! Muhahahahahaha! EVIL! Stomme Erik. Zijn reactie op mijn melige filmpje was niet al te leuk. Dit stond er:
‘Erik: Hoe sneu kan je zijn? Je bent toch 13 of niet?!’
Afbeelding

*Zucht* Negeren of een reactie terug. Dat doe ik! Maar niet nu. Ik ga slapen.
Liefs Autumn.”

Afbeelding

Ik keek nog even naar wat ik geschreven had, mijn ogen bleven hangen bij de woorden ‘Hoe sneu kan je zijn? Je bent toch 13 of niet?’ Ja, ik was twaalf. Maar dat boeide niet. Was ik sneu? Waarom was ik sneu? Omdat ik met Simmobil speelde? Erik moest zonodig weer stom reageren op mijn Simmy pagina. Ik had die filmpjes van Simmobil op mijn profiel gezet, gewoon omdat het grappig was. Ik zette er zelfs bij dat het niet helemaal spoorde. En dan moeten ze toch zo dom reageren. Dat vond ik niet leuk.

De filmpjes van Playmobil hadden al iets van 2 maanden op mijn Hyvesprofiel (hier Simmy genoemd) gestaan, geen enkele reactie. Slechts een paar keer bekeken. Nu kwamen er reacties op. En dat was de aanleiding van al het geklier.

-----

Lees verder..

Laatst gewijzigd door Krieltje op di 19 jun 2012, 21:19, 2 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~Morgen is de toekomst. Dagboek over pesten.~ Update 18/

Dank jullie voor al de reacties :o
Het is al een poosje geleden, dat gepest, nu heb ik er (gelukkig!) geen last meer van. Het was inderdaad verschrikkelijk, en dat zullen jullie verder in het verhaal wel lezen.

Edit: Ik heb alles al af tot eind Klas 1, inclusief screens XD
Ik heb zin om te uppen D:
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~Morgen is de toekomst. Dagboek over pesten.~ Update 18/

GROOT PROBLEEM!

De account 'Pesten' doet het niet meer! Ik heb genoeg screens kunnen maken voor veel updates, maar ik wil dit graag weer gefixed hebben! Als ik Sims 3 opstart, krijg ik die lijst met families en staat het account 'Pesten' helemaal achteraan. Als ik erop klik ziet het er zo uit:
Afbeelding

De naam van de familie is nu de naam van het huishouden waar ik voor het laatst op klikte (hier is dat Vermeulen)
Hij staat wel in de 'Saves' map bij documenten, de backup + de normale. Ik heb een idee, ff uitproberen.

Edit: Het werkte niet. Ik heb het huishouden even verplaatst naar een andere map en weer terug. Toen hij weg was, was dat ene van hierboven ook weg, zette ik hem weer terug, was het er weer.
*Snik*

Edit 2: Ik dacht; ik ga verder spelen op het account 'Isoirdia' van het andere dagboek; Die is ook halfdood! Alle uiterlijken zijn anders! Stan en Djuna, uit mijn dagboek, hadden eerst oaars haar en nu is het bruin?! Mensen zijn kaal?! HELP! Ik heb alle downloads voor haar en kleding weggedaan. Het is er nog steeds... :cry

Edit 3: Probleem uit Edit 2 is verholpen: de haren waren anders omdat ik de downloads weg had gedaan. Het ligt dus waarschijnlijk aan het spel Pesten.. Ik kan de huishoudens misschien in een nieuw spel zetten, maar dan heb ik het huis niet, en daar heb ik zeker 2 uur aan gebouwd, want het is een stuk school D:
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~Morgen is de toekomst. Dagboek over pesten.~ Update 18/

22 februari 2011

“Lieve mama,

GRRRRR! .... Vandaag was het een stomme dag! Omdat:
1. Ik heb het gevoel dat ik slecht geleerd heb voor Engels en Geschiedenis.
2. Dat Wiskunde wel doorging in de aula
3. Dat ik weer een koelie cijfer heb gehaald voor Wiskunde.. :S
4. Dat de jongens (met name Erik ) me uitgelachen hebben

Dat over die jongens wil ik nog ff uitlichten. Tijdens de les Frans had hun geklier het toppunt bereikt. *PIEEEP* jongens! #$%^&*&^%$#$#!!!!!!!
Ze hadden een ‘heel gaaf’ liedje verzonnen (melodie Jinglebells)
‘Simmobil, Simmobil, op je Simmy profiel, Simmobil, Simmobil op je Simmy profiel en Autumn heeft geen ziel.’

Dat laatste zei Erik 1x. Nu heb ik samen met jou een snood plan uitgevoerd.. Mijn WWW op Simmy....

!!!!DE CARNAVALSKRAKER! w00t! 2011!!!!!!
‘Simmobil, Simmobil, op je Simmy profiel, Simmobil, Simmobil op je Simmy profiel jeeeeeh! (En dan heel veel rare smileys)
Met dank aan Erik

Dat met dank aan hoort er ook bij. Zo. Lekker voor hen.-”... “Weltrusten! Ben benieuwd!”

Afbeelding

Ik was boos. Heel boos. Ik móest wraak nemen, want dit was vreselijk. Ik kwam huilend thuis en vertelde het tegen mijn moeder, en samen bedachten we een plan. Een plan om de jongens een terug te pakken. Ik voelde me een watje als ik niets deed. Ik móest iets doen.

Afbeelding
Afbeelding

Die dag waren de jongens het liedje in de klas het kei- en keihard aan het zingen. Veel andere jongens deden ook mee, uit meeloperij en omdat ze het stoer ofzo vonden om allemaal tegen mij te gaan.Ik voelde dat iedereen naar me keek. Er was een lerares in het lokaal, maar ze zei niets. Ze stond met iemand anders te praten terwijl de klas rumoerig tegen mij stond te schreeuwen.
Weet je wat een dik nadeel aan Hyves is? Als je iets plaatst van een reactie, komt die bovenaan de Homepagina te staan. Dus iedereen die Hyves opstart en inlogt, komt op die pagina en ziet de meest recente reacties. Dus de filmpjes. En zo werden de filmpjes wel 30x bekeken en bleven er reacties komen.


Lees verder..

---------------

Ik hoop dat mijn spel het weer doet, anders zullen de updates helaas niet meer komen.. of een tijd niet.. :(

Laatst gewijzigd door Krieltje op do 21 jun 2012, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~Morgen is de toekomst. Dagboek over pesten.~ Update 19/

23 februari 2011

“Lieve mama,

Vandaag waren de jongens weer aan het lachen.. maar dat was wel logisch na mijn WWW. Alleen George heeft me heel erg gekwetst. Eerst: Nog een stomme reactie. Dan: Filmpje op mijn profielfoto: Titel: Meisje zo lelijk als de nacht. Dan weer een stomme reactie: Jij spoort echt niet hè. Ik reageer ontploft terug. Dan doet iemand anders er nog een (raar) schepje bovenop. GRRRRRR!”

Afbeelding

Zuchtend ging ik voor de spiegel staan met tranen in mijn ogen. Was ik werkelijk lelijk? Was ik werkelijk gestoord? Misschien was ik wel lelijk of stom. Misschien was ik wel een baby, een baby van twaalf die met Simmobil speelt. Mijn spiegelbeeld staarde me aan. Ik voelde een hand op mijn schouder. Mijn moeder zei tegen me:
‘Je bent echt niet lelijk Autumn. Je bent een harstikke mooi meisje.’
‘Waarom zeggen ze dat dan? Dat zeggen ze toch niet zomaar?’ zei ik terug.
‘Dat doen ze alleen maar om je te klieren,’ troostte ze me.

Afbeelding

Ze waren vreselijk. Ze stopten niet. De pesters gingen door en het werden er steeds meer, meelopers. Mij uitlachend. Als ik terugkijk, zie ik zelf dat ik kinderachtig bezig ben geweest. Maar laat iemand nog kind zijn zolang het kan. Laat hem of haar zichzelf zijn. Ze deden aan cyberpesten, dat is pesten op internet, en pesten op school. Autumn is een debiel, Autumn is een baby, Autumn is lelijk.
Op een dag stond George op een stoel vooraan de klas, de lerares was weg. Hij zong het Playmobil-lied. Ik schaamde me dood, heel de klas lachte me uit. Allemaal. De meisjes keken me aan alsof ik een alien was, ik hoorde ze giechelen achter mijn rug om. De jongen lachten mee om erbij te horen. Alleen Ravenna en Nicole, mijn twee échte vriendinnen, lachten niet. Ravenna kneep in mijn schouder en vroeg:
‘Vind je het niet erg? Dit gaat echt zo niet langer!’
Ik wilde geen mietje lijken, maar de tranen stonden in mijn ogen.
‘Nee hoor’, zei ik met een brok in mijn keel. ‘Het is mijn eigen schuld, ik heb die WWW op Simmy gezet.’


Lees verder..

Laatst gewijzigd door Krieltje op za 23 jun 2012, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie