Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

76 berichten • Pagina 4 van 4

Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: ~Morgen is de toekomst. Dagboek over pesten.~ Update 15/

Wow, ik heb net je hele dagboek gelezen en het is best heftig hoor! Ik vind het ook heel knap dat je hier een dagboek over kan schrijven en dat je dit wilt delen. Ik vind pesters zo vreselijk laf! En die jongens zijn zelf hartstikke kinderachtig bezig!
Ik ben zelf ook gepest geweest maar dan op de basisschool. En op de middelbare in de 2e ben ik ook een keer lelijk genoemd. Ik kan me dus goed voorstellen dat je daar onzeker van werdt, dat werd ik nameljik ook. In je begin post zeg je dat je er al overheen bent. Dat vind ik ook knap want zelf ik ben er nog niet helemaal overheen terwijl het al jaren geleden is.

Ik blijf indiedergeval dit dagboek volgen ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~Morgen is de toekomst. Dagboek over pesten.~ Update 22/

Echt heel erg bedankt voor jullie reacties, ik kijk er vooral van op dat er best veel andere kinderen gepest zijn en daar heb ik dan ook respect voor.

Even een paar foutjes rechtzetten:
- Het stukje over het schoolfeest is eigenlijk in twee delen, kom ik nu achter. Ik heb toch nog een stukje over dat schoolfeest gevonden in een ander dagboek. Het 'Ben je uitgeschoten met de make-upkwast' schoolfeest was een ander schoolfeest dan met die van de leraar.
- De volgende update is van januari, ik ben een stukje vergeten
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~Morgen is de toekomst. Dagboek over pesten.~ Update 22/

11 januari 2011

Notitie vooraf: Dit speelt zich af in januari!

"“Ik veegde de hal bij de kluisjes ertussen. Ik had corvee. Als ik bij het einde van de hal kwam, stonden daar Arianne, ? en Jaden.

Afbeelding

Arianne: ‘Jij bent toch Autumn?’
Ik: ‘Ja?’ *Zucht*
Arianne: *Giechelt* ‘Ken jij Jaden?’
Ik: ‘Ja, hoezo?’
Arianne: ‘Oja, jullie zitten bij elkaar in de klas. Jaden zegt dat hij je leuk vind.’
Ik: *Trek verbaasd gezicht*
Arianne: ‘Echt waar! Hij vindt je absoluut het einde!’
Jaden: *Staat schaapachtig te grijnzen*
Ik: *Trek nog raarder gezicht*
?: *Lacht*
Arianne: ‘Laat maar, je hebt corvee.’
Ik: *Gaat verder met vegen*

Ik vond het wel heel raar. Die meisjes hebben wel eens eerder tegen mij gepraat en toen dacht ik: GRRR! Ze deden nog al irritant toen en probeerden Nicole en mij voor gek te zetten. Was dit nou ook een van hun grappen of was dit echt? Misschien wel, anders had Jaden misschien protest gehad tegen hen.. Of ze hadden het van tevoren afgesproken.. We zien wel.. Als hij me echt leuk vind komt hij het waarschijnlijk wel zeggen. Misschien wel bij het schoolfeest ofzo. Nu ga ik slapen.

Liefs van Autumn

P.S. Als ik heel eerlijk ben vind ik Jaden eigenlijk de allerleukste jongen bij mij uit de klas. Maar ik ben niet verliefd!
[Zorgvuldig eronder geschreven in nette krullerige letters] 10-11-’11: Times are changing <3 :(

Later bleek het een dikke grap. Ze hadden deze streek ook al uitgehaald bij Ravenna toen ze corvee had. Ik vond het wel jammer dat hij het niet meende.. Weet je waarom? Ik was wél verliefd, maar wilde dat niet toegeven en niet geloven. Ik was knetterverliefd op een van de pesters. Maar dat realiseerde ik pas in juni.

Lees verder..

Laatst gewijzigd door Krieltje op zo 05 aug 2012, 20:16, 2 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~Morgen is de toekomst. Dagboek over pesten.~ Update 26/

12 April 2011

“Lieve mama,

De jongens hadden (waarschijnlijk) mijn kluis open gemaakt. Ik had hem dicht gedaan, ik weet het zeker, ik heb er 3x langs gelopen met een vriendin. Tijdens de pauze kwam Ravenna naar me toe en gaf mijn kluissleutel en zei:
‘Erik zei dat je kluis wagenwijd open stond. Hier is je sleutel.’
Blijf van mijn spullen af!!”

Afbeelding

Ik deed de sleutel toen altijd in mijn tas. Misschien hadden ze die eruit gehaald, maar ik weet dat nog steeds niet of dat waar is of niet. Bij een gesprek later zeiden ze van niet. Vanaf toen, en nu nog steeds, zit mijn kluissleutel in mijn broekzak. Net als mijn geld en telefoon.

19 April 2011

“Vandaag geen gepest, in ieder geval, niet tegen mij. Ik kan er ook niet tegen als ze iemand ander pesten.”

Afbeelding

Ze kozen een ander slachtoffer uit, een best wel sullige jongen uit onze klas. Flauwerds. Het pesten tegen ons werd minder, omdat we naar de mentor gestapt waren. Dus nu gingen ze anderen uitkiezen.
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: ~Morgen is de toekomst. Dagboek over pesten.~ Update 05/

Aangrijpend dagboek. Ik ben ook gepest vroeger, vooral op de middelbare ook. Ik ben na het eerste jaar naar een andere school gegaan waar het minder was. Nu wordt ik niet meer gepest alleen af en toe plagen, maar dat is niet erg, daar kan ik zelf ook wel om lachen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie