Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

76 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~Morgen is de toekomst. Dagboek over pesten.~ Update 01/

22 Maart 2011

“Ze hadden een rotopmerking tegen Nicole gemaakt. Ze zeiden:
‘Ooh, wat kan jij mooi tekenen zeg! Jammer dat je niet zo mooi bent als je tekent!’, of zoiets. In ieder geval beledigend. Nicole keek zo: *ZUCHT*”

Afbeelding

(Het plaatje stelt overigens Nicole met een tekenblok voor XD)

Ze begonnen niet alleen tegen mij, nee, ze gingen nu ook tegen Nicole en Ravenna klieren. Ze waren lelijk, ik was lelijk, we waren allemaal dom en lelijk en stom. Ze plaagden tijdens allerlei lessen, zachtjes zingend als we bij hen in de buurt waren, zodat leraren het niet hoorden. Als leraren weg waren, was het natuurlijk uit volle borst en met duivelse blikken.Andere kinderen gingen ook maar mee zitten zingen op populair te doen, of zitten lachen. Slechts een handvol negeerde het of keek me met medelijden aan, maar iets doen, dat deden ze niet. Alleen Nicole en Ravenna hielpen me, maar die werden doordat ze me hielpen, ook geklierd.

Lees verder..

Laatst gewijzigd door Krieltje op ma 09 jul 2012, 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~Morgen is de toekomst. Dagboek over pesten.~ Update 03/

Schoolfeest, maart 2011

Hierover heb ik niet in mijn dagboek geschreven, maar ik kan het nog haarfijn herinneren. Bij dit schoolfeest had mijn moeder me opgemaakt (dat kan ze heel goed ;)). Ik voelde me helemaal op en top mooi. Vol goede moed ging ik naar het schoolfeest. Als eerste kwam een meisje uit mijn klas naar me toe en ze zei:
‘Wow, Autumn, jouw huid ziet er echt mooi uit!’
Ik voelde me helemaal blij en bedankte haar. Daarna wandelde ik het trappetje af naar de kantine, waar het feest gehouden werd. Voor de kantine door liep nog een gang, waar op een bankje vier jongens zaten, namelijk George, Zane, Jaden en Erik.
Niet stressen, dacht ik. Je ziet er harstikke mooi uit. Ik rechtte mijn schouders en langs ze heen zonder ze een blik waardig te keuren, maar in mijn ooghoeken hield ik ze in de gaten. Ik zag hoe hun blikken mij volgden, ze leken wat verbaasd.
Ha, lekker voor ze, dacht ik. Nu zien ze dat ik helemaal niet lelijk ben. Toch?


Afbeelding

‘Hè Autumn!’ hoorde ik George roepen. ‘Ben je uitgeschoten met de make-upkwast?’
‘Heeft iemand je een blauw oog geslagen?’ voegde Erik eraan toe. Ze begonnen alle vier te lachen, George en Erik het hardst. Ik negeerde ze en stapte nog sneller door. Ik had inderdaad zwarte make-up op. Meteen voelde ik me weer een stuk lelijker en onzekerder. Was de make-up uitgelopen? Nee toch? Of wel? Ik begon meteen te twijfelen.


Afbeelding

Ik slurpte wat aan het glas drinken dat ik had gehaald, toen mijn mentor langsliep en mij verwonderd aankeek.
‘Zo Autumn, jij ziet er mooi uit!’ Ik glimlachte verlegen en nam gauw nog een slok drinken. Een wat oudere leraar die naast mij stond, keek me nu ook aan.
‘Ja, je ziet er inderdaad mooi uit,’ bevestigde hij. Ik schaamde me dood, maar vond het aan de ene kant ook wel leuk. Mijn vriendinnen stonden immers allemaal bij me en zij kregen geen complimenten.
‘Een echte beauty,’ ging de leraar door, ‘een echte beauty met brains, want je zit niet voor niets op het gymnasium, hè? In welke klas zit je?’
‘Klas 1,’ zei ik. ‘Klas 1D’
‘Oh, dan heb je mij niet als leraar. Ik geef economie, en dat heb je nu nog niet.’
‘Uhu.’
‘Misschien heb je me later wel als leraar. Maar ik vind je er echt mooi uitzien hoor, met die mooie ketting aan. En ik kan het weten wat schoonheid is, want ik ben al wat ouder.’
Moet je voorstellen dat je zo in de hemel wordt geprezen terwijl je vriendinnen om je heen staan te kijken. Ik werd zo rood als een tomaat. George, Zane, Jaden en Erik hadden het denk ik héél erg fout dat ik was uitgeschoten met de make-upkwast en eruit zag als een clown.
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~Morgen is de toekomst. Dagboek over pesten.~ Update 09/

28 Maart 2011

“Zane was weer tijdens Wiskunde (Meneer Giles was er ff niet) met een muziekje van zijn mobiel erbij het Playmobillied aan het kwèken. Iedereen keek naar me. OENK. Hallo, ik ben 12, dus nog een kind? Trouwens, flauw hoor om na 1 maand en 1 week nog flauw te doen. Hahaha. Niet”

Het was al een maand en een week aan de gang. En ik wist toen nog niet hoe lang ze door zouden gaan. Nog héél lang. Zelfs in Klas 2 werd het nog een keer gezongen.

30 Maart 2011

“Ravenaaaaaa is weer blijven spelen :D met de Playmobil WOHHOO. Das vet! Het koele is dat wij ons niet schamen dat we met Playmobil spelen. Het was heel gezellig en koelie! We speelden superspionnen met een missie: Andere spionnen bevrijden uit de handen van de slechterik. Wij zijn de goederiken WOOHOO!”

30 Maart 2011

“Muha! Erik zei tegen Zane dat als je iemand irriteert, je een oogje op die persoon hebt. Erik irriteert mij ook met die Simmobil.”

Dit zijn kleine dingetjes, het is niet echt gepest, maar oké. Helaas ook geen plaatjes.

Lees verder..

Laatst gewijzigd door Krieltje op zo 22 jul 2012, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~Morgen is de toekomst. Dagboek over pesten.~ Update 15/

6 april 2011

“Lieve mama,

IK HAAT GEORGE EN ZANE EN ...! Kutjochies! Ze pesten nog steeds! Mijn mijn spreekbeurt! Ik was bezig en ik ging een liedje opzetten over Amsterdam, en Zane begon het Playmobillied erdoorheen te zingen! Gelukkig kreeg hij op zijn donder van de lerares. Ook in de lunchpauze en na school! Playmobil. Alweer. Haha. NIET!! Keihard zingen en zeggen dat ik lelijk ben. (Dat is niet waar!) Stombo’s! Ik haat ze. Ik heb nog nooit iemand zo gehaat. Vooral George. GRRR.’

Afbeelding

Ze bleven stug volhouden en wisten niet van stoppen. Ik heb mails gestuurd naar mijn mentor, en die zei dat ze er iets aan gingen doen. Die mails waren trouwens rond de migraine periode. Er was een korte stop, maar daarna gingen ze vrolijk verder. Ik zag er in klas 1 overigens ook niet op mijn best uit. Ik had drie beugels die ik braaf droeg en was onzeker. Lelijk vond ik mezelf niet, maar ik ging wel denken dat ik lelijk was. Iedereen heeft ook een andere definitie van mooi en lelijk, maar als iemand mij lelijk vind, boeit niet. Je mag denken wat je wilt. Maar om iemand ermee te gaan zitten klieren? Doe ff normaal.

11 April 2011

“Geen pest-acties op school.. Alleen zaten Erik en George te giechelen toen Nicole in het Frans zinnetjes moest maken over een vriendin. Ze koos mij en zei: ‘Elle est mignonne’, wat betekent ‘Ze is knap.’
Ze moest het oplezen uit het boek en namen invullen, maar toch vonden ze het blijkbaar grappig.’
AfbeeldingAfbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie