Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

76 berichten • Pagina 2 van 4

Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~Morgen is de toekomst. Dagboek over pesten.~ Update 21/

Omg, ik klik op het topic en BOEM veel reacties XD
Super bedankt voor jullie reacties! Dit was ongeveer de heftigste periode met het meeste getreiter achter elkaar, dan weer rust. En zo verder. De volgende up en deze, wat erin gebeurde, wasvoor mij het meest heftig. Later werd het gepest sluimerend, stiller en achter-je-rug-om gedoe, zonder dat leraren of andere klasgenoten (op Nicole en Ravenna na) het zagen of er iets van merkten. Dat was eigenlijk net zo erg.
Nouja, jullie zien het wel!
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~Morgen is de toekomst. Dagboek over pesten.~ Update 21/

27 februari 2011

"Lieve mama,

Zozo.. Morgen weer naar school.. *Kots*
Gisterenavond had ik lichte migraine.. Dat kwam zeker door al die drukte. George & Hyves :(, shoppen, logeren, maar wel het ergste door George. Als ze weer gaan klieren morgen word ik heel kwaad. Als ze het hebben over de Simmobil:
- Nu is het grapje er wel af. Oh haha wat moet ik lachen (niet dus)
Als ze het gaan hebben over meisje zo lelijk als de nacht:
- KOOP EEN BRIL!!
En als ze zeggen: Vind jij George een eikel?, zeg ik:
- Ja, hoezo? Hij spoort toch niet met zijn domme reacties?! Die zijn echt levenloos oké.

Nu hopen dat ze werken.
BLEAAAAAHHHH!
Ik maak me gewoon op zoals normaal! Ik ga gewoon naar school, punt uit! Ook al heb ik geen zin in school! Nog een week volhouden en dan is het vakantie!”

Afbeelding

De gordijnen waren dicht. Mijn deur was gesloten. Alles was donker in mijn kamer. Met mijn ogen gesloten lag ik op bed. Mijn hoofd bonsde, alsof er een monster in zat die mijn hersens opvrat. Mijn hoofd gonsde van allerlei gedachtes. Lelijk. Stom. Baby. Mijn hoofd deed zo zeer, zo vreselijk zeer. Migraine. Ik huilde hard, maar ik wist dat ik niet moest huilen, want als ik zou huilen, zou de hoofdpijn alleen erger worden. Ik was misselijk. Naast mijn bed stond een emmer om in over te geven, maar zover kwam het nog niet. Heel mijn weekend was verpest. Vrijdagmiddag de cyperpesterij, zondag, een dag voor school, hoofdpijn. Ik hoopte dat ik maandag thuis mocht blijven. Maar dat mocht niet, want toen het maandag was, was migraine over.

Tsja.. Ik wilde niet meer naar school. Ik wilde niet in de buurt komen bij de jongens. Ik haatte ze. Hier, in mijn dagboek, praatte ik allemaal dapper en stoer, alsof ik het allemaal niet zo erg vond en er makkelijk onderuit kwam, maar dat was niet zo. In de praktijk was alles veel zwaarder. Ik piekerde me suf wat ik ertegen kon doen, huilde, schreeuwde, het was zelfs zo erg dat ik er migraine-aanvallen van kreeg. Ik heb een dag op bed gelegen.

Lees verder..

Laatst gewijzigd door Krieltje op di 26 jun 2012, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~Morgen is de toekomst. Dagboek over pesten.~ Update 23/

28 februari 2011

“Vandaag was het op school rustig. Ik hoorde 1x door een iemand gezongen (volgens mij George) het Simmobillied, het eerste stukje. Voor de rest nog een dingetje tijdens Muziek:”

Afbeelding
Ik: *Gaat zitten*
Zane: Autumn, Autumn.
Ik: * Doe alsof ik het niet hoor*
Zane: AUTUMN?
Ik: * Kijk om*
Zane: Ben jij voor de PVV?
Ik: Hoezo?
Zane: Nou je hebt geen .. (het zit aan de voorkant en vrouwen hebben er meestal twee, en dan het niet zo nette woord ervoor)
Ik: !?!?!?!?

Waar slaat dit op? Jij een idee? WEIRD!”

Dit kwam vaker voor. Telkens dezelfde vraag door Zane. Opmerkingen waren: ‘Hoi PVV’er’ en ‘Ben jij voor de PVV?’ Ik negeerde dit. Ik was wel nieuwsgierig wat het zou betekenen. Ik dacht eerst dat ik hem verkeerd verstond. Als ik terugkijk in mijn dagboek, zie ik in de komende drie maanden elke dag staan of ik gepest was ja of nee. Erg..’

Lees verder..

Laatst gewijzigd door Krieltje op vr 29 jun 2012, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~Morgen is de toekomst. Dagboek over pesten.~ Update 26/

18 maart 2011

“Ravenna kwam spelen. We hebben eerst gecomputerd, daarna geluncht en toen met de Simmobil gespeeld, heel lang! Het was heel leuk!"

Afbeelding

Ik was niet de enige die nog kinderlijk was. Ravenna was het ook nog. Samen speelden we met speelgoed, uren en uren achter elkaar. Het was geweldig om een vriendin te hebben die nog net zo kinderlijk was als ik.

Lees verder..

Laatst gewijzigd door Krieltje op zo 01 jul 2012, 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~Morgen is de toekomst. Dagboek over pesten.~ Update 29/

21 maart 2011

“Lieve mama,

Nadelen-dag of toekomstig..
- Pesten :(
- Papa gaat naar Polen
- PW Wiskunde
- Laatste dag PWW

Afbeelding

Pesten..
Ik haat die kutjochies. ..., George en Zane. Ze gingen met zijn drieën voor mijn kluis staan en zorgden ervoor dat ik er niet bij kon. Een ander meisje uit onze klas lieten ze er wel bij! Die zit twee kluisjes lager! Ik was BOOOOOOS! Ik trok Erik aan zijn arm weg bij mijn kluis, duwde hem ruw opzij en boorde mijn nagels in zijn arm. Hij piepte:
‘Blijf van me af!’
Kon ik eindelijk bij mijn kluis, was de sleutel weg! Ik greep Zane’s hand en trok hem open. Niks. George zwaaide met mijn kluissleutel boven mijn hoofd. Ik keek met mijn allerdodelijkste blik naar hem en hij gaf de sleutels gauw terug. Ik werd nog nagejouwd, maar dat was het dan. GRRR..”

Afbeelding

Misschien lezen jullie zit, en denken jullie: Ach, het valt best mee! Dat denk ik soms namelijk, omdat ik vaak véél ergere pestverhalen hoor over kinderen die helemaal in elkaar zijn geslagen ofzo. Voor mij was dit het in ieder geval best erg. Ik heb na dit voorval naar Nicole gelopen en staan janken op haar schouder. Wat populaire meisjes stonden erbij en vroegen wat er was. Ik vertelde dat ik het zat was dat ze me pestten.
‘Wie?’, vroegen ze met een superonschuldige blik.
‘Ja, Zane, George en Erik,’zei ik. Ik zag ze blikken met elkaar wisselen, en naar George toe lopen. Daarna keken ze met zijn allen om naar mji, ook George, met een walgende blik. Goh, wat zouden die meisjes verteld hebben?!


Lees verder..

Laatst gewijzigd door Krieltje op di 03 jul 2012, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie