Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie moet de nieuwe generatie beginnen?

Jim
3
33%
Nisrin (roze)
2
22%
Noïsa (geel)
4
44%
Totaal aantal stemmen: 9

10 berichten • Pagina 1 van 1

Noaschat
Snackventer Snackventer
Berichten:
50
Lid geworden op:
do 04 nov 2010, 17:54

~ Family Mystique (10G)

Afbeelding

Dit is Cameron Mystique, ze is geadopteerd en had hierna een nogal moeilijke jeugd. Haar ouders waren niet de beste en zeker niet aardig of lief tegen haar. Dit is gebleken in haar eigenschappen want Cameron is vals, rebels, kwaadaardig, snel aangebrand en een kleptomaan. Toen ze 18 werd ging ze snel op zoek naar een klein huis om zich in te nestelen en weg te zijn van haar pleegouders, de jaren hiervoor had ze heel hard gewerkt en gestudeerd om maar genoeg geld te hebben voor een klein huis en genoeg opleiding voor een redelijke baan.
----------------------------------------------------------

Afbeelding
Nog steeds had Cameron de brief in haar hand waarin stond dat zij een erfenis had ontvangen van haar biologische moeder, de moeder die haar in de eerste weken van haar babyschap had verstoten, opgegeven aan een ander persoon die haar vervolgens niet goed behandelde. Ze heeft haar moeder nooit gekend en nooit ontmoet, ze weet ook niet wat ze van deze erfenis moet vinden.. Met een zucht keek ze naar het huis, hij was zeker mooi, en ook best groot. Hier kan ze zeker haar droom laten waarkomen, een gezinnetje! Wees blij met die erfenis joh. 100.000 simoleons, holy sim!

Afbeelding
Nadat ze wat heerlijke wafels opat die ze zelf gebakken had zou ze eens op mannenjacht gaan om een geschikte man te zoeken om hun genen voort te zetten en hij moest knap zijn ook, lelijke babies wilt zij niet. Mwuhhahaha. ''Oh wat ben ik weer heerlijk vals!'' zei Cameron hardop. En gestoord, een wonder dat dat niét bij je eigenschappen staat. ''Sshht jij'' riep Cameron naar me. Hey, ik ben diegene die jou bestuurd hoor! Jij mij niet?


Afbeelding
Nadat Cameron de kliekjes van mijn wafel had opgeruimd ging ze op mannenjacht! Ze besloot om naar het kerkhof te gaan, daar vind je meestal wel leuke mannen! Maar toen ze eenmaal was aangekomen bleek er niemand te zijn. Hélémaal niemand. Wat raar! Ja, wat raar hé, op zo'n kerkhof, goh, dat kan ik me niet voorstellen. ''Is dit sarcastisch?'' vroeg Cameron aan me. Wat denk je zelf Cameron? Wat denk je zelf. Holy sim, wat heb ik zin om met jou een grap uit te halen.. Dacht Cameron geniepig. Ehmm, ik kan je horen hoor? Ik kan je gedachten zien? Er staat een groot wolkje boven je met alles wat je denkt erin, niets blijft geheim, je bent tenslotte mijn creatie. Cameron zucht. ''Gossie, er bestaat ook nog zoiets als privacy weet je dat?'' Sorry Cam, ik ben al weg!


Afbeelding
Aangezien er geen enkel levend wezen was, alleen maar geesten ging ze dus maar een boekje lezen, wachtend op een slachtoffer wiens hart ze kon veroveren. Oh my Sim! Cameron! Cameron! Er staat een geest achter je! Geschrokken keek Cameron achter zich en slaakte een gil voordat ze gezien had dat ik haar gefopt had. ''Jij, ik krijg jou nog wel.. Ooit..'' zei Cameron en ze wreef strijdlustig in haar handen. Hihi, maar niet binnenkort! Wie weet, wie weet..

Afbeelding
Aangezien er toch niemand was op het kerkhof besloot Cameron naar huis te joggen, verbrandt caloriën en het is nog leuk ook! Misschien ontmoette ze onderweg ook nog een leuke man. Helaas Cameron, ik kan je vandaag nog geen man geven, morgen waarschijnlijk wel! Heb je er zin in? ''Waarom niet? Nouja, maakt niet uit, maar dan wil ik wel een hele knappe hé! Voor jou het allerbeste ''Mooizo, dat verwachtte ik al.''


Afbeelding
Na een heerlijk dutje wat ging over baby's beroven van hun snoep werd Cameron weer wakker en in haar enorm mooie lingerie ging ze nog wat relaxen op het bed om te bedenken wat ze de volgende ochtend zou aantrekken en wat ze allemaal ging doen. Lieve Cameron, je hebt maar 1 outfit voor overdag en die heet Alledaags, beetje nutteloos dit? '''Laat me heel even met rust jij'' zei Cameron. Niet zo vals doen.. En waarom lig je zo verleidend naar me te staren op dat bed? Ik ben niet je aanstaande man hoor! ''Zegt diegene die mij vals gemaakt heeft!'' Tssss.


Afbeelding
Opeens werd er aangebeld, Cameron liep naar de voordeur en deed open, er stond een rare man in een gek pak die vroeg om binnen te komen. Ze reageerde niet en hij nam dat als een ja. Hij begon allemaal kunstjes te doen met een hoed, een muntje en een boeket bloemen. Wat een rare gozer! Zeg Cam, is dat geen leuke man voor je? Ook zulke goede humor! ''Oh nee, alsjeblieft niet, al was hij de laatste op de Simsaarde!'' zei ze tegen me. Toen die rare gozer ook nog eens vroeg om 400 simoleons voor de voorstelling stuurde Cameron hem boos het huis uit. Wat dacht hij wel niet..


Afbeelding
Cameron besloot om naar het park te gaan, ze zag daar een moeder met een baby en ze voelde haar valsheid opkomen dus stal ze de lolly van de baby. ''MWUHAHAHAH'' lachte ze duivels terwijl ze een likje van de lolly nam. Zoet, blehh, ze haatte zoet. Ze haatte al het zoette in de wereld, al het lieve moest van haar verdoemd zijn. Maar Cameron, ik vind jou ook lief hoor, ookal is je eigenschap vals, je hebt een goed hart. ''Oh schei toch uit'' riep Cameron nijdig. Nouja, toen zag Cameron dus een enorm leuke gast zitten. Flirtend liep ze naar hem toe voordat hij zou flirten met de chick rechtsnaast hem.

Afbeelding
Ze probeerde achter al zijn eigenschappen te komen om hem beter te leren kennen. Zijn naam was Chris Miller. Oeh la la, mooie pose hoor, leuk stelletje! ''Dankjewel hihi!'' fluisterde ze. ''Tegen wie praat je?'' vroeg Chris! ''Oh niks hoor, ik vroeg gewoon hoe jij eigenlijk bent?'' zei ze tegen Chris. Hij maakte zijn eigenschappen bekend, blijkbaar was hij gestoord, kwaardaardig, een slons, een vaste slaper en een waaghals. Oehh, hij past echt bij je! Cameron draaide zich even om in de richting van mij en maakte het gebaar dat ik stil moest zijn. Ik luisterde.

-----------------------------------------------


Okay, haha, tips mogen altijd! Ik heb dus besloten een dagboek te maken en tsja ik persoonlijk vind het leuk om te doen en leuk om terug te lezen maar ik wil graag alles verbeteren en dingen verbeteren aan mijn schrijfstijl dus kom maar op! :3

Laatst gewijzigd door Noaschat op do 14 jun 2012, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Noaschat
Snackventer Snackventer
Berichten:
50
Lid geworden op:
do 04 nov 2010, 17:54

Re: ~ Family Mystique (10G)

Afbeelding
Na een lange tijd flirten besloot Cameron hem te zoenen, het werd eens tijd. Lieve Cameron, je kuste hem na 2 minuten?? In simstijd! Cameron negeerde me en kwam achter al zijn eigenschappen, kwaadaardig, slons, vaste slaper en een waaghals! Hij was een geweldige voetballer en Cameron viel voor al zijn charmes.. Kuch kuch, kuch ''Oké, met hulp van jou'' keek Cameron me nors aan.

Afbeelding
Wat Cameron voelde voor deze man had ze nog nooit in haar leven gevoeld, en dat vertelde ze hem. ''Lieve Chris, ik hou van je, ik wil mijn leven met je delen en ik wil kinderen met je, wil je met me trouwen?'' vroeg ze hem terwijl ze knielde en de ring tevoorschijn toverde. Chris keek haar eerst raar aan maar toen was hij verrast en antwoordde een ja. Oh my sim! Ze zijn getrouwd, yay, nog lang en gelukkig hoop ik? Cameron keek even om en was voor de verandering eens niet gemeen tegen me want beantwoordde mijn gedachte met een glimlach.

Afbeelding
Chris trok bij hen in en na wat rust doken ze gelijk het bed in. Cameron, Cameron! Wacht even totdat ik de kamer uit ben ja?!! Ze knikte en wachtte even voordat ze weer het bed in dook met hem. Oh, er is een kindje in de maak mensen!

Afbeelding
''Kijk eens naar mijn dikke buik, moet je zien wat groot? Blijft dit altijd zo? Want dan wil ik geen baby hoor! Echt niet..'' zei Cameron helemaal overstuur. Rustig maar Cameron, na je zwangerschap is het weg, geen zorgen Cameron liep wat in de rondte en keek in de spiegel naar haar HUUUGE buik. ''Vreselijk'' mompelde ze. ''Hopelijk wordt het een mooie baby'' vertelt ze me.

Afbeelding
Ze dacht dat het een eitje was, een baby op de wereld zetten.. ''OOH MY SIM, wat doet dit een vreselijke pijn, ik voel de Simsweeën komen, red me, help me!'' gilde ze. Cameron, het is maar voor even, het komt wel goed stelde ik haar gerust. ''Schatje, kom op, je kan het!'' zei Chris tegen haar. En daar zette ze de eerste baby op de wereld..

Afbeelding
''OOOOH wat een monster, hij is half verbrand'' riep Cameron vol afschuw. Jep, dat komt er van die downloads die jou er zo mooi uit laten zien! Sommige zijn zelfs onzichtbaar, dus daarom laat ik alle babies gelijk opgroeien tot peuters. Maar dat terzijde, heb je eigenlijk al een naam? ''Hij heet Jim!'' roept Chris opeens. ''Mij best'' roept Cameron enthousiast.

Afbeelding
En dit is Jim na zijn make over, hoe vind je hem Cameron? ''Ohh, wel okay hoor.. HEY, hij is niet meer verbrand, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?'' riep ze. Oh gewoon, een magische kracht, trouwens, Jim is vals en opmerkzaak!

Afbeelding
''Oh my sim! Wat gaat de tijd snel voorbij, mijn lieve Jim is alweer een kind geworden! Na veel gehuil omdat moeder Cameron vaak zijn snoep afpakte heeft hij de eigenschap Verliezer ontwikkeld, maar hij gaat wel graag aan zijn huiswerk, misschien wordt hij wel een genie'' vierde Chris zijn zoon's verjaardag enthousiast. ''Gefeliciteerd'' riep Cameron en ze haalde een taart tevoorschijn. Oh, wat een lekkere taart, mag ik ook een hapje? ''Nee'' zei Cameron. Toeee? Alsjeblieft? ''Vooruit dan'' zei ze.

Afbeelding
Om de vreugde te vieren doken we samen het bed in om wat te vrijen, niks serieus, geen voorbedoelingen ofzo, niet speciaal belangrijk om te melden maar Cameron wou het per se... En Cameron's wil is wet. zei ik sarcastisch. ''Och stil jij'' riep ze chagrijnig.

Afbeelding
Na lang zeuren van Jim werd er een poesje in huis gehaald, Berber. Cameron zag er eerst enorm tegenop maar het kleine beestje is niet zo erg als ze dacht. Nog best schattig zelfs! Nouja, Berber is een leuke poes en enorm speels, Jim heeft er veel plezier van. Dit liegt Cameron hoor, ze zag er helemaal niet tegen op ''Welles!'' riep ze. Nietes! ''Welles'' Oke

Afbeelding
''Waar komt deze pijn vandaan? Ik herken het! Ik herken deze pijn... IK BEN AAN HET BEVALLEN. OH MY SIM, CHRIS, CHRIS WAAR BEN JE?'' riep Cameron, maar Chris was er niet.. Deze bevalling moest ze in haar eentje doorstaan.. Wel, met mij aan haar zijde.. Hou vol, je bent er bijna!

Afbeelding
En daar zette ze een tweeling op de aarde. Twee meisjes, twee identieke prachtige meisjes met de namen Noïsa en Nisrin. ''Wie O wie zal de nieuwe generatie beginnen?'' vroegen Cameron en Chris zich af. Nou Cameron, ik denk dat de mensen thuis dat mogen beslissen, vrijdag 17:00 kijk ik wie de meeste stemmen heeft, mee eens? ''Mee eens'' vertelde Cameron.

--------------
Dus ja, stem in de poll, Jim, Nisrin of Noïsa? Nisrin is de row en Noïsa de gele! En Jim het kind natuurlijk!
Noaschat
Snackventer Snackventer
Berichten:
50
Lid geworden op:
do 04 nov 2010, 17:54

Re: ~ Family Mystique (10G)

Oke, de nieuwe stamhouder wooooordt... Noïsa!
Sorry voor de korte update trouwens!

------------------
Afbeelding
''Hallo, mijn naam is Noïsa Mystique, hihi.. Ik ben geboren met de eigenschappen vals en overenthousiast! Maar toen ik peuter werd (1e plaatje) werd ik een snob, bij kind werd ik dramatisch en bij jongvolwassene een geweldige zoener! Anyway, ik word dus de stamhouder van Generatie 2, ookal heb ik er totaal geen zin in. Vandaag ga ik verhuizen naar een supermooi huis die Demikoeliejoelie voor mij gemaakt heeft! Speciaal voor mij! Is dat niet awesome?'' verteld Noïsa. Uhhm, ze bouwde het eigenlijk voor míj hoor? Het is dat jij er in wonen mag... ''Oh en niet te vergeten, ik ben gothic en ik zoek een man die mij accepteert voor hoe ik ben!'' voegt Noïsa toe en doet alsof ze me niet hoort. Serieus, die ga je niet vinden... fluister ik plagend. ''Oh, en ik heb ook altijd een hele irritante stem in mijn hoofd dus ik zal vaak in mezelf praten'' gaat Noïsa verder. Geen heel verhaal maken hé? Dat komt morgen pas, vandaag is het voorstelstukje, morgen mag je pas echt beginnen! ''Maar ik moet gaan hé, op zoek naar een man! Doeidoei!'' roept Noïsa
Noaschat
Snackventer Snackventer
Berichten:
50
Lid geworden op:
do 04 nov 2010, 17:54

Re: ~ Family Mystique (10G)

Sorry, had net een beugel gekregen, verschrikkelijke pijn dus hier een korte update, zal vanavond weer updaten
----
Hoofdstuk 2.1, De zoektocht

Afbeelding
‘’Ik had me al voorgesteld toch?’’ zei Noïsa. Ja dat had je! Je bent pas jongvolwassen en je wordt nu al dement? ‘’Haha, heel grappig’’ antwoordt ze chagrijnig. ‘’Anyway, ik ga op zoek naar een man! Ik sta nu dus in het park, wachtend op een leuke gast’’ roept ze. Veel succes daarmee.. *kuch**kuchkuch*
Afbeelding
Toen ze besloot een potje te schaken kwam er een aardige man naast haar zitten, weliswaar niet knap, maar hij was mega beroemd! En superrijk.. ‘’Hi!’’ zei de man beleefd. ‘’Hallo!’’ antwoordt Noïsa terug. ‘’Ben je helemaal alleen hier? Mijn naam is trouwens Wei.’’ Stelt hij zich voor. ‘’Ik ben Noïsa! En nu ben ik niet meer alleen hihi’’ vertel ik hem. Spontaan geeft ze hem een zoen op zijn wang en Wei kijkt haar verliefd aan.. Op dat moment beseft ze dat ze geen kind met hem wil, het kind zou te lelijk worden. Mee eens, dumpen die handel, je hebt hem gezoend, bent nu een 2 sterren beroemdheid en wat bekender dus dumpen ‘’Weet je? Je bent te lelijk voor me.. sorry, neem het niet persoonlijk!’’ schreeuwde Noisa opeens kwaadaardig. Ehmm, lieve Noisa, die arme man is helemaal in tranen, je had het ook wat subtieler kunnen doen.. Noisa haalde haar schouders onverschillig op. ‘’Moest hij maar niet zo lelijk zijn’’ was haar antwoord.
Afbeelding
Toen ze een boekje ging lezen bij de schaaktafel kreeg Noisa opeens een schok, het voelde alsof ze geëlektrocuteerd werd. Boos keek ze om haar heen, ze zag een lachende tiener achter haar staan en keek verbaasd.. Hij was groot voor zijn leeftijd maar ze kon hem wel aan. Boos startte ze het gevecht. Kom op No, gaat dit niet een béetje te ver?
Afbeelding
Hoe durfde hij? Het was maar een grapje, No! ‘’NIETES, hij is een monster’’ schreeuwde Noisa en ze sloeg hem op zijn kaak, bloed stroomde uit zijn mond en Noisa lachde kwaadaardig. HO! Noisa, Noisa STOP!!! Maar ze luisterde niet, ze gaf hem nog een klap en schold hem flink uit voordat ze wegliep.
Noaschat
Snackventer Snackventer
Berichten:
50
Lid geworden op:
do 04 nov 2010, 17:54

Re: ~ Family Mystique (10G)

wow oke HAHA dit is serieus 2 jaar geleden, hilarisch om terug te lezen! Mijn Sims was gecrasht en heb het gisteren allemaal weer gedownload maar ik probeerde dus haar en huizen en kleding te downloaden alleen ik zie het niet in het spel staan, erg irritant ;/

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie