Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

62 berichten • Pagina 2 van 4

Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~The Perfect Genes Challenge (07/06 Update)~

Hoofdstuk 7: De tijd tikt door

Afbeelding

Vandaag zou Dylan opgroeien tot kind. Gelukkig maar, want van vervelende peuters wordt ik dubbel zo gek. Als kind kan hij tenminste nog een beetje voor zichzelf zorgen en helpen in het huis. Zijn kinderen toch nog ergens goed voor.

Afbeelding

Dylan is opgegroeid en een kopie van zijn vader. Hij heeft de eigenschap Workaholic gekregen, hopelijk werkt hij goed door als hij groot is en verdient hij zoveel centjes dat ik kan verhuizen naar een huis met paarse muren.

Afbeelding

De boomgaard is intussen al flink gegroeid en we hoeven nooit meer honger te lijden! Alleen wel moeilijk als we gaan verbouwen, dan staan al die bomen in de weg. Over verbouwen gesproken..

Afbeelding

Dylan kan niet meer in een ledikantje, dus we hadden een groot bed nodig! En het grote bed paste niet in de gang, dus Connor en ik hebben een kamer erbij gebouwd. Hij heeft oranje muren, omdat dat beter past bij de rest van het huis, helaas, er staat een simpel bed in, een nachtkastje en een schemerlamp. Aan de muur hangt ook een schemerlamp, en er zijn twee ramen. De kamer grenst aan de woonkamer.

Afbeelding

Dylan werkt hard op school en ik heb geen last van hem. Hij is stil en zelfstandig, alsof hij weet dat ik het niet leuk vind als hij tegen me praat of in mijn buurt is.

Afbeelding

Dylan zou naar een vriend van school gaan en ik zou naar Kaylynn gaan om haar bijles te geven. Kaylynn was dat tienermeisje dat tegen mijn buik praatte bij het zwembad, remember? Ik heb niets tegen tieners, die beginnen tenminste al volwassen te worden. Er waren ook geen andere kinderen in het huis, dus dat was goed voor mij.

Afbeelding

Dylan was te laat thuis! Ik hoopte echt dat hij daar zou blijven, maar dat deed hij niet. Rond elf uur kwam hij beschaamd terug met de mededeling:
‘Sorry, was de tijd vergeten.’
Was te tijd vergeten?! Meneer moet zich maar eens aan de regels houden! Ik heb hem een preek gegeven, waarvan Connor wakker werd, en naar meteen naar bed gestuurd. Zijn huiswerk mag hij morgenochtend maken. Klunskop.

Lees nu verder!

Laatst gewijzigd door Krieltje op zo 10 jun 2012, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~The Perfect Genes Challenge (09/06 Update)~

Hoofdstuk 8: Een geheimzinnige gebeurtenis en de verlovingsring aan mijn vinger

Afbeelding

Djuna is ook opgegroeid! Oh hemel, ik was zo ontzettend blij toen ik dag dat ze míjn haarkleur had! Ik pakte haar vast en keek in haar oogjes; ze waren lila/paars. Helaas geen fuchsia.. Perfect, maar niet helemaal.. Als er geen perfect kind meer komt, kies ik Djuna uit als stamhouder. Paarse ogen zijn ook niet zo gewoonlijk. Ze heeft de eigenschappen Houdt van buiten en Afwezig.

Afbeelding

Yalia: Wat is dat nou voor een ding?
Djuna: *Ja mam ehh niet leuk*

Afbeelding

Yalia: Het kietelmonster!
Djuna: *OMG WEEEEH*

Afbeelding

Dylan begon helemaal enthousiast te vertellen over politie, hij vond het helemaal geweldig. Mooi om te horen, ik heb hem alles uitgelegd over mijn baan en hij hing aan mijn lippen. Grappig eigenlijk, dat Dylan zo geinteresseerd is in mijn baan.

Afbeelding

Ik heb hem ook nog geholpen met zijn huiswerk. Een vriend van school bleef nog even, maar die ging niet naar huis. Giel Alvi heette hij. Op een gegeven moment heb ik hem weggestuurd omdat het al half twaalf was! Hij mag dan wel mijn buurjongen zijn, om half twaalf vind ik het dan toch echt te laat!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Een dag later..

Afbeelding

Connor zei heel de dag al tegen me dat hij een verassing had. Hij zei ook dat ik me ’s avonds mooi moest aankleden. Ik werd al nieuwsgierig wakker, ik had meteen al zin in deze dag! Hij wilde maar niet vertellen wat hij van plan was, en dat maakte me nog nieuwsgieriger.

Afbeelding

Zelfs Djuna vond ik vandaag lief. Voor de eerste keer in mijn leven vond ik het niet erg dat er kinderen in mijn huis waren.
(Lezers: Zie dit plaatje, kan je je ooit voorstellen dat Yalia niet van Djuna houdt? Zie hoe ze naar haar kijkt! :$)

Afbeelding

Die avond huurden we een babysitter en Connor nam me mee naar het theater. Het was geweldig! Connor vindt theaters helemaal niet leuk, maar hij deed het alleen voor mij. Nadat we in het theater waren geweest, vroeg hij of we nog even naar het park wilden gaan. Ja, dat vond ik goed. Het was inmiddels al twaalf uur ’s nachts. Daar vroeg hij me ten huwelijk. Ik was zó ontzettend blij! Rond een uur of een gingen we weer naar huis. Hij fluisterde me iets in; er zouden nog meer verassingen komen.

Afbeelding

Hmm, ik denk dat we wel goed bij elkaar passen, gezien we allebei niet helemaal sporen..
Die avond zei Connor ook nog dat we allemaal weg moesten morgenochtend, heel vroeg. Rond 3 uur (!) gingen we met huis uit (op Connor na) en gingen naar het strand om de zonsopgang te bekijken en te vissen. Djuna vond al dat zand wel leuk, en werd wild van de vissen die Dylan ving. Ze kon er niet tegen als ze spartelden.

Afbeelding

Om zes uur reed Connor met een taxi langs het strand en pikte ons op. In de taxi vertelde ik aan Connor nog nieuws; Ik was wéér zwanger. Dylan was blij en Djuna snapte er niets van. Connor feliciteerde me, en de taxichauffeuse ook.

Afbeelding

We reden alsmaar verder en verder over afgelegen wegen, steeds hoger de bergen in, over steile berghellingen en heuvels, langs rotsen en meren.
‘Waar zijn we? Waar gaan we heen?’, vroeg ik aan Connor. Hij zei niets, hij glimlachte alleen maar geheimzinnig en trok een mysterieus gezicht..

Lees nu verder!

-------------------------

Wat denken jullie wat er gaat gebeuren? Huwelijksfeest? Raad maar raak!

Laatst gewijzigd door Krieltje op di 12 jun 2012, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~The Perfect Genes Challenge (10/06 Update)~

Vandaag geen update i.v.m een screenshot-tekort! Het spel loopt nu maar ietjes voor het dagboek, dus tsja, te weinig screens om een update te maken! Sorry, morgen weer (als ik tijd heb!)

Edit: Omg, er is zóóó iets engs/gaafs/grappigs gebeurd in het spel!
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~The Perfect Genes Challenge (10/06 Update)~

Hoofdstuk 9: Leven of dood

Afbeelding

Na zeker een uur rijden kwamen we dan eindelijk aan bij de Klaterwaterval. Ik was er nog nooit geweest, maar ik had er wel over gehoord. Ik wilde er wel graag heen, maar het was altijd zo vreselijk lang rijden dat ik nooit de moeite ervoor nam om erheen te gaan. Maar er was niet alleen de waterval, er was ook een huis! Het was van bruine stenen gebouwd, had een zuilengalerij aan de voorkant en een balkon aan de achterkant.
‘Verassing!’ riep Connor en hij wees naar het huis. Ik snapte het niet, ik stond alles nog een beetje leip aan te staren. Dylan begon te lachen en trok aan mijn arm.
‘Mam, dit is ons nieuwe huis!' lachte hij. Meteen spurtte hij achter Connor achterna, richting de deur. Hij drukte zijn neus tegen het glas.
‘Het is mooi binnen!' klonk het.
‘Méén je dat? Geweldig!’, gilde ik blij.

Afbeelding

Ik vloog Connor om de hals, hij heeft zoveel voor me gedaan! Dit was dan wel geen huis met paarse muren, het was prachtig! Ik was zelden zo ontzettend gelukkig geweest.
‘Omdat we gaan trouwen,’ fluisterde Connor in mijn oor.
‘Omdat we gaan trouwen,’ herhaalde ik.

Afbeelding

Ik belde de school op om te vragen of Dylan een dagje vrij mocht, en dat mocht gelukkig. Het was immers al bijna zeven uur en Dylan had niet geslapen. De volgende ochtend was Dylan al vroeg op, want hij moest naar school. Mijn biologische klok was ontregeld, ik was nu wakker ’s nachts en moe overdag, door de verhuizing. Dylan had ook best wel wallen onder zijn ogen.
‘Morgen mam’, zei hij en hij plofte naast me bij de tv.
‘Nee, hup, naar school jij! Na school mag je tv kijken.’ Dylan mekkerde even en ging dan toch naar de schoolbus.

Afbeelding

Djuna was uit zichzelf buiten gaan zitten, op het balkon. Ik kon haar niet vinden, en opeens zag ik haar met haar snoet door de spijlen gluren, ze wilde naar de waterval. Ze is toch ook zo’n buitenmens. Dat was wel te zien ja. Ik vind die waterval mooi hoor, maar al dat water is niets voor mij.
‘Djuna! Wel verdorie, kom hier!’ Ik heb haar opgepakt en naar beneden gedragen. Pfoe, ik moet wel beter op mijn kinderen gaan letten. Stel je voor als ze tussen de spijlen door kon kruipen... Brr..

Afbeelding

Toen Connor thuis kwam, zette hij Djuna op het potje. Het was hoog tijd om haar eens te leren dat ze geen poepie in haar broek meer moet doen. Dat is zo vies, heel het huis gaat dan stinken. Ze vond het potje eerst maar een raar eng ding, maar toen ze er eenmaal op zat, leerde ze het gelukkig snel. Misschien vindt zij het ook vies als ze in haar broek poept.

Afbeelding

Na school, zoals ik had beloofd, mocht Dylan tv kijken en ik keek mee, vloog de tv in brand! Woedend sprong ik op en griste de brandblusser van de muur, spoot de tv onder in een fractie van de seconde.
‘Wow mam!’ zei Dylan, die had staan kijken. ‘Jij bent wel cool zeg!’

Afbeelding

Wat er die avond gebeurde, was niet zo cool. Het was erger dan de televisie. Voor mijn part mocht het hele huis afbranden in plaats van dit. Dylan wandelde naar de open haard om zich op te warmen bij het vuur. Voorzichtig sloot hij zijn ogen en genoot van de warmte, maar het werd opeens wel héél warm onder zijn voeten. De vlammen grepen om zich heen en algauw stonden Dylans broekspijpen in brand. Ik gilde het uit van schrik, sprong op uit de bank en stond trillend op mijn benen. Dylans gegil ging door merg en been, Connor kwam meteen met Djuna op zijn arm naar beneden gerend. Hij zag mij, hij zag Dylan, en hij liet Djuna bijna uit zijn handen vallen. Hij zette Djuna op de grond en rende naar mij toe. Djuna keek beduusd om zich heen met grote oogjes.
‘Doe iets! Bel de brandweer!’, riep Connor.

Afbeelding

De vlammen hadden Dylan inmiddels al helemaal ingepakt, hij krijste van pijn, en ik wist, als ik niets zou doen, dat hij dit niet lang zou uithouden. Een brandend klein handje stak boven de vlammen uit, en ik hoorde hem schreeuwen:
‘Mammaaaa! Pappaaa!’
Connor sprong nog steeds op en neer, in paniek om zijn zoon in het vuur. Dylan krijste nog steeds hartverscheurend.
‘Bel de brandweer, snel!’ piepte Connor.
‘Dat heeft geen zin’, schreeuwde ik terug. ‘De brandweerwagen doet er zeker drie kwartier over om hier te komen! We wonen afgelegen! Als ze er zijn, is het.. is het..’

Afbeelding

Ik schudde mijn hoofd en een traan droop over mijn wang naar beneden. Voor de eerste keer in mijn leven voelde ik dat ik van mijn kinderen hield. Ik haatte ze, maar ik kon niet zonder ze. Om zonder Dylan te moeten leven, dat kon ik me niet voorstellen.
Connor leek te verstenen en zijn ogen werden groot. Djuna kroop zo snel mogelijk naar de speelgoedkist, kroop erin en sloot het deksel. Dat deed ze vast tegen de hitte en de rook. Vlak voordat ze het deksel sloot, hoorde ik haar iets mompelen:
‘Broertje gaat dood.’

Lees nu verder!

-----------------------------------------

Wat denken jullie wat er gaat gebeuren?

Laatst gewijzigd door Krieltje op do 14 jun 2012, 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~The Perfect Genes Challenge (12/06 Update)~

Oké, vanaf nu ga ik in een andere stijl schrijven, met dialogen én beschrijving.Eerst komt er een plaatje, daarna een dialoog, en dan een praatje dat bij het plaatje en het dialoog hoort.
~~~~~
Hoofdstuk 10: Heppie bursdeej!

Afbeelding

Connor: Yalia, jij domme kalkoen kom uit dat vuur met je dikke buik!
Yalia: Nee, neneneneneneee.
Dylan: Ik ben zwart!
Connor: Hij is zwart!
Yalia: Zo, vuur is uit. Dylan, naar bed. NU
Dylan: Maar.. maar..
Connor: Yalia, ga jij jezelf maar trakteren op iets lekkers uit de supermarkt. Daaag!
Dylan: *Yes mama gaat weg*

Ja, dat redden van Dylan was een hele klus. Het is me toch gelukt, maar het was moeilijker dan ik dacht. De vlammen waren vanuit Dylan overgeslagen op de bank, de tafel en bijna ook de tv. Dylan was intussen al geblust, maar de rest nog niet. Ik ging maar iets lekkers halen bij de supermarkt, maar dat verliep anders dan ik verwacht had.

Afbeelding

Yalia: Holy smokes bobba! Niet hier en niet nu hee!
Oude dame: OMGOMGOMGOMG KIJK * Springt als een vlo*
Yalia: Nu kan ik niets lekkers meer halen uit de supermarkt!
Oude dame: OMGOMGOMGOMG *Vlo-spring*

Daarna ben ik keihard naar het ziekenhuis gerend, zo snel als mijn buik dat kon dragen, haha. Ik belde Connor op in het ziekenhuis en die is meteen naar me toe gekomen. Ik heb een tweeling gekregen, twee jongetjes. Ik heb ze Sem en Stan genoemd.

Afbeelding

Connor: Kijk, deze heeft jouw neus! Oh, en kijk, deze heeft ook jouw neus! Maar kijk nog eens, deze heeft óók jouw neus! Wacht, het waren er toch twee? Of..
Yalia: T_T

Connor was hyperactief. Héél hyperachtief. Hij zei allemaal dat ze op mij leken. Laten we hopen dat het ook zo is..

Afbeelding

Yalia: NEE IK BEN GRIJS HELP IK BEN GRIJS OMG IK BEN GRIJS

Tsja, jonge meisjes worden ooit ook groot. Ik ben veranderd, dat zeg ik je. Maar ik ben goed veranderd. Ik vind mezelf volwassener (duh) en mooier, gnegnegne. Van binnen ben ik mooier, ja, dat ook.

Afbeelding

Dylan: STAAR-ME-NIET-AAN. Ik zie jullie wel. Ik ben niet blind hoor. Nee, echt niet. Toch?

Dylan is opgegroeid tot tiener. Hij is nog steeds precies zijn vader. Hij is zelfs een boek begonnen! Het heet Dagdromer. Dylan heeft de eigenschap Boekenwurm erbij gekregen. Hij heeft nu de eigenschappen: Klunzig, Workaholic, Snel onder de indruk en Boekenwurm. Connor is ook opgegroeid, maar hij is eigenlijk niet veranderd.

Afbeelding

Djuna: Kijk, ik ben groot hè! Jullie kijken me ook al zo raar aan. Ik zie jullie wel zitten achter die computerschermen.

Djuna is ook opgegroeid, echt een mooie meid. Nu zie ik nog beter dat ze mijn oogkleur niet heeft. Het is toch écht paars/lila. Ze heeft de eigenschap Gestoord gekregen. Zij heeft nu de eigenschappen: Houdt van Buiten, Gestoord en Afwezig.Ze houdt ervan om zich te kleden in .. nogal rare kleren.

Afbeelding

Sem is een peuter geworden, net als zijn broer Stan. Hij heeft de eigenschappen Houdt van buiten en Vaste slaper. Hij heeft mijn kleur ogen (Daardoor zag ik ook dat Djuna’s ogen echt anders waren) en Connors haar. Integendeel, Stan.....

Afbeelding

Hoera! Het is mij, ehh, ons, gelukt! Dit was mijn doel, ik heb mijn doel bereikt. Stan is een perfect kind. Hij heeft míjn ogen en míjn haar. Ik heb eindelijk het perfecte kind. Maar toch ga ik door. Ik wil kinderen zolang het nog kan. Zodat ik meer keuze heb. Stan heeft overigens de eigenschappen Klunzig en Overenthousiast.

-------------------------

Als jullie betere plaatjes willen van de familieleden, nou, hier zijn ze dan!

Afbeelding

Yalia Isoirdia - Volwassene - Artistiek, Hekel aan kinderen, Dapper, Bang voor water, Goed gevoel voor humor

Afbeelding

Connor Frio - Volwassene - Einzelgänger, Boekenwurm, Flirtvrij, Afwezig, Goed

Afbeelding

Dylan Isoirdia - Tiener - Boekenwurm, Klunzig, Snel onder de indruk, Workaholic

Afbeelding

Djuna Isoirdia - Kind - Afwezig, Houdt van buiten, Gestoord

Afbeelding

Stan Isoirdia - Peuter - Overenthousiast, Klunzig

Afbeelding

Sem Isoirdia - Peuter - Houdt van buiten, Vaste slaper

Lees nu verder!

Laatst gewijzigd door Krieltje op za 16 jun 2012, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~The Perfect Genes Challenge (14/06 Update)~

Hoofdstuk 11: Sarah & Meera

Afbeelding

Agent: Wij troffen hem aan in de Waterlelielaan. Nog een fijne avond.
Yalia: Hoe durf je! Zomaar te laat thuis komen en-
Dylan: Mam, ik word ook al ouder hoor! Waarom begrijpen jullie me nooit!
Yalia: Nee, jij moet ons eens leren begrijpen! Jij moet je eens aan de regels houden jongeman!
Dylan: Maar mam-
Yalia: Ik wil geen woord meer horen! Naar je kamer, en NU!

Dylan was te laat thuis. DYLAN WAS TE LAAT THUIS. Kan je het voorstellen? Mijn zoon, vroeger altijd tienen op school, braaf en hardwerkend, is sinds hij in een tiener is veranderd, een rebel geworden.Hij maakt zijn huiswerk niet, spijbelt, zijn punten zakken, hij scheld tegen me en is telkens weg. Hij rijdt zelfs in Connors auto! Ik heb hem zó op zijn donder gegeven!

Afbeelding

Djuna: Ik ben een prinses. Ja toch? Ja, ik ben een prinses en ik dans bij het meer. Het Zwanenmeer? Ja, het is een Zwanenmeer. Maar er zijn geen zwanen, toch Djuna? Nee, die zijn er niet. Die zijn onzichtbaar. Maar Djuna, hoe kunnen er onzichtbare zwanen zijn? Dan weet je toch ook niet dat ze er zijn? Dat klopt, maar ik heb superogen die dat wel kunnen zien.

Djuna gaat leven in en fantasiewereld, maar ik laat haar lekker gaan. Ze speelt vooral bij de Klaterwaterval naast ons huis, dan gaat ze daar dansen. Ik kan haar in de gaten houden vanuit het huis. Ideale speelplaats, wel wat gevaarlijk met dat water. Djuna is hopelijk verstandig genoeg om niet in het water te springen, alhoewel, misschien denkt ze dat ze een meermin is... Soms is ze best wel gestoord. Een keer brak ze de boel af omdat ze zei dat er monsters in het huis waren. We moesten allemaal vluchten naar een eiland. Zelf rende ze haar de waterval en ging op dat eilandje zitten.

Afbeelding

Yalia: Hoi. Heel leuk om jou weer te zien. *KUCH*
Jared: Ja. Super. *KUCH*

Ik ben Jared tegengekomen bij de supermarkt. Hij moest meteen weer zeggen dat ik er niet uit zag. En bedankt Jared. Ik kan niet geloven dat ik jou ooit leuk vond.

Afbeelding

Vanaf nu zijn Connor en ik officieël getrouwd. Ik heet nu Frio, mijn kids ook. We zijn getrouwd op een wonderschone plek, namelijk bij de Klaterwaterval, op Djuna’s eiland. We hadden niet zoveel mensen uitgenodigd, het was een klein feestje. We trouwden bij zonsondergang. Prachtig.

Afbeelding

Weet je wat ik nog meer opving op de bruiloft? Nou? Dylan heeft een vriendinnetje! Daarom is hij tegenwoordig zo anders! Ik hoorde het van een andere tiener, genaamd Yange Ichene. Zij woont bij Sarah in huis en heeft Dylan en Sarah betrapt. Yange lijkt me best een gemeen kind. Ik heb ook met Sarah gepraat op de bruiloft, maar niets gezegd over wat ik wist. Ze lijkt erg op Dylan. Ze heeft de eigenschappen Boekenwurm, Computernerd, Artistiek en Netjes, dacht ik. (Ik weet het niet zeker van Netjes, maar die andere drie kloppen wel XD)

Afbeelding

Yalia: Wauw, ik draag modieuze kleren, vind je niet? Ik ben een trendsetter!

Ja, er ging wat mis. LET AUB NIET OP MIJ! Ik heb me meteen omgekleed daarna, ik zag er niet uit met die blokschoenen.

Afbeelding

Yalia: AAH, de baby komt!

Let vooral op Sems gezicht, het lijkt net alsof ie ziet dat mijn vliezen zijn gebroken. Dat water hè.

Afbeelding

Net zoals bij Coco uit de Marron Rainbowcy, ging ik ook de Baby Dance doen. Hahaha.

Afbeelding

Yalia: Omg, het is een meisje! Ik noem haar Meera Frio!
Connor: Heb ik tegenwoordig geen inspraak meer in de namen?

Meera is geboren! Ze is cute <3

Afbeelding

Intussen is Meera al een peuter die kan praten, en raad eens: ze heeft mijn ogen en haar! En een beeldschoon wit huidje! Yeah! Meera heeft de eigenschappen Artistiek en Genie. Ik heb al een favoriet :$

Afbeelding

Djuna: *Plast in broek*
Meera: *Wijst naar Djuna*Iel!

Sorry, vond Meera’s vingertje die zo wijst naar Djuna echt geniaal XD

Lees nu verder!

------------------

Dit dagboek wordt nu minder snel geupdated, want ik ben bezig met het voorbereiden van een 2e dagboek erbij.

Laatst gewijzigd door Krieltje op di 19 jun 2012, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~The Perfect Genes Challenge (16/06 Update)~

Hoofdstuk 12: Groeien, groeien, groeien

Afbeelding

Sem is opgegroeid, net als zijn broertje! Hij heeft de eigenschap ‘Dapper’ erbij gekregen. Hij heeft nu de eigenschappen Houdt van buiten, Vaste slaper en Dapper.

Afbeelding

Stan is ook ouder geworden. Hij heeft de eigenschap ‘Neuroot’gekregen. Stan heeft de eigenschappen Klunzig, Overenthousiast en Neuroot.

Beiden hebben ze mijn ogen, maar het postuur van hun vader! Ze zijn wel beiden behulpzaam in het huis, dat komt zeker omdat ze Djuna en Dylan van jongs af aan hebben zien werken. Ha!


Afbeelding

Djuna: Kijk eens, ik word een tiener! Net als Dylan!

Djuna, onze mooie kleine Djuna, groeide op tot tiener. Ik was zo benieuwd! Ons mooie kleine meisje met de grote puppypaarse ogen....

Afbeelding

... werd een tiener met miniscule oogjes en een veels te platte en lange neus. CONNORS NEUS. BWAAAAAAAH! Haar eigenschap is Handig. Zij heeft nu de eigenschappen Houdt van buiten, Gestoord, Afwezig en Handig.

Afbeelding

Dit is Djuna na naar Makeover, die ze HEEL HEEL DRINGEND nodig had.

Afbeelding

Yalia: Loop, Meera, REN! Anders komt de vleesetende moeder je opeten!

Meera kent nu alle drie de basisvaardigheden. Nu hopen dat ze goede eigenschappen krijgt.

Lees nu verder!
-----------

Ja, slechte update, ik weet het. Er gebeurt niets bijzonders, de ouders zijn dag en nacht bezig met het huis schoonhouden en de kinderen verzorgen..

Laatst gewijzigd door Krieltje op do 21 jun 2012, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~The Perfect Genes Challenge (19/06 Update)~

Hoofdstuk 13: Het einde van de generatie nadert

Afbeelding

Connor: BOBBA BOBBA *Wappert met in brand staande marshmallow*
Djuna: HAHAHAHHA

Djuna en Connor gingen marshmallows roosteren, maar Connor kon er niets van want alle marshmallows die hij roosterde, vlogen in brand.

Afbeelding

Meera: MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA MWAHAHAHAHA MWAHAHAHAHAHAAHAHHAHHA

Meera is opgegroeid tot kind. Ze was zo goed opgevoed als peuter, dat ik mocht kiezen voor haar eigenschappen. Maar dan moet ik ‘random’ klikken. En ze werd VALS. Voor de rest heeft ze Genie en Artistiek. OMG IK BEN DOL OP HAAR!

Afbeelding

Meera: Hmmm... Waar zijn de boosaardige planeten?

Ze heeft dezelfde interesses als ik, net als Djuna. Schaken en kijken door de telescoop is voor hen ideaal tijdverdrijf.

Afbeelding

Meera: Als ik nou eens aan Stan vertel dat het water radioactief vervuild is, en omdat hij het heeft gedronken is hij ermee besmet is, zogenaamd dan, dan gaat hij vast door het lint! Moehaha! Moehahaha! Ik ben duivels o zo duivels ja toch?

Meera is een Genie en Vals. Goede combinatie :D

Afbeelding

Stan: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!

Afbeelding

Dylan: *Blablablabla*
Sarah: *Blablablabla*
Stan: *Denkt: Ik wil ook zo’n vriendin.. Zucht..*

Zie dat dromerige gezicht, wahahahaha. Hij is verliefd op het tien jaar oudere vriendinnetje van zijn broer XD

Lees nu verder!

Laatst gewijzigd door Krieltje op di 26 jun 2012, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~The Perfect Genes Challenge (21/06 Update)~

Hoofdstuk 14: Het leven gaat door

Afbeelding

Vandaag wilde Sem na school naar Addo Frio. Hij belde me op via zijn nieuwe mobieltje. Addo FRIO? Meteen vroeg ik aan Sem of hij niets bijzonders aan die naam zag.
‘Ja’, zei hij,’dat is dezelfde naam als mijnes.’
DUH! Ik liet hem erheen gaan, bleek het een neefje te zijn! Het was Jareds zoontje, en aangezien ons contact met Jared slecht verloopt, wisten we niet eens dat we nog een neefje erbij hadden gekregen die inmiddels al een kind was!

Afbeelding

Meera doet het redelijk goed op school. Net als Sem en Stan overigens. Djuna ook. Dylan stond overigens op de erelijst, hoera!

Afbeelding

Sem is opgegroeid naar een tiener! Hij heeft de eigenschap Bietser erbij gekregen.

Afbeelding

Ook Stan groeide op. Hij heeft de eigenschap Lichte Slaper erbij. Beiden hebben ze inderdaad de omvang van hun vader.. In ergere vorm.. Stan is iets breder als Sem.

Afbeelding

En als laatste die dag, groeide ook mijn oudste kind, Dylan, op naar jongvolwassene. Dylan is het enige kind met super eigenschappen. Hij heeft nu de eigenschap Perfectionist erbij gekregen. Hij mocht nog een paar dagen in huis blijven van me. Sarah, zijn vriendinnetje, groeide ook op, zij heeft de eigenschap Zuinig gekregen.

Afbeelding

Djuna is eng. Ze kan door muren vegen, dat ligt vast aan haar eigenschap Handig! *Ughe ughe*

Lees nu verder!
-------------

Saaie updates, ik weet het.. Ik weet niet meer wat ik moet uppen, er gebeurt niets leuks D:

Laatst gewijzigd door Krieltje op do 28 jun 2012, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~The Perfect Genes Challenge (26/06 Update)~

Hoofdstuk 15: Dag Djuna en Dylan!

Afbeelding
Benedenverdieping

Afbeelding
Bovenverdieping

Vandaag was het zover. Dylan ging verhuizen, Djuna ook, maar zij kreeg nog een verjaardag. Dit is Dylans huisje geworden. Hij woont er samen met Sarah.

Afbeelding

Djuna is jarig! Ze heeft de eigenschap Flirterig gekregen. Ze lijkt op mij, maar alleen haar neus en ogen zijn anders.

Afbeelding

Dit is Djuna’s nieuwe huisje. Ze woont er alleen, ze heeft geen vriend of vriendin.

Afbeelding

‘Mam, ik moet je iets belangrijks vertellen,’ zei Dylan tegen me. Hij keek er heel ernstig bij.
‘Wat is er jongen?’ vroeg ik. Hij keek iets nerveus naar de grond en zei toen zachtjes:
‘Je wordt oma.’
‘Wat!?’ riep ik uit, ‘wat..’ Ik wist niet wat ik moest zeggen. Ik vond het verschrikkelijk en leuk tegelijk. Verschrikkelijk omdat nét alle kids in mijn huis tieners zijn, en er nu weer een baby is, en leuk omdat het toch wel mooi is om oma te worden. Dylan keek weer voorzichtig naar boven. Ik glimlachte naar hem.
‘Het is goed,’ zei ik.

Afbeelding

Na een tijdje was het dan toch zover. Ik kon mijn eerste kleinkind in de armen sluiten. Een meisje, Alida. Met de eigenschappen Virtuoos en Artistiek.

Afbeelding

Ja, ik groeide op. Maar dat hoeft niet te zeggen dat alles achteruit gaat. Mijn conditie en lichaam zijn beter dan ooit tevoren. Ik sport, ik werk, ik ren, ik doe álles voor mijn levenswens. Ik zit nuop niveau 7 van de carrière ordehandhaving en ik rust niet voordat ik niveau 10 heb bereikt.

Afbeelding

Ook Connor groeide op. Nu zijn we twee oudjes. Oudjes. Ik moet nadenken, nadenken over wie mijn grootste droom waar maakt. Meera of Stan? Ik vind zelf Meera, maar wie vinden jullie?

Afbeelding

Meera - Tiener - Genie, Artistiek, Vals, Snob

Afbeelding

Stan - Tiener - Neuroot, Klunzig, Overenthousiast, Lichte Slaper.

Lees nu verder!

Laatst gewijzigd door Krieltje op ma 02 jul 2012, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: ~The Perfect Genes Challenge (28/06 Update)~

Ik laat de poll lopen tot er ongeveer 15 stemmen zijn, dan sluit ik hem en ga ik een mega verjaardag update doen, whihii! (Gaat niet om de verjaardagen van de Sims, maar om die van mezelf) Dan ga ik een extra leuke update doen na al deze (in mijn ogen) saaie updates.

@cynderxxx: Het haar van Sem heb ik van Peggyzone dacht ik.. Waar? Geen idee...
AfbeeldingAfbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie