Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

41 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: 5G Cole, 1.5 jongen of meisje? (18-5-2012)

van 1 naar 3 Cole's

De zwangerschap duurde lang, maar veel te kort als je het mij vraagt. Nu ik in het ziekenhuis aan het bevallen ben is het net gisteren dat ik de test deed.

Afbeelding
Ik ging vaak naar de boekenwinkel, want ik wilde lezen hoe een kind opvoedden moet.
Afbeelding
Ik heb gitaar gespeeld, en er... best veel simdollars mee verdiend.
Afbeelding
En ik ben ook naar ieder barbequefestijn in de buurt geweest, met 1 het speciaal. De 'o zo geweldige' Nick Alto staarde naar mijn... achterwerk. En dat pik ik niet.Afbeelding
"Meneer Alto!" Had ik gezegd. "Wat je doet is onacceptabel!" Waarop Nick lachtte, en zei: "En wat dacht zo'n zielige straatmuzikant als jij daaraan te doen?" Waarop ik antwoordde: "Ik kan de hele reputatie van jou en je vrouw Vita verpesten... Denk maar aan de botox, dan weet je genoeg!" Nick's gezicht betrok. "Nee! Nee! Laat maar, ik ben al weg!"
Afbeelding
En Sam was altijd lief voor me. Iedere avond als ik thuiskwam luisterde hij aan m'n buik, voelde eraan of praatte er zelfs tegen.
Afbeelding
En hij hielp me in het huishouden. Ik had namelijk een tik: Alles moest en zou schoon zijn als de baby kwam!
Afbeelding
En als "bedankje" voor de goede zorgen hebben we voor Sam een tuintje aan laten leggen met druivenplanten zodat hij daarvan nectar kon brouwen.
Afbeelding
Iets minder leuk was toen de bevalling begon. Ik had net een stapel oude kranten weggegooid toen dat opeens begon.
Afbeelding
Maar Sam was al overspannen, en hij kon de angst niet aan. "Dit is een goed moment voor je rijexamen!" Had hij gezegd, en ik was zo verstandig hem niet tegen te gaan.
Afbeelding
Ik moest ook nog eens zelf naar de receptie gaan om te zeggen dat ik moest bevallen. En dat deed ik met Sam erbij... Met zijn ogen dicht in de wachtkamer. Op dat moment vond ik hem echt het grootste watje ooit.
Afbeelding
Maar alles was het waard, toen Tom Cole voor het eerst in m'n armen lag. Sam en ik besloten om hem met z'n achternaam Cole te noemen, want Sam wordt er ook een. Vandaag nota bene!
Afbeelding
Zodra de avond aanbreekt komen de gasten. Ook Fenne is er, en ze heeft haar haar in een korte bob laten knippen.
Afbeelding
De beloftes zij het leukste gedeelte... Oké voor Sam en mij dan, want de rest vond er niks aan.
Iets is hier verkeerd gegaan, waardoor er een plaatje van een steen stond. Ik heb de echte al verwijdert. Sorry voor het verspillen van 15 seconden
En daarna de kus, die bewijst dat Sam en ik écht van elkaar houden. Die hielden we maar kort, want anders duurde het feest veel langer.

En het maakt niet uit wat de andere ervan vonden, maar voor ons was dit echt de mooiste dag van ons leven.

Laatst gewijzigd door siepie op za 30 jun 2012, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: 5G Cole, 1.6 3 Cole's (?-5-2012)

Preview!
Ik heb hier vast een preview voor de volgende up:
Afbeelding
Ik ben nog niet klaar met de andere screens, dus het kan nog even duren.
Ik wilde eigenlijk vragen of er iemand is die een sim voor me kan maken. Namelijk de manager van Quincy. Het maakt niet uit of het een man of vrouw is, maar het liefst niet te veel downloads.
Dus wie wil? XD


Laat maar, ik heb er al een :$
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: 5G Cole, 1.6 3 Cole's (?-5-2012)

Beroemd en Bevallen
Afbeelding
Ik begin eindelijk beroemd te worden met mijn gitaarspel, maar niet alleen met mijn gitaarspel, ik zing er ook liedjes bij. Dit is een foto van mijn eerste fotoshoot.
Afbeelding
Dit is ook een foto...
Afbeelding
Net als deze...
Afbeelding
En deze. De shoot is geregeld door mijn nieuwe manager: Stiles MCGraw.
Afbeelding
Maar behalve artiest, blijf ik natuurlijk ook moeder. En Tom is echt een geweldig kind! Hij leert snel en speelt als Sam en ik iets voor onszelf moeten doen.
Afbeelding
Natuurlijk kon Sam het niet laten om deze foto van Tom en zijn beer Simmie te schieten.
Afbeelding
En dat is niet het enige goede nieuws, ik ben zwanger! Met alle voordelen (en helaas ook nadelen) die daarbij horen. Jammer genoeg pas ik nu al niet meer in mijn mooie kleding, mijn buik wordt veel sneller dikker als bij Tom. De bel gaat en ik loop naar buiten.
Afbeelding
"Quincy!" Zegt Stiles m'n manager. "Ieuw ben je aangekomen?" En hij kijkt naar mijn buik. "Nee, ik ben zwanger." Zeg ik. "Oh, gefeliciteerd! Maar als je straks weer mooie kleding aan kunt, moet je dit jurkje aan." Hij gaf me een blauw jurkje.
Afbeelding
En misschien kun je straks je eerste album opnemen met een hidden track van een beroemdheid. "Wie?" Vraag ik natuurlijk gelijk. "Ja, dat kan ik pas zeggen als ik het zeker weet." Ik ben natuurlijk hartstikke benieuwd wie het is. Zou het Simse de Lange zijn? Of Gers Simdoel? Nog voor ik het kan vragen krijgt Stiles een smsje. "Je hoort nog van me, ik moet gaan. Later!" En hij stapt weer in z'n auto.
Afbeelding
Tijdens de rest van m'n zwangerschap heb ik veel op mijn gitaar getokkeld, waardoor we nu best wat rijker zijn.
Afbeelding
Maar goed, dat was ook alweer 9 maanden geleden, wat gaat de tijd toch snel! Ik lig op bed na te denken als ik mijn ogen even dicht doe. Zodra ik wakker word is helaas mijn bed nat. "Sam! Sam kom snel!" Hij komt binnen. "Mee naar het ziekenhuis nu! Ik bel wel een oppas!"
Afbeelding
Maar het is al te laat. "De Baby komt al!" Schreeuw ik. "Rustig blijven, we bedenken wel iets!" Is Sam's antwoord."
Afbeelding
Dit is Sanne, het eerste kindje van de drie.
Afbeelding
Dit is Joyce, de tweede...
Afbeelding
En dit is Nikki, vanzelfsprekend de derde.
Afbeelding
En Tom vond ze vanaf de eerste blik geweldig. Hij is dan wel ouder, maar dat maakte hem helemaal niks uit. "Met blokkuh speluh!" Zei hij tegen ze.
Afbeelding
En dit is dus het jurkje dat ik van Styles aan moest doen. Best leuk he? Ik vind dat in ieder geval wel. Nu ben ik alleen wel benieuwd met wie ik dat lied op moet nemen...
------------------------------------------------------------------------------------------
Ik weet niet zeker wie Joyce en wie Nikki is, ik kan me namelijk vergist hebben. Sanne weet ik wel zeker :).
En dit vind ik zo'n leuke foto:
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: 5G Cole, 1.7 Beroemd en Bevallen(3-6-2012)

Die beroemdheid
Dit is een korte up, maar ik wilde jullie niet laten wachten...

Afbeelding
Tom is alweer kind, en hij is echt het liefste kind dat er is. Tenminste thuis, buitenshuis is hij lang niet zo lief als hier. Maar dat heeft ieder kind waarschijnlijk wel.
Afbeelding
Het is avond, en ik zit sinds lange tijd eindelijk weer eens alleen op de bank met Sam. Dan horen we Stiles mijn manager, die sinds kort ook de sleutel van ons huis heeft. "Hier is het, ik moet gaan!" Horen we Stiles nog zeggen. Na wat gerammel in het slot gaat de deur open, maar het is niet Stiles die binnenkomt.
Afbeelding
Maar het is Chase Dumonceau! De beroemde zanger en gitarist. Dus dat is die beroemdheid waar Stiles het over had! Denk ik bij mezelf. Zodra Sam het ziet zegt hij meteen: "Ik ga naar bed, welterusten." En met een chagrijnig gezicht loopt hij de slaapkamer in. Ik loop natuurlijk gelijk naar Chase toe.
Afbeelding
"Ik ben Quincy, Quincy Cole." Zeg ik. "Ik ben Chase Dumonceau". Antwoord hij terug. Ik kijk gelijk naar z'n kleren, die er nou niet bepaald leuk uitzien.
Afbeelding
"Let niet op mijn kleren, die moet ik van mijn manager aan naar ieder optreden en iedere studio opname." Zegt hij lachend. "Volgens je manager moeten we trouwens morgen een liedje opnemen in de studio." Er verschijnt een lach op mijn gezicht. Mijn eerste nummer, en dan ook nog eens met iemand die beroemd is!
Afbeelding
"And that's the reason why... I... Love.... You..." Zing ik en de muziek stopt. "Mooi!" Zegt de producer. "Blijf even hier staan, ik ga jullie koffie halen." Ik geef Chase een high five. "Top!" Zeg ik en hij knikt. Dan krijgt hij een telefoontje van zijn mentor, en blijkbaar hebben we morgen al ons eerste optreden."
Afbeelding
En bij het optreden mogen we gitaarspelen. Het is een geweldig optreden, ondanks dat het donker is. En ik heb nu ook een goed gevoel over mijn carriere.

Ik wil even Nonnieven1/Manon bedanken voor het mogen gebruiken van Chase :) Thank you very much!
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: 5G Cole, 1.8 Die beroemdheid (8-6-2012)

Gedag zeggen
Ik heb mijn eerste album klaar, Chase gaat morgen terug naar Riverview. Ik ga hem missen, het was een vriend van me geworden. Maar hij heeft beloofd een keer langs te komen.
Afbeelding
Moe ga ik op bed liggen. Het is 3 uur, maar het was gewoon gezellig in het cafe. "Hoe was je dag?" Vraag ik aan Sam. "Perfect hoor!" Zegt hij sarcastisch. "Ik kon niet werken, want mevrouw Quincy was niet thuis om op de kinderen te passen!" Ik schrik van z'n reactie. "Sam, je had me kunnen bellen! En waarom reageer je zo fel?"
Afbeelding
Sam kijkt me kwaad aan. "Geen idee, misschien moet je het maar aan Chase vragen?" Dan pas dringt het tot me door. Sam is jaloers! Maar hij heeft er al het recht op, want ik heb inderdaad meer aandacht aan Chase besteed... toch? "Sorry..." Stamel ik. "Niks sorry! Vraag maar of Chase hier komt liggen!" Schreeuwt Sam.
Afbeelding
Hij springt van het bed af en rent weg. De kamer uit. Ik keek op de klok. 4 uur, wat moet hij nog doen.
Afbeelding
Ik hoor de voordeur openklappen waar Sam uitrent. Dan pas dringt het tot me door: Sam loopt weg! Ik spring van het bed af. "Sam!" Roep ik, maar ik zie de auto wegrijden. Ik ren naar buiten.
Afbeelding
Maar het is Chase die buiten staat, en niet Sam. "Welke kant?" Vraag ik. "Het heeft geen zin Quincy." Ik begin spontaan te huilen, en Chase troost me. Ik leid hem naar binnen. "Ga zitten." Zeg ik snikkend.
Afbeelding
Ik vertel Chase het hele verhaal, en hij luistert en knikt af en toe. "Kom, we gaan samen een stukje lopen voor ik ga." Dus vertrekken we om 10 over 4 om een stuk te gaan lopen. Geen idee waarom hij zo vroeg kwam trouwens. Als ik om 6 uur weer voor het huis sta neem ik afscheid van hem. Dan komt Sam naar buiten rennen.
Afbeelding
Ik pak hem gelijk stevig vast. "Sorry Sam, het spijt me echt. We gaan iets leuks doen samen goed?" Maar Sam duwt me van hem af en dan zie ik de tranen in z'n ogen staan.
Afbeelding
"Quincy, hoe kun je weggaan als er niemand is om op de kinderen te passen!" Schreeuwt hij. Die zat, vroeger kon ik overal heen en daar ben ik nog steeds aan gewend. "Maar... ze zijn oké toch?" Vraag ik stotterend, maar mijn gevoel zegt dat ze alles behalve oké zijn.
Afbeelding
"Quincy... Snap je het dan niet?" Zegt Sam zachtjes, en zijn tranen rollen over zijn wangen. Mijn tranen zijn ook gevallen, ook al weet ik niet wat er is. "Nee" fluister ik. "Joyce heeft een hartaanval gehad... Ze is er niet meer Quincy." En toen storte mijn wereld in.
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: 5G Cole, 1.9 Gedag zeggen (26-6-2012)

Ik heb zeker veel stille lezers? x'D
--------------------------------------
No surrender
Afbeelding
Het is ochtend. Een trieste ochtend. Nadat Joyce een week geleden is overleden, is vandaag de begrafenis. Ik sta op de plek waar haar wiegje heeft gestaan. Tom komt aanlopen. "Mama, ik wil niet dat ze begraven wordt." Hij begint te huilen
Afbeelding
Ik pak Tom vast. "Het komt goed, het komt allemaal goed." Zeg ik tegen hem, terwijl ik zelf alles behalve dat voel. En dan hebben we ook nog eens het liedje no surrender uitgekozen (met mini aanpassing) , alsof het niet triester kan. "Het begint zo!" Roept Sam, die gek genoeg Chase ook heeft uitgenodigd. (Chase' kapsel is anders, ik had die van hem per ongeluk verwijdert.)
Afbeelding
I was up, I was down
I felt almost everything.
I was lost, been around,
Still no hardly anything.

Afbeelding
Got my feat on the ground
and the heart of everything
it's not the way that I wanted
it's not the way that I wanted

Afbeelding
Like a shark, for the bait,
You've been always waiting there.
Everytime, just to late,
Now at last you're standing there.

Afbeelding
What a fool, what a shame.
And the heart of everything
it's not the way that I wanted
it's not the way that I wanted

Afbeelding
Tonight's tonight
time to leave the
pressure behind.
there's no surrender, no

Afbeelding
In the heart, at the root,
There's always something now.
In disguise, understood,
And the blame for someone else.

Afbeelding
The time, I will find,
Was the heart of everything.
it's not the way that I wanted
it's not the way that I wanted

------------------------------------------------------------------
Ik wilde eigenlijk vragen:
Willen jullie dat nu de heirpoll komt, of als ze allemaal tiener zijn en dat ik een stukje van "hun toekomst" laat zien?
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: 5G Cole, 1.10 No surrender (29-6-2012)

^^Thank you :3

(Wanneer ik niet weg ben) Ga ik in de vakantie best vaak uppen. Ik heb nu namelijk net zo'n tophumeur als iemand die de loterij heeft gewonnen xd
-------------------------------------------------------------------------------------------
Shang Simla (een jaar later)
Afbeelding
Ik ben tv aan het kijken als Sanne langs me op de bank komt zitten. Nog steeds snap ik niet waarom ze altijd een trainingspak aanheeft. Ik bedoel, het zit wel fijn, maar altijd? "Gaan we nog op vakantie mama?" Vraagt ze. "Misschien wel" Zucht ik. Nikki en Sanne willen niks anders, maar ik heb het er nog niet met Sam over gehad. "Oke." Zegt ze en ze loopt weg.
Afbeelding
Dan komt Tom bij me zitten. "Mama, ik wil niet op vakantie. Dan zie ik al mijn vrienden niet meer." Het is geen geheim dat Tom populair is. "Luister, ik weet niet óf we gaan, maar waarom zou je niet mee willen?" Tom krijgt een glimlach op z'n gezicht. "Dan kan ik bij Mathijs logeren, en dan gaan we samen gamen, en meisjes pesten en.... Oh... laat maar." En hij rent weg.
Afbeelding
Ik loop naar Sam. "Sammie, de kinderen willen op vakantie. Behalve Tom." Sam kijkt teleurgesteld. "Ik moet werken in het restaurant, in de vakantie komen er extra mensen." Ik vind het jammer, de kinderen moeten er ook even tussenuit. "Anders gaan jullie toch naar China?" Zegt Sam. "Jij, Sanne en Nikki, dan kunnen ze daar hun frustratie kwijt op de trainingspop."
Afbeelding
"Ja!" Roep ik. "Ik ga het ze gelijk vertellen!" Ik ren naar de nectarkamer. "We gaan naar China!" Maar de meisjes hebben het niet gehoord. Tom die daar als enige zit rent gelijk naar buiten.
Afbeelding
"Papa ik wil niet!" Zegt hij. Sam aait 'm over z'n bolletje. "Dat hoeft ook niet, wij blijven met z'n tweetjes hier en maken er een gezellige mannen vakantie van!" Tom springt gelijk in 't rond.
Afbeelding
Het is geen wonder dat Sanne en Nikki me niet hoorde, de tv staat loeihard. "Sanne, Nikki, tv uit!" Roep ik. "Waarom?" klaagt Nikki, maar ze zet 'm uit. "Ik heb leuk nieuws voor jullie!" Zeg ik. "Gaan we op vakantie?" Vraagt Sanne. "Ja, met z'n drieën. Het wordt een meidentrip naar China!"
Afbeelding
Sanne en Nikki springen allebei op, pakken elkaar vast en springen zo in 't rond. Ik ga op de bank zitten en kijk toe. Het duurt geen minuut of Nikki stoot haar hoofd tegen de muur. "Gekke meisjes toch!" Zeg ik lachend en ik loop erheen.

Afbeelding
Zodra we aankomen kijken we onze ogen uit. "Wat mooi!" Zeg ik. "Yes! Zo kan ik goed oefenen voor gym!" Roept Sanne. "Nee he! Zoveel trappen kan ik nooit lopen!" Zegt Nikki vermoeid.
Afbeelding
De meisjes lopen allebei naar mij toe. "Ik heb honger!" Zegt Nikki. "Wat willen jullie eten?" Vraag ik, want ik ga natuurlijk niks klaarmaken nu." Sanne denkt even na. "Misschien kunnen we in het dorp ergens loempia's eten!" Zegt ze. En dat vinden we alledrie een goed idee.
Afbeelding
De meisjes hadden hun loempia's al op, maar ik was mijn limoen-roomtaart nog aan 't eten. De Chinese versie van de limoen-roomtaart wilde ik gewoon proberen. "Waar willen jullie heen?" Vraag ik aan de meisjes als ik de taart op heb. "Ik wil naar de vecht academie mama!" Zegt Sanne. "Ik ben goed in gym, ik wil de oosterse vechtkunst ook leren!" Een wildvreemde man komt bij ons tafeltje staan. "Konichiwa, de oostarsa vachtkunst is allaan voor volwassanan!" Zegt hij, en hij loopt weg. "Maar toch!" Zegt Sanne.
Afbeelding
Dus ben ik een half uur later tegen een pop aan 't vechten. Ik ben vastbesloten géén band te halen, maar een pop mee naar huis nemen voor als Sanne groot is, is geen slecht idee.
Afbeelding
"Mijn haar ziet er groen uit." Zegt Nikki tegen Sanne. "Hier in China hebben ze goede haarverf, dan kan ik mijn haar bruin verven." Sanne zucht. "Dat is niet belangrijk, denk na over iets wat wel belangrijk is. Zoals wat je doel wordt later."
Afbeelding
"Heb jij al een doel dan?" Vraagt Nikki. "Ik wil super goed worden in de oosterse vechtkunst, en sowieso in sporten." Antwoord ze. "En ik wordt een voetballer, en dan winnen we alle wedstrijden!" Ze klapt er zelfs bij in haar handen.
-------------------------------------------------------------
Nu weten jullie de levenswens van Sanne. Haar eigenschappen zijn: Gedisciplineerd, atletisch en... ik geloof houdt van buiten.
En Nikki's eigenschappen zijn Artistiek, makkelijk onder de indruk en.... nog een xd
Tom's eigenschappen zijn Atletisch, feestbeest en... ik dacht vriendelijk maar ik weet 't niet zeker.

En nogmaals: Moet ik de heirpoll nu of later online zetten?
Afbeelding
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: 5G Cole, 1.11 Shang Simla (30-6-2012)

Ik heb alles weer gelezen en echt leuk verhaal,ik kan er alleen niet zo goed tegen als er kinderen dood gaan. :cry
Als de poll nu gehouden zou worden dan kan ik moeilijk een keus maken omdat ik altijd iets meer van de erfgenaam wil weten.Dus ik zou zeggen wacht nog even totdat ze tieners zijn. :D
Maar als dit problemen geeft met je volgende up dan pas ik me zeker aan. ;)
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: 5G Cole, 1.11 Shang Simla (30-6-2012)

slecht nieuws

Ik ging de sims na middernacht installeren en toen is opeens heel mijn spel gecrasht. Ik had wel een backup gemaakt, maar ik had het fout gedaan en heel mijn bestand is nu weg :( ik kan dus niet verder :(
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie