Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

44 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Cailynn's 100 Vamps Update 6 p2

Cailynn's 100 Vamps Update 7

Afbeelding
Mijn besluit om de stad nog een keertje te verkennen, is uitgedraaid op een enorm goed besluit! Ik mocht zonder problemen binnen in de plaatselijke exclusive lounge, en wie kom ik daar tegen? Jeps, Molly French. Nu kan ik eindelijk nog eens een poging doen om met haar te praten! En dat vind zij blijkbaar ook niet erg. We hebben uren staan praten, en ik denk dat ze me wel leuk vind. Tot ik moest vluchten voor de zon, wat dan weer een minder goede indruk maakte veronderstel ik..

Afbeelding
De avond daarop nodigde Morgana me uit voor een feestje bij haar thuis. En feestjes kan ik gewoon niet weigeren! En wat me opvalt als ik bij haar huis aankom is: Ze is waarschijnlijk nog rijker dan ik ben! + ik zie haar nu ook voor de eerste keer sinds ze getransformeerd is. En ze ziet er toch al beter uit vind ik. We hebben wat gepraat, en ze is ook al minder freaky. Allemaal positieve punten dus!

Afbeelding
Op een bepaald moment gooide Morgana iedereen eruit, en we besloten om nog even bij mij thuis te stoppen. Haar huis heeft nogal veel glas, wat niet echt aantrekkelijk is voor een vampier overdag. Toen we aankwamen zag ik Marty aan de poort zitten. Wat een verrassing! Ik vroeg hem mee binnen, want wie weet hoe lang zit hij hier al. Hij is gisteren net getransformeerd, en heeft er geen idee van wat er met hem aan het gebeuren is. Hij lijkt er ook niet echt blij mee. En maar klagen over zijn familie, en wat hij nu moet doen, en hij kan nergens meer heen. Tja.. Jammer dan!

Afbeelding
Marty en Morgana zijn blijkbaar een perfect duo als het op zeuren aankomt, dus ik moest uiteindelijk gewoon vluchten uit mijn eigen huis. Maar een geluk dat zij nog lang niet zo snel zijn als mij, en me sowieso niet vinden! In de disco kan ik mijn gedachten wel verzetten. Ik neem plaats aan de bar, en bestel een cocktail die heerlijk klinkt. De mixoloog is maar een rare jongen. Sterretjes op het gezicht enzo... En dan hoor ik plots mijn naam. Uitgesproken door een stem die ik al jaren niet meer hoorde, en eigenlijk ook niet meer wil horen. Twijfel.. Wegrennen, of blijven? Het heeft geen zin. Hij is toch sneller dan mij. Hoewel ik weet wie ik zal zien, draai ik toch mijn hoofd, en ik heb er al meteen spijt van.

Afbeelding
Afbeelding
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Cailynn's 100 Vamps Update 7 p3

Dankjewel! :D Ik ga proberen om dit weekend nog te uppen. Waarschijnlijk zondagavond ofzo. En dan efjes niet, want ik heb dinsdag examen voedingsleer, en donderdag mondeling examen voedingsleer.
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Cailynn's 100 Vamps Update 7 p3

Er zal waarschijnlijk donderdag of vrijdag pas een upje komen. :S Gisteren was nogal druk, en met de examens er nu bij heb ik ook wat minder tijd. Maar dan is er zeker een nieuwe update! ;)
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Cailynn's 100 Vamps Update 7 p3

Onverwachts toch een upje! Examen is verschoven naar vrijdag, dus jeej, efjes tijd! ^^

Cailynn's 100 Vamps Update 8

Afbeelding
Op het laatste moment heb ik toch nog beslist om te rennen. Ik kan er niks aan doen. Ik zie die blik, en ik moet er vandoor. Maar zoals ik ook al zei: hij is sneller dan mij. Ik kwam thuis, gooide de deur dicht zo snel ik kon, draaide me om, en keek opnieuw recht in zijn ogen. Het eerste gevoel dat bij me opkwam was angst. Daarna maakte de angst plaats voor ongeloof. En ongeloof voor woede. En het enige wat Finn deed, was me aankijken met een schijnheilige blik en een gemene grijns.

Afbeelding
"Dag Cai" zei hij. "Dag Finn. Lang niet gezien." zei ik terug. "Toch zeker zo'n 120 jaartjes schat." Ugh. ik haat het als hij me zo noemt. Finn is degene die me veranderd heeft. Dat neem ik hem niet kwalijk. Want ik geniet van mijn leven. Maar hij is ook degene die zo obsessief werd, dat hij mijn hele familie uitmoordde, en al mijn vrienden erbij. Want ik mocht enkel van hem alleen zijn. Toen ik uiteindelijk kon vluchten, heb ik hem nooit meer gezien. Tot nu dan.

Afbeelding
"Wat is er Cai? Zit je er nog steeds mee in? Na al die tijd zou je dat toch allemaal achter je moeten kunnen laten, niet? En we beginnen gewoon opnieuw." Ja, natuurlijk. Waarom ook niet. Het enige wat ik nog met jouw zou doen is ervoor zorgen dat je niet meer rondloopt. "Trouwens, ze waren toch niets waard. Zeker dat kleine zusje niet. Ik heb je een gunst bewezen, snap je dat niet?" Nog steeds die spottende blik. Ik haat hem. Ik haat hem zooo hard...

Afbeelding
Ik heb me in tijden niet meer zo gevoeld. Mijn bloed begint te koken. Mijn handen knijpen zichzelf dicht tot vuisten. "Ga weg." Weet ik uit te brengen. "Ach Cai. Ik ga nergens heen, ik ben er net! En als ik jou was, dan zou ik me maar gedragen. Je weet dat ik ouder ben, en dus sterker dan jou. Je kan me niks maken zonder een leger achter je." En hij zet zich in de zetel. Een leger? Hij weet dus niet waar ik mee bezig ben. Een leger heb ik nog niet, maar ik ben allesinds al wel in de meerderheid.

Afbeelding
De zon schijnt, dus we zitten hier met elkaar opgescheept. Ik voel me een gevangene in mijn eigen huis. Het is nog 4 uur licht, dus ik heb nog tijd genoeg om een plan te bedenken, en mijn vrienden om hulp te vragen. Maar weg zal hij gaan. Wees daar maar zeker van...

Cailynn.
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Cailynn's 100 Vamps Update 8 p3

Sorry, maar ik heb op de een of ander manier mijn Sims CD-ROM kwijtgespeeld. :$ (Shame on me..) Zodra ik hem vind update ik terug, maar ja, waar zou hij liggen... :?
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Gebruikersavatar
Ray
Teamlid Teamlid
Berichten:
5170
Lid geworden op:
vr 25 mei 2012, 19:08

Re: Cailynn's 100 Vamps Update 8 p3

Oeps powerpost volgens mij :$ ''Kan gebeuren dat had ik gisteren ook per ongeluk''
En balen trouwens hopelijk vind je hem terug :D

Memii schreef:Ik weet dat het powerpost is, maar de vorige post was van 12juni, dus dat is al wel even geleden. En ik vond dat ik dat toch even moest melden. Ik hoop ook dat ik hem terug vind. Maar we zijn nu wat aan het renoveren thuis, dus waarschijnlijk ligt ie ergens mee in een doos. :? Morgen nog maar eens zoeken :(

Aawh :cry Echt balen! Je topic is zo leuk hier :$ Hopelijk vind je hem snel!

Laatst gewijzigd door Ray op di 26 jun 2012, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Cailynn's 100 Vamps Update 8 p3

Ik weet dat het powerpost is, maar de vorige post was van 12juni, dus dat is al wel even geleden. En ik vond dat ik dat toch even moest melden. Ik hoop ook dat ik hem terug vind. Maar we zijn nu wat aan het renoveren thuis, dus waarschijnlijk ligt ie ergens mee in een doos. :? Morgen nog maar eens zoeken :(
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Cailynn's 100 Vamps Update 8 p3

We zijn er weer! Mijn zusje had de Sims3 CD-ROM in een doosje van Grey’s Anatomy gestoken. Al een geluk dat ik besloot om alle seizoenen nog eens opnieuw te bekijken, anders had ik hem waarschijnlijk nog lang niet gevonden!

En, als vergoeding voor het suuuuperlange wachten, krijgen jullie nu natuurlijk een extra lange up!

Cailynn’s 100 Vamps Update 9 *Super Update*
*Afbeelding
Ik heb er voorlopig nog geen idee van wat ik met Finn zal aanvangen. Hopelijk helpen de golven me om wat beter na te denken, en een doenbaar plan te bedenken. De zee heeft me altijd al een geruststellend gevoel gegeven. Vandaar ook dat ik mijn huis op de bergtop liet bouwen, met uitzicht op zee, toen ik hier kwam wonen. En als ik diep over iets moet nadenken, dan lukt dat hier het beste. En ook nu begint er zich stilaan een plan te vormen in mijn hoofd. Op dit moment kan ik van zeker 2 medevampiers hulp verwachten. En met Morgana kan ik zeker wel wat, die is compleet gestoord, dus dat moet lukken. We maken het hier zo onaangenaam mogelijk voor Finn om te verblijven, zodat hij uiteindelijk zelf vertrekt. OF we moeten grof geweld gaan gebruiken, maar dan kan ik geen goede afloop beloven.

Afbeelding
De eerste waar ik heen ga is Morgana. Ik heb even nood aan een babbel, en zij kan me misschien helpen, dus moet ze alles wel weten. Maar even supersnel van het strand naar haar huis lopen, want ik wil die kerel hier zo snel als kan weer weg. Ik ben bijna bij Morgana als ik me plots bedenk dat ik dit eigenlijk allemaal alleen kan oplossen. En door zo bruut te stoppen, val ik nog bijna tegen de grond ook. Ik weet wat ik moet doen! Natuurlijk! Finn heeft er altijd een hekel aan gehad, als hij geen macht kan uitoefenen op anderen, als anderen bij hem doen wat hij normaal doet, en als er wel eens geheimen in de buitenwereld bekend kunnen raken. Ik weet wat ik moet doen.

Afbeelding
Oke. Nu kan ik niet meer volgen. Eerst weigerde hij van te vertrekken, en bleef hij voor altijd en eeuwig in mijn huis, als ik zijn uitleg mag geloven. Nu ben ik terug, en hij is er niet. Niet dat ik dat erg vind, maar hij zal waarschijnlijk toch wel ergens zijn, want het wordt al bijna weer licht. Dus als hij terug komt, dan moet dat gebeuren binnen nu en 40minuten. Maar ja. Ik maak er niets uit, ik heb mijn huis eindelijk terug voor mezelf. Nymo komt onder de zetel uit gekropen en springt op mijn schoot. Blijkbaar was zij evenzeer niet gesteld op de aanwezigheid van onze indringer.

Afbeelding
Ik ben blijkbaar in slaap gevallen op de zetel. Het is klaarlicht buiten, Nymo ligt bij mij, nog steeds geen Nouch te bekennen, maar leuk genoeg ook geen Finn te bekennen. Fijn. Misschien moet ik mijn plan niet eens meer uitvoeren. Geen probleem. Ik amuseer me zo ook wel!

Afbeelding
Nu ik mijn huis weer voor mezelf heb eerst maar eens uitgebreid douchen en mijn kleerkast nog eens nakijken, en dat natuurlijk allemaal met de juiste muziek. Nymo zit op bed naar me te kijken. Ze is eindelijk even stil. Ze heeft hier de hele dag al zitten miauwen tot en met. En ik heb nog steeds geen Nouche gezien. Misschien moet ik haar toch maar even gaan zoeken, want ik maak me wel een beetje ongerust.

Afbeelding
Hier binnen is ze dus niet. Misschien is ze buiten geraakt, en kon ze niet meer terug binnen. Ze kan sowieso niet buiten de tuin, dankzij mijn hoge haag en hoge hek, dus ze zal daar ergens moeten zitten. Na de hele tuin rondgelopen te hebben, heb ik haar nog steeds niet gevonden. Hoe hard ik haar ook roep, ze komt niet. En Nymo is me intussen al miauwend bijgevoegd. En nu ik er aan denk, het is al een tijdje donker, en Finn is niet teug gekomen. En dan schiet de gedachte bij me naar binnen. Hij heeft weer iets van me afgenomen.

Afbeelding
Ik loop naar binnen met Nymo in mijn armen, en zet haar op de grond neer eens we boven zijn. Ik zie nu pas dat hij een briefje heeft achtergelaten, met een nummer op, en dat is natuurlijk het eerste dat ik bel. Nadat de telefoon 3 keer is overgegaan, neemt hij op. ‘Dat duurde lang.’ is zijn reactie. En nog voor ik er iets tussen krijg, begint hij weer te praten. ‘Je had nu toch echt niet gedacht dat ik niet zou weten dat je iets van plan was? Ik ben je altijd al voor geweest mijn liefste Cailynn. Altijd. En ja, ik heb je kat. Leuk beestje trouwens. Ze zit hier nu naast me in de auto. En als je het nog niet door zou hebben, ik houd haar. Vind je dat oké? Ik weet ook dat je nu een compromis wilt stellen. Dus ja, ik houd je kat, ik laat je met rust. Dag Cai!’ Ingehaakt.

Afbeelding
Ik weet even niet wat ik moet doen. Het was een heftig gesprek, ik heb zelf niet eens iets gezegd. Hoe wist hij trouwens dat ik het was? Hij heeft mijn nummer niet, dus hij had dat alles evengoed tegen iemand anders kunnen zeggen. Ik heb er een hekel aan dat hij mij altijd zo snel voor is. Hij heeft Nouch dus. Ik wist het. Maar wat moet ik nu doen? Als ik haar bij hem laat, dan ben ik van hem verlost. Maar ik wil haar anderzijds ook niet overleveren aan hem. Ik weet niet wat ik moet doen.

Afbeelding
Na een tijdje nadenken weet ik wat ik ga doen. Ik laat Nouch bij hem. Ze blies trouwens altijd naar mij, en moest niets van mij weten. Terwijl ze bij Finn zelfs meteen op zijn schoot sprong toen hij in mijn zetel zat. We waren al niet echt goede vriendjes. En als ik mijn oude leventje kan terugkrijgen, dan neem ik dat graag met beide handen aan. Het is jammer voor Nymo, maar ik vind wel een nieuw maatje voor haar. En ik heb natuurlijk ook nog altijd die ene foto van Nouch, en die zal een mooi plekje krijgen hier in huis.
Afbeelding
Nymo blijft miauwen. Ik vind het zo zielig voor haar. Ze is helemaal alleen nu. Alweer. Niet dat zij zo’n goede maatjes was met Nouch, vermits ze altijd gekrabd werd door haar, maar toch. ze wil niet alleen zijn. Maar dan krijg ik opeens een prachtig idee, zoals meestal natuurlijk. Ik zet me aan de computer en begin wat opzoekwerk te verrichten. Dit is perfect. Zowel voor Nymo als voor mij. Even de formulieren invullen, doormailen, en wachten op reactie.

Afbeelding
En ja hoor. Enkele uren later gaat de deurbel. Nymo kijkt verbaast en rekt zich een beetje uit. Ik spring uit de zetel, en haast me naar de deur, om kennis te maken met mijn nieuwe aanwinst. Ook Nymo komt mee en staat te kijken naar haar nieuwe maatje. Ze vind het best wel oké. En ik ook. Een schattig beestje, dat al meteen naar me toe wil komen, wat bij Nouch al niet zo was. nog even papieren handtekenen, en ons nieuwe maatje is van mij, en zal voor altijd bij ons blijven.

Afbeelding

Cailynn.
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie