Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

44 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Cailynn's 100 Vamps Update 9 p4 *SUPERUPDATE*

Cailynn's 100 Vamps

Afbeelding

Hay iedereen! Ik ben Cailynn. 123 jaar jong. Ik woonde een lange tijd in Bridgeport, maar besloot om me voor mijn verjaardag toch maar eens iets nieuws cadeau te doen,... En dat brengt me nu dus in Sunset Valley. Waarom ik voor deze stad koos weet ik ook niet. Volgens mij ligt het aan de naam. Sunset, zonsondergang, donker, nacht. Helemaal mijn ding. Maar ik werd hier al meteen belogen door de brandende zon.. Dus hier zit ik nu. Nog een probleem met mij is dat ik me nogal snel verveel. En dat gaat hier helemaal gebeuren, aangezien ik hier de enige vampier ben. Dus... Daar zullen we dringend wat aan moeten doen!

Cailynn.

_________________________________________________________________________________

TUSSENSTAND
2/100

Laatst gewijzigd door Memii op za 11 aug 2012, 14:51, 8 keer totaal gewijzigd.

- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Cailynn's 100 Vamps

Cailynn's 100 Vamps Update 1: Nymo

Afbeelding
Ik zit nu al een hele dag binnen, en als ik kon, zou ik me dood vervelen. Er is hier totaal niets te doen. Wat een geweldige keuze heb ik toch gemaakt toen ik in deze stad wou wonen.. Ik kan maar niets bedenken om te doen, in mijn eentje, hierbinnen...

Afbeelding
Misschien dat ik in de zetel een idee krijg? Waarschijnlijk niet.. Terwijl ik een beetje zit rond te kijken, hoor ik iemand roepen. Jeej, actie! Misschien kan ik die persoon wel meteen veranderen, en heb ik een maatje dat ik hier dan bij me kan opsluiten zodat ik niet meer alleen ben en... Ik spring recht en loop naar het raam om een kijkje te nemen.

Afbeelding
Bleek dat het geroep afkomstig was van een kind dat me de krant brengt. En omdat het een stille regel onder vampiers is om geen kinderen te veranderen, zit ik dus nog steeds alleen. Ik heb het dan toch maar gewaagd om even snel naar buiten te lopen. Die krant is het enige wat ik nu heb! Eens even kijken of hier iets interessants in te vinden is..

Afbeelding
Volgens de krant is er hier in Sunset Valley een dierenasiel, dat de dieren aan huis brengt als je belet bent. Gezelschap van een leuk katje kan ik wel gebruiken, nu ik hier zo alleen zit. Ik zet me achter mijn computer om een katje uit te zoeken. Moet ik blijkbaar een reden opgeven waarom ik het dier niet zelf kan ophalen. Ik kan moeilijk zeggen dat ik een vampier ben, en niet buiten kan nu. Dan krijg ik die kat nooit.. Dan maar iets verzinnen 'Vermoeidheid'. Zo. Nu nog wachten op mijn kat, en voornamelijk: dat mens van het asiel. Ik begin best al honger te krijgen...

Afbeelding
Tijdens het wachten maar even naar mijn nieuwe vissen kijken. Vissen zijn toch echt vreemde beesten.. En maar zwemmen... Echt rare beesten, zoals ik al zei.

Afbeelding
Aah, eindelijk is dat mens daar! Ik spring recht terwijl ze naar me toe loopt. 'Excuseer, maar u ziet me er niet zo moe uit?' Ze geeft me een hand, kijkt in mijn ogen,... En valt bijna flauw. Jeej, ik ben hier dus blijkbaar de allereerste vampier ooit! Wat een eer! De vrouw gooit de kat naar me toe, en spurt mijn huis uit. Heeft zij geluk dat ik nu niet buiten kan. Maar ik heb nog steeds honger, omdat zij doodsbang voor me was. Pff, ik krijg haar nog wel, maar nu eerst mijn katje opzoeken!

Afbeelding
Het schattige vlekkenpoesje, besluit ik Nymo te noemen. Vind ik wel een leuke naam. Daarmee wil ik dit kleintje ook een nieuwe kans geven. Mijn vorige kat heette ook Nymo, maar,... Laat ons zeggen dat ik gewoon heel veel honger kreeg. Ik steek mijn hand uit naar het katje, om het beestje te aaien en op te pakken.

Afbeelding
Moet dat beest niet eens iets van me hebben! Op deze manier wordt het nog steeds een lange dag.. Dat de duisternis maar snel zijn intrede maakt, zodat ik buiten kan, en mijn kat niet opeet..

Cailynn.
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Cailynn's 100 Vamps Update 2

Cailynn's 100 Vamps Update 2: 1ste Nacht

Afbeelding
In de tussentijd heb ik me nog wat bezig gehouden met Nymo. Ze moest totaal niks van me weten, en kroop vooral in een hoekje. Maar wat je niet allemaal kan bereiken door het vullen van een etensbakje! Nymo keek eerst een tijdje van mij naar het etensbakje, tot ze er van verzekerd was dat het veilig zou zijn om te eten. En uiteindelijk kwam ze dan toch naar me toe, EN mocht ik haar aaien! Ik was dolgelukkig! Ik heb nog even met haar gespeeld, maar moest me toen klaarmaken. De nacht zou bijna vallen, en ik wil er natuurlijk prachtig uitzien, op mijn eerste nachtje in de stad.

Afbeelding
Goed. Zo ver zijn we al. Ik hoop maar dat Nymo het red, de aller eerste keer alleen. Nu moet ik enkel nog mijn weg zien te vinden in deze nieuwe stad, wat vrij lastig is als je hier nog nooit bent geweest. Maar ik red me wel. Hopelijk kom ik ondertussen wat lekkere hapjes, excuseer, sims tegen, waar ik vriendschap mee kan sluiten. Want ik begin me best eenzaam te voelen.

Afbeelding
En wat heb ik geluk. Ik parkeerde mijn auto aan de kant van de weg, en begon vanaf daar door de stad te dolen, die toch wel erg verlaten was. Ik ben deze rust echt niet gewoon. Bridgeport kwam tot leven als de zon onderging. Hier lijkt het of alles sterft. Na een tijdje over de straten te wandelen kwam ik enkele sims tegen. 3 zelfs, keus genoeg! Ik kies me de mooiste eruit, en besluit dan maar eens een praatje met hem te maken. Een vlotte prater! Hij zou best wel mijn eerste metgezel kunnen worden. We hebben een lange tijd staan praten, en na wat geflirt, wilde hij zelfs mee met me naar huis. Cailynn heeft beet!!

Afbeelding
We hebben nog een tijdje staan lachen en praten. Buiten weliswaar, want meneer wilde niet binnenkomen. Ik kreeg zelfs een complimentje over mijn prachtige ogen! Uiteraard weet ik wel dat ze prachtig zijn, maar toch. Altijd fijn om te horen. Maar toen ik dichterbij kwam om hem te bijten, sprong hij achteruit. 'Ik moet gaan nu!' En spurtte weg. Fijn. Dit vind ik dus echt niet leuk. Ik heb er altijd al een hekel aan gehad om afgewezen te worden, en dan zeker door een doodnormale sim. Hem krijg ik nog. Hij moet en zal mijn eerste worden. Maar nu moet ik naar binnen. De zon komt op.

Afbeelding
En vampier of niet, ik heb slaap nodig! Ook Nymo is gezellig op haar kussen gaan liggen. Dus heb ik eens zo veel zin om erbij te kruipen. See you next time!!

Cailynn.

Laatst gewijzigd door Memii op vr 13 apr 2012, 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.

- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Cailynn's 100 Vamps

Sorry voor de late up, maar heb er een druk weekje opzitten. Vanaf nu komen er terug regelmatig updates! (Dit is een korte up, maar ik had vandaag ook niet zo veel tijd. De volgende ups zijn terug van normale lengte!!)

En bedankt voor de leuke reacties! :)

Cailynn's 100 Vamps Update 3

Afbeelding
Hmm.. Intussen heb ik al dagen niets gegeten, en ik verga bijna van de honger. Dus, tegen al mijn principes in, drink ik maar een plasma sapje. Ik heb het niet zo op die dingen. Echt is altijd leuker, niet? Zo meteen ga ik op stap, dus misschien vind ik daar wel iemand die ik kan bijten, en waar ik plezier mee kan maken. En natuurlijk moet ik die jongen ook nog vinden!

Afbeelding
Het is vanavond wel erg duister. perfect. Hoe donkerder, hoe beter! Jammer genoeg is er niemand die op een duistere avond als deze op stap wil gaan. Dan maar wat over straat wandelen en hopen dat ik iemand tegen kom. De eerste 15 minuten heb ik brute pech. En die jongen verschuilt zich waarschijnlijk ook ergens in zijn huis. Maar... Ik blijk geluk te hebben vannacht. Uit het ziekenhuis komt net een verpleegster gewandeld.

Afbeelding
We hebben even staan praten, en ze vond me meteen fascinerend. Begint ze plots te praten over Twilight, en dat ze vampiers toch zo geweldig vind, want dan kan ze heel snel zijn en is ze bloedmooi,... Ja, gewoon laten praten. Maar dan bedenk ik me dat ze wel een makkelijke eerste zou zijn. Ik hoef zelfs niets aan te bieden. Ze vraagt me gewoon ronduit of ik haar wil veranderen. Ik ben eigenlijk niet voor zo'n brutaliteit, en ik hou ook niet zo van babbelkousen, maar ik ben het beu om zo eenzaam te zijn, en ik moet Sunset Valley intussen nog steeds vol zien te krijgen met vampiers. Ik hoop dat ik hier geen spijt van krijg...

Cailynn.
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Cailynn's 100 Vamps

Cailynn's 100 Vamps Update 4:

Afbeelding
Nog half slaperig neem ik mijn telefoon op. 'Hallo?' Het is Morgana. Compleet in paniek. 'Cailynn! Wat gebeurd er met me? Mijn ogen doen pijn als ik buitenkom, mijn hele lichaam voelt vreemd aan, en ik kan niet meer gaan werken!' Aah. Even vergeten dat veranderende sims het soms nogal lastig kunnen hebben. Het is ook al weer even geleden bij mij. 'Rustig Morgana. Het hoort er bij. Je hebt er trouwens zelf om gevraagd.' Ik heb er nu al spijt van. Is de eerste die ik hier verander nog een panisch mens ook. 'Ik kom naar je toe, ik ben er over 15 minuten.' En dan is ze weg. Geweldig. Belt ze me eerst wakker, roept ze door de telefoon tot ik bijna doof ben, en vervolgens nodigt ze zichzelf uit.

Afbeelding
Eerst maar even mijn kleren aan trekken, en dan snel mijn bed opdekken. Nymo heeft nogal de lastige gewoonte om mijn hele bed kapot te krabben, als ik het niet op dek. Laatst kroop ik zelfs een keer in mijn bed, en sprong er dan meteen terug uit. Nymo was blijkbaar helemaal achteraan onder de dekens gekropen, wat ik dus niet wist, met nagels in mijn voeten tot gevolg. Dus daarom: braaf mijn bed opdekken. ik hoor een autodeur. Morgana zal er zijn, dus snel naar beneden. Ik heb er een hekel aan als er iemand in mijn huis binnenkomt.

Afbeelding
Kom ik buiten, staat ze maar knopjes in te tikken aan de poort, in de hoop ze open te krijgen. Daarom heb ik dus die extra dollars uitgegeven. Om sims, en vooral de veranderende sims buiten te houden. Anders heb ik geen moment rust meer. Ik haal diep adem alvorens ik de poort open en naar buiten stap. Morgana vliegt me meteen om mijn nek. Nog iets waar ik niet van houd. Knuffels.. 'Ooh, Cailynn. Dit gaat niet zoals in Twilight! Echt compleet gek dat mens. Voor ik iets kan zeggen sleurt ze me mee in haar oude krel. 'Kom we gaan naar de disco, dan kan ik alles even vergeten.' En dat is nog niet eens zo'n slecht idee van haar.

Afbeelding
We komen de disco binnen, en mijn oog valt meteen op een meisje in het midden van de dansvloer. Ik ken haar. Een zangeres. Ze staat wat eenzaam op de dansvloer. Zij zou enorm goed zijn voor mijn reputatie. Net als ik naar haar toe wil lopen, herinnerd Morgana me eraan dat ik niet alleen ben. Ze trekt me mee de dansvloer op, en aargh, ze BLIJFT maar praten!

Afbeelding
Ze blijft maar praten. Over haar jeugd, en dat ze er altijd van gedroomd heeft om iemand als mij tegen te komen, en over nu, en over haar toekomst,... En nee. Ze stopt niet. En ze ziet duidelijk ook niet dat ik me verveel. Ik zou me zelfs dood kunnen vervelen. Dit was dus de laatste keer dat ik iemand heb gebeten die op Twilight kickt. Ik ben helemaal afgeleid. Ik wil dat meisje leren kennen. Volgens mij zou ik aan haar zelfs een echte vriendin kunnen hebben. 'Hé, luister je wel? Je moet luisteren!' AARGH! Ik moet hier weg. Nu!

Afbeelding
ik weet dat het enorm onbeleefd is, en waarschijnlijk ook heel erg gemeen. Maar ik kon echt niet langer bij Morgana blijven. Het duurt waarschijnlijk toch nog wel enkele weken voor ze doorheeft hoe ze snel kan lopen en jagen, zonder ergens tegenop te botsen. En nu kan ze me zeker nog niet volgen. Misschien moet ik maar meteen mijn poortcode veranderen. De kans bestaat natuurlijk dat ze me de code heeft zien intikken.

Afbeelding
Eenmaal thuis aangekomen, nog even spelen met mijn kleine Nymo. Nu ze nog klein is toch. Morgen word mijn kleine katje 1 jaar. En ik zal haar met plezier leren jagen. Nymo komt me meteen begroeten als ik terug thuis ben. Aah, het is toch echt een schatje. Ik heb er eigenlijk nog geen idee van of ik een soort van feestje zou geven voor Nymo. Maar dan vraag ik me af hoe ik dat moet doen. Het zal nogal moeilijk zijn om even snel alle asielkatten hierheen te halen, en daarna weer terug te brengen. Ik zal het er maar bij houden om haar een feestmaaltje voor te schotelen. Daar zal ze even gelukkig mee zijn.

Afbeelding
Ik ben doodmoe. En een bed is toch altijd zo aantrekkelijk op zulke momenten. Schandalig. Mijn ogen vallen meteen dicht. Maar ik kan dat beroemde meisje niet vergeten. Ik word er ten eerste al heel erg lastig van dat ik niet op haar naam kan komen, en ten tweede zou het echt erg goed zijn voor mijn reputatie als ik met haar gezien word. Zo kan ik veel sneller vrienden maken, en dus veel sneller vampiers. Ik val in een diepe slaap, terwijl ik denk aan het meisje.

Cailynn.
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Cailynn's 100 Vamps Update 4 p2

Allereerst --> Het spijt me voor de veel te late up, maar ik moest voor school nog 3 papers afwerken, dus er was effe niet veel plaats voor vrije tijd. Maar bij deze zijn de papers dus allemaal afgewerkt, en als de school niet te lastig doet (lees, te veel opdrachten geeft) kan ik weer geregeld uppen. :)


Cailynn's 100 Vamps Update 5

Afbeelding
Ik heb me voorgenomen om vandaag een dagje thuis te blijven. Wat opzoekwerk verrichten over Sunset Valley, en over de bewoners. Misschien kan ik op die manier wat meer te weten komen over dat meisje, Molly French heet ze. Maar mijn voornemen wordt al snel verstoord. bij het openen van mijn mailbox, zie ik dat ik een uitnodiging heb gekregen van Marty. Marty, Marty, Marty,.... Oh ja! Die jongen die toen van me wegliep! Natuurlijk! Eens even snel reageren dat ik zeker aanwezig zal zijn, want hij ging normaal gezien mijn eerste zijn natuurlijk!

Afbeelding
Ik weet ook dat hij me leuk vind, dus wil ik er op mijn best uitzien. Uiteraard zie ik er altijd goed uit, maar vanavond dus nog beter! Na een tijdje voor de spiegel te staan, is dit het resultaat geworden, en eerlijk: ik vind het totaal niet slecht! En ik heb een sterk vermoeden dat Marty daar hetezelfde over zal denken...

Afbeelding
Als ik aankom, zie ik meteen een klein kind op de grond zitten. Aah, denk ik. 'Straks heb jij een mooie vampierpapa mijn kleine jongen!' Marty heeft me horen binnekomen. Hij kijkt wat argwanend. Misschien moet ik stoppen met bloeddorstig naar zijn zoon te kijken. Dat kan helpen..

Afbeelding
Maar dat was het dus niet. Terwijl hij zich omdraait, vertelt hij alles over zijn zoontje. En eigenlijk vind ik het nog interessant ook. Ik ben nooit geïnteresseerd geweest in kinderen, allesinds niet vanaf dat ik een vampier werd. Het is geweten dat vampiers onmogelijk een kind kunnen krijgen, dus ik me daar bij neergelegd, en ben kinderen zo stilaan gaan negeren. Maar dit kleine ventje is me echt wel een schatje. Maar ja, niets aan te doen!

Afbeelding
En dan vertelt Marty me dat hij me echt als een goede vriendin ziet. En dat is positief om te horen. misschien dat ik het er nu op kan wagen om hem te veranderen, zonder dat hij er weer vandoor gaat natuurlijk. Ik doe hem het voorstel, en hoewel hij eerst wat aarzelt, stemt hij meteen toe wanneer ik hem alle voordelen duidelijk maak. Dit ging vlot. 2done, 98 to go!

Afbeelding

Cailynn.
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Cailynn's 100 Vamps Update 5 p2

Cailynn's 100 Vamps Update 6 p2

Afbeelding
Ik heb besloten om vandaag een nachtje voor mezelf in te lassen. Even nergens aan denken, mezelf volledig buitensluiten voor de rest van Sunset Valley, en dan vooral voor die gestoorde Twilight freak, en gewoon genieten! En wat is er beter dan gewoon uit je bed te komen, en de nacht te beginnen met een goede horror! Een grote tv, een goede zetel, en een pakje O+. Meer is er niet nodig!

Afbeelding
Terwijl ik mijn tv uurtje afwissel met een pc uurtje, zie ik dat Nimo in een hoekje zit. Ze komt niet eens als ik haar roep! En spelen wil ze ook al niet. Misschien is ze een beetje eenzaam, en ja, er is nog plaats genoeg voor een kameraadje natuurlijk!

Afbeelding
De nieuwe kat genaamd Nouch, werd tot mijn grote verbazing gewoon over het hek gegooid! Waarschijnlijk dezelfde vrouw die Nimo kwam brengen. Het is een mooie witte panterkat, en Nimo springt meteen recht als ik Nouch op de grond zet. Ooh, hoe lief. Ze beginnen meteen in het rond te springen en te spelen. Heb ik al weer een goede beslissing genomen!

Afbeelding
Mijn piano kunsten nog even oefenen, nu die 2 toch boven bezig zijn. Ik heb lange tijd geen piano gehad, maar toen ik 21 was, echt 21, niet 21 voor honderden jaren, was ik een echt wonder. En nu ik de kans heb gekregen om er weer eentje te kopen, heb ik dat meteen gedaan! En al zeg ik het zelf, ik speel nog altijd even goed!

Afbeelding
Afbeelding
Na een tijdje te hebben gespeeld, toch maar eens een kijkje nemen bij mijn 2 katjes, want het is daar maar verdacht stil. En dit is wat ik aantref. 2 katten die in de vreemdste posities liggen te slapen, doodmoe van al het spelen.

Afbeelding
En natuurlijk de dag zelf nog afsluiten met een zalig warm bubbelbad!

Cailynn.
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie