Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

53 berichten • Pagina 3 van 3

Gebruikersavatar
Raineyl
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
265
Lid geworden op:
zo 01 apr 2012, 15:21

Re: My Life

Sorry dat de up zolang duurt, maar er is zoveel gebeurt met de familie Vogue! Nicki is inmiddels al jongvolwassen en getrouwd met Jordan, en bet bevallen van een tweeling, dus volgende up kan verwarrend, en die komt waarschijnlijk over 3 dagen.
Gebruikersavatar
Raineyl
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
265
Lid geworden op:
zo 01 apr 2012, 15:21

Re: My Life

Oke, sorry mensen, lang geen up... Maar ben nu foto's aan het maken dus up kmt waarschijnlijk vanavond..
Gebruikersavatar
Raineyl
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
265
Lid geworden op:
zo 01 apr 2012, 15:21

Re: My Life

Leven komt, en leven gaat...

Afbeelding
Het was 3 uur 's nachts. Wie belt er dan?! Ik stap uit mijn bed en neem de huistelefoon op mijn bureau op. "Met Nicki Mercedes." Zeg ik.' "Nicki, met Julia." Klinkt er uit de telefoon. "Tante Julia! Waarom belt u mij op dit tijdstip?" Zeg ik terug. Ze is al oud, normaal is ze nooit zo laat nog op. "Ik weet niet hoe ik het moet zeggen... Je vader, Phoenix.. Hij is dood..." Zegt ze. En dan blijft het stil. Ik laat de telefoon vallen en kleed me om. Pak de auto en rijd naar het huis van mijn moeder...

Afbeelding
Als ik aankom zie ik mijn moeder. Huilend. Bij het graf van mijn vader. Voorzichtig loop ik naar haar toe. En pak haar arm.

Afbeelding
"Hij is overleden aan ouderdom, dat zie je aan de zandloper. Dan is hij toch gelukkig gestorven." Zeg ik troostend. "Die zandloper betekende dat de tijd om was." Zegt mijn moeder terug. "Welke tijd?" Vraag ik terug. Er klopt iets niet... "Kanker.." Fluistert ze terug, en dan staat de tijd stil.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry voor de korte, en wat heftige update, als er mensen met kanker te maken hadden, moet je het eventjes zeggen en dan verander ik het.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe gaat het nu met de familie?

Afbeelding
Nicki is bevallen van een tweeling en getrouwd met Jordan. Ze heeft een slechte band met haar moeder en daarom zitten ze nu samen in therapie. Ze hebben het allebei nog steeds zwaar met het verlies van Phoenix.

Afbeelding
Jordan is een goede man en steun voor Nicki. Hij heeft moeite met dingen serieus nemen en hij is erg kinderachtig...

Afbeelding
Chanel heeft een up en down relatie met een jongen genaamd Travis. Ze woont in bij Jordan en Nicki en zorgt voor de kinderen. Eigen kinderen kan ze niet krijgen, want ze is ontvruchtbaar.

Afbeelding
Rosa is een brutaal meisje, maar ook erg klunzig. Ze belooft heel wat voor de toekomst.

Afbeelding
Kleine Roman is een verlegen jongetje, alhoewel, fysiek een jongen, maar van binnen is hij een meisje. Kleine Roman is een transgender, en in de toekomst komt er nog veel narigheid van.

Ik kan misschien wat heftige onderwerpen in mijn dagboek bespreken.
Gebruikersavatar
Raineyl
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
265
Lid geworden op:
zo 01 apr 2012, 15:21

Re: My Life

Update 9 - Kleine Roman, en Brutale Rosalie.

Afbeelding
"Luister, het gaat niet goed met mijn carrière als zangeres, en Chanel en Jordan, jullie verdienen ook amper, dus ik denk dat we moeten verhuizen naar Starlight Shores..." Zeg, alhoewel ik mijn geboortestad erg ga missen.

Afbeelding
"En je moeder dan? Het is een maand geleden van je vader en ze is er kapot van!" Krijg ik terug van Chanel. "Ja maar we zitten krap, 10.000 is niet veel Chanel!" Zeg ik nogal pissig.

Afbeelding
"We gaan. Ik koop zometeen de tickets, we vertrekken morgen." Zegt Jordan beslissend.

-Door de ogen van Roman-
Afbeelding
En daar gingen ze, de dag erna, weg van Lucky Palms...

Afbeelding
Als ik me ook heb omgekleed kijk ik jaloers naar Rosalie die wel in een jurk mag lopen. Waarom mag ik dat niet? Zeg ik tegen mezelf. Doe niet zo stom, je bent een jongen! Zegt weer een andere stem in mijn hoofd. "Kom nou!" Roept Rosa.

Afbeelding
We hebben lang gespeeld, we hebben muffins gebakken, en in de limoen-zitzakken-koets gereden, daarna riep mama dat we moesten slapen.

Afbeelding
Als Rosalie ligt te slapen denk ik nog na. Ik ben een jongen... Of ben ik een meisje? Nee! Je bent een jongen! Ik weet het niet meer! Ik ben verward, dus ik besluit te gaan slapen...

Afbeelding

Afbeelding
Ik word wakker en loop naar de kist, ik doe hem open en haal de heerlijk zachte paarse jurk eruit. Ik kleed me om en pak de stok. Ik zit zo in mijn fantasie dat ik niet door heb dat Rosalie achter me staat...

Afbeelding
"BOE!" Roept ze. "NEE!" Roep ik angstig. "Dit ga ik tegen papa en mama zeggen!" Zegt ze gemeen, en ze rent weg.

Afbeelding
"Nee!" Roep ik, en ik schrik wakker. Ik slaak een zucht van opluchting. "Het was maar een droom Roman," fluister ik tegen mezelf. "Het was maar een droom..."
Gebruikersavatar
Raineyl
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
265
Lid geworden op:
zo 01 apr 2012, 15:21

Re: My Life - UPDATE 9

Simsnieuws van de familie.

@Nicki

Optreden vanavond was te gek! Snel weer, love my fans! Xoxo! :love :love :love
-----------------------------------------------------------------------------------------------
@Chanel

Promotie gemaakt in de journalistiek! Eigen blog, www.Chanel.dezelinkisnietecht.sims ! <3<3, xoxo! :love
-----------------------------------------------------------------------------------------------
@KleineRoman

Excursie naar het politiebureau was leuk, zal ik later ook politie worden? #JaOfNee? :? :?
-----------------------------------------------------------------------------------------------
@JordanMercedes

Dokter zijn is zwaar, zie mijn kinderen amper, werk tot 20:00 en dan vaak ook nog extra nachtdienst, #NIET_LEUK! :( :( :(

-----------------------------------------------------------------------------------------------
@Rosalieetje

Op de erelijst, en mama zegt dat ik allemaal kadotjes krijg! Ik wil een hond, hoe zou ik hem noemen? #Vertel! :drool
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Als ik niet up, doe ik soms wat berichtjes. In tegenstelling tot deze vaak met foto's, laat me weten wat je er van vind, :D

PS, morgen koop ik sims 3 pets, eindelijk dieren!!!
Gebruikersavatar
Raineyl
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
265
Lid geworden op:
zo 01 apr 2012, 15:21

Re: My Life - UPDATE 9

Ik heb de sims 3 beestenbende, ben bezig met de up, moet naar de WC dus leg de laptop op de grond, en dan kom ik teryg en mijn moeder stond erop, dus laptop kapot! Krijg nieuwe laptop, alles herinstalleren maar denk niet dat ik verder kan met dit dagboek, ik zeg niet dat ik stop, maar de kans is er... :'(
Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Re: My Life - UPDATE 9

:O Ook niet zo slim om je laptop op de grond te leggen, terwijl er vast in huis genoeg tafels zijn/je bed.. Het zou wel heel erg zonde zijn :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Raineyl
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
265
Lid geworden op:
zo 01 apr 2012, 15:21

Re: My Life - UPDATE 9

3 Generaties na Roman en Rosa (sommige kennen ze nog), maakt Sunset Valley plaats voor een nieuw gezin...

Afbeelding

Uitgeput van de vermoeiende dag, en de transformatie tot volwassene, stapt Lilly in bed. Ze ploft neer. 'Dit is het dan. Volwassene zijn. Ik had het wat spectaculairder verwacht.' Denkt ze. Langzaam valt ze in slaap.

Afbeelding

In 4 kamers ernaast is er nog geen sprake van slapen. "Pak aan, jij stomme plant!". Roept Lenny. "Auw! Die krijg je terug, mens!!" Roept Wiet. Samen schateren ze het uit van het lachen.

Afbeelding

Ook beneden wordt er nog volop 'gefeest'. "Ja, ja? Oh my god, ik sta voor, ik sta voor!" Gilt Lola uit. "Nee Lola, dat ben ik." Zegt Jake terug. "Die telde niet, ik moest mijn vest nog vast ritsen!" Roep Johnny (Jongen in het midden).

Afbeelding

Als Lola het niet meer ziet zitten, roept ze Skittles om haar in gezelschap te houden.

Afbeelding

Mango vermaakt zich zelf wel..

Like it? :fluit
Gebruikersavatar
Raineyl
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
265
Lid geworden op:
zo 01 apr 2012, 15:21

Re: My Life - UPDATE 1 p. 6!

De vrijdagochtenden zijn altijd erg normaal, in huize Guido.

Afbeelding

Iedere vrijdag is het uitlaatdag voor Skittles,

Afbeelding

Zoals iedere dag, speelt Jake Simcity, die net uit is.

Afbeelding

Johnny, tja... Die doet de hele dag niet meer dan gitaarspelen.

Afbeelding

In Lilly haar strijd tegen de ouderdom, putjes in de benen, rimpels, en een oude huid, sport/relaxed ze veel. Ze heeft haar baan opgezegd om iedere dag te trainen.

Afbeelding

Mango... Tja.. Mango doet niet veel dan de hele dag slapen, zichzelf schoonlikken, en krabben aan zijn paal.

Afbeelding

"Kom op Lilly, nog 3 minutjes maar!" zegt ze tegen zichzelf. Als haar ringtone gaat, moet ze wel stoppen. Het is een SMS.

Ik heb de baan, ik ben videogameontwikkelaar! WOOHOOO!

-xxx- Jake. <3


Afbeelding

Gefeliciteert lieverd!

-xxx- Lilly.


Stuurt ze terug.

Like it? :fluit

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie