Oh en nog iets! Ik vind het zelf leuker om veel plaatjes te schieten en er niet zoveel tekst onder te zetten, en dat verander ik alleen als ik dat wil, dusss.

--
Dit verhaal gaat over twee jonge vrouwen. Ze hebben hun school niet afgemaakt, ze wonen op straat, en ze hebben allebei op dezelfde dag geluk. Maar hun persoonlijkheden zijn heel anders. Daarom deze naam, Water & Vuur.
--
Update 1
Water's POV

Het is een zonnige dag. Sunset Valley is altijd een rustig stadje geweest. Maar vandaag is anders; een vrouw zingt op straat.

Ik kijk wat langer naar de vrouw. Ze kan best goed zingen. Helaas ben ik zelf nergens goed in.

Ik loop naar de vrouw toe. Opeens staat een andere vrouw op.
'Hoi! Ben je geïnteresseerd in magie?' vraagt ze.
Dat was wel een beetje...snel.
'Uhm...dat bestaat toch alleen maar in sprookjes?' antwoord ik.
'Soort van. Het is moeilijk uit te leggen. Om het kort te houden, zoek je werk?'
Ik knik.

Even later zit ik te 'oefenen'...Zo noemde de vrouw het.

Wanneer het avond is, besluit ik maar op te houden. Ik kijk achter me en schrik me rot; De zingende vrouw heeft publiek!

Ik draai me om en zie drie ouderwetse dames. Zonder iets te zeggen ren ik weg.

Pff, ik zei het eerder, ik ben nergens goed in. Weg hier.

Op de één of andere manier ben ik bij een man aangekomen. Hij wil dat ik 'auditie' doe voor iets.

Nadat ik klaar ben vraagt hij of ik morgen om vier uur wil...optreden. Dit gaat een beetje snel, maar goed. Mijn ogen stralen en ik heb een big smile op mijn gezicht.

Tevreden loop ik weg, naar mijn 'huis'.

---
Yep. Let niet op mijn verschrikkelijke schrijfskills en verhaal please.

Laatst gewijzigd door Yum op ma 26 mar 2012, 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.