Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Water & Vuur - Update 2

Hai! Mijn vorige dagboeken...Opeens kapte ik ermee en een reden had ik niet. xD Ik ga bij dit dagboek proberen dat niet te doen en ik hoop dat het me gaat lukken om het af te krijgen! Wish me luck~!
Oh en nog iets! Ik vind het zelf leuker om veel plaatjes te schieten en er niet zoveel tekst onder te zetten, en dat verander ik alleen als ik dat wil, dusss. :D
--
Dit verhaal gaat over twee jonge vrouwen. Ze hebben hun school niet afgemaakt, ze wonen op straat, en ze hebben allebei op dezelfde dag geluk. Maar hun persoonlijkheden zijn heel anders. Daarom deze naam, Water & Vuur.
--

Update 1

Water's POV

Afbeelding
Het is een zonnige dag. Sunset Valley is altijd een rustig stadje geweest. Maar vandaag is anders; een vrouw zingt op straat.
Afbeelding
Ik kijk wat langer naar de vrouw. Ze kan best goed zingen. Helaas ben ik zelf nergens goed in.
Afbeelding
Ik loop naar de vrouw toe. Opeens staat een andere vrouw op.
'Hoi! Ben je geïnteresseerd in magie?' vraagt ze.
Dat was wel een beetje...snel.
'Uhm...dat bestaat toch alleen maar in sprookjes?' antwoord ik.
'Soort van. Het is moeilijk uit te leggen. Om het kort te houden, zoek je werk?'
Ik knik.
Afbeelding
Even later zit ik te 'oefenen'...Zo noemde de vrouw het.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Wanneer het avond is, besluit ik maar op te houden. Ik kijk achter me en schrik me rot; De zingende vrouw heeft publiek!
Afbeelding
Ik draai me om en zie drie ouderwetse dames. Zonder iets te zeggen ren ik weg.
Afbeelding
Pff, ik zei het eerder, ik ben nergens goed in. Weg hier.
Afbeelding
Op de één of andere manier ben ik bij een man aangekomen. Hij wil dat ik 'auditie' doe voor iets.
Afbeelding
Nadat ik klaar ben vraagt hij of ik morgen om vier uur wil...optreden. Dit gaat een beetje snel, maar goed. Mijn ogen stralen en ik heb een big smile op mijn gezicht.
Afbeelding
Tevreden loop ik weg, naar mijn 'huis'.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
---
Yep. Let niet op mijn verschrikkelijke schrijfskills en verhaal please. :sweatdrop

Laatst gewijzigd door Yum op ma 26 mar 2012, 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Water & Vuur - Update 1

Bedankt Jessica! :laugh

Update 2

Vuur POV

Afbeelding
Ik heb van de man gehoord dat ik overmorgen mag optreden. Ben er wel blij mee, maar dat kost me weer zoveel energie. Maarja, als ik er geld voor krijg...Het mag niet weer verkeerd aflopen.
Afbeelding
Ik zie een sloot en kijk er naar. Er is iets vreemds..
Afbeelding
Plotseling komt er een vrouw uit. Yep, vreemd.
Afbeelding
Ze staat op en loopt naar me toe. Verlegen kijkt ze naar de grond.
'Ha-hai...Jij bent toch die geweldige zangeres? Je bent echt cool...' zegt ze verlegen.
Afbeelding
'Bedankt.' zeg ik snel voordat ik iets raars zie.
Afbeelding
Een vrouw die van top tot teen gekleed is loopt naar de sloot toe. Ze kan toch beter in een zomerjurk rondlopen?
Afbeelding
Opeens valt ze haast om. Is ze moe?
Afbeelding
Blauwhaar loopt naar d'r toe.
'Hai! Ik ben uhh...ik ben Water! Gaat het wel goed met je?' vraagt ze.
Afbeelding
De rare vrouw is even stil, maar na een tijdje zegt ze iets.
'...Waar is mama?'
Afbeelding
'Aii...dat weet ik niet, sorry. Hoe heet je eigenlijk?'
'Umely..'
'Is er iets?'
'Ik heb veel geld van mama gekregen. Daarna werd ik weggestuurd.'
Afbeelding
Deze vrouw praat een beetje vreemd. Mama? Uhh..Is ze daar niet een beetje te oud voor? Maarja, als ze geld bij zich heeft...Ik loop naar d'r toe.
'Misschien kan je een huis kopen, wij zijn homeless. Don't worry, je mag bij ons wonen.' zeg ik.
Ze knikt alleen maar.
Afbeelding
Ze heeft dit kleine krot gekocht. We hebben nu tenminste een huis, dat wel.
Afbeelding
We komen binnen, en gelijk loopt blauwhaar naar de (kleine) badkamer. Daar blijft ze tot in de late middag. Ik vraag me af wat ze aan het doen is?
--
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie