Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

42 berichten • Pagina 2 van 3

Laurél
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
155
Lid geworden op:
do 16 feb 2012, 17:17

Re: Superster 10G - Miriah Hoenders - Gen 1 - HFSTK 1- Deel

Deel 5 lkkr snel achter mekaar:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zwanger?
Afbeelding

Toen ik vannacht in het park ging spelen op mijn gitaar (ja, dat doen vampiers) om een uur of 3.15 werd ik in eens misselijk. Ik dacht dat het door gister kwam, want ik had ojaa met Tom gedaan. Maar toen dacht ik dat dat niet kon omdat we niet geprobeerd hadden om een kindje te maken. Ik was gewoon maar misselijk, het zal er wel niet uit komen, dacht ik. Dus ik ging gewoon verder met gitaarspelen. Toen de paparazzi, ineens langs kwam, stond ik ineens op de foto! Midden in de nacht zou je denken dat ze niet zouden komen, en dat je dan lekker rust had. Naja. Dan maar niet he?

Afbeelding`

Toen het 6 uur 's morgens werdt ging ik maar naar de kuns gallerie omdat ik anders zou verbranden. Ik ben toen maar daar gaan gitaarspelen in een van de kunst hallen. Ik moest toen stoppen van de eigenaar, omdat ik te veel herrie maakte. Maar toen kwam het omhoog, alles wat ik gegeten had vandaag kwam eraan, zou het dan toch nog mogelijk zijn? Ik zwanger van Tom Shallow? Mijn grootste nachtmerrie kwam omhoog. Ondanks dat ik hem toch leuk ben begonnen te vinden vind ik het nog steeds geen goed iedee om zwanger van hem te zijn!!! Dat wil ik helemaal niet. Ik wil nog niet zo jong een moeder worden. Ik kan nog super lang leven, vanwege mijn vampier zijnde. Al was mijn moeder ook wel vroeg zwanger. Toch vind ik dat het eigenlijk niet kan. Maar toch gebeurd het.

Afbeelding`

Ik ging naar de kerk, waar ik en mijn broertjes gedoopt zijn, de communie hebben gedaan en het vormsel. Mijn ouders en voor ouders zijn hier getrouwd. En dat zal ik ook ooit doen. Vandaag ga ik erheen om mijn zonden te vertellen, De zonden dat ik ojaa heb gedaan met iemand waarmee ik niet getrouwd ben en dus moet ik daar nog lang zitten, het is 9.00 uur en je kan je zonden pas vertellen om 10.00 uur dus dat duurt nog even. Dan ga ik nu maar even bidden voor de zekerheid. Misschien ben ik wel niet zwanger en heb ik wel gewoon iets verkeerds gegeten, zoals mensenvoedsel.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Einde deel 5. Wat vonden jullie ervan?
Laurél
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
155
Lid geworden op:
do 16 feb 2012, 17:17

Re: Superster 10G - Miriah Hoenders - Gen 1 - HFSTK 1- Zeker

Deel 6 is er weer!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zekerheid

Afbeelding

Zo, voor de zekerheid toch nog maar even naar de boekhandel voor een boek over tekenen van zwangerschap. Want ik wil er toch wel zeker van zijn. Ik kocht de boeken: De baby komt eraan.. Wees voorbereid en allert, en nog een boek dat heette: De tekenen van de zwangerschap. Ik begon direct die boeken te lezen voor de zekerheid. Er stond in dat misselijk heid en vermoeidheid een teken was van zwangerschap. Ik was de laatste tijd ook wel erg moe ja. Ik moet toch maar even naar de docter toe om vast te stellen wat er is.

Afbeelding`

In de wachtruimte van de doctor zat ik te denken of het niet gewoon een griepje was. Ik hoopte tenminste van wel. Omdat ik nog geen kinderen wil wil ik ook nog niet zwanger zijn. Toen mijn naam werd geroepen door de assistent werd ik wel een beetje zenuwachtig. Ik moest nu. Ik liep rustig naar de kamer waar ik naar toe moest.

Afbeelding

''Hallo meneer, ik ben miriah.'' zei ik zenuwachtig. '' Hoi miriah, ik ben dokter Jones.'' Zei dokter Jones. '' Ga maar eens liggen en vertel eens wat er aan de hand is.'' Ik ging dus liggen en de dokter nam plek langs het bed. ''Nou ik heb dus vaak last van misselijkheid en ook vermoeidheid.'' vertelde ik rustig. '' Ook heb ik wel eens last dat ik bijna niet meer kan lopen.'' ''Hmm, ik zie het.'' Zei dokter Jones. Hoe kan hij het nou zien? dacht ik bij mezelf. '' Laat mij eens voelen aan je buik'' Zei dokter Jones weer. ''Ahaa, kan het toevallig zijn dat u zwanger bent?, want ik voel een kleine bobbel op de plek van de baarmoeder.'' ''Het zou kunnen...'' zei ik moeizaam. '' Ik schrijf voor dat u een rolstoel gaat gebruiken tijdens je zwangerschap, dan krijg je wat rust en dat heb je minder last van vermoeidheid.'' Zei dokter Jones en vertelde dat ik kon vertrekken. Ik kreeg een rolstoel mee en moest dus rustig aan doen. ''Een vampier in de rolstoel, wat moeten mensen wel niet denken.'' mompelde ik tegen mezelf.

Afbeelding
Eenmaal thuis zat ik in de rolstoel TV te kijken. Morgen werd er een lift in mijn huis geiinstalleerd zodat ik naar boven kan dus vandaag moet ik op de bank slapen. Ik was rustig een romantisch programma aan het kijken tot dat ik plotseling een gil hoorde: '' AAAAAAAAAAAAHHHHH.'' Gilde Tom. En daarna hoorde ik een plof. Ik was me kapot geschrokken en reed er met een snelle vaard naartoe.

Afbeelding

Ik zag Tom op het pavaljoen liggen en ik schrok me kapot, het leek alsof hij dood was. Ik zag magerehein eraan komen en wist het wel zeker. Tom is dood.''NEE!!! Tom blijf bij me, ik ben zwanger van je. BLIJF alsjeblieft.'' Ik kreeg magere hein overgehaald maar nu is Tom dood ziek, ik moet een medicijn vinden in china. Maar ik ben zwanger en mag dus nu niet reizen, dus hij zal het wel niet overleven en dan blijf ik alleen achter met een kind. Hoe moet ik dat nu weer gaan redden? Of ik moet net genoeg tijd krijgen om hem te kunnen redden. ''HELP!!!'' Schreeuwde ik de nacht in. Ik hoorde een kleine laatste kreun van Tom hij verdween en verderop kwam een glazen kist zoals die van sneeuwwitje. Daar lag hij ineens in. Droevig reed ik er naar toe en ging ik kijken en kijken. De hele nacht. Tot ik in slaap viel....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
reacties/ tips welkom
Laurél
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
155
Lid geworden op:
do 16 feb 2012, 17:17

Re: Superster 10G - Miriah Hoenders - Gen 1 - HFSTK 1- Zeker

Deel 6:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bedrog

Afbeelding
Ik was maar naar het park gegaan tijdens mijn eerste maanden, ik had geen zin meer in een rolstoel dus ik maakte plezier tot ik niet meer kon en moest slapen. Ik ging dus naar het park om lekker te schommelen, mijn buik was nog niet groot dus dat maakte het niet moeilijk maar mijn telefoon trilde de hele tijd. Toen ik was gestopt, en ik keek op mijn telefoon, toen zag ik dat het Alex was, van het modellen bureau. Ik nam op. : '' Met Miriah?,'' Begon ik voorzichtig. '' HAA, Miriah, goed dat ik je spreek, kan je naar het bureau komen. Ik moet het over iets hebben.'' Zei alex zonder moeite. ''Ja tuurlijk , ik kom direct.'' Zei ik bedachtzaam. Waar zou hij me ineens voor nodig hebben zo snel? Naja ik moet er toch maar heen.

Afbeelding`
Eenmaal binnen hingen er overal briefjes van waar ik heen moest, ik vond het nog al raar. Ik had iets anders verwacht van dit. Ik volgde de briefjes en kwam in de studio terecht. Waar Alex dus was. ''Hoi,'' Zei ik '' Hooi'' Zei alex vrolijk. '' Kom verder. '' Wat is er'' Vroeg ik voorzichtig. '' Eigenlijk niks. Ik wou je gewoon zien.'' Zei Alex '' Okeej'' fluisterde ik.

Afbeelding
Hij tilde me op en begon me te zoenen, vol passie. Toen sprongen er ineens allemaal camera's naar voren en begonnen allemaal foto's te maken. Mensen willen de roddel dat ik vreemd ging omdat mijn man ik coma lag. Maar dat liet ik niet gebeuren. Ik duwde Alex van me af en rende kei hard weg. Echt erg dat dit was. Ik rende maar door met tranen in mijn ogen. Ik was bedrogen. Keihard. Alleen voor het werk. Ik rende maar door en stopte nergens......
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was de korte update voor deze keer. :D
Reacties en tips zijn welkom

Laatst gewijzigd door Laurél op di 28 feb 2012, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Laurél
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
155
Lid geworden op:
do 16 feb 2012, 17:17

Re: Superster 10G - Miriah Hoenders - Gen 1 - HFSTK 1- Bedro

computer was kapot dus er was lang geen update. Nu mijn computer weer heel is moet ik de sims weer installeren en proberen deze familie terug te vinden. dus ik hoop dat de update snel komt, maar ik weet niet of het lukt want ik heb geen backup van de familie
domme ik!! :sweatdrop
Gebruikersavatar
Sylviaatje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
zo 26 feb 2012, 22:26

Re: Superster 10G - Miriah Hoenders - Gen 1 - HFSTK 1- Bedro

Hey, ik vind je verhaal echt super gaaf, maar er is een ding dat ik niet helemaal snap...
Ze zit in een rolstoel, maar in de laatste up zie je haar binnenlopen en zeg je dat ze wegrent.
Is ze alweer uit de rolstoel en gaat het weer beter met haar, of was dit gewoon een foutje? ;)
Birdy birdy in the sky,
drops a poopoo on my eye,
I don't care, I don't cry,
I'm just glad that cows can't fly :P

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie