Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

212 berichten • Pagina 9 van 11

Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Alienate 10G: Prixa Xila. Hfst 2: Vernieuwing.

Hey iedereen!

Ja, is goed. Ik zal nog even een aantal andere kamers inrichten en dan zal ik hem uploaden. (Ik had namelijk niet alles naar die stijl ingericht, mede doordat die kamers niet in het verhaal voorkwamen. XD)

Ook heb ik nog een mededeling.
Ik heb even na zitten denken en ben tot de conclusie gekomen dat ik voor mezelf wat minder ga updaten. Persoonlijk krijg ik deze maand minder tijd en ik vind het vervelend dat als ik een dag niet update, dat ik er dan commentaar op krijg. Dit geeft mij dan een enorm rotgevoel en dat is niet de bedoeling als ik alleen maar een leuk verhaal probeer neer te zetten. Ik zal nog wel veel updaten, maar niet meer iedere dag (Dat ligt er natuurlijk aan hoe ver ik met de update ben voor die dag.)

Het spijt me ontzettend hiervoor, maar ik merk aan mezelf (mede door sommige reacties) dat ik mezelf aan het pushen ben. Zoals Big Mama al zei; Ik moet er wel zelf achter staan!

Hoop dat jullie het begrijpen! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Alienate 10G: Prixa Xila. Hfst 2: Vernieuwing.

Ik snap je wel en geen een dagboek hier op sn wordt welk elke dag geupdate. Ik heb met mijn dagboek ook dat ik die twee keer per week update en een ander dagboek wanneer ik tijd heb, screens wanneer ik zin heb. Wat misschien handig is om vaste update dagen te maken. Zo heb je wat meer regelmaat, ik vind dat iniedergeval fijn. Maar belangrijk is dat je update omdat je het zelf leuk vind en niet omdat je je rot of schuldig voelt. Dat is namelijk helemaal niet nodig als je een keer niet kan uppen. Natuurlijk vind ik het leuk dat je vaak update maar als je een dag niet update is dat niet meteen een ramp. Dus mijn advies: update wanneer je zin en tijd hebt :)
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Alienate 10G: Prixa Xila. Hfst 2: Vernieuwing.

Ik vind het belachelijk dat mensen er commentaar op hebben als je letterlijk één dag later updatet. Zoals Loungefan zegt, er is geen een ander dagboek dat elke dag geüpdatet wordt, en dat is waarschijnlijk ook niet voor niets, omdat het erg veel werk ik om te updaten (vind ik), zeker als je er echt een verhaal van maakt en speciale screens daarvoor nodig hebt.

Dus neem je tijd, wij wachten wel ^^

Ook heel fijn trouwens dat je je huisje wil uploaden (:

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie