Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

14 berichten • Pagina 1 van 1

appel&peer
Podium hulp Podium hulp

10 G of Melody chapter 1--- GENERATIE 1 update!!!

Ik begin mijn verhaal over Melody, die jullie waarschijnlijk bijna allemaal kennen van mijn Modellen bureau Wild model hier op sims nieuws. Ik begin wel laat maar ook weer opnieuw met deze 10G want ik wilde die samen met jullie delen. Maar als ik een break neem zou dat kunnen komen door school of mijn bijbaantje.
Proloog:
Melody is een vrolijk meisje van 18 dat toevallig ook model is. Ze woont in bridgeport en heeft een keer de krant gelezen. En zag daar een opdracht in staan. Ze dacht dat ze daaraan moest beginnen en dat doet ze nu ook.

Hoofdstuk 1:
Afbeelding

Hoooooooooooi!!!, Ik ben melody, ik ben 18 en ik woon hier in bridgeport, je weet vast wel waar hier is of niet? NEEE!!!??!?!?, dan zal ik jullie dat maar eens vertellen, ik woon in brigdport op de supersterren berg maar helaas wel in een blok hutje dat ik helemaal heb opgeknapt. Het huisje ligt heerlijk aan het water, maar soms overstroomt het hier wel eens, dus ik hoop zo snel mogelijk weg te komen hier :D .

Afbeelding
Ik ben DOL op ijsjes, vooral in de zomer, ze zijn het lekkerst als je ze eerst op je wang uitsmeert en daarna van je wang af lekt, haha, geintje. Het kan zijn dat ik soms plat ga praten want ik kom uit het zuiden, maar dan zijn het niet de moeilijkste woordjes:P Ik wil het liefst 5 kinderen laten opgroeien van baby tot tiener, maar dan moet ik eerst een man vinden, HAHAHA. dat zal niet moeilijk zijn met mijn oogverblindende schoonheid of wel? HAHA grapje. Ik moet maar eens aan het werk voor de 10G

Afbeelding
OOOOH de postbode leuk effe lekker praten. 'hoi mevrouw de postbode hoe is het?' vroeg ik. De postbode antwoorde: 'achja iedere dag hetzelfde liedje he? Het word maar zwaarder en zwaarder hoe ouder je word.' Ik antwoorde vrolijk: 'Heb je nooit gedacht vrolijk naar je werk te gaan? NEEN? Wat erg! dan moet je maar eens ander werk gaan zoeken! :D ' De postbode keek verbaasd: 'ik heb nog niet eens antwoord gegeven! naja ik moet toch gaan. Doei, nog een fijne dag.' Ik schreeuwde: 'DOEI!!! en veel plezier!!!'

Afbeelding
toen de postbode weg was ging ik mijn o zo moderne auto poetsen. JAJA als je op wilt vallen bij de mannetjes moet je toch een mooie auto hebben of niet? HAHA dit doet me denken aan karate kid : WAX ON- WAX OFF tralalalala. HAHA ik ben echt gek in mijn hoofd. Nog eventjes denken aan mijn perfecte man: ehm . Beetje getint, mooie grote ogen, GEEN grote neus (A) . HAHA wat ben ik toch kieskeurig. OJA hij mag ook geen baard of lang haar hebben. :sweatdrop .

Afbeelding
HEEEJ de krant is er, gelijk effe een baantje vinden voor mijn portomonee die bijna leeg is, eens zien, DAT IS HET!!!! ik word kinderleidster, ik vind het leuk om op kinderen te passen, dit is echt iets voor mij. OW, dit had ik nog niet gelezen,
Voor de mensen die een 10G beginnen,
Jullie hebben 3 eisen waar jullie aan moeten voldoen.
1. Je huis moet groot genoeg zijn voor een kind (HEB IK :P)
2. Je moet minimaal 3000 simdollars op je bank hebben staan als je je wilt aanmelden voor ons gezag. (nog effe sparen :cry )
3. Zodra jouw kinderen jongvolwassene zijn en jouw opvolger willen worden moeten ze bij het gemeente huis 1000 simdollars betalen. (ik hoop dat dat gaat lukken (: )

Owkeej, dat moet lukken :sweatdrop

Afbeelding
Ik legde de krant weg en ging naar de winkel om kinderspullen te kopen voor mijn nieuwe baan :D. In de winkel zag ik een wiegje en twee speelgoed kisten die ik MOEST hebben, HAHA. en ook nog zo mooi ROZE. Ik vond ze echt iets voor mij. Als ik thuis was zou ik het meteen in elkaar zetten. OOH... Die moet ik hebben, 2 van die coowle blokken dozen, die had ik NOOIT toen ik klein was. Ik kocht ook nog melk en wat badeendjes. en toen vertrok ik weer.

Afbeelding
Zo de wiegjes en de kisten staan opgebouwd. AHHHHHHHH.... HET IS AL 10 UUR ik heb ANTM gemis :cry naja, dan maar de herhaling kijken zondag. Ik ga dan maar naar bed morgen AL OM 9 UUR BEGINNEN hoe vroeg wil je het hebben, HAHA Weltrusten. (A)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
dit is het begin, Wat vonden jullie? Tips zijn zeker welkom. :$

p.s. ANTM = America's Next Top Model :D

Laatst gewijzigd door appel&peer op ma 13 feb 2012, 19:52, 2 keer totaal gewijzigd.

Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: 10 G of Melody chapter 1--- GENERATIE 1

Ik vind die smiley's nou juist cool xD
Ik vind het erg leuk, het is toch niet de bedoeling dat het heel serieus is enzo? Nou, dan vind ik het heel leuk, in elk geval heb je een heel vrolijk personage!
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
appel&peer
Podium hulp Podium hulp

haha Bedankt, er komt morgen een nieuwe up! :D :swing
Een vriend deelt mee, in vreugde en verdriet. Helpt stilzwijgend en roddeld niet! Begrip en waarderen, Hoef je een vriend niet te leren, wat het leven je ook bied, een echte vriend verlies je niet.
appel&peer
Podium hulp Podium hulp

Vervolg:
Afbeelding
Toem ik wakker werd was ik gelijk vrolijk, we gaan vandaag BEGINNEN!!!! whihooo, oke zometeen eten maken en daarna lekker douchen. (H) Ik begon te zingen: Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, tralalalala.

Afbeelding
HMMM. LKKR herfst salade, ben ik dol op. jam jam. ik kook en ik kook. Ik keek op de klok, pas 7 uur. jammer. nog 2 uur wachten voor dat de eerste kleine kleutertjes komen jippie daar heb ik echt zin in. Maar eerst nog even kijken of er in het wiegje wel wat gewicht kan.

Afbeelding
JAHOOR HET PAST, tralalalalala. ehm.. oke.. hoe kom ik hier nu uit!!! OJA, HAHA gewoon mijn been erover heen en daarna ben ik klaar. oke nog maar : ze kijkt op de klok : 1 uur en 30 minuten voor dat de eerste hummeltjes komen. lalalalala. :woot Owja nog een beetje dansen. en dan duurt het nog : kijkt weer op de klok: 1 uur en 28 minuten. HMPF wat duurt die tijd lang. :wachten

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
sorry voor de korte up maar er komt waarschijnlijk vanavond nog een up!!!
appel&peer
Podium hulp Podium hulp

bedankt misschien straks nog een up. licht eraan hoe ver ik ben met mijn huiswerk
appel&peer
Podium hulp Podium hulp

Vervolg 2
Hier komt het vervolg van de vorige 3 foto's:

Afbeelding
WHIEHOOO de dag is begonnen, ze kwamen allemaal huilend binnen. Ik kon dat niet aanzien en heb ze gelijk verschoond en eten gegeven. Ik ben dol op dit kleine VAMPIER kindje, AHH ik wist niet eens dat ze bestonden tot dat ik hier in bridgeport kwam. Ik begon heel vrolijk met het werk, en ik gaf ze ook voldoende aandacht. maar er miste iets. IK nam een ZWERFKAT, hoe kwam ik erbij, gewoon eventjes in huis halen dacht ik. NEENEENEE je moet eerst naar het gemeente huis en hem laten inschrijven. WEER 1000 simdollars. EN dan heb ik net betaald voor de 10G te starten.

Afbeelding
Ik liet het vampier kindje lekker op een paardje rijden, dat vond ze geweldig, echt waar. Hoe zo'n klein kind toch zo blij kon zijn. Ik schreeuwde blij naar haar: 'GOEDZO!!!, JE KAN HET!!!' en zij zei terug: ' TJA iTTE DJAT KJUNNE!' en zo gingen we nog wel even door. Totdat de kinderen weer opgehaald werden. best jammer. en is het ook ineens zo stil in huis.

Afbeelding
Het was Dinsdag Avond en in de sleur betekend dat een SUPER VET O ZO COOL FEESTJE!!!!! en daar ben ik heen gegaan.:P Ik trok mijn mooiste jurk aan en wou net vertrekken tot mijn kat plotseling op MIJN BED HAD GEPOEPT!!!!! hoe DURFT DIE KAT!! :sweatdrop sorry ik flipte uit. Maar toen dat eenmaal was opgeruimd ging ik EINDELIJK naar de sleur, het was al 9 uur en het feest was al 4 uur bezig. OP WEG!! WIHOO

Afbeelding
Ik zat te denken. DAnsen DANSEN DANSEN!!!, tot dat er ineens door de luidspeakers knalde:
DE BESTE DANSKONING DEZE WEEK =
VINCE
PROFICIAT VINCE
EN NU HET MOMENT WAAR IEDEREEN OP WACHT!!!
DE ONTHULLING VAN DE DANSKONINGIN DEZE WEEK ======
MELODY
PROFICIAT MELODY
EN NU WEER ALLEMAAL FEESTEN!!!!

wow dat was gaaf. ik ben de danskoningin en ik mag nu de hele week gratis drankjes drinken!!!

Afbeelding
'HOOI, aarde aan Melody, waar zit je met je gedachten?' kwam vince ineens tussen ons beide. 'HOI, KNAPPERD. BEN JIJ VINCE?' riep ik een beetje te hard om verstaanbaar te klinken bij de harde muziek. 'HAHA, en jij bent melody de drukste meid van de wereld?, natuurlijk :D maar hoe is het?' vroeg hij zeer lief. ik was aan het verdrinken in zijn ogen. 'JA , NU IS ALLES PRIMA' WOW hoe maf moest dat er wel niet uitkomen. Vince zei ineens: 'ik ben zo terug' toen hij terug kwam had hij 2 drankjes bij zich. 'hier één voor jou en één voor mij.' ik bedankte hem en dacht aan de legacy. 'Ehm hoe denk jij over 10G uit de krant enz?' vroeg ik hem. 'ehm nouja ik vind het nogal raar, want hoe kan jij bijvoorbeeld zien of diegene ook echt jou generatie voortzet enz, bijvoorbeeld zodra jij klein-klein kinderen hebt weet je toch niet of die ook echt kinderen nemen.?' zei hij zeer geinteresseerd. 'klopt eigenlijk wel.'

Afbeelding
Ineens bukte hij en gaf mij de MOOISTE RODE ROZEN OOIT. Ik begon te schreeuwen: 'het is morgen pas 14 februari!!!' hij zei terug: 'dat weet ik maar je weet maar nooit of ik je ooit nog zie.' Ik nam de rozen aan en hij vertrok. HUH? er zit een kaartje bij de rozen. Er staat zijn telefoonnummer op. Ik begon te glimlachen en dacht bij mezelf: is hij de geschikte partner?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik heb tips nodig want dit was niet echt de beste up ooit :$ maar bedankt voor alle andere reacties :P
appel&peer
Podium hulp Podium hulp

Re: 10 G of Melody chapter 1--- GENERATIE 1 update!!!

ik heb waarschijnlijk geen tijd om een nieuwe upp te maken maar ik probeer het wel natuurlijk
Hérisson
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: 10 G of Melody chapter 1--- GENERATIE 1 update!!!

Heel leuk begin :)
Ze is een hele mooie sim!

De smileys af en toe zijn wel wat storend, vind ik. Daarnaast vind ik het ook wat vervelend lezen als je steeds woorden in hoofdletters typt en veel uitroeptekens gebruikt ;)

Maar verder dus heel leuk, ik ben benieuwd naar het vervolg :)
Afbeelding
Klik op de banner voor mijn screens!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie