Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

326 berichten • Pagina 1 van 17

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

10G Rimpelbil - Generatie 3 - Hoofdstuk 4

Daar is mijn nieuwe 10G al, deze keer met Agnes Rimpelbil! Ik ga in deze 10G geen invloeden geven op hun uiterlijk, ja kleren natuurlijk wel, maar alle personen komen uit het spel. Ik kon al snel kiezen welke familie ik wou gebruiken, Agnes was perfect ervoor. Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden. :)

Proloog
Afbeelding
Gegroet medemensen, mijn naam is Agnes Rimpelbil. U kent me vast wel, iedereen kent me, maar niet echt op een positieve manier, dat vind ik erg jammer. Ik wil hier graag verandering in gaan brengen, door een 10G te beginnen. De tweede reden hiervoor is dat ik een kinderwens heb, de halve kinderkamer was al af en ik stond op het punt te gaan trouwen met de liefde van mijn leven, tot mijn grote spijt kwam hij in een ongeluk… Mijn geliefde verloofde, dood. Het word nog moeilijk een man te vinden, want zijn geest spookt door het huis, het laatste wat hij wil is dat ik een andere man vind.

Stamboom

Laatst gewijzigd door Marit. op za 06 okt 2012, 13:42, 36 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil

Afbeelding
Hoofdstuk 1 ~ Hoofdstuk 2 ~ Hoofdstuk 3 ~ Hoofdstuk 4 ~ Hoofdstuk 5 ~
Hoofdstuk 6 ~ Hoofdstuk 7 ~ Hoofdstuk 8 ~ Hoofdstuk 9 ~ Hoofdstuk 10 ~
Hoofdstuk 11

Afbeelding
Hoofdstuk 1 ~ Hoofdstuk 2 ~ Hoofdstuk 3 ~ Hoofdstuk 4 ~ Hoofdstuk 5 ~
Hoofdstuk 6 ~ Hoofdstuk 7 ~ Hoofdstuk 8 ~ Hoofdstuk 9 ~ Hoofdstuk 10 ~
Hoofdstuk 11 ~ Hoofdstuk 12 ~ Hoofdstuk 13 ~ Hoofdstuk 14

Afbeelding
Hoofdstuk 1 ~ Hoofdstuk 2 ~ Hoofdstuk 3 ~ Hoofdstuk 4

Laatst gewijzigd door Marit. op za 06 okt 2012, 13:42, 33 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: 10G Rimpelbil

Yeaaah, Agnes :D
Ben benieuwd!
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil

Hoofdstuk 1
Afbeelding
Gegroet, welkom in mijn leven, mijn eenzame leven. Nou ja, ik hou wel van de stilte, dan kan ik nadenken… En ongegeneerd meefluiten met de mooiste klassieke muziek. Ik zal even iets over mezelf vertellen.

Afbeelding
Mijn dierbaarste plek van mijn huis is bij het graf. Elke dag ga ik er nog naartoe en dan komen de traantjes ook bij mij naar boven. Excuseer me voor mijn emotionele gedrag.

Afbeelding
Verder hou ik erg van lezen, voor een goed boek heb ik altijd tijd. Ook hou ik van koken, ik kan het ook redelijk goed al zeg ik het zelf. Ik lees ook vaak kookboeken, ja lezen en koken gaat goed samen.

Afbeelding
Een andere hobby van me is schilderen, ik kan zelfs beter schilderen dan koken, ja echt waar! Met schilderen verdien ik m’n geld, niet dat ik veel geld hoef te verdienen, maar wat extra is altijd meegenomen hé! Genoeg gekletst, tijd om naar buiten te gaan, lekker naar het park.

Afbeelding
In het park ging ik zitten aan een schaaktafel. Ik pakte het boek waar ik op het moment in het lezen was. Het gefluit van de vogels maakte me rustig en ik ging helemaal op in m’n boek.

Afbeelding
Opeens kwam een man bij me zitten, ik schrok. Ik keek op met een boze blik.
‘Hallo.’ Zei de man vrolijk. Ik stond langzaam en onopvallend op en ging naast hem staan.

Afbeelding
Voor een tijdje keek hij me aan, daarna stond hij ook op en ging voor me staan.
‘Hoi.’ Zei ik met een nep lach. De man lachte terug.
‘En nu weg. Ik hoef geen gezelschap van jou.’ Zijn blik veranderde.
‘Ik ga zitten waar ik wil.’
‘Dan ga ik wel weg, dag.’ Scheldend in mezelf liep ik weg, wat denkt hij wel niet!

Afbeelding
Ik ging zitten op een bankje aan het water. Bestaan er ook nog beschaafde mensen in Sunset Valley. Dat die maar eens naar mij komen, want degene die mij kinderen geeft moet een beschaafd persoon zijn, net zoals ik.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie