Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

326 berichten • Pagina 16 van 17

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 2 - Generatie 3

Hoofdstuk 3
Afbeelding
Ik ging naar een nectarbrouwerij in Parijs. Het leek me leuk om te zien hoe ze dat maken en nog het leukste van alles, het proeven.

Afbeelding
Dat wilde ik natuurlijk het eerst doen, dus ik liep regelrecht naar de nectarkelder en nam een glaasje druivennectar, heerlijk.

Afbeelding
Toen ik verder liep kwam ik een Fransman tegen.
‘Hallo.’ Zei hij vriendelijk.
‘Hoi!’ Zei ik terug met een lach.
‘Ik ben Juliën.’ Hij gaf me een hand. ‘Hoe heet jij?’
‘Ik heet Joy.’
‘Zin om mee te gaan voor een glaasje nectar?’ Een glaasje nectar, een knappe Fransman, perfecte combi.
‘Tuurlijk, lekker!’ Lachte ik.

Afbeelding
Samen dronken we een lekker glaasje nectar.
‘Waar kom je vandaan?’ Vroeg Juliën.
‘Ik kom uit Sunset Valley. Hoe wist je dat ik hier op vakantie ben?’
‘Dat zie ik, je bent niet echt een typisch Frans meisje.’ Lachte hij.

Afbeelding
We stonden op het punt om te gaan.
‘Bedankt voor de gezelligheid.’ Zei Juliën.
‘Ja, jij ook bedankt hé.’
‘Zou ik misschien je nummer mogen?’
‘Maar natuurlijk!’ Zei ik blij. We wisselden onze nummers uit en ik nam afscheid van hem. Deze vakantie kwam nog op een leuk einde.


Afbeelding
Ik was terug in het basiskamp. Mijn telefoon trilde, ik had een SMSje! Het was van Juliën.
Heb je zin om vanavond af te spreken?
Xxx Juliën

Ik kreeg een grote lach op mijn gezicht toen ik het las en ik sms’te snel terug dat ik zin had. Ik kon niet wachten tot het avond was.

Afbeelding
We spraken af bij een bospad, wat een paar meter van het basiskamp af lag. Hij begroette me met een knuffel.
‘Ik ben blij dat je wilde afspreken.’ Zei hij.
‘Ik ben blij dat je me vroeg.’ Giechelde ik.

Afbeelding
We liepen tot de sterren aan de hemel kwamen. We zaten ons in het gras en keken naar de sterren. We hadden uitzicht over de rivier, het was heel romantisch. Zoiets had ik nog nooit met Tim gedaan, het was nooit romantisch met Tim.

Afbeelding
We wilden teruglopen toen Juliën opeens een kus op mijn lippen plantte. Ik sloeg mijn armen om hem heen en kuste terug. Ik had het zo leuk met hem, ook al kende ik hem pas een dag. Waarom had ik hem niet ontmoet in het begin van mijn vakantie. Ook had ik een heel klein beetje spijt, thuis had ik Tim en ik had hem iets beloofd en die belofte had ik nu verbroken.

~

Juliën Dubois: Made by Dave.

Laatst gewijzigd door Marit. op vr 28 sep 2012, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Generatie 3 - Hoofdstuk 3

Hoofdstuk 4
Afbeelding
Afbeelding
Het was mijn laatste morgen in Frankrijk. Ik wou de laatste minuten nog doorbrengen met Juliën. Hij kwam naar het basiskamp waar ons afscheid begon. Ik wou nog geen afscheid nemen, ik wou dat ik voor altijd in zijn armen kon blijven.

Afbeelding
De laatste minuut brak aan, ik moest nu echt afscheid gaan nemen. Hij gaf me een allerlaatste zoen. Mijn armen lieten hem langzaam los en ik stapte in de auto. Nog even keek ik naar Juliën en lachte. Een traantje prikte in mijn oog. In mijn spiegel zag ik hoe Juliën me nakeek, ik keek ook naar hem, zolang het nog kon, tot hij in de verte verdween.

Afbeelding
Ik kwam na een lange rit ’s avonds aan. Heel mijn familie stond voor het huis. Mam, pap, Tess, Ted en natuurlijk Tim. Ik was zo blij met dit warme welkom.

Afbeelding
Tim was de eerste die naar me toe liep, natuurlijk. Hij deed zijn armen rond mijn middel en ik legde mijn armen om zijn nek. Ik nam hem steeds steviger vast. Ik moest mijn best doen om niet te huilen, ik wist niet wat ik moest. Ik hield van Tim, maar heel diep van binnen was ik verliefd op Juliën en wilde ik niets anders dan hem.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie