Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

326 berichten • Pagina 15 van 17

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 14 - Eigenschap Joy!

Hoofdstuk 1
Afbeelding
Samen met Tim zat ik op de bank, mijn vriendje al voor een lange tijd. Er lag iets op mijn lippen iets waar ik lang over had nagedacht, zoiets simpels maar dan toch weer helemaal niet. Ik was bang voor een negatieve reactie.

Afbeelding
‘Tim, ik wil je iets vertellen.’ Begon ik. ‘Ik heb er lang over nagedacht, maar ik wil heel erg graag op reis gaan.’
‘Wat een leuk idee!’ Zei Tim. ‘Welk land heb je in gedachte.’
‘Frankrijk.’ Zei ik met een grote lach op mijn gezicht.

Afbeelding
‘Super land! Maar wat wil je daar allemaal doen?’
‘Het land bekijken, op avontuur gaan.’
‘Ik zie het al voor me, een paar romantische, maar avontuurlijke dagen met jou in Frankrijk.’ Mijn blijheid verdween, dit was waar ik bang voor was.

Afbeelding
‘Uhm… Tim. Ik hou heel veel van je, maar het was eigenlijk mijn plan om alleen te gaan.’
‘Ow, dat wist ik niet.’ Tims gezicht veranderde. ‘Weet je het zeker? Je kunt makkelijk verdwalen en misschien loop je wel een leuke man tegen het lijf en…’
‘Oh Tim! Vertrouw je met echt niet? Dat gebeurt heus niet, wees daar maar niet bang voor. Ik kan het heus wel alleen.’
‘Maar dan toch Joy. Mag ik alsjeblieft mee?’
‘Nee, echt niet. Het spijt me, maar ik wil mezelf beter leren kennen en zien of ik het ook alleen aan kan.’ Even was het stil. ‘En ik heb jou nodig om me te vertrouwen.’

Afbeelding
Tim trok me op van de bank en omarmde me.
‘Als dat is wat jij graag wil, dan doe ik dat. Ik vertrouw je en wens je heel veel plezier.’ Ik gaf hem een kus.
‘Dankje, dat had ik nodig.’ Ik was alweer een stap verder, maar nu nog iets, mijn ouders.

Afbeelding
De volgende avond vertelde ik het aan mijn ouders. Weer precies hetzelfde verhaal, ik wil op reis, naar Frankrijk, op avontuur en Frankrijk herkennen. Bla, bla, bla. Tot daar ging het goed, tot opeens mijn moeder vroeg of Tim meeging en ik voorzichtig nee schudde.

Afbeelding
‘Wil je dat helemaal alleen gaan doen?’ Zei mijn vader geschrokken.
‘Schat, dat kan toch niet. Dat is veel te gevaarlijk!’ Kwam mijn moeder er achteraan.
‘Mam, pap, ik kan dit. Ik ga mijzelf beter leren kennen en ik wil zien of ik dit echt alleen kan.’

Afbeelding
Mijn vader keek mijn moeder aan.
‘Ze is volwassen schat en als zij dat heel graag wil en weet dat ze het kan, moet ze het doen.’
‘Oké.’ Zei mijn moeder. ‘Ik ga heel erg bezorgd zijn, maar het mag.’ Mijn ouders lachten naar me en ik lachte terug. Ik was vreselijk opgelucht en ik kon nu eindelijk gaan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 1 - Generatie 3

Hoofdstuk 2
Afbeelding
Het was de morgen dat ik ging vertrekken. Iedereen was buiten om afscheid van me te nemen. Tim was natuurlijk als eerste aan de beurt.
‘Schat, ik ga je heel erg missen, maar ik wens je heel veel plezier in Frankrijk.’ Ik gaf hem nog een hele dikke zoen en liet hem los. Dit ging toch wel moeilijk worden, hem een paar dagen niet zien.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik omhelsde mijn vader, moeder, broertje en zusje. Mijn moeder kon haar tranen nog maar net binnenhouden en mijn vader was trots op me dat ik dit aandurfde. Ted zou het liefst meegaan, dan hoefde hij niet naar school en Tess die ging mij vreselijk missen.

Afbeelding
Ik zwaaide nog één keer naar mijn familie en vriend en reed toen vol goede moed naar Frankrijk.

Afbeelding
Na een lange reis kwam ik aan in Frankrijk. Ik verkende het basiskamp waar ik verbleef. Op de begane grond was een gezamenlijke keuken, een kamer waar je kon zitten bij de haard, een slaapzaal en een paar badkamers.

Afbeelding
Op de eerste verdieping, en ook de laatste, waren nog meer slaapkamers, waarvan één de mijne. Ik liep mijn kamer op. Er was niet veel, gewoon een bed en een kast, maar hier kon ik het goed uithouden voor een paar dagen.

Afbeelding
Vooraan het basiskamp was een bord, hier hingen verschillende avonturen op. Ik zocht er een uit, een ondergrondse grafkelder.

Afbeelding
In een afgelegen plek onder de grond was de grafkelder. Ik liep de trap af en stond versteld van de grote en leegheid. Het was hier zo eenzaam en kil.

Afbeelding
Afbeelding
De grafkelder zat vol geheimen en verassingen. Het was super spannend en ik keek mijn ogen uit. Af en toe vond ik iets leuks zoals een edelsteen en die nam ik natuurlijk mee.

Afbeelding
Uiteindelijk kwam ik uit in een grote ruimte waar een heel doolhof was. Ik liep erdoorheen, er lagen veel dingen, die ik allemaal meenam.

Afbeelding
Ik stond in het midden en keek om me heen, niemand. Als ik hier zo alleen stond voelde ik me eenzaam en verlangde ik naar een warme knuffel van Tim. Had ik hem maar meegenomen.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie