Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

326 berichten • Pagina 5 van 17

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 6

Hoofdstuk 7
Afbeelding
Het was vroeg in de ochtend, de zon stond nog achter de maan. Het was donker, afgezien van de sterren en maan. Grady was al wakker en kleede zich aan. Ik was half wakker en luisterde naar de geluiden die Grady maakte. Opeens was er een harde klap.

Afbeelding
Slaapdronken schoof ik de dekens van me af. Met wazige ogen keek ik de kamer rond, een blauwe waas verliet de kamer, dat had ik al eens eerder gezien. Ik stond op om Grady te zoeken en dacht niet verder na.

Afbeelding
Vrijwel direct zag ik Grady liggen op de grond in een plas bloed. Een harde gil verliet mijn mond. Mijn hart bonsde in mijn keel. ‘Xander, de baby.’ Was het tweede wat ik dacht.

Afbeelding
Xander kwam aanrennen, hij was ook al wakker, want hij moest naar school. Hij zag het natuurlijk direct. Hij kwam naast me staan en keek me met betraande oogjes aan.
‘Mama, is papa…’ Hij maakte zijn zin niet af, maar ik wist precies wat hij bedoelde.
‘Ja, lieverd. Papa heeft ons verlaten.’ Zei ik snikkend. Beide begonnen we te huilen. Ik sloot hem in mijn armen en drukte hem stevig tegen me aan.
‘Sst… Het komt allemaal goed.’ Zei ik terwijl ik er zelf niets van geloofde. Het kwam ook niet goed, hij was dood, hij kwam niet meer terug.

Afbeelding
Ik stond bij zijn graf, die naast die van Erik stond. Ik huilde, opeens realiseerde ik me iets. De vorige blauwe waas die ik had gezien was van Erik, hij wou niet dat ik een andere man had. Erik had mijn man gedood. Er kwamen als maar meer tranen, hoe kon hij nou zoiets doen. Zelfs na zijn dood.

Afbeelding
Elke dag was een dag vol tranen, voor Xander en voor mij. En dan te bedenken dat de baby die nog in mijn buik zat, zijn of haar vader nooit zou kennen.

Afbeelding
Xander dacht ook aan de baby. Elke dag vroeg hij of ik het wel zou redden alleen. Ook was hij bang voor mijn dood, dat ik zou sterven, maar dan verzekerde ik hem dat dat niet zou gebeuren.

Afbeelding
Na negen maanden was de bevalling gekomen. Ik kreeg een prachtige dochter, samen met Xander besprak ik de naam. Het moest er een zijn die ik mooi vond, hij mooi vond en waarvan we dachten dat Grady die mooi zou vinden en de naam werd; Louise.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: 10G Rimpelbil - Hoofdstuk 7

Hoofdstuk 8
Afbeelding
Gehuil, gehuil en nog meer gehuil. De ene vieze luier na de ander. Alles alleen doen, alle aandacht alleen moeten geven. Vreselijk.

Afbeelding
Gelukkig was Louise een peuter en werd alles minder. De aandacht die ze nodig had werd minder, want ze kon zich steeds beter zelf vermaken en ze kon samen met Xander spelen.

Afbeelding
Xander gaf d’r maar al te graag de fles of iets te eten. Of ze speelden samen met de blokken of kiekeboe.

Afbeelding
Wat ik wel helemaal zelf moest doen was haar alles leren. Het kostte me al een eeuw om haar te leren praten. Dan moest ze ondertussen ook nog op het potje.

Afbeelding
En haar leren lopen moest ook nog, dat was dan wel het leukste van alles. Trotser kon ik niet zijn dan de eerste keer dat ze zelfstandig liep.

Afbeelding
Als Xander op school was zaten Louise en ik vaak buiten. Zij kreeg een speeltje, waarmee ze zichzelf kon vermaken en dan kon ik rustig schilderen.

Afbeelding
Louise vond het geweldig buiten, ze was er maar al te graag. Ook Xander was best graag buiten, het liefst op de schommel.

Afbeelding
Xander was ondertussen een tiener geworden, nu kon hij me eindelijk helpen. Hij hield heel veel van z’n zusje. Misschien bracht hij wel meer tijd met haar door dan ik.

Afbeelding
Xander was degene die al mijn frustraties over zich heen kreeg. Ik kon boos worden om de kleinste dingen, of gewoon als ik geen zin had om Louise naar bed te brengen.

Afbeelding
Omdat Xander niet wou dat ik boos was gehoorzaamde hij me altijd. Hij bracht Louise netjes naar bed, of ruimde op.

Afbeelding
Heel soms bood ik mijn excuses aan. Dat deed ik niet graag, ik wou gewoon niet geloven dat ik fout zat. De relatie van Xander en mij werd er niet beter op en dat was mijn schuld.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie