Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

153 berichten • Pagina 6 van 8

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Mededeling! Plzz hou je eraan :)

Update 23

Afbeelding
En Edward is weer opgegroeid, het gaat snel met deze jongen! Hij is nu ook een waaghals geworden, maar tijdens deze opgroeïng is hij er wel van bewust dat hij niet meer kan vliegen.

Afbeelding
Hij zit alleen wel vaak achter de computer, volgens mij is hij verslaafd…

Afbeelding
‘De telefoon gaat!’ Riep Edward.
‘Ja, je kan hem zelf ook wel oppakken, hé, Edward’
‘Ja, maar ik ben bezig met de gigamonster te verslaan van simario. Ik kan het echt niet.’
Ik nam de telefoon op.
‘Hallo, Met Fiona Janssen. U belt mij omdat?’
‘Hhaha!’
‘En de verbinding werd verbroken.’
En dat was het rare telefoongesprek!

Afbeelding
En het werd nog raarder, want toen ik wou zwemmen zwom er ook opeens een hond in het water!

Afbeelding
‘Uuuhm hondje, je mag hier helemaal niet zwemmen. Dit is een verboden voor honden zwem zwembad. Begrijp je?’

Afbeelding
‘Ja mevrouw.’ Zei de hond en hij liep weg. ‘Wat is die hond toch aardig!’ Dacht ik bij mezelf.

Afbeelding
En ohja, ken je dat stukje taart nog van een aantal dagen geleden? Nou dat is daar nog steeds!
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

100 kleine mormeltjes ~ Update 24! 22 April

Update 24

Afbeelding
Ik heb vandaag de tijd om mijn nieuwe man te gaan bellen. Het is Cor Platel. Hij was de man die mijn leven heeft gered toen ik van het dak viel. Hij kwam eraan.

Afbeelding
Na een half uur was hij er. Hij was blij dat ik had gebeld. Hij begon al meteen complimentjes te geven.

Afbeelding
Na wat gezoen en gevrij verder vroeg ik hem of hij wou logeren. Dat wou hij heel graag dus we gingen meteen naar boven.

Afbeelding
Op bed hebben we nog even verder gevrijd…

Afbeelding
En toen gebeurde het.

Afbeelding
En naderhand gingen we nog even langs bed verder. Toen zag ik in mijn ooghoek Edward staan! Ik hoop dat hij niet alles heeft gezien. Hij sprong meteen naar Cor en vroeg of Cor mee naar zijn kamer wou gaan. Hij dacht waarschijnlijk dat dit zijn papa was…

Afbeelding
Hij vond Cor helemaal te gek. Hij deelde geheimen met hem en deden een kussengevecht. Echt leuk om te zien hoe Cor met Edward speelt. Jammer genoeg mag ik niet trouwen anders zou ik dat allang hebben gedaan met Cor!

Afbeelding
Edward vroeg zelfs of Cor mee op zijn kamer wilde slapen. En zelfs dat deed Cor zelfs. Edward voelde zich helemaal gelukkig, zag ik aan zijn gezicht.

Afbeelding
De volgende dag zaten we met zijn alle aan het ontbijt. Het was gezellig. Cor vertelde me dat Edward in zijn slaap praat en dat het stapelbed niet erg lekker lag. Ik moest lachen. Wat een knapperd, hopelijk krijgen we supermodel kinderen.

Afbeelding
Maar ik kon mijn eten niet binnen houden dus kreeg de WC lekker pannekoeken als ontbijt!
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 24! 22 April

Update 25

Afbeelding
Vanochtend stond Daniëlle weer voor de deur. Ze kwam nog wat kleding ophalen die ze hier nog had laten liggen. Ze zou vanmiddag naar het zwembad gaan.

Afbeelding
Nadat ze haar spullen had gepakt vertrok ze weer. Ik weet nog toen ze klein was. Maar ik mag niet zo afdwalen!

Afbeelding
Ik heb gevraagd aan Edward of hij ook naar het openbare zwembad wou gaan met zijn vrienden. Hij wilde wel gaan maar alleen. Dat kon mij niet schelen.

Afbeelding
Want zo had ik het zwembad alleen met Cor. Zelfs in een zwembroek is hij een hottie. We deden wedstrijdje zo lang mogelijk je adem in houden.

Afbeelding
Alleen ik kon mijn adem niet zo lang inhouden. Naderhand heb ik natuurlijk gezegd dat ik hem heb laten winnen. Want ik wil mijn eer wel hoog houden!

Afbeelding
Ondertussen is Edward zijn twee zussen Daniëlle en Carly tegengekomen. Hij vroeg zelfs of Carly mee met hem wou logeren en dat wilde ze wel dus ik zeg daar geen nee tegen om mijn dochter weer in huis te hebben!

Afbeelding
Na het zwemmen heb ik het toch maar uitgemaakt met Cor. Dit kon nooit zolang duren en als het alleen maar langer duurde werd het ook erger dus heb ik het maar uitgemaakt.

Afbeelding
Eerst dacht hij dat ik maar een grapje maakte maar daarna viel het kwartje bij hem. Hij is meteen boos vertrokken. Hij wil me waarschijnlijk nooit meer zien. Arme ik, ik heb een lekkertje misgelopen!

Afbeelding
Ondertussen waren Carly en Edward de tuin al ingeglipt om elkaar spookverhalen te vertellen. Ze wilden mij waarschijnlijk niet storen.

Afbeelding
Wat is Edward toch een schatje, hij wil met iedereen vrienden zijn. Hopelijk hoef ik het van mij en Cor niet te vertellen.

Afbeelding
Zelfs Carly vond het leuk om in het stapelbed te liggen. Nouja, als zij dat leuk vind moet ze dat ook vooral doen.

Afbeelding
De volgende dag kwam ik ergens achter. Ik ben zwanger! Ik heb het gelijk aan Edward verteld en hij vond het leuk een nieuw broertje of zusje!

Afbeelding
Ook Carly kreeg het te horen en zij was ook heel blij!

Afbeelding
En Carly en ik hadden zin in een potje kussengevecht, en weet je? We hebben het ook nog gedaan ook!
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 25! 8 Mei

Update 26

Afbeelding
Daniëlle had in haar hoofd om een nieuwe look te nemen. Eentje voor haar werk en eentje voor als ze uitgaat. We stappen in de auto om naar de make-over vrouw te gaan. En ondertussen zijn we mijn oude huis voorbij gereden.

Afbeelding
Daniëlle is er helemaal klaar voor, ze wilt een nieuwe start. Ze stapt de deur binnen, en ze mag meteen doorlopen.

Afbeelding
Na 3 outfits kwam ze dit pak tegen. Ze vond hem helemaal geweldig.

Afbeelding
En dit is ze dan met haar werkpakje aan! Nu nog voor haar vrijetijd kleding

Afbeelding
Uiteindelijk heeft ze dit gekozen. Dat roze vind ik echt afschuwelijk, maar als zij zich er prettig bij voelt moet ze het gewoon aantrekken.

Afbeelding
Thuis vond ik het weer eens nodig om te DJ’en. Maar al snel kreeg ik van beneden geschreeuwd gehoor dat ik op moest houden. Het was Edward, hij was bezig met zijn favoriete programma aan het kijken. Hij wist dat hij bijna jarig was en wilde nog even onbeschaamd de simtubbie’s afkijken.

Afbeelding
Dus besloot ik maar mee te kijken. Echt afschuwelijk programma, dat meisje in haar roze pakje. BRRRRRRRR.

Afbeelding
En toen brak de hel los. Ik moest bevallen. Wat een ramp!

Afbeelding
Maar dit zijn ze dan: Frelsi (links) met de eigenschappen overenthousiast en artistiek en Guusje (rechts) met de eigenschappen Genie en Virtuoos.

Afbeelding
En Edward is opgegroeid. Met de eigenschap Feestbeest.

Afbeelding
Familiefoto!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie