Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

153 berichten • Pagina 5 van 8

Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 15 21-2-12

Dit is een grappig dagboek - lees af en toe weer eens een update - maar ik denk dat veel mensen het irritant vinden als je gaat zeuren om motivatie en zo.. Het is irritant als mensen niet reageren, maar motivatie komt toch voor een groot deel van jezelf, en ik weet uit ervaring dat er veel mensen zijn die wel lezen, maar niet reageren. Dat zou genoeg motivatie moeten zijn, toch? :$
(Sorry als je dit geen leuke reactie vindt, heb geprobeerd het zo lief mogelijk te zeggen (A))
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 15 21-2-12

Update 21

Afbeelding
Ik heb er een zolder laten opbouwen en heb daar mijn dj-kamer van gemaakt. Ook heb ik nog wat hout gevonden om een rekstok ding te maken. En nu heb ik een rekstok, dus als ik te dik word dan ga ik mij optrekken. Ik vond ook nog oude posters en heb die aan de muur gehangen.

Afbeelding
Al merk ik nu dat een rekstok niet voor iedereen is aangelegd! Wat is dat zwaar, zelfs ik, met mijn bodybuilderlichaam, kan dat ding niet aan. Je voelt je daar als een koe!

Afbeelding
Gelukkig heb ik mijn DJ-kwaliteiten nog! Ik heb wat spullen op simarktplaats gekocht en heb daar mee mijn eigen DJ-tafel gecreëerd. Ik heb de skills, maar nog niet de muziek. Dat wordt oefenen met muziek maken.

Afbeelding
En misschien word ik later misschien zoals zij. Agnesius Rimpelbil, de ster van de wereld, of, zoals zij het zegt, de ster van het universum en daarvoor bij.

Afbeelding
Omdat ik bijna al mijn geld heb uitgegeven aan de DJ-tafel van marktplaats, heb ik geld nodig. Ik ga maar verder schijven aan “Hoe ontmoet ik de perfecte man?!” Ik schrijf net aan de laatste bladzijde…

Afbeelding
…En de vliezen breken!

Afbeelding
Het is een zware bevalling. Ik moet puffen en puffen en puffen.

Afbeelding
En ik beval van mijn zoontje Edward.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 15 21-2-12

Update 22

Afbeelding
En dit is mijn kleine Edward.

Afbeelding
Edward houdt van vliegen. Overal waar je hem mee naar toe wilt nemen moet hij in je armen aan het vliegen zijn. Ik denk dat hij wel kan vliegen later!

Afbeelding
Omdat hij zo van vliegen houdt heb ik een test met hem gedaan of hij kon vliegen. En jawel hoor, ik gooide hem in de lucht en….

Afbeelding
Hij vloog! Onvoorstelbaar vind je niet! Ik heb een vliegende baby, en jij lekker niet! Ik heb een vliegende baby, en jij lekker niet! Ik heb een vliegende baby, en jij lekker niet! Oke, genoeg!

Afbeelding
Naast dat hij kon vliegen, was hij ook een geweldige poeper. Gelukkig is hij zindelijk, maar ik moet alsnog de hele tijd naar het potje lopen om hem te verschonen. En Edward vind het gewelidig!

Afbeelding
Na het op en weer lopen naar het potje kreeg ik honger. Ik liep de keuken en ik schrok me een hoedje. Er zat iets in de magnetron. Dadelijk had Gwen iets mijn magnetron gedaan om mij te bespioneren. Ik deed de magnetron open en weet je wat ik zag?

Afbeelding
Er stond gelukkig maar een bord soep in. Ik at hem maar snel op voordat hij koud werd!
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 15 21-2-12

Over 3 berichten heb ik mijn 100 reactie op dit dagboek en ik wil die graag in mijn honderste bericht doen. dus als er plzzz 2 mensen willen reageren (en niet meer alstjeblieft) dan komt er een aanloop naar 2 ups van allebei bij elkaar 27 plaatjes (oke 3 ups,maar de volgende (op de honderste bericht) is dan een kleine) En misschien type ik dit wel voor niks en is er toch nog een eigenwijze die toch de derde reactie geeft maarja. Die heb je nou eenmaal. En oohja, als je reageert zeg dan nog 1 iemand mang nog posten, en degene daarna niemand mag meer posten... oke, alvast bedankt!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie