Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

153 berichten • Pagina 4 van 8

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 13 20-2-12

Verjaardags update 14

Afbeelding
Albert is opgegroeid met de eigenschap geboren kok. Albert is vanaf nu het huis uit.

Afbeelding
Bregje is opgegroeid met de eigenschap onaangepast. Carly is opgegroeid met de eigenschap snel aangebrand. Daniëlle is opgegroeid met de eigenschap gedisciplineerd.




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Writers Note:

Zal ik gaan updaten elke keer als ik een update klaar heb want ik heb nu al 3 update's voor me liggen en ik raak elke keer in de war. Dan kan ik misschien wel powerpostend overkomen als er niemand reageert. En willen jullie kijken op mijn site : www.100mormeltjes.weebly.com en dan naar '100 mormeltjes' gaan en kijken naar de namen van update's of ze goed zijn! Alvast bedankt.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 13 20-2-12

Ruzie Update 15


Afbeelding
Bregje en Daniëlle zaten weer te ruziën. Bregje was boos op Daniëlle omdat Bregje vond dat Alan Stanley op haar zou zijn. Maar Daniëlle dacht weer dat Alan Stanley op haar zou zijn. Dit gebeurd er nou elke keer. Aan tafel, in de auto, in de speeltuin en zelfs op school.
Afbeelding
Carly heeft niemand nodig om mee te spelen. Ze zit zelf in de tuin op de tuinstoelen een joy ritje te maken.
Afbeelding
Ik denk dat Bregje iets van plan is dus ik houd haar goed in de gaten. Die blik in haar ogen, de handen die tegen elkaar wrijven. Het is overduidelijk.

Afbeelding
Voordat er iets gebeurd met Daniëlle (wat niet handig is want dan raak ik 1 kind kwijt en dan moet ik ook weer 1 kind extra maken) geef ik Bregje een preek.

Afbeelding
Maar omdat Daniëlle ook mee ruziede geef ik haar ook een preek. Wat ben ik toch een goede moeder.

Afbeelding
Eindelijk spelen de meiden samen buiten. Dat kan ook wel, want ze zijn immers zussen. Carly en Daniëlle spelen samen op de stoelen en Bregje maakt een zandkasteel.

Afbeelding
Dat geeft mij mooi tijd om naar de soap ‘Zoete lippen zure rimpels’ te kijken. Nu ik dat zo bekijk wil ik ook weer een mannenlichaam! Ik denk dat ik maar weer op jacht ga.


----------------------------------------
Writes Note:
Wil iemand van het simsnieuws team hier antwoord op geven?
Ik ga hier denk ik alleen nog maar posten omdat het dan op mijn site kan want dat vind ik makkelijker. Dus ik powerpost nu al een beetje maar is het erg als het soms errug powerposten word? Zoals er één uur tussen zit?
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 16 24-2-12

Update 16
Afbeelding

Afbeelding
Meiden zijn echt om gek van te worden! Ik hoop dat er nu nog 96 jongetjes worden geboren. Ze vernielen elkaars zandkastelen en vinden dat nog leuk ook!

Afbeelding
Al zijn ze niet altijd onaardig tegen elkaar. Hier spelen ze ‘Pak me dan, als je kan, je kan me toch niet pakken!’. Carly en Bregje moesten Daniëlle pakken.

Afbeelding
Dit is mijn nieuwe vlam. Marc Brandt, ik ontmoette hem bij de wasserette. Hij heeft bindingsangst, maar geen enkele man kan mij weerstaan, want zeg nou zelf, Wil wil er nou niet moi zijn. De beeldschone maar toch slimme nog charmante en zeker wel aardige Fiona Janssen.

Afbeelding
We lopen naar buiten. Ik houd zijn hand stevig vast. Ik trek hem naar mij toe. En dan komen onze hoofden dichterbij elkaar. Ik plaats mijn lippen op die van hem. Ik zie vuurwerk, hij is een geweldige zoener. Ik nodig hem uit in mijn slaapkamer.

Afbeelding
En hier gebeurt het dan! Tijd voor een nieuwe baby!
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 15 21-2-12

Update 17

Afbeelding
Ik was van plan om een meidenavond te organiseren met zijn vieren. We zijn begonnen met een taart eet wedstrijd. Wie het meeste taart kon eten. Daniëlle opende de wedstrijd en we begonnen als een dolle te eten. Carly had gewonnen, die heeft alleen maar eer gewonnen. PFFF, als ik wist dat je alleen maar eer kon winnen had ik niet meegedaan.

Afbeelding
Daarna gingen op de trampoline, kijken wie het hoogst kon springen, en dat ben ik natuurlijk. Kijk me gaan, met de haren in de wind.

Afbeelding
Ook hadden we een groot kussengevecht toernooi gehouden. In de finale stonden Carly en Bregje. Uiteindelijk heeft Bregje gewonnen met een bitchslapkussenslag.

Afbeelding
Ook hebben we ons opgemaakt voor de spiegel in mijn kamer. Nu is wel mijn make-up op want Daniëlle heeft al mijn nagellak potjes omgestoten.

Afbeelding
Om 12 uur heb ik nog een spookverhaal verteld over Vampiers en Weerwolven. Carly vond het echt eng.

Afbeelding
En toen was het tijd om te gaan slapen. We hebben de slaapzakken gepakt en zijn buiten gaan liggen. Brrrr, het is echt ontzettend koud.

------------
2 Update's na elkaar!

Laatst gewijzigd door Deetui op vr 24 feb 2012, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 15 21-2-12

Update 18

Afbeelding
We vieren een feestje met de overgebleven taarten. Het is vroeg in de ochtend en over een paar minuten is het licht.

Afbeelding
Bregje is opgegroeid met de eigenschap Op Familie Gericht.

Afbeelding
Carly is opgegroeid met de eigenschap Handig.

Afbeelding
Daniëlle is opgegroeid met de eigenschap Kattenliefhebber.

Afbeelding
Ook is er nieuw leven in de maak. Ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!

Afbeelding
Familiefoto.

Afbeelding
En ohja, dit is een stukje taart. Bedankt voor het verspillen van je 3 seconden.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 15 21-2-12

Update 19
Afbeelding
Vanavond is het bal voor de meiden. Ze hebben alle drie al een date voor het bal. Ze zijn zich aan het opmaken voor de spiegel om die jongen versteld te laten staan. De meiden hebben gevraagd of ik een inleiding voor ze wou maken. Hier is die dan:

Afbeelding
Dit is Bregje. Bregje is nogal onaangepast en vals maar als het om haar familie gaat is ze erg lief. Dat blijkt niet altijd maar ze maakt nooit ruzie zonder er achteraf spijt van te krijgen.

Afbeelding
Dit is Carly. Carly is handig en slim, maar dat laat ze niet altijd merken. Meestal hangt ze op de bank als je haar nodig hebt. Als je haar iets te snel iets te veel vraagt is ze wel snel aangebrand.

Afbeelding
Dit is Daniëlle. Daniëlle is erg sportief en sport erg vaak. Ze is erg gedisciplineerd en is goed voor andere mensen. Als ik niks tegen katten had en zij had het woord dan hadden we nu 10 katten want ze is echt een kattenliefhebber.

Afbeelding
Als ik klaar was met de inleiding worden ze opgehaald door een limousine. Geen fiets of taxi voor hun want ze willen wel goed komen opdagen. Als het feest is afgelopen komen de meiden met hun vriendjes naar ons huis.

Afbeelding
Hier is Carly met haar vriendje Abel.

Afbeelding
Hier is Daniëlle met haar vriendje Newton. (Dat is de oom van Albert :sweatdrop )

Afbeelding
En hier is Bregje met haar vriendje Shark.

Afbeelding
En een fotootje voor later.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 15 21-2-12

Update 20

Afbeelding
Ik klim het dak op. Ik wil de wereld van bovenaf zien en daarom ben ik naar boven geklommen, het is hierboven echt fantastisch! De sterren om me heen, de huizen van steen. Het ongemaaide gras en de eenden in de plas. Het is hierboven echt geweldig.

Afbeelding
Ik kijk verder naar beneden en kijk over het dak. Ik verlies mijn evenwicht en voor ik het weet val ik voorover. Niemand die me kan vangen. Ik zie mijn leven voorbij flitsen en het eindigt met een gevoel dat onmiskenbaar is. Het gevoel van teleurstelling. Teleurgesteld doordat ik mijn challenge niet heb kunnen afmaken.

Afbeelding
(Sorry van de andere foto, maar anders kwam dit verhaal niet uit.)
Maar hier is hij dan! Mijn redder. Ik raakte bijna de grond en toen kwam hij aanspringen, ik voelde me echt gelukkig! Ook al ben ik nu zwanger ik moet met deze jongen, oftewel Cor Platel, een baby krijgen, dat doe ik na deze geboorte!

Afbeelding
Bregje is opgegroeid met de eigenschap Waaghals. Ze is het huis uit.

Afbeelding
Carly is opgegroeid met de eigenschap Charismatisch. Ze is het huis uit.

Afbeelding
Daniëlle is opgegroeid met de eigenschap Snob. Ze is het huis uit.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie