Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

153 berichten • Pagina 8 van 8

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Nieuwe kleine update, Fiona is b

29 (deel 1)

Afbeelding
Ik vond dat dit huis weer te oud werd en besloot maar om op zoek te gaan naar een nieuw huisje. Ik heb hier niet zo'n goede herrineringen meer na de dood van Guusje.

Afbeelding
Haar lieveingspop lag nog altijd in onze woonkamer, het was haar beertje. Ik hoorde de schuifdeur achter me open gaan.


Afbeelding
Ik schrok me dood. Maar gelukkig was het Ganzo maar. Ik wist meteen dat hij met mij mee moest naar het nieuwe huis. Dan was ik niet zo alleen als er geen kinderen in huis waren.

Afbeelding
Ik ging meteen naar hem toe om hem het goede slechte nieuws te vertellen. Ik hoopte dat hij er mee eens zou zijn!

Afbeelding
Hij kreeg een glimlach op zijn gezicht, hij vond het een super leuk idee, hij wilde al een tijdje weg uit zijn oude grot.

Afbeelding
We besloten maar meteen te opruimen.


-----------------------------
Ik vind het erg lastig om humor in mijn update's te stoppen, want mijn inspiratie is erg op. Misschien krijgt ze nog wel is een identiteidswissel, dat ze een ander karakter krijgt. En er is een nieuwe huis in de aanmaak door een forumlid hier: Big Mama! :D Daar ben ik erg blij om :D
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Nieuwe kleine update, Fiona is b

Hai hai!
Ik ga er lang over doen om dit alles te lezen. Maar oké, lange reactie dan ook ;p
Ik ga misschien de jongens beledigen, maar “En natuurlijk kan je die mannen vinden waar eten is, De Snackbar.” in een begin update, vind ik echt geweldig :’)
Ik vind het wel jammer dat Fiona opeens ook een obsessie had voor kleuren en kabouters, aangezien dat echt een Gwen-thing was,maar goed. Nu ik dit schrijf weet ik niet hoe lang dat gaat duren :’)

Maar wauwheid, een drieling? Dat lijkt me heftig. Maar hoe wisten ze ingame dat het een drieling was, of heb je dat detail er later bijverzonnen?
En Marc Brandt is best leuk :3 Niet dat ik een reallife versie van hem zou gaan stalken en alles, maar toch, hij is anders dan de meesten. Bregje als tiener is trouwens ook knap.

Ehm, oké, kortere reactie dan gepland, en ik ben ook nog lang niet klaar met alles lezen. Maar een korte reactie is beter dan geen, right? ^^
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie