Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

153 berichten • Pagina 1 van 8

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

100 kleine mormeltjes ~ Nieuwe kleine update, Fiona is back!

Afbeelding
Lief dagboek,

Ik heb in mijn jeugd de opdracht gekregen om honderd van die kleine mormeltjes te maken. Een man kwam op mij af lopen, en.... Nouja, dat is niet zo belangrijk... Nu moet ik met elke man hier in Twinbrook in bed duiken, want nouja, zeg nou zelf, zoveel mannen zijn er hier niet. Hopelijk willen die mannen ook wel een vergoeding betalen voor hun (en ook eigelijk mijn) mormel. Ik moet mijn laatste rode cent nog aan de belasting geven en dan heb ik al helemaal geen rode cent meer.

Kusjes XxX

Fiona





----------------
Writers note: dit wordt dus een honderd baby challenge in dagboek stijl.

Tips, Tops en opmerkingen zijn altijd welkom!

Laatst gewijzigd door Deetui op do 09 aug 2012, 15:47, 21 keer totaal gewijzigd.

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: 100 kleine mormeltjes ~ proloog

Mikese, je hebt de 100 baby challenge wel heel populair gemaakt xD
Nou, ik ben in ieder geval benieuwd naar de rest, Deetui :)

V Stoer xD

Laatst gewijzigd door marlinde op wo 18 jan 2012, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: 100 kleine mormeltjes ~ proloog

^
Haha, idd, al was dat niet bij mij (a)
Ik deed 100BC's al veel eerder :3

Ik ben ook benieuwd :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ proloog

Update 1.

Lief dagboek,
Afbeelding
Ik ben vandaag maar meteen begonnen met mijn mannenjacht. Voordat ik ergens zomaar hier in Twinbrook een man ga zoeken moet ik natuurlijk wel weten waar de meeste mannen zijn. En natuurlijk kan je die mannen vinden waar eten is, De Snackbar.
Afbeelding
Ik ben er maar meteen heen gefietst, ik vind auto's slecht voor het milieu. Toen ik daar aan kwam, wou ik meteen een broodje fikandel eten, maar ik zag een lekkere man. Echt niet mijn type, maar ik kon het ermee doen, om 100 baby's te maken moet je niet kieskeurig zijn. Ik ging maar meteen recht op mijn doel af.
Afbeelding
Ik heb me aan hem voorgesteld en hij aan mij. Ik ging meteen straight to the point en vroeg hem of hij vrijgezel was, dat was hij niet. Maar ik bleef aandringen. Uiteindelijk zag ik in zijn ogen dat hij mij wel leuk vond. Toen hij bijna zo ver was, vroeg ik of hij bij mij wou logeren.
Afbeelding
Thuis waren we verder gegaan met ons 'gesprek' en onze amoureuze omhelzingen. En vroeg hem of hij naar bed wilde.
Afbeelding
En toen gebeurde het!


XxX
Fiona
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: 100 kleine mormeltjes ~ proloog

^
Volgensmij wel ja.. Deze, die van Minimensjes en die van mij ;o
Maarjaa, het is wel een lange challenge ;s

Maar erge leuke update :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 1.1 20-1-12

Update 1.1 Dagboek
Lief Dagboek,
Afbeelding
Ik ben eindelijk aan een boek begonnen. Ik heb inspiratie gekregen van mijn challenge. De titel van het boek gaat waarschijnlijk 'Hoe ontmoet ik de perfecte man?!' heten. Het gaat over een hopeloze vrouw (Moi) die de perfecte man wil ontmoeten, maar dat lukt natuurlijk niet, want zeg nou zelf, Dé perfecte man bestaat niet.
Afbeelding
Terwijl ik bezig was om de omgeving van de hopeloze vrouw op te schrijven, kreeg ik last van mij buik. Ik rende snel naar het toilet en moest overgeven. Bah, wat is kots vies. Groen, met zwarte spikkeltjes en stukjes Frikandel. Blegh, die vieze nasmaak ook!

XxX

Fiona
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ Update 1.1 20-1-12

Jeugdupdate 1.

Lief Dagboek,
Afbeelding
Ik ben vandaag 12 jaar geworden en ik heb van mijn ouders een dagboek gekregen, en dit is mijn eerste dag om in mijn dagboek te schrijven. Maar het was wel een eerste bijzondere dagboek dag om iets leuks in op te schrijven!

Afbeelding
Ik had mijn verjaardag gevierd en heb ook nog een ander boek gekregen en dat wou ik meteen lezen, maar toen ik op de helft was, wou ik stoppen en naar buiten gaan. Ik ben toen lopend naar de speeltuin gegaan.

Afbeelding
Onderweg kwam ik een mysterieuze man tegen met een helm op en daaronder een bril. Hij zei tegen me dat ik de uitverkorene was om 100 baby’s te maken. Als ik dat niet zou doen zou ik een mislukkeling worden. En dat wou ik natuurlijk niet dus nam ik de uitdaging aan. Leuk he, zo’n 12de verjaardag!

Love You,
Fiona!
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: 100 kleine mormeltjes ~ proloog

marlinde schreef:Mikese, je hebt de 100 baby challenge wel heel populair gemaakt xD
Nou, ik ben in ieder geval benieuwd naar de rest, Deetui :)

V Stoer xD
Wahahaha, ja na Amalay is er een hele vlaag psychopatische vrouwen gekomen die de wens hebben om 100 kinderen te krijgen. Nouja, psychopatisch.. ik weet niet of deze dat is, mar Gwen, Dottie en nog een paar zijn sowieso niet goed snik! Ik kwam volgens mij ook via Simsfreak op het idee haha, maar heb het toen in een hele andere stijl gedaan die blijkbaar erg populair is!
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ JeugdUpdate 1. 21-1-12

ik ga denk ik niet elke up als dagboek doen omdat het dan saai word en je kan geen conversaties maken. en ze moet toch wel dom zijn en gestoord zoals elke vrouw die meegat doen aan een honderd baby challenge!

Voke kan ik doen! dan duurt het wel anger vooordat er een nieuwe up heb.

Laatst gewijzigd door Deetui op za 21 jan 2012, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: 100 kleine mormeltjes ~ JeugdUpdate 1. 21-1-12

Update 2

Afbeelding

Fiona wilde een broodje met Jam maken en wou naar de keuken lopen. Onderweg stootte ze haar hoofd. LENNIIEE…….. BLAUUWWW…….IJSCOWAAAGENTJES…….KABOOOOUUUUUTTEERSSS…… Ze kreeg visioen, ze moest van blauw houden en al het roze gaan haten. En ze werd wakker, ze belde meteen een bedrijf die haar hele huis blauw zou gaan maken.

Afbeelding

En een uurtje later zat ze meteen in een huis vol met blauwe deuren, blauwe vloer en een blauw aanrecht. ‘Gelukkig, nu moet ik alleen nog roze mensen verafschuwen!’, Zei ze op een geniepige toon.

Afbeelding

Wat is het toch fijn om zwanger te zijn, en ze liep naar de keuken om een broodje jam te halen. Maar de boterhammen waren op. En ze zag een ijscowagen voorbijrijden. Ze rende meteen de deur uit de ijscowagen achterna. Maar ze was te laat. Ze ging maar weer naar huis.

Afbeelding

‘OMG, iemand heeft een roze koek in mij gestopt en nu krijg ik roze-aanvallen vanuit mijn buik! Ze beginnen al te schoppen, die gemene roze koeken! Ow wacht er wil een baby’tje uit, wat stom van me! Nee ik kan het niet aan, snel help me, iemand!?’

Afbeelding

En wat is het geworden?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie