Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

293 berichten • Pagina 7 van 15

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: De Gouden Kooi 2012 - 1.3

Dankjewel :)

Ik alle inzendingen van de opdracht, op één kandidaat na, die de laatste keer on was op 11 februari... :S
Ik hoop dat die vandaag of morgen reageert, anders moet ik iets anders bedenken wat met die contactpunten gebeurt.. ;l
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: De Gouden Kooi 2012 - 1.3

Sorry dat het zo lang duurt, heb 't erg druk op het moment. Meestal heb ik in het weekend altijd tijd, maar die wordt nu in beslag genomen door carnaval :P

Ik weet niet wanneer de up komt.. :$
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: De Gouden Kooi 2012 - 1.3

2.1 De eerste opdracht

Afbeelding
‘Welkom bewoners.’ Sprak de stem ‘Het is tijd voor de eerste opdracht.’ De kandidaten keken elkaar aan met een vragende blik. ‘De opdracht gaat om het verdelen van 200 contactpunten over je mede-bewoners. Je moet ze allemaal opmaken en mag er geen zelf houden. Armani, jij mag als eerste.’

Afbeelding
‘Oké…’ ‘De eerste persoon die ik mijn contactpunten gun is Staci en zij krijgt 80 contactpunten van mij.’ Staci lachte breed. ‘De twee andere krijgen beide 50 contactpunten en degene die dat krijgen zijn Faith en Hannah.’ Faith en Hannah knikte vriendelijk naar Armani.
‘De volgende die haar contactpunten mag verdelen is Hannah.’
‘Mijn contactpunten gaan naar Staci, Mallory en Armani. Staci krijgt 100 contactpunten, Mallory 70 en Armani krijgt er 30.’ De drie lachten.


Afbeelding
‘De volgende is Tipper.’
‘Whoehoe!’ Schreeuwde Tipper. ‘Ik geef Juul 100 contactpunten en Hannah en Lucas krijgen 50 contactpunten.’ Hannah kreeg een grote lach, ze had nu al 100 contactpunten verdient.
‘Dennis, het is jouw beurt.’
Dennis knikte. ‘Mallory, Faith jullie krijgen 80 contactpunten van mij. Juul jij krijgt van mij 40 contactpunten.’
‘De volgende bewoner is Staci.’
‘Hannah, jij krijgt 80 contactpunten. Lucas en Armani, jullie krijgen er net iets minder, 60 contactpunten.’

Afbeelding
‘Lucas, jouw beurt.’
‘Armani, jij krijgt 70 contactpunten, Staci en Hannah, jullie krijgen er 65.’
‘Faith, verdeel je contactpunten maar.’
‘Mallory, jij krijgt 100 contactpunten van mij. Dennis, jij krijgt er 70 en Tipper jij krijgt er 30.’
‘De volgende is Mallory.’
‘Dennis, jij krijgt 100 contactpunten, Faith jij krijgt er 60 en de laatste die ik contactpunten gun is Jean, jij krijgt er 40.’

Afbeelding
‘Jean, jij bent de een na laatste die zijn contactpunten mag verdelen.’
‘Faith, ik geef jou 80 contactpunten. Mallory en Tipper jullie geef ik er 60.’
‘Juul, jij bent de laatste.’
‘Dennis, ik geef jou 80 contactpunten. Mallory jij krijgt er 70 van mij en Hannah, jij krijgt er 50.’
‘Dat was het kandidaten, de uitslag zal verschijnen op het scherm.’

Afbeelding
‘Zoals jullie zien heeft Mallory gewonnen met maar liefst 85 punten verschil. Gelukkig heeft iedereen contactpunten gekregen. Wil je er iets meedoen? Kijk dan op de lijst.’
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie