hopelijk dat ie een beetje leuk wordt, al moet ik toegeven dat ik wat ik toe nu toe heb, nog niet zo sterk vind, ;p
Proloog

Wat zou jij doen als je ouders zijn overleden? Ik heb misschien niet een van de slimste antwoorden uitgekozen om na te leven, maar toch leef ik het na.
De smak geld, wat ik had geërfd, had ik in het bouwen van een huis gestopt. Ik wilde nou eenmaal ook niet in een huis blijven wonen, waar ik elke dag nog aan mijn ouders herinnerd werd, dan zouden mijn dagen er huilerig uitzien. En eigenlijk wil ik wel graag aan een nieuwe begin beginnen. Ik besloot om vanaf het boerendorpje Riverview te verhuizen naar het dorp Sunset Valley. Het lag niet al te ver van elkaar.
Vanaf dat we binnen de gemeente reden, was het meteen al een ander gevoel, het leek wel alsof het de zon was, die meteen zijn zonnestralen scheen op alles en iedereen. Het was zo’n warm gevoel, en dat betekende voor mij al meteen dat ik niet weg wilde. NOOIT meer. Hier zou ik eindelijk mijn leven kunnen beginnen.
Misschien dat ze hier mijn naam wel apart gaan vinden, zo’n mooie boeren naam. AHUM.. alhoewel deze naam nog best wel mee valt, met de namen die ik allemaal ben tegengekomen in Riverview.
Mijn naam is April Root, en mijn nieuwe leven start hier!
Laatst gewijzigd door suspicious:3 op ma 02 jan 2012, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.