Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

114 berichten • Pagina 1 van 6

Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

100 minimensjes het einde 27 - 4 - 2012 pagina 11

proloog
Afbeelding
Hoi ik ben Claire Delassie en ik woon in Appaloosa Plains. Ik heb al een paar jaar een kinderwens, maar ik ga het op een ik ga er hopelijk iets meer krijgen dan ik altijd heb gedacht.
Afbeelding
Op een mooie dag in maart is het eindlijk zover. Ik verhuis naar mijn eigen kleine huisje, ik heb er lang voor gespaard en nu kan ik er eindelijk in wonen. Mijn ouders wonen in Bridgeport, het drukke stadsleven vroeger vond ik helemaal niks en nu trouwens nog steeds niet. Daarom besloot ik om naar dit boerenstadje te verhuizen.
Afbeelding
De krant ligt al gelijk de eerste dag op de stoep. Wat een service. En ik ga naar binnen met de krant.
Afbeelding
Ik ben moe van die treinreis hierheen alle stoelen waren bezet dus moest ik staan. Hey dat bericht lijkt me leuk. -Vrouw overlijd na 41 kinderen te hebben gekregen voor de 100 baby Challenge. Wie kan en wil haar opvolgen? Laat je registreren bij het gemeentehuis.-


Ik zag deze challenge voor het eerst toen kaviaar en kinderen kwam en dacht dat wil ik ook proberen. Dus ben ik er mee begonnen, en heb er heel veel zin in. In het begin zal het wat langzaam gaan zodat jullie Claire kunnen leren kennen maar ik probeer wel om later wat sneller te gaan want anders lukt het nooit.

Laatst gewijzigd door cynderxxx op vr 27 apr 2012, 16:48, 34 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: 100 minimensjes

regels
- opgroeien:
baby - peuter, kan altijd
peuter - kind, leren lopen en praten
kind - tiener, 10 op school
tiener - j. volwassene, 10 op school
- geen geld cheats
- geen oppas
- max. 2 'setjes' kinderen dus van twee mannen een kind/kinderen

3 jongens
3 meisjes

1 Danny Delassie
Afbeelding
vader Danny de Vriend

2 Lara Delassie
Afbeelding
vader Jak Reynard

3 Lotte Delassie
Afbeelding
vader Jak Reynard

4 Luc Delassie
-foto later-
vader Barrington Diamond

5 Flora Delassie
-foto later-
vader Barrington Diamond

6 Jesse Delassie
-foto later-
vader Zebedee Devoir

Laatst gewijzigd door cynderxxx op di 06 mar 2012, 17:12, 8 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: 100 minimensjes

Haha, wat toevallig. Ik ben in hetzelfde huis dezelfde challenge aan het doen!

Ziet er leuk uit!

vv Ik ben er gister middag mee begonnen en ben nu bij de 6e baby. Heb vandaag de hele dag gesimst. (Ja, ik weet het, nolifer.) Het gaat niet erg snel dus.

Laatst gewijzigd door Anna op zo 25 dec 2011, 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: 100 minimensjes

Awh, nog een 100BC, geweldig :)
Ik hoop dat je het voldhoud, het is een challenge die zonder de nodige middelen bijna niet lukt :P
En hij gaat sowieso heel langzaam :p
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: 100 minimensjes

up 1

Afbeelding
Na rustig mijn krantje te hebben uitgelezen, wat best lang duurde. (Er staat best wel veel onzin in zo’n krant, maar die strips zijn wel leuk) bel ik zo snel ik kan een taxi die mij naar het gemeentehuis brengt.
Afbeelding
Ik word doorverwezen naar het kantoor van de burgemeester. De burgemeester ziet er streng uit en ze jaagt me een beetje angst met die enge blik, maar ik stel met netjes met een glimlach voor. ‘Hallo mevrouw, ik ben Claire Delassie en ik wil me laten registreren voor de 100 baby challenge.
Afbeelding
Opeens begint de burgemeester te lachen. Dat mens kan het niet meer inhouden en schatert het uit. Ze staat me gewoon uit te lachen. ‘Jij! Dat kan je echt niet. Er zijn vandaag voor jou vier mensen daarvoor gekomen. Stuk voor stuk charmante en getalenteerde dames. En dan kom jij aan als jong dingetje dat nog niet weet waarvoor ze eigenlijk leeft. Ga toch weg, en zoek een baan. Ga maar aan de supermarkt vragen of ze nog vakkenvullers nodig hebben.’
Afbeelding
‘WAT!’ schreeuw ik terwijl de woede omhoog borrelt. ‘Wat denkt u wel niet mevrouw zuurpruim dit kan ik best wel.’ ‘Beveiliging’ roept de burgemeester. en dan word ik op straat gegooid.
Afbeelding
Eenmaal buiten stap ik in de eerste de beste Taxi. Ik wil zo snel mogelijk hiervandaan naar mijn huis. ‘Ach meidje toch,’ zegt de Chauffeuse. ‘Wat ben je van streek rustig maar tante Linda zal je wel naar je bestemming brengen.’ ‘Dank u wel mevrouw, het gaat wel weer,’ zeg ik terwijl ik mijn gordel omdoe. ‘Een vijfje maar meissie,’ zegt Linda als ze me even later tuis afzet. ‘Korting van de zaak, laat je niet gek maken hoor.’ Dan rijd ze weg.
Afbeelding
Ik kijk haar lang na. Ik hou van Taxi’s ze zijn zo mooi geel. Ow wacht daar zit geen wijze les in. Volgensmij moet ik nu zeggen dat die vrouw gelijk heeft en dat ik ervoor moet gaan ofzo, ach dan doe ik dat maar.

--------------------

dat was de eerste vage up, en er komen er nog veel meer :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: 100 minimensjes

Naais, ben benieuwd naar meer! :)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: 100 minimensjes

echt heel erg bedankt :D
----------------------------
Afbeelding
Het is pas half zes als ik uit mijn bed stap. Brrr best koud, maar ik moet gelijk op mannenjacht. Gisteravond heb ik op de computer de plattegrond van Appaloosa Plains gevonden. Eerst kon ik hem niet een vinden, want het beeld was zwart. Toen bedacht ik dat hij ook aan kon. Dat ding kan ik vandaag mooi gebruiken zodat ik alle openbare gelegenheden van de stad kan vinden.
Afbeelding
De vorige bewoners hebben deze spiegel niet goed behandeld zeg, er zitten allemaal stickers op. Nu ben ik wel een halfuur bezig met mijn haar en make-up. Ach mannen houden toch van uitslapen. AAAAAH een pukkel. Oh wacht het is een vlekje op de spiegel. Stomme spiegel.
Afbeelding
En nu? Hé het is best lekker weer. Ow wacht ik ga naar het museum, ik wil nog een leuk schilderijtje de muur is zo kaal.

Afbeelding
Ik ga eenzaam lopend naar het museum want ander heb ik geen geld voor een schilderijtje.

Afbeelding
Wow, moet je dat zien!
Afbeelding
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: 100 minimensjes update pag. 2

@detui: - dat is een gebouw van de EA niet mijn fout :fluit

Afbeelding
Die man, hij word mijn eerste vader ik weet het zeker. Maar wat als hij een vrouw heeft? Ach boeit niet. Ik heb hem maar even nodig.
Afbeelding
Hij is best heel erg knap. Nou eigenlijk valt dat nou ook wel weer mee. Hij heeft een baaard. Een baard, tien minuutjes ‘s ochtends en hij is weg. Maar die ogen... die zijn gewoon om sprakeloos van te worden.
Afbeelding
‘Hey ik ben Denny’ Hij praat tegen me. Volgens mij vind hij me wel leuk. Hij vraagt of we naar de samen een filmpje kunnen pakken. Hé wacht es even, films moet je kijken niet pakken toch?? Of wel. Oké goed wat hij wil we gaan films pakken.
Afbeelding
Na een gezellige Romantische middag gaan we naar mijn huis. Blijkbaar wilde hij toch films kijken. We willen samen het bed induiken. Kijk een hartjes tatoeage. Waar is die voor? ‘Als ik de liefde van mijn leven heb gevonden zet ik haar naam erop.’ zegt hij. Dat is echt lief. Maarre zullen we?
Afbeelding
‘Ik hoop dat dit het begin is van iets moois dat eeuwig mag duren,’ zegt hij. Ja tuurlijk hoop maar en geniet want dit is dus eenmalig.
Afbeelding
Heeeey! Ksjt! Ik snap dat jullie dit verhaal willen lezen maar ik heb ook zo mijn privacy nodig hoor.
Afbeelding
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: 100 minimensjes update 3 pag. 2

Afbeelding
Weer word ik vroeg wakker maar nu van voetstappen. Gaat Denny nou weg? Hij wil er zeker stiekem tussenuit knijpen. Nee dat doet hij niet. Wat zij hij gister nou. Ojaa ik weet het alweer hij moest werken. Hij wilde me zeker niet wakker maken. Dat is dus mislukt.
Afbeelding
Nu ik toch wakker ben ga ik hem nog even gedag zeggen. Nou ja zeg is ie al weg.
Afbeelding
Dan maar een lekker broodje met jam.
Afbeelding
Hmmm lekker, ik hou van dit broodje.
Afbeelding
Oke als ik iets haat is het de afwas wel. Mijn geld is nu zo ongeveer op dus kan ik geen afwasmachine kopen. Gelukkig heb ik daar straks kinderen voor.
Afbeelding
Wow wat voel ik me misselijk hoe komt dat, dit is niet leuk.
Afbeelding
Volgens mij was dat brood bedorven.
Afbeelding
Ik ren zo snel als ik kan naar de wc en gooi mijn hele maaginhoud eruit. Dit is echt goor, het enige voordeel is dat ik nu niet meer misselijk ben. Dag broodje *snik*
-------------------------------------------------
even een upje, beetje saai maar ach.
Afbeelding
Gebruikersavatar
cynderxxx
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
474
Lid geworden op:
wo 13 jul 2011, 16:51

Re: 100 minimensjes update 4 op 31-12-11 pag. 2

^ja heel lang niks en dan een mega up is ook vervelend dan ben je weer helemaal uit het verhaal
nog 1 klein upje en dan ga ik weg om oud en nieuw te vieren.
-----------------------
Afbeelding
Nu het herfst word en mijn geld echt begint op te raken heb ik bedacht dat ik schrijfster wil worden. Eerst maar een biografie. Hoe ik honderd kinderen ga krijgen. Pfff dit is best moeilijk, maar het is het waard ik krijg er voor betaald.
Afbeelding
Vanavond tijdens het eten bedenk ik met dat ik Alles is Liefde bijna mis. Totziens eten en hallo tv.
Afbeelding
Aaaah shit nu heb ik de bruiloft uitzending gemist. *Zucht* Die mensen hebben een prachtig leven. Gelukkig gezin, twee lieve kinderen.
Afbeelding
Ik krijg trouwens ook mijn eerste. Ja je hoort het goed, ik ben zwanger van Danny. Eigenlijk wil ik het hem vertellen, maar dat durf ik niet. Straks wil hij het kind hebben. Dan kan ik zeker weer opnieuw beginnen. Dacht het even niet.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie