Omdat mijn vorige dagboek niet verder kon gaan omdat de sims 3 was gechrached en ik alles kwijt was begin ik een nieuwe. Living Dreams.
Het meisje Mimi Smids is een verwend rijkeluis meisje die erg van paarden houd. Ze woont in een huisje nagebouwd van Good Luck Charlie. Op een gegeven moment waneer ze ging paardrijden in het bos komt ze iemand tegen die ze nog heel vaak tegen zal komen. Ook is ze nogal een neuroot. The meeting
Ik ben Mimi smids, ik ben 18 en ik woon nog steeds in mijn ouderlijke huis, in Apaloosa Plains. Mijn ouders zijn overleden bij een paardrijongelijk en nu heb ik het paar geërfd ze heet Anita, en het is een fries. Ons huis is gebouwd in de stijl van de tv-serie Good Luck Charlie.
Ik ben dol op springen met mijn paard en daarom ben ik ook vaak te vinden op de paardenboerderij en trainingsveld. Ook ga ik vaak naar het bos, om te wandelen of om rustig te rijden.
Als ik in het bos rijd is het alsof ik een vogel ben in de vrije natuur. Ik heb vroeger ook veel vriendjes gehad dus ik weet ook hoe ik met jongens om moet gaan. En in het bos kom je er vaak tegen maar meestal zijn het eendags vliegen, dan zijn ze leuk en dan ook weer niet. Maar ojaa? nog Nóóóóóóót gedaan. maar zeg nooit nooit!
Laatst gewijzigd door Animals-sim op ma 26 dec 2011, 14:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Hoofdstuk 1 : de boswandeling
Toen ik ging rijden in het bos kwam ik een jongen tegen het was een niet lelijke jongen en ik herkende hem van TV. Hij was DE muziekscout in bridgeport. En hij was IN Appaloosa Plains in het bos waar aan IK heb meegeholpen om de bomen te planten. O wat was ik blij.
OMG hij komt naar me toe
Vince: Hoi
Mimi : H-H-Hoi
vince: Mooi paard heb je, en vind je dit bos ook niet zo geweldig?
Mimi : dankje, en ja het bos is geweldig. - Ik wist voor het eerst niks meer om te zeggen tegen een jongen, zal dat zijn omdat hij zo o geweldig en knap is of omdat Hij een beroemdheid is? Ik zoek het zelf wel uit.
Vince: Ik ben zo terug! - en hij rende weg.
Toen vince terug kwam stonden we wat te praten en ineens bukte hij zich en kwam daarna weer omhoog met een stiekem lachje . Toen hij ineens super mooie bloemen achter zijn rug vandaan haalde.
mimi: OMG waarom bloemen?
Vince: omdat je het mooiste meisje bent dat ik ooit ben tegen gekomen.
mimi : Dat is heel lief maar hoe kom je eraan?
Vince: Ik heb ze net geplukt bij de bloemenstruik achter de berg.
Mimi : aah. Wat lief. - Werd ik nou verliefd?
Vince: Zullen we even gaan zitten?
Mimi : Ehm, ja is goed.
Vince : gelukkig zijn we hier en niet in bridgeport.
ik zat maar even te denken wat hij daarmee bedoelde.
Mimi: wat bedoelde je met : gelukkig zijn we hier en niet in bridgeport?
Vince: omdat ik nu op vakantie ben en niet hoef te werken, in bridgeport had ik het te druk gehad om een meisje zoals jij te leren kennen. - hij begon nogal schattig te lachen.
Mimi: ehm Bedankt. - zei ik opeens verlegen.
Vince: Je bent echt heel mooi.
Mimi : D-D-Dankje - het is de eerste keer dat ik stotterde tegen een jongen.
En daarna kuste hij me en ik liet het toe want ik was helemaal in shock.
Vince: Wat ben je van plan met me?
Mimi : Niks. - zei ik misterieus en daarna kuste ik hem nog maals.
Ik keek op mijn horloge en daar stond op dat het te laat was.
Mimi: IK MOET GAAN DOEG.
Vince: WACHT ik wil iets vragen.
Vince vroeg me zojuist iets waar ik flink van schrok.
Vince: Wil je mijn vriendinnetje zijn?
Mimi: Meen je dat?
Vince: Ja...
Mimi : JA TUURLIJK WIL IK DAT!!!!
Vince: Cool - en hij kuste me
mimi : Doeg
Vince : doei
Ik vertrok op mijn paard en ging naar huis. ik dacht alleen nog maar aan hem en echt alleen hem. Ik ging maar galloperen zodat ik nog voor middernacht thuis was.
Eenmaal thuis zag ik vince uit onze schuur komen, WAT HEEFT HIJ GEDAAN. Schreewde ik in mezelf. Ik was echt vreselijk geschrokken.`
Hoofdstuk 2 : wat er kan gebeuren.
ik was boos op vince maar dat liet ik niet zien en bleef rustig toen we begonnen met praten:
Mimi : Waarom ben je hier?
Vince: Ik miste je.
Ik smold zowat toen ik dat hoorde
Mimi: Maar je weet dat je hier niet mag zijn.
Vince: Ik weet het en het spijt me. Maar ik ben het hotel uitgezet en ik vroeg me af of ik hier mog slapen
Mimi : Vooruit, ik doe Anita in de stal en dan breng ik je naar je kamer.
Toen het paard in de stal stond liepen we naar zijn kamer.
Mimi: Dit is het, Ik hoop dat het genoeg is.
Vince keek zijn ogen uit en vond het een prachtige kamer : Ehm, maar wat doet magere hijn op de muur.
Mimi lachte daarom : mijn broertje sliep hier vroeger maar die is al een tijdje het huis uit.
Vince: oke. maar geef me maar een rondleiding.
Mimi : super dan gaan we eerst naar de kamer van mijn ouders.
Oke, iets wat ik niet verwachte gebeurde. Ik deed voor de eerste keer in mijn leven ojaa. Het was niet zo leuk als ik verwacht had. Ik ben echt een neuroot.
Ik was bang geworden, ik had op internet allemaal verhaaltjes gelezen dat er vanalles kon gebeuren, je kon zwanger worden wat als ik zwanger ben hoe kan ik dan nog paardrijden, helemaal niet! Je mag niet paardrijden als je zwanger bent. Ik hoop maar dat het niet mis ging.
De volgende dag moest ik er even tussen uit, Want ik ben nog steeds te gestrest van gister met al dat gedoe. Ik heb hem er niet meer over gehoord en hij heeft gewoon op zijn eigen kamertje geslapen . Ik ben volgens mij iets te veel aan het nadenken over wat er is gebeurt. Het gebeurt vaker. Het is normaal. Probeerde ik mezelf gerust te stellen.