Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Ga je dit dagboek volgen?

Ja
1
17%
Nee
0
Geen stemmen
Als het zo doorgaat niet
4
67%
Als het zo doorgaat wel
1
17%
Totaal aantal stemmen: 6

12 berichten • Pagina 1 van 1

Snippertjuhh
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Got 2 love you..

Dit is mijn eerste dagboek, en gaat over Jade Vieler.
Ik speel echt al heel lang sims, maar nog nooit zo, om een dagboek te maken, ik ben echt heel benieuwd wat jullie er van vinden, en een reactie plaatsen zou ik super vinden! :D

Hoofdstukken:
Proloog
Hoofdstuk 1
Hoofdstuk 2

Laatst gewijzigd door Snippertjuhh op vr 23 dec 2011, 21:15, 9 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Klik op de banner voor mijn dagboek!

Als achterom kijken pijn doet, kijk dan naar de toekomst.

Je mag me ook Elle noemen hoor ;)
Snippertjuhh

Re: Got 2 love you..

Afbeelding
"Hee, ik ben Jade Vieler. Dat spreek je uit als Djeed Vjelee, dus niet Jaaduh Vieluhr.
Ik ben net in komen trekken bij een goede vriend van me, Jim Grooze. Gelukkig mocht mijn kat Scratch mee, anders had ik nu al heimwee naar het wild. Ja, eerst woonde ik in parken waar bankjes waren, waar ik met gemak kon slapen. Mijn geschiedenis vertel ik eigenlijk liever niet, maar samengevat is het eigenlijk dat ik een wees ben, en buiten op gegroeid ben. Gelukkig mocht dus bij Jim komen wonen, al is hij wel snel van de relaties, dus ik zal nog op moeten passen.."

Afbeelding
Dit is mijn maat, Jim.
Hij is net als mij een jongvolwassene, houd van feesten, liefde en is altijd vriendelijk.

Afbeelding
Snel loop ik naar binnen, aangezien ik Jim snel wil bedanken en graag met hem bij wil kletsen.

Afbeelding
Als ik Jim zie, voel ik me meteen blij. Hij is altijd al een lieve vriend geweest, en nu mag ik zomaar bij hem komen wonen. "JIM!" roep ik blij en vlieg in zijn armen. "Jadey!" zegt hij blij.

Afbeelding
"Bedankt voor de kamer die ik hier kan huren.." begin ik meteen. "Het is écht geen moeite. Ik woonde al die tijd al hier alleen, en ik vind het super dat er nu eindelijk eens een zieltje bij komt, aangezien ik nog steeds geen vaste relatie heb kunnen krijgen hier" vult Jim me meteen aan.

Afbeelding
Ik bedank hem nog een paar keer en loop dan snel door naar mijn kamer, waar ik meteen achter mijn computer duik, omdat ik de kost wil gaan verdienen als schrijfster. Met een glimlach begin ik eerst mijn vaardigheid wat aan te dikken omdat mijn eerste boek niet een slechte moet zijn, ik sta bekend om goede eerste indrukken, dus hierbij ook.

Afbeelding
Ik begin rustig en ijverig te tikken, en ik vergeet de werkelijkheid. Ik zit meteen in mijn oefenpersonages, die de raarste en gekste dingen beleven. Een lach op haar gezicht als haar hartslag stopt. Ik voel me één met mijn computer..

Afbeelding
Terwijl Jim even op de bank zit, gaat de bel, het eerste bezoek komt eraan! "JIIIM!!! DOE JIJ EFFE OPEN!" roep ik boos. Charlette ging net trouwen met aliën Mike-Bernard. Ik sluit snel mijn computer af, terwijl Jim de gasten binnen laat.

Afbeelding
Als ik mijn slaapkamerdeur uit loop, pakt ene Boyd meteen mijn hand vast en begint hem hard te schudden. "Aangenaam, ik ben Boyd Wainwright" hij begint over koetjes en kalfjes te praten, maar ik houd me meer bezig met de andere kant van de kamer.

Afbeelding
Jim praat met ene Tori, en ik besluit er snel een stokje voor te steken om Tori snel een hand te schudden. "Jade, aangenaam" zeg ik met een glimlach. "Tori" antwoord ze beleefd terug.

Afbeelding
De uren vliegen voorbij, en opeens zie ik aan de andere kant van de kamer Jim een fout maken, hij kust een vrouw die hij amper kent.
Afbeelding

Snippertjuhh

Aangezien er reacties bij de poll zijn, post ik gewoon verder, maar ik zou het ook leuk vinden als er een reactie in tekst zou kunnen komen :$

Afbeelding
Voor ik Jim ook maar even alleen kan hebben, eet Tori hem onderhand op..
Ik zucht en laat Jim maar, en ga verder met schrijven omdat ik zo snel mogelijk de huur hier wil kunnen betalen.

Afbeelding
Na vijf minuten begin ik irritatie te voelen. De geluiden vanuit de andere kamer zijn eh.. te hoorbaar.. Ik zucht en typ maar verder, hopend dat het snel stopt..

Afbeelding
Geen commentaar..

Afbeelding
Aangezien ik de trolduifjes, ehm nee, dat was het niet.. De waterduifjes? Nee.. Ehm.. Uh..
Aangezien ik de woord-dat-ik-niet-meer-weetduifjes klaar zijn, besluit ik aardig te zijn en mijn on-ontwikkelde kookkunst naar voren te laten komen, ik maak een herfstsalade.

Afbeelding
Een stilte heerst.. "Dus, jullie hebben net goed feest gevierd" zeg ik droog. Jim kijkt me boos aan, en Tori word volgens mij ook boos. "Ja sorry hoor! Ik met mijn artistieke eigenschap moet in alle rust gewoon kunnen WERKEN en laten we het dan nog niet over Scratch hebben want.. "

Afbeelding
Tori is ook niet op haar mondje gevallen en onderbreekt me snel, "Zodra hier genoeg ruimte is en onze relatie op top is, van Jim en mij dus, kom ik hier wonen"

Afbeelding
Ik schrik zo hard, dat ik me verslik

Afbeelding
Jim kijkt Tori verliefd aan, en ik richt mijn gezicht snel weer naar het bord..

Afbeelding
Snel sta ik op en vergeet ik mijn opruimdrang. Ik ga zo snel mogelijk naar mijn bed toe,

Afbeelding
En val in een diepe, rustige,

Afbeelding
slaap.

Deze up was misschien iets minder, maar ik ben na 11 uur weer terug, dus dan sim ik snel verder en kan ik een betere up maken :D
Afbeelding

Snippertjuhh

pipapanda13 schreef:het is wel een leuk verhaal hoor :D
ben benieuwd naar meer ;3
Ahw, dankjewel! ♥
Afbeelding

Snippertjuhh

Hoofdstuk 3: Meer meiden, meer problemen..

Afbeelding
Met een slaapdronken hoofd open ik de koelkast. "Hmm.." denk ik hardop, "Wat zal ik vandaag eens maken?" ik gaap een keer en besluit pannenkoeken te maken. Ik begin rustig het deeg te mixen en vraag mezelf af of de nieuwe vlam van Jim er nog is.

Afbeelding
Tussen het koken door komt Scratch een kijkje nemen. Ze is al even een bejaarde poes, dus ik weet niet of ze het nog lang red. Ik vond haar in het park, een van mijn eerste nachten alleen.. Wat was ze toch mooi.. Al snel daarna werd ze een oudere poes, en nu heeft ze toch al wel een behoorlijke leeftijd gehaald. Ik glimlach, en vergeet mijn pannenkoekjes.

Afbeelding
Ik zet geïrriteerd mijn bord maar weer weg, en besluit Scratch is lekker te kroelen. "Lieffie van me, kom eens in mijn armen!" Scratch spint zachtjes terwijl ik over haar hoofdje strijk. Het lijkt net of ze naar me glimlacht.. Wat lief..

Afbeelding
Ondertussen komt Jim binnen. Ik loop meteen plagerig naar hem toe en vraag hoe het ging. "Ze stonk naar vuilnis joh! Mijn god, haar hoef ik écht niet meer" hij begint verder te vertellen over dingen die ik het liefst nu verdring, want iew! Wat kan hij vies zijn wat betreft.. eh.. de liefde..

Afbeelding
Ik besluit maar even een bad te nemen, aangezien ik vind dat ik begin te stinken en omdat ik graag gewoon fris en zuiver ben.

Afbeelding
Ik kleed me snel om en loop gehaast naar de woonkamer, waar een onbekende vrouw op de bank zit. Ik voel de bui al hangen en loop snel naar mijn kamertje, om aan mijn boek te beginnen.

Afbeelding
Terwijl ik probeer een goed en spannend begin te maken voor mijn boek, hoor ik harde geluiden vanuit de andere kant van mijn muur. Boos loop ik naar Jims kamer, en vergeet dat hij een vrouwelijke gast heeft.. Stom van me..

Afbeelding
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!" roep ik bang uit, en sla snel een hand voor mijn ogen, en ren weg, hopelijk word Jim niet al te boos, want ik heb nog geen huurgeld, en dat moet ik vandaag eigenlijk inleveren.. Ik slik nog een keer goed terwijl ik mijn kamerdeur al weer bereik, en haal opgelucht adem, terwijl het gore beeld nog in mijn netvliezen gebrand staat.

__

Saaie up, en sorry dat ik zo snel berichten achter elkaar aan post, ik vind dagboeken maken nou eenmaal heel leuk, ookal is dit mijn eerste :$
Afbeelding

Snippertjuhh

Dankje voor de reactie, maar lezen er nog meer mensen mee?
Ik zou het wel fijn vinden als die dat even laten weten, want dit is niet echt fijn,, als er steeds maar één persoon reageerd, en dat is niet stom bedoeld voor jou hoor, Pipapanda :)
Afbeelding

Luque
Groentehakker Groentehakker

Die Jim is wel echt een vrouwenversierder ;p.

Als ik je een tip mag geven, als je screens gaat maken voor je dagboek ofzo, typ dan 'hideHeadlineEffects on'. Dan verdwijnt de plumbob, de tekstwolkjes en de leerbalken.
Afbeelding
idk hoi
Snippertjuhh

Fantastic. schreef:Die Jim is wel echt een vrouwenversierder ;p.

Als ik je een tip mag geven, als je screens gaat maken voor je dagboek ofzo, typ dan 'hideHeadlineEffects on'. Dan verdwijnt de plumbob, de tekstwolkjes en de leerbalken.
Dankje! Zal ik zeker gaan gebruiken :)
Afbeelding

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Snippertjuhh: Het is een heel leuk dagboek dat je hebt! Maar met posten/reacties beantwoorden moet je het toch even rustig aan doen :)

Je kan beter wachten tot er eerst 3 reacties zijn en dat je dan reageert op de mensen en daarna een update post dan zoals je nu doet , veel achter elkaar posten :) Let hier even op oke??
Snippertjuhh

AnsjJ2 schreef:@Snippertjuhh: Het is een heel leuk dagboek dat je hebt! Maar met posten/reacties beantwoorden moet je het toch even rustig aan doen :)

Je kan beter wachten tot er eerst 3 reacties zijn en dat je dan reageert op de mensen en daarna een update post dan zoals je nu doet , veel achter elkaar posten :) Let hier even op oke??
Zal ik doen haha, ben ietsjes te enthousiast. :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie