Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Wie is de enige echte Robinson volgens jou?

Luca
2
8%
Brandon
0
Geen stemmen
Suzy
4
16%
Sebastian
1
4%
Lauren
3
12%
Izea
5
20%
Samuel
3
12%
Giselle
3
12%
Finn
2
8%
Shannon
2
8%
Totaal aantal stemmen: 25

539 berichten • Pagina 27 van 27

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson ~ Proef 6!

Dankje! Er zijn trouwens tijdens proef 3, 5 munten gepakt. Zo'n munt kan ingeruild worden voor het verminderen van één stem. Als je bijvoorbeeld voor de stemming een munt inzet en je krijgt drie stemmen, zijn dit er nog maar 2. Zet je een munt in en stemt er niemand op je, ben je hem ook kwijt. Dus tijdens de derde proef zijn er 5 gepakt zoals ik al zei en 2 van die munten hebben het eiland al verlaten. Jef en Moos pakten beiden een munt. Dat betekent dat er nog drie kandidaten in het spel zitten met zo'n munt. Één uit de oude kamp Zuid en twee kandidaten uit de oude kamp Noord. Vergeet deze niet in te zetten als het je een beetje te benauwd word jongens! Zo'n munt kan je echt redden en wie weet staat er binnenkort wel weer 1 op het spel.. :D

Wil je de munt aan iemand anders geven dan mag dat, maar als je weggestemd word en je hebt je munt niet ingezet mag je hem niet meer weggeven. Successs.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson ~ Proef 6!

Dankjewel!

Zouden alle kandidaten misschien een PM naar mij willen sturen over de nieuwe groep en hoe zij hier in willen functioneren? Dus ga je juist heeel leuk tegen iedereen doen om maar door te kunnen, of kat je iedereen af of sluit je jezelf buiten de groep? Zijn er andere kandidaten waarmee je stiekem wel een bondgenootschap mee wilt vormen en zijn er mensen waar je een ontzettende hekel aan hebt en die er gelijk uit moeten? Stuur maar iets lekker uitgebreids op. Ik kan niet beloven dat het allemaal gaat zoals jij het wilt, want misschien zijn er wel andere kandidaten die jouw plannen compleet dwarsbomen.. :d
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson ~ Proef 6!

Ik heb nog maar van vier mensen een beschrijving over hun nieuwe tactiek binnen. Het zijn alle vier onwijs goede tactieken die goed aansluiten bij de karakters. Als ik zoiets ontvang over de kandidaten kan ik veel meer met ze en zullen ze ook een grotere rol krijgen. Dus de mensen die nog niet gereageerd hebben: wees slim en PM me (zie bovenstaand bericht). Op die manier heb je meer invloed op je kandidaat en kan ik wellicht wat dieper op je kandidaat ingaan. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson ~ Proef 6!

Ik werk aan de up nu, maar ik heb een paar probleempjes in de privésfeer en daarbij komt ook nog dat ik superveel moet werken en kans heb dat ik met m'n opleiding moet stoppen als ik niet al m'n toetsen haal. Met andere woorden: ben dus superdruk, ik ga proberen zo snel mogelijk een up te plaatsen. Sorry allemaal. :$
Afbeelding
Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: Expeditie Robinson ~ Proef 6!

ai, neem gerust uw tijd om in RL alles terug op zijn pootjes te krijgen.
Je hoeft je niet te excuseren, dit is maar een spel en moet maar wijken voor dingen die in het dagelijks leven veel belangrijker zijn.
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson ~ Proef 6!

Lieve lieve lieven mensen,

Ik heb een hele lange tijd niets van me laten horen, maar ben ontzettend druk geweest.
Zoals sommigen vast weten, had ik nét, een computercrash gehad, waar slechts een paar bestanden van over waren. Ik moest dus alle huizen opnieuw gaan bouwen, en enkele characters opnieuw maken. Superveel werk kan ik je vertellen en daarna is mijn computer weer gecrasht. Ditmaal had ik alle bestanden nog en kon ik na een paar installaties weer verder werken. Tot mijn allergrootste ergernis is daarna onze computer getroffen door het politievirus en was alles weg. Wat later helemaal niet nodig bleek te zijn.. De usb-stick met de bestanden van de Sims was kwijt en toen ik die later in mijn broertjes computer terugvond, had hij alle bestanden gewist. Ik heb nog een tijdje geprobeerd wat dingen opnieuw te downloaden, maar de zin is dan echt weg.

Ik was echt absoluut verliefd op mijn eigen verhaal. Een eigen soap, ik was helemaal blij met de personen en ik had de verhaallijnen al seizoenen ver vooruit bedacht. Elke dag had ik wel een inspiratiemomentje, dat ik ineens dacht: WOW, dit ga ik doen met mijn verhaal, of dit gaat hem/haar nog overkomen of dit wordt een nieuwe hoofdrol in mijn dagboek. Eigenlijk heb ik dat nog steeds elke dag. Voor al mijn verhalen.

Ook Expeditie Robinson moet stoppen, wat ik heel erg vindt, hier zit ik nog wel voor te denken om er een eind aan te breien om iemand te laten winnen. (Al is het al maanden geleden dat we met dat spel bezig waren, sorry nog hiervoor :$).

Wel, komt er een nieuw project aan, waar ik hopelijk snel mee zal beginnen. Ik houd jullie op de hoogte en ik wil jullie echt ONTZETTEND BEDANKEN voor het volgen van mijn verhalen en dat ik een paar keer dagboek van de week heb mogen zijn. Ik baal hier wel ontzettend van en hopen dat jullie mijn keuze (dat ik dus alles niet weer opnieuw op ga bouwen) begrijpen. :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson ~ Proef 6!

Haha ik reageer toch nog even 1 keer in dit topic, omdat het me erg stoort dat er niet uiteindelijk een winnaar uitgekomen is. Het spel is gespeeld tot de samensmelting en toen is het eiland door zo'n vreselijke storm getroffen dat het spel niet door kon gaan en werd afgeblazen (in real life was m'n computer gecrasht en ging ook de back up verloren.)

De laatste 6 plekken zijn al bekend, omdat er voor de samensmelting 6 kandidaten afvielen. De overig 10 plaatsen baseer ik op de poll die aan het begin van het spel is geopend met de vraag: Wie is de enige echte Robinson volgens jou? Helaas had ik het niet zo gewild, maar heeft uiteindelijk dus toch het publiek besloten in plaats van de survivalskills van de kandidaten. Bij een gelijke stand heb ik gekeken naar het aantal tegenstemmen in de eilandraden. Toch zijn er enkele gelijke standen uitgekomen.

Ranglijst Expeditie Robinson 2011
1. Izea Bloemzak (Anna)
2.Suzy Bell (Alan Stanley)
3. Samuel Boggel (Rita)
4. Giselle Ducrot (Nina)
Lauren Ashaf (Evelieen)
6. Finn Sanders (Leonie)
Shannon West (ixkilledxthexcookie)
8. Luca Flores (Ixors)
9.Sebastian Mayson (Hikari-desu)
Brandon Courts (Mikese)
11. Alice Morningroses (Snooki)
12. Moos van Koningsbrugge (Dave.)
13. Jef van Leeuwen (Nona)
14. Izumi Lantern (Liza)
15. Mark Sheehan (Refurb)
16. Bridget Smith (Ayummi)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie