Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Hier willen we meer over weten, de reden erbij in een comment zou fijn zijn:

1. Devon, Devon, Devon, need to say more?
3
20%
2. Sterre en haar sterrenleventje
4
27%
3. Marlou's verleden
6
40%
4. Het verhaal is interessant genoeg op deze manier
2
13%
Totaal aantal stemmen: 15

91 berichten • Pagina 5 van 5

Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Behind every smile there's a tear *DUBBELE UPDATE 15 05/

Dingen gaan niet helemaal zoals ze moeten gaan. Morgen komt als het goed is BN binnen en ik ga vanavond denk ik maar eens mijn downloads en mods eruitgooien zodat het spel weer wat ademruimte heeft. Ik heb nu super rugpijn, dus ik zit eigenlijk verplicht vast op deze stoel XD dus ik heb geupt. Is wel niet helemaal met de screens die ik wilde, maar het gaat ook nog wel zo (:

Afbeelding
"Waarom ben je zo kattig." Sterre's stem klonk zwak. Niet zoals ze normaal klonk. Geen pesterig ondertoontje, geen hysterische uitschieter aan het einde van de zin.
"Geef me antwoord op mijn vraag?" zei ik suggestief en ik haalde mijn schouders op, liet haar de taxi-rit betalen met toegeknepen wenkbrauwen omdat ze vast zelf ook wel kon bedenken dat we hier zaten omdat het haar idee was geweest.
"Dingen gaan niet zoals ik dacht, Marlou," ze zuchtte en verborg haar gezicht achter haar haren. We stonden op het terras van het restaurant.
"Ik heb een rol in een soap inmiddels... Maar ze zien niet wat voor talent ik heb." De wanhoop schemerde door in haar ogen maar ik hoorde vooral haar zelfvertrouwen.

Afbeelding
"Dat is fijn voor je," zei ik kalm, maar ik voelde me niet kalm. Kwam ze nu weer onder mijn neus drukken hoe het haar allemaal verging?
"Uh, ja. Behalve dat die soap eens per week uit wordt gezonden en ik er geen vaste rol in heb. Mijn carrière loopt niet zo lekker, Lou," ze klemde haar armen om haar borst alsof ze zich wilde beschermen voor mijn reactie.
"Oh. Sorry dat het zo gaat," zei ik met een greintje medeleven, maar ik vond haar niet zielig. Ze had het nog altijd beter getroffen dan ik, wie keihard moest werken om iets waar te kunnen maken.
"En... Mam is ziek. Heel ziek," zei ze. Ik zette het glas voor me aan mijn mond en nam een grote slok. Dit verwerken kostte me meer moeite.

Afbeelding
Vanuit het niets begon ze te ijsberen en liep ze het terras af richting een zwarte auto die op was komen doemen, dat had ik niet doorgehad omdat ik in gedachten verzonken was.
"Sorry dat ik je er mee lastig val. We... bellen," riep ze haastig en voor ik kon reageren of kon denken 'jij of ik?' was ze al verdwenen. In de war liep ik terug naar de manege, haalde Tabbe op en zodra ik thuis kwam drukte ik het voorkeursnummer op mijn mobiel in. Tien minuten later zakte ik met mijn vriend neer op de stoep en luchtte bij hem mijn hart.
"Misschien heeft ze geheimen? Misschien wil ze dat je een deel van haar leven bent maar snapt ze niet meer hoe ze dat aan moet pakken?" probeerde hij Sterre's grillen te verklaren.

Afbeelding
Ik kende Reena, Sterre's moeder, goed. Ik was praktisch gezien met Sterre opgegroeid omdat haar moeder altijd druk was met zich bekommeren om andere mannen in plaats van om haar dochter die haar meestal in de weg liep. Dan dropte ze Sterre bij mij en kon ze weer op jacht. Het was geen slecht mens, en ze had zo haar bedoelingen, maar veel respect kon ik niet voor haar opbrengen. Ik vlijde me tegen Devon aan en zuchtte.
"Waarom wordt alles toch altijd zo ingewikkeld?" Hij glimlachte even en fluisterde: "Omdat simpel soms niet goed genoeg lijkt."
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Behind every smile there's a tear *UPDATE 16 12/09*

N'awh, ik begin Devon bijna aardig te vinden. Dat is een prestatie voor mijn doen, maar goed, zover is het nog niet. Maar ze zijn in ieder geval een lief stelletje, dichter-Devon en probleem-aantrekkende-Marlou c:

Ik begin Marlou's gedrag een beetje zat te worden. Natuurlijk, ze heeft er alle reden toe, maar ze moet in mijn ogen langzamerhand wel wat begrip voor Sterre tonen. Helaas negeren alle hp's altijd mijn goed bedoelde adviezen, niet alleen in horrorfilms. Ik zou dus graag zien dat Sterre's problemen oplosten in het niets, ze weer vertrok naar waar ze vandaan kwam en dat Devon nog wat duistere geheimen bij zich draagt. Ik heb niet zoveel geduld met Sterre en diens problemen, helaas ^^
Maar goed, ik mag niet zeuren, ik was/ben immers vergeten te stemmen :p

Maar Sterre's moeder of niet, ik ben benieuwd wat Reena heeft en of het een belangrijke rol gaat spelen. Ik denk van wel, maar het zou zomaar kunnen van niet. En wat zou die zwarte auto er mee te maken hebben? :/
Ik heb nu het gevoel dat er iets duisters achter schuilt - ook als het een witte auto zou zijn hoor, ik let niet zo op kleurcodes, dus dat zwart evil is en wit goed :p .
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden! :') En succes met je Sims btw, en heeel veel plezier met BN!

En beterschap trouwens! Ik hoop dat je rugpijn snel weer over of tenminste minder is, ook al vind ik het om eerlijk te zijn totaal niet jammer dat daaruit deze snelle update is gekomen ^^

Edit: Enorm late reactie trouwens, maar ik vind dat je een leuke naam hebt :p Jijzelf dan hè, dus niet de hp's in dit verhaal :p
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Behind every smile there's a tear *UPDATE 16 12/09*

Nouuu, mijn sims vind mij niet meer lief. Omdat het vrij lang duurt voordat het geladen is kan ik niet snel even screens schieten, zoals ik zou willen. Bovendien heb ik morgen een SE en dat gaat toch echt effies voor, ik denk dat ik morgenavond wel een upje kan maken? Houden jullie het nog uit tot die tijd?

@marlinde: aaah, wat lief, ik vind Leonie ook leuk hahaha. En hehe nog steeds je oordeel niet geveld over Devon? Dan is me dat in iedere geval goed gelukt. Ik wil juist dat hij een vooroordeel over zich heeft en dan de wereld verbaasd met hoe hij werkelijk is. Mensen moeten dat tegenwoordig ook maar eens leren :$ ik ben blij dat jij en simhorselady zulke trouwe lezers zijn <3
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Behind every smile there's a tear *UPDATE 16 12/09*

Ik voel me nu heel zeurderig, serieus. Ew. Maar anders voel ik me ook een slechte lezer, en dat is nog erger.
Ik heb inderdaad nog geen oordeel over Devon en dat is knap. Als ik meestal geen oordeel heb ga ik uit van het ergste, namelijk dat het een enorme klootzak is / hij weer een of ander afgezaagd geheim heeft.
Hoewel ik niet eens duidelijk kan maken wat in mijn ogen afgezaagde geheimen zijn :')

Maar goed, wat ik dus wilde vragen is of er nog een update komt en of je Sims nog normaal doet. En dit is niet als een zeurderige fan zooi, omdat ik écht wel wacht, maar dat je weet dat ik je dagboek niet vergeet c:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Behind every smile there's a tear *UPDATE 16 12/09*

Jaaa, mijn spel doet weer normaal. Na de vorige keer dat ik een upje wilde maken was de boel gecrasht >< Maar ik had niet echt tijd om me er druk om te maken want school, werk en sporten eist echt veel aandacht op. En dan wil ik zo af en toe mijn vrienden ook nog wat aandacht geven.

Bovendien zijn de Zuid-Afrikanen deze week (en vorige week) bij ons op school en in 2011 ben ik daar geweest dus waaaah, dat is echt heel leuk en zo mooi <3

Ik ben bezig met een up, sterker nog de tekst is al geschreven maar toen kwam dit op mijn planning: SE frans, presentatie geschiedenis, presentatie engels, mondeling maatschappijwetenschappen, wiskunde achterstand, frans film over Lille en toen: AAAAAAH, IK HEB GEEN TIJD MEER.

Dus. Ik doe mijn best en ik vergeet jullie ook niet, maar dingen gaan niet helemaal soepeltjes :')
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Behind every smile there's a tear *UPDATE 16 12/09*

Duuuus, hier hebben jullie lang op gewacht. Update staat asap online, ik moet nu slapen XD

Afbeelding
Ik keek naar haar vanaf een afstandje en volgde contouren van Sterre's lichaam tot ze een zoen drukte op haar moeder's wang. De vogels om ons heen floten en de natuur geurde heerlijk, maar dat stond in schril contrast met hoe ik me voelde. Alsof iemand zojuist, opnieuw, de grond onder mijn voeten vandaan had getrokken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Behind every smile there's a tear *SPOILER 04-10*

Afbeelding
Na de vreemde avond werd mijn leven langzaam aan weer rustiger. Hoewel... Ik had besloten om ontslag te nemen. Ik wilde verder met mijn ruiterscarrière en dat zou niet lukken als ik er niet vierentwintig uur op een dag mee bezig kon zijn. Dromen als een eigen stal met een mooie wei, lagen nog niet in mijn zicht, maar ik droomde er toch zeker wel van om internationaal te gaan. En vanavond had ik een belangrijke wedstrijd die daar bepalend voor was. Niettemin vond ik het niet leuk om afscheid te nemen van de school.

Afbeelding
Maar vanavond brak het moment dan toch aan. De wedstrijd waar ik al die tijd voor geknokt had en waar ik bovendien mijn hoop op had gevestigd. Ik gaf het toe, het was niet de slimste beslissing om ontslag te nemen voor ik de uitslag zou weten. Maar ik had inmiddels een zakcentje gespaard en het nog niet meteen geïnvesteerd in mijn krakkemikkige huisjes, dus ik zou wel wat kunnen lijden.

Afbeelding
Ik had gewonnen. Dat was alles wat ik nog wist toen ik die ochtend op stond in een kamer die me niet bekend voor kwam. De kleuren waren absoluut niet mijn stijl, maar uitzicht maakte veel goed. Het bed naast me was beslapen, de wallen hingen onder mijn ogen en mijn haren plakten aan mijn gezicht. Volgens mij was het een beetje een feestje geweest?

Afbeelding
Ik zocht naar Devon maar die was al vroeg naar zijn werk vertrokken. Op zondag nog wel. Nee, wacht. Zaterdag? Ja, ik had vrijdag ontslag genomen, daarna de dressuurwedstrijd van mijn leven gereden en als verrassing had hij me opgepikt. Ik voelde zijn kus nog op mijn mond plakken.

Afbeelding
Terwijl ik me aankleedde dacht ik terug aan de nacht. Ik was blij met hem. We hadden niet veel woorden uitgewisseld en we zagen elkaar bovendien niet zo vaak, maar we pasten goed. De dingen die Devon zei waren de dingen die ik wilde horen of die ik nodig had en verder... hij was een lief vriendje. Toch broedde het wel in mijn achterhoofd wat ik nu verder moest doen als ik veel weg zou zijn van huis.

Afbeelding
Ik ging naar huis, ontbeet met havermout, borstelde Tabbe en waste hem onder de koude tuinslang - hij mocht ook wel beloond worden - en ging op weg naar de bibliotheek. Daar bestelde ik een nieuw bed, want ik vond dat ik dat op mijn beurt wel had verdiend en tijdens het struinen kwam ik een advertentie tegen. Een fel wit veulentje werd aangeboden, van zeer goede genen, op zoek naar een nieuw baasje. Moest ik? Ik besloot de gek te wagen en die avond nog was het liefde op het eerste gezicht. Tabbe moest zijn stal voortaan delen met Plum, mijn witte vriendinnetje.
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Behind every smile there's a tear *UPDATE 17 05-10*

Wat ben ik slecht bezig, zelfs voor mij --' Eerst vragen of er nog een update komt, daarna niet reageren.

Go Marlou, go! Ik had een beetje mijn zorgen toen ze haar baan opzegde - ik zag al een arme Marlou voor me - maar gelukkig. Ik ben namelijk van mening, en meestal ben ik de enige, hoofdpersonen mogen soms ook wat geluk. En meteen ook nog een brok Devon er achteraan!
Hij is wel schattig. En lief. Maar toch, toch, toch. Als ik nou verstandig was geweest had ik gestemd op je poll en dan hadden we misschien wel de geschiedenis van Devon gehad. Ik ben nu eenmaal niet zo goed met wachten.

En wat is Plum een schatje <3 Ik houd ook van die naam, haha.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie