Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

Hier willen we meer over weten, de reden erbij in een comment zou fijn zijn:

1. Devon, Devon, Devon, need to say more?
3
20%
2. Sterre en haar sterrenleventje
4
27%
3. Marlou's verleden
6
40%
4. Het verhaal is interessant genoeg op deze manier
2
13%
Totaal aantal stemmen: 15

91 berichten • Pagina 2 van 5

Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Behind every smile there's a tear *UPDATED: 03/11*

Afbeelding
Ik besloot om met Tabbe een eind te gaan rijden om een springparcours te oefenen. Ik moest immers toch echt eerst trainen voor ik een wedstrijd zou kunnen winnen. En aangezien heel mijn marketingplan van de publiciteit van mijn wedstrijd prestaties afhing, had ik nog een zware rugzak om mee te dragen. Maar het zou wel goed komen. Dat gingen we wel even doen, mijn paardje en ik.

Afbeelding
Het was donker voor we eindelijk het parcours op mochten. Redelijk irritant als je zo lang moet wachten omdat het de enige plek is in heel het dorp waar je er gratis gebruik van kan maken. Maar het was het waard. Tabbe was wel heel schuw na twee jaar geen sprong meer te hebben uitgevoerd en aangezien hij nogal snel bezweet was, bleven we er maar niet te lang rondhangen.

Afbeelding
Uiteindelijk kwam ik ergens rond een uur of één weer thuis, duwde mijn paard in zijn stal, duwde mezelf in bed en duwde mezelf vervolgens de volgende ochtend onder de douche. Ik had absoluut geen idee hoe ik ooit wakker had kunnen worden maar mijn eerste werkdag begon vandaag: ik moest er fris en fruitig uitzien, en gezellig gevonden worden. Geen tijd voor gezanik dus.

Het is kooort, maar ik moet nu sporten
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Behind every smile there's a tear *UPDATED: 04/11*

franniewee schreef:1e foto is echt heel mooi. :thumbup
Een puntje: let op de continuïteit. Als je Simmie eerst een bruin bloesje aanheeft en dan ineens een trui, denk je hè? :? Heeft ze zich verkleed of is dit de volgende ochtend?
Het was de volgende ochtend voor ze naar haar werk moest gaan dus ik had het bewust gedaan, dat is haar werkkleding vandaar ;) Maar bedankt voor de tip.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Behind every smile there's a tear *UPDATED: 04/11*

Afbeelding
De volgende dag ging ik met Tabbe naar de inschrijving voor de wedstrijd van volgende week zaterdag. We moesten hard trainen en daar was in mijn drukke schema haast geen tijd voor, maar er hing veel van deze wedstrijd af. Ik was dan ook redelijk gespannen toen ik mijn naam inclusief krabbeltje op het notitieblok neerzette.

Afbeelding
"Het lukt ons wel, hè?" Ik liet Tabbe aan mijn hand ruiken waar net nog een paar appelbrokjes in hadden gezeten en die hij al opgeslobberd had. Hij schudde zachtjes met zijn hoofd alsof hij een antwoord wilde geven.
"Het komt wel goed, hè?" Ik keek op zij naar mijn huisje. Ik kon het nog lang geen thuis noemen, iets wat ik niet gewend was. Mijn ouders hadden me altijd thuis laten voelen, maar nu stond ik er alleen voor en kon ik niet terug rennen naar de open armen van mijn familie. Ik zou me een faler voelen en dat wilde ik niet.

Afbeelding
Ik besloot naar het centrum te lopen om wat boodschappen te halen en een beetje contacten te leggen. Ik leek wel een einzelgänger zo op mezelf was ik de laatste tijd. Gelukkig was deze beslissing geen verkeerde geweest want daar, midden op de stoep, stond een wel heel leuke verrassing.

Afbeelding
De jongen had mijn blik onderschept - echt onopvallend was ik ook niet - en wenkte me met zijn hoofd. Ik stond even te treuzelen voor ik naar hem toe liep. Mijn hart maakte een sprongetje zodra ik dichterbij kwam. Niet dat ik deze dorpsbewoner kende, nee, maar het leek me ook absoluut geen probleem om hem beter te leren kennen.

Jaja, we houden het spannend.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Behind every smile there's a tear *UPDATED: 09/11*

Afbeelding
"Hoi," zijn stem was warm. Een tikkeltje laag en raspend. Bijna sexy te noemen. "Ik geloof niet dat wij elkaar kennen?" Hij kantelde zijn hoofd lichtjes en er verschenen pretlichtjes in zijn ogen.
Ik lachte en vouwde mijn handen inéén, "Nee, volgens mij ook niet. Ik woon hier ook nog niet zo lang. Everybody is new to me."
"Devon, Devon Callister, tot uw dienst," grapte hij en hij grinnikte er donker bij. Hij was... verleidelijk. Op een soort van ontastbare manier.

Afbeelding
"Marlou, Marlou Xanders," ik wilde er ook iets grappigs achteraan gooien zonder dat ik een verkeerde indruk op hem maakte, maar het enige sullige dat in mijn hoofd op kwam was 'regisseuse en actrice in spé die het nog niet helemaal gemaakt heeft', nee, dat zou geen goede indruk opleveren.
"Marlou. Hmm," hij liet de klanken over zijn lippen rollen. "I like that name."
Ik glimlachte lichtjes en een beetje met knikkende knieën. Ik wist niet precies wat Devon met me deed, maar ik was er absoluut nieuwsgierig naar.
"Ik vind het meisje dat hier voor me staat trouwens ook leuk. Hier," hij stak zijn hand uit naar mijn pols en vouwde mijn hand open, duwde er een briefje in en liet me achter met de woorden: "Ik ben goed in tijd voor iemand maken."

Afbeelding
Nog een beetje beduusd van wat me net was overkomen, warmde ik een kom soep op en at het in een slakkentempo op. Alleen. In een kaal huis. Een huis dat me begon te irriteren, waar ik me aan ergerde als ik het 's nachts hoorde kraken terwijl ik de slaap probeerde te vatten, een huis dat meer gebreken had dan ik in eerste instantie had gedacht. Ik zuchtte, die baan op de basisschool was ook niet alles.

Afbeelding
Even schoten er gedachten over Sterre door mijn hoofd. Maar daar werd ik zo bitter en tureluurs van dat ik ze wegduwde en stevig door at. Misschien kon ik het beste vroeg gaan slapen, morgen zou ik tussen de kleuters zitten en daar had ik vast tonnen van energie voor nodig. Ik stond op, waste af, kleedde mezelf om en ging rillend onder het dekbed liggen.

Afbeelding
De dag verliep traag, de kleuters waren vervelend, niet mijn ding en Tabbe was smerig. Logischerwijs trok ik een oud vest en een spijkerbroek uit de kast en begon hem te borstelen en zijn hoeven te krabben. "Ha beestje toch, ik zou willen dat we wat meer tijd in de ochtend konden doorbrengen. 's Middags zijn er altijd maar lessen. Gelukkig is het vrijdag en weekend." De hengst hinnikte alsof hij alles perfect verstaan had.

Afbeelding
"Ik denk dat ik vanavond Devon maar eens ga bellen." Ik keek in Tabbe's donkere ogen en zag de reflectie van Devon's lachje verschijnen. Hij was leuk. Hij was het soort gezelschap dat mij uit deze negatieve spiraal van gebrek aan vertrouwen, kon trekken. Waarom niet?

Afbeelding
"Ja, ik denk dat ik dat ga doen. Geen rijden voor ons, vanavond, sorry jongen." Tabbe hief zijn hoofd op en brieste zachtjes. Ik zuchtte en liet mijn schouders hangen. Hij had gelijk, als ik mijn droom waar wilde maken moest ik wel prioriteiten stellen. "Morgen, oké? Vanavond mag ik een leven leiden zoals andere twintig jarigen."

Afbeelding
Ik stond een halfuur te dubben voor ik hem belde. Was het niet te vroeg? Ja, ik vond hem leuk. Maar ik kende hem amper. Ik wist zijn naam en wat nog meer? Zijn nummer. Het briefje zat vastgeplakt in mijn hand. 'Ach, Marlou, wat loop je toch te zeiken, bel hem gewoon, hij bijt toch niet!' Sterre's stem klonk zo echt dat ik mijn redenatie vergat en Devon belde.

Afbeelding
"Met Devon Callister?" Warm, donker, verleidelijk. Ik voelde gekriebel in mijn binnenste vechten om een weg naar buiten.
"Ik, eh, hee, met Marlou. Je weet wel, van gister. Marlou Xanders?" Waarom was ik precies zo'n idioot?
"Marlou! Dit verandert heel mijn dag," geheimzinnig gelach, "wacht even hoor, ik zoek even een plek waar ik onbeschaamd kan flirten." Devon, erg smooth.
"O, haha, ja, dat is eh... goed." 'Marlou, echt waar, wat bezielt je?' Weer Sterre en dat maakte me alleen maar onzekerder. Dit kon ik toch wel?
"Ja, volle aandacht voor je!" Hij lachte zachtjes.
"Heb je zin om vanavond langs te komen?" Mijn stem was een beetje beverig en plakkerig, maar warm en lief.

_______________________________________________________________________________
Sorry voor de late up. Er kwam zoveel tussen, mensen die overleden, vriendinnen die me lieten vallen, ruzie met mijn beste vriend, het uitgaan een relatie (niet de mijne), negatieve gedachten, school, SE-weken. Maar hier is-ie dan, de up, nummertje 5, met genoeg screens voor 6 en 7!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Behind every smile there's a tear *UPDATED: 29/11*

Afbeelding
Zodra ik zijn antwoord had gehoord was ik naar binnen geschoten en had ik de badkamerkast opengetrokken. Fijn, geen parfum meer, amper mascara en alleen een paars (grappig Sterre, alsof ik niet zou merken dat je mijn lippenstiften jatte) exemplaar lippenstift, lag nog op het bovenste schapje. Ik zuchtte, trok de strik uit mijn haar en begon mijn lange haar te kammen. Dan maar zo.

Afbeelding
In alle haast rende ik naar boven, schoot in een leuk jurkje en net op tijd was ik weer beneden om de deur open te doen. Devon zag er stralend en fris uit, niet alsof hij als een gek rond was gaan rennen waarbij de poging om mooier te lijken mislukt was zoals bij mij, nee, hij hoefde er helemaal niks aan te doen.
"Hoi Mar-," hij viel even stil, "lou. Ben ik wel aan het goede adres?" Ik staarde in zijn ogen en voelde de warmte in mijn nek omhoog kruipen.
"Eh... ja. Als ik nog steeds degene ben voor wie je... eh komt, wel ja," haperde ik en hij grijnsde lichtjes.

Afbeelding
"Nou in dat geval heb ik iets voor je," hij haalde zijn arm vanachter zijn rug vandaan en toverde een boeket met rode rozen tevoorschijn. Ik was overdonderd en wist even niet hoe ik moest reageren.
"O, dus dit is een date?" zei ik dan ook, en na die opmerking bloosde ik - zowel omdat het dom als omdat het beschamend was.

Afbeelding
"Als jij dat wil," zei hij met een lage stem. Ik voelde mijn hart sprongetjes maken in mijn borstkas en probeerde de twinkeling in mijn ogen te verbergen door mijn gezicht in het boeket te stoppen. De rozen roken overheerlijk. Maar wat mijn lach nog breder maakte was Devon's gezicht dat ik bespiedde tussen de stengels door. Hij zag er zo integer en ietwat zenuwachtig uit.

Afbeelding
"Dat is echt heel lief," zei ik, en ik wees naar het boeket dat ik een vaas stopte en op de tafel neerzette. "Ik heb nog nooit bloemen van iemand, van een... man gekregen." Ik lachte wat verlegen want ik wist dat het debiel klonk en ik wist dat hij dat misschien ook wel zou vinden. Maar in plaats daarvan trok hij zijn wenkbrauwen in dezelfde positie op als een verlegen hondje en fluisterde zachtjes: "Ik heb ze ook nog nooit gegeven."

Afbeelding
Heel even wilde ik in lachen uitbarsten, deze geweldige onbekende die ik had uitgenodigd zonder dat ik ook maar iets van hem wist (nu ik hier pas over nadacht begreep ik hoe absurd het was), wilde beweren dat hij nog nooit een date had gehad?
"Eigenlijk geloof ik dat niet," zei ik zonder al te bot en lomp te klinken.
"Het is echt zo. Rode rozen nog nooit, wel gele of paarse." Hij liet de zinnen even op me inwerken en ik wilde een intelligent antwoord waarmee ik hem kon verbazen, terug geven, maar het enige dat ik uit mijn keel kreeg was gepiep. En in plaats daarvan glimlachte ik maar heel breed. Dit zou een geweldige avond worden.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie