Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

15 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Fresia
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
ma 13 jun 2011, 12:46

The Chapman Family

Howdy Boys and Girls!

Ik heb het een tijdje geleden al aangekondigt, ik ga weer beginnen met een nieuw verhaal. Nobody's girl ben ik helaas kwijt geraakt door een crash an mijn spel, maar nu werkt alles weer met alle uitbreidingen (ook beestenbende :love ).

Hier de site:

www.thechapmanfamily.weebly.com

Het zal waarschijnlijk wel een 10G vorm worden, maar ik wil heel erg proberen om het realistisch en origineel te maken.

Nog een vraagje voor jullie. De eerste update staat nog niet online, omdat ik heel erg aan het twijfelen ben of ik in de ik vorm of in de hij/zij vorm moet schrijven. Dus of:

De taxi kwam aangereden. Ik keek om me heen. Wat is het hier mooi! "Zijn we er al bijna?", vroeg ik aan de taxi chauffeur.
Of:

De taxi kwam aangereden. Reza keek ademloos om zich heen. Wat een mooi dorp! "Zijn we er al bijna?", vroeg ze aan de taxi chauffeur.
Wie vandaag leeft heeft morgen een fijne herinnering ~
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: The Chapman Family

Die achternaam klinkt erg luxe, ik moet zeggen, dat ik erg benieuwd ben.
In welke vorm je wilt schrijven hangt eigenlijk eerder van jezelf af. Het is wat je fijner vindt. Om een 10G te lezen vind ik de "ik" vorm prettiger. Ik zou het voor jezelf eerst even aankijken (bijv. in word een stuk tekst typen in de hij/zij vorm en dan het zelfde stuke maar dan in de ik vorm)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Fresia
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
ma 13 jun 2011, 12:46

Re: The Chapman Family

Dankjulliewel :wub

Ik ga denk ik gewoon mijn eerste update in beide stijlen doen en dan kijken welke het leukst is. Vanavond denk ik eerste update!

@Alan Stanley: Haha, heb bijna geen downloads in mijn spel, alleen een paar van de simsnieuws site. Ik vind de spullen in het spel meestal mooier dan downloads.

V Eerste kleine mini-update
Wie vandaag leeft heeft morgen een fijne herinnering ~
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: The Chapman Family

Awesome :3
Het is sowieso origineel :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: The Chapman Family

Aaah wat leuk! Ik zat te denken om een 10 G. te doen in Appaloosa Plains. Ze zou in het onderwijs gaan werken en ruiter worden, dat is zo'n beetje hetzelfde als Reza! Toevallig zeg! Maar het ziet er echt al supergoed uit! En dat huis is inderdaad heel fijn, ik had daar paardenstallen naast gemaakt aan de linkerkant en aan de rechterkant een grote wei. Ik hoop dat je er wat leuks van maakt en ik ga het proberen te volgen. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fresia
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
ma 13 jun 2011, 12:46

Re: The Chapman Family

@Mikese:
Wat toevallig! Ik wilde al een tijdje een 10G, maar ik wilde wachten op beestenbende en toen heb ik dit bedacht. Ik had haar eerst in een ander huis gezet. Dat huis was wel groter, maar daar zat verder helemaal geen buitenruimte bij. Toen vond ik dit :love.
Wie vandaag leeft heeft morgen een fijne herinnering ~
Gebruikersavatar
Fresia
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
ma 13 jun 2011, 12:46

Re: The Chapman Family

HoiHoi!

Sorry dat ik een week lang niets van me heb laten horen! Heb het erg druk met school, maar de volgende update komt er bijna aan!
Wie vandaag leeft heeft morgen een fijne herinnering ~
Gebruikersavatar
Fresia
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
ma 13 jun 2011, 12:46

Re: The Chapman Family

Nogmaals sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen. Jullie moeten niet denken dat ik iemand ben die verhalen niet afmaakt, ik heb het gewoon echt heeel erg druk met school. Heb het nu weer wat rustiger, dus de volgende update komt eraan!

V Heel kleine mini-update
Wie vandaag leeft heeft morgen een fijne herinnering ~
Gebruikersavatar
Fresia
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
ma 13 jun 2011, 12:46

Re: The Chapman Family

Nogmaals sorry dat ik weer zolang niks heb laten horen, maar ik ga nu weer verder. Heb heeel veel ideeën!! Mijn spel is heel erg langzaam geweest, dus ik heb al mijn downloads verwijderd. Het gaat nu iets beter. De kwaliteit van de foto's is helaas wel slecht, omdat mijn computer het echt niet aankan als ik de spelinstellingen hoger zet.

De eerste update komt er zo snel mogelijk aan!!
Wie vandaag leeft heeft morgen een fijne herinnering ~

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie