Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

603 berichten • Pagina 26 van 31

Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: 10G Dumonceau - 3.12 Eenzaamheid (25-06-'12)

Zoals het hoort

Afbeelding

Zoals Caro had beloofd, plande zij het gehele feest voor mijn twee geliefde kinderen. Het was niet al te druk, omdat ik niet wilde dat mijn kinderen te veel opgroeiden met aandacht, daar werden ze verwend van.

Afbeelding

Het was al verder op de avond dat een ongenode gast binnenkwam. Twee ongenode gasten, eigenlijk, maar aanvankelijk zag ik Vianna's dochter over het hoofd. Ik kon het niet helpen, eerlijk gezegd, want tsja.. Vianna.. Ze had haar prachtige lange haren afgeknipt, wat haar eigenlijk nog beter stond, en droeg een indrukwekkende jurk die... mooi was...

Afbeelding

"Heb jij dat mens uitgenodigd?" vroeg ik schor aan Caroline, die glimlachend naar Vianna keek.
"Misschien," zei ze mysterieus, maar ze porde me aansporend in mijn zij. "Chase, ik heb je nog nooit zo ongelukkig gezien als na.. nou nadat Vianna en jij 'uit elkaar gingen'. Sta open voor liefde, Chase! Ga met haar praten! Je ongelukkige smoel zorgt er niet voor dat je populairder wordt bij je fans, weet je!" Ze glimlachte naar me.

Afbeelding

Ik zuchtte diep, zette mijn meest gastvrije gezicht op en liep naar Vianna toe. Diens dochter liep vervolgens met rollende ogen bij ons vandaan, gelukkig voor mij.
Vianna keek me verlegen aan, een uitdrukking die ik nog bijna nooit op haar gezicht had gezien.
"Hoi," mompelde ze. "Je- je manager heeft me uitgenodigd.."

Afbeelding

Ik besloot mijn best te doen ervoor te zorgen dat ze zich op haar gemak voelde. "Ik weet het," glimlachte ik dus vriendelijk. "Ik ben blij dat je er bent. Was dat je dochter?"
Vianna knikte.

Afbeelding

"Luister, Chase.. Ik wilde eigenlijk.. Ik was niet.. Ik was van plan..." Ze zuchtte diep. "Ik ben hier niet gekomen zonder reden... Ik wilde heel graag met je praten, over-"
"PAPAA! We gaan nu de kaarsjes uitblazen!" riep Chris hard terwijl hij naar de taart rende die Caroline gekocht had.

Afbeelding

Afbeelding

Chris blies als eerste zijn kaarsjes uit en groeide op tot een knappe jongeman. Caroline had een net pak voor hem gekocht dat hem nu perfect paste.. Wat was hij een plaatje... En wat leek hij toch op zijn moeder..

Afbeelding

Afbeelding

Daarna kwam Dana. Zij leek, als het mogelijk was, zelfs nog meer op haar moeder als opgegroeide vrouw. Ook voor haar had Caroline passende avondkleding gekocht, maar Dana besloot voor casual te gaan, omdat ze zich niet goed voelde in de chique jurk.

Afbeelding

Dana en Chris hadden een nummer voor me geschreven dat emotioneel vertelde wat voor een geweldige vader ik was geweest. Uit het oog van een beroepszanger moest ik zeggen dat het ongelofelijk vals gezongen was, en het nummer ronduit lelijk was, maar omdat ik een vader was vond ik het prachtig.

Afbeelding

Toen het feest weer begonnen was - Chris was als een bezetene aan het dansen met Allie, Vianna's dochter - vond ik Vianna weer.
"Zullen we hier weggaan," fluisterde ik in haar oor. "Privacy zoeken?"

Afbeelding

Vijf minuutjes later zaten we in de tuin naar de sterren te kijken. Vianna zuchtte genietend. "De sterren zijn prachtig.."
"Jij bent prachtig," fluisterde ik zacht.

Afbeelding

Vianna giechelde meisjesachtig en schoof dichter naar me toe. "Ik.. ehm.. ik wilde me verontschuldigen, ik had niet tegen je moeten schreeuwen," zei ze verlegen.
Ik schudde mijn hoofd. "Nee, ik had voorzichtiger met je moeten zijn. Je bent getraumatiseerd, dat had ik moeten zien."

Afbeelding

"Kijk, een vallende ster," wees Vianna na een korte stilte.
"Ik zie hem... Luister, Vianna, ik weet dat het raar klinkt, omdat... nouja, we zijn niet altijd aardig tegen elkaar geweest etcetera, maar.. Ik vind het fijn als ik bij je ben, ik vind het niet fijn als je weg bent.. Dus mijn voorstel: Ga niet meer weg."

Afbeelding

"In dat voorstel kan ik me wel vinden," zei ze. "Moeten we eerst onze managers raadplegen en een contract tekenen, of is informeel genoeg voor nu?"
"Voor nu.. maar formeel zou ik ook leuk vinden."
"Chase.." zei Vianna aarzelend. "Vraag je me nu ten huwelijk?"

Afbeelding

"... En zo kwam het dat dit prachtige stel bij elkaar kwam, hun levensverhaal, hun pieken en dalen," sprak de spreker, in wie ik niet geinteresseerd was omdat Vianna voor me stond in een prachtige bruidsjurk.

Afbeelding

Trillend haalde ik de ring uit mijn zak en probeerde hem rond Vianna's vinger te krijgen. Ik mikte een aantal keer mis voordat hij eindelijk goed was en Vianna lachte naar me.

Afbeelding

"Dan verklaar ik jullie nu man en vrouw!" zei de spreker vrolijk. "U mag de bruid kussen."

Afbeelding

Er klonk luid geklap. Dana had kleine Thom vast en huilde een beetje. Thommie was nog zo klein dat hij er geen besef van had dat papa en mama aan het trouwen waren, maar hij brabbelde vrolijk.

Afbeelding

Chris en Allie zaten op het andere bankje, de beste vrienden geworden in de negen maanden dat ze elkaar voor het eerst hadden gezien, maar aan Allie's gezicht te zien vond ze Chris misschien leuker dan hij dacht.

Afbeelding

Nu er twee extra kinderen in huis waren, moest er flink geschoven worden. De speelkamer verdween en werd Dana's kamer. Omdat Vianna en ik zoveel moesten werken, had Dana voorgesteld het bed van Thom in haar kamer te zetten, zodat ze hem in het oog kon houden. No problem, dachten wij.

Afbeelding

De reden dat Dana een andere kamer kreeg was, trouwens, dat Allie en Chris graag een kamer wilden delen. Ik was er niet zo blij mee dat er een tweepersoonsbed stond, maar Chris beloofde me dat hij niet zo dacht over Allie.

Afbeelding

Ook veranderden we de garage in een studio voor Vianna, die besefte dat ze niet voor eeuwig model kon blijven. Zodra de studio klaar was, groeide Vianna op naar volwassene - wat ik al langer was - en gaf zichzelf meteen een volledige make-over. Het resultaat was oké, vond ik.

Afbeelding

Na de huwelijksreis begon ik weer meer concerten te doen en Vianna ging vaak met me mee, waardoor Dana het grootste deel van het huishouden deed. Ze deed Thom naar bed en haalde hem er weer uit, ze gaf hem te eten, speelde met hem, bracht hem naar de opvang als ze naar school moest, verschoonde hem, enzovoorts.

Afbeelding

Ook de rest van het huishouden kwam meestal neer op Dana, omdat Chris en Allie te druk waren met tieners zijn en Dana niet echt durfde op te komen voor zichzelf.
Niet dat ze het echt erg vond, maar het was wel zwaar voor haar. Ze deed de was, maakte schoon, kookte voor iedereen...

Afbeelding

Ze betaalde zelfs alle rekeningen. In ieder geval, dat dééd ze, voor Vianna merkte dat ze allerlei donaties had gedaan aan nutteloze stichtingen, zoals het Smileysfonds en de Stichting voor TV-verslaafden...
Ach, al met al was het voor het eerst in een lange tijd dat alles was zoals het hoorde te zijn.

--------------------------

Sorry dat het zo lang geleden was! Hope you like! ;D

Laatst gewijzigd door nonnieven1 op zo 15 jul 2012, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie