Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

603 berichten • Pagina 3 van 31

Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: 10G Dumonceau - 1.9 -Mijn moeders moeder-

Lief kind

Afbeelding

Rémy Dumonceau werd geboren op 1 november 2011. De geboorte was prima verlopen en zowel de moeder als het kind mochten na een paar uur al uit het ziekenhuis weg.

Afbeelding

Vanaf zijn geboorte was Michael gek op zijn kleine jongen.

Afbeelding

Ze konden wel uren samen spelen en beiden kregen er nooit genoeg van. De enige momenten dat ik eens tijd door kon brengen met mijn zoon waren wanneer Michael naar zijn werk was. En aangezien ik ook werkte en Rémy naar de oppas ging was dat ook weinig tijd.

Afbeelding

In het weekend gingen vader en zoon vaak lange wandeltochten maken. Althans, Michael wandelde en Rémy zat in de wagen, aangezien hij nog niet kon wandelen.

Afbeelding

Vreemd genoeg was Miranda een veel geziene gast bij ons in huis. Ze was - zoals iedereen - verzot op de kleine Rémy en bood vaak aan op hem te passen. Ik vond het eerst een beetje eng - wat nou als ze wraakgevoelens had? - maar al snel vertrouwde ik haar met mijn kind.

Afbeelding

Ze was erg verandert. Ze had haar baan in de politiek opgezegd en was gaan werken in de filmindustrie. Bleek dat ze een droom had ooit regiseuse te worden. Naja, het zal. Ze zag er in ieder geval goed uit met haar nieuwe kleding en haarstijl, en haar felgroene contactlenzen.

Afbeelding

Natuurlijk verbouwden we ons huisje weer. We hadden nu 2 (!) verdiepingen en een aparte slaapkamer voor ons en Rémy. Het was geweldig om weer een beetje een fatsoenlijk huis te hebben.

Afbeelding

Michael gaf als burgemeester steeds vaker fundraising-feesten. Onze feesten waren de meest begeerde van de stad en iedereen die iets betekende werd uitgenodigd.

Afbeelding

Rémy ging tijdens die feesten altijd van arm naar arm. Iedereen was meteen betoverd door zijn blauwe oogjes en lieve lach.

Afbeelding

En Michael... ach, Michael.. Volgens mij waren die zakenmannen allemaal net zo dol op hem als op Rémy. Ik vond het geweldig om te zien hoe hij al die verwaande kwasten geld aftroggelde.
Het ene moment vonden ze de stichting maar niets...

Afbeelding

... en het andere moment doneerden ze 10.000 simdollars. Kaching!

Afbeelding

"Je bent geweldig, weet je dat?" fluisterde ik een keer toen ik alle mensen al had weggestuurd omdat het etenstijd was voor Rémy.
"Ja, dat weet ik," glimlachte hij.

Afbeelding

"Bababaa," brabbelde Rémy op dat moment. Hij zat ons met zijn blauwe oogjes aan te staren alsof we gek waren geworden. Wat een lief kind was het toch.

Afbeelding

En er waren nog meer lieve kinderen op komst, aan mijn wc-bezoekjes te merken...

---------------------------------------------


Ik had nog tijd ['a]
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: 10G Dumonceau - 1.9 -Mijn moeders moeder-

Awwh, Rémy is zooo cutee <3
Can't wait op nog meer kindjes :3
En volgens mij lijkt Rémy op zijn vader, maar dat kan ook aan mij liggen :p
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: 10G Dumonceau - 1.10 -Lief kind-

Bedankt iedereen <33

Ik vind hem ook superlief. Hij lijkt idd volgens mij het meest op zijn vader, maar hij heeft wel zn moeders mooie blauwe ogen [a]
Heb al foto's voor de komende 3 update's, volgens mij, dus ik zal morgen of overmorgen weer uppen. Dan is de tentamenweek ook weer afgelopen n_n
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
missyxlovexsim
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
26
Lid geworden op:
do 31 mar 2011, 16:38

Re: 10G Dumonceau - 1.10 -Lief kind-

Gisteren heb ik je dagboek dat af is gelezen, en nu heb ik dit gelezen tot zo ver het er al is
I LIKE IT! :thumbup :love :thumbsup
Je hebt een volger bij! Maar leer eerst maar voor je tentamen, k ken dat, had vorige week ook tentamen wiskunde en Latijn, ben nog maar eerste jaar, dus ik dacht, wat gaat dat zijn, ik heb echt superrr veel geleerd en bleek het allebei een makkie te zijn :|
Maar vergeet niet te uppen ! :wub
Gebruikersavatar
Anniikaa-96
Snackventer Snackventer
Berichten:
91
Lid geworden op:
zo 14 nov 2010, 19:50

Re: 10G Dumonceau - 1.10 -Lief kind-

@ missyxlovexsim
Latijn is makkelijk, totdat je niet meer leert. Geloof me, want mijn proefwerk Latijn heb ik verprutst vandaag. Dus ga ik nu maar snel biologie leren, zodat dat morgen wel goed gaat. Maar ik moest eerst even Nons update lezen. =D
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: 10G Dumonceau - 1.10 -Lief kind-

^ Ik ben het helemaal met je eens x'D Zieke slaven die worden vermoord en jaloerse mensen die in de senaat willen en daarom uit het amfitheater worden geschopt en soldaten die steden tegen vuur moeten beschermen...
En dat allemaal in één verhaal... wtf xD


Iedereen heeel erg bedankt, ben echt superblij met jullie lieve reactie's! :wub
Ik ga nu (even) Duits leren en dan zal ik nog even proberen te uppen n_n

Laatst gewijzigd door nonnieven1 op do 03 nov 2011, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: 10G Dumonceau - 1.10 -Lief kind-

Wieehhh, ik heb net alles gelezen. Ik merk echt dat ik helemaal weer uit het dagboekenwereldje was, maar het is zo leuk! Ik vind je verhaal geweldig, vooral dat privédetective gedeelte maakt het origineel! En leer maar eerst goed en up dan maar, school is je toekomst!
Afbeelding
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: 10G Dumonceau - 1.10 -Lief kind-

9 oktober

Afbeelding

Mijn tweede zwangerschap verliep zichtbaar moeilijker. Ik had voortdurend last van mijn rug en nek, en ik sliep slecht. Dat waren ook de redenen dat ik uiteindelijk besloot vroeg te stoppen met werken en gewoon thuis te ontspannen.

Afbeelding

Nu ik zoveel thuis was, had ik eindelijk tijd om de relatie met mijn zoon te verbeteren.
Ik las verhaaltjes voor...

Afbeelding

... of we gingen wandelen. Nu deed Rémy dat ook al met zn vader, dus hij had er niet veel geduld meer voor. 't Kind kreeg meer frisse lucht binnen dan goed voor hem was... waar ging dat toch heen met de jeugd van tegenwoordig?

Afbeelding

Kleine Rémy begon al groot te worden. Zijn vader leerde hem praten, waardoor er een constante waterval van onbekende woordjes uit zijn mond kwam.

Afbeelding

En hij leerde lopen. Zijn eerste stapjes waren zó schattig, dat ik me bijna geen zorgen maakte om de toekomstige keren dat ik hem achterna moest zitten om zn luier te verschonen.... bíjna geen zorgen.

Afbeelding

Vaderlief leerde hem zelfs plassen op het potje! Wat een droomechtgenoot, nietwaar?

Afbeelding

De dagen thuis waren lang, en - naast babbelen met Rémy - had ik meestal weinig te doen. Daarom besloot ik mijn oude hobby weer op te pakken; piano spelen.
Ik was er vrij goed in geweest toen ik klein was, maar nu hadden mijn vingers toch weer wat oefening nodig.

Afbeelding

Rémy zat vaak bij het keyboard naar me te kijken met zijn lieve blauwe oogjes. Volgens mij vond hij mijn muziek mooi..

Afbeelding

Aan het einde van mijn zwangerschap was mijn relatie met Rémy duidelijk verbeterd. In verband met mijn moeilijke zwangerschap besloot ik al ruim optijd het ziekenhuis in te gaan zodat ik rustig kon bevallen.
Ook was ik een beetje bang dat mijn tweede autorit naar het ziekenhuis voor mijn bevalling iets minder... bevallig zou verlopen...

Afbeelding

Uiteindelijk werd een superlieve tweeling geboren op 9 oktober. Ik noemde hen Aspasia en Senna. Dit is Aspasia..

Afbeelding

... en dit is Senna.

---------------------------------------

Een tweeling :wub

^ Woaah, superbedankt :$
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: 10G Dumonceau - 1.11 -9 Oktober-

Omy, creepy x'D Volgens mij hebben wij ook een keer zoiets gehad... Vaagig..
En ze is niet gestopt met werken, hoor, was gewoon tijdelijk tijdens de zwangerschap. Toen ze zwanger was van Rémy is ze namelijk tot heel laat door blijven werken en nu stopte ze bijna meteen ;)

Aspasia was de meest intellectuele vrouw in de klassieke Griekse wereld, dus ik heb het niet zelf bedacht x'D

Bedankt trouwens, beide <33 (jullie lezen snel)
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie