Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Tezz92
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
188
Lid geworden op:
ma 18 okt 2010, 18:53

Bylaine de hartenbreekster -UPDATE-

Hallo, ik heb nog nooit een simdagboek geschreven. En ik weet ook niet in hoeverre het gaat lukken. Maar ik ga mijn best doen, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Reacties en tips zijn altijd welkom ;)
------------------------------------------------------------------------------------------------
Afbeelding
Hallo, ik ben Bylaine. En dit is mijn broertje Bobby. We hebben het ontzettend leuk samen, is hij niet cute?? Ik zal de rest van mijn familie ook even voorstellen...
Afbeelding__Afbeelding
Dit zijn mijn vader en moeder. Mijn vader is net jarig geweest. Hij begint nu echt oud te worden :lol sst niets zeggen hoor! :sweatdrop Mijn moeder is wel aardig, ik kan alles tegen haar zeggen. Ze is heel sociaal. Elke dag belt er wel iemand om even met haar te kletsen. Maar mijn vader begint echt een zeurpiet te worden!
Afbeelding__Afbeelding
Ik hou heel erg van dansen en uitgaan. En ik had lekker weekend, dus kon ik lekker doen wat ik wilde. Ik was net lekker op een goed nummer van 'Simsa la sim' aan het dansen, toen mijn vader boos naar me toe kwam. "Heb je je huiswerk al gemaakt?" vroeg ie. Dus ik knikte, "Ja pap, alles af." Wilde hij het per se controleren! "Nou", zei hij, "je hebt best nog wat foutjes gemaakt, maak maar wat extra oefeningen!". Ik kon hem niet uitstaan! :cursing Ik heb mijn huiswerk altijd op tijd af, en meestal gaat het goed. Ik sta een 7 gemiddeld op school. Dus wat zeurde hij nou! Maar ik had geen zin om straf te krijgen, dus ging ik maar snel aan mijn huiswerk.
Afbeelding

Oh trouwens! Ik vergeet je helemaal te vertellen dat ik best wel beroemd ben :sweatdrop
Ik heb namelijk een bijbaantje als figurante. Dat stelt niet zoveel voor natuurlijk, maar mijn baas vind me zo goed dat hij me elke keer dicht bij de hoofdrolspelers laat staan! Dus je kunt me al in heel veel films zien! Kijk hier zie je me bij de set. Ik was al helemaal klaar, maar de andere acteurs waren nog in de make-up. Dus helaas zie je die niet.
Afbeelding
En weet je wat er nog meer cool is aan dat baantje? Soms mag ik de coole kleding die ik op de set draag houden! Net zoals dit jurkje! Vind hem niet geweldig? Ik denk dat ik hem binnenkort ook bij mijn verjaardagsfeest ga dragen :laugh

Ojee, mijn vader roept me. Hij zal mijn gele doucheverf wel gevonden hebben! :fluit

Dag lieve lezers!

Laatst gewijzigd door Tezz92 op di 11 okt 2011, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
It's me! Tessa (A)
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Bylaine de hartenbreekster

Ik ben benieuwd, maar een tip; Gebruik die smileys niet, dat is irritant lezen :)

V Ik heb altijd last van die kleine dingetjes :sweatdrop

Laatst gewijzigd door marlinde op di 11 okt 2011, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Bylaine de hartenbreekster

Oooh, ik vind het al super leuk klinken!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Tezz92
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
188
Lid geworden op:
ma 18 okt 2010, 18:53

Bylaine de hartenbreekster -UPDATE-

oké dankjullie wel, ik zal de smileys weglaten
--------------------------------------------------------
Zo nou mijn vader is weer gerustgesteld. Ik vertelde hem dat het weer makkelijk uitwasbare verf was. Dus ging hij nog een keer extra onder de douche. En nu ziet ie er weer keurig uit!

Ik heb zojuist mijn verjaardag gevierd! Eindelijk volwassen! Nou ja... jongvolwassen dan...
Met een ploeg vrienden ben ik naar een geweldige bar in de stad geweest. Ik opende een rekening voor de hele avond bij de barman.
Afbeelding
Hij vroeg me of er wat te vieren was. Mijn vriendin Peggy kwam bij me staan en vertelde dat ik jarig was. De barman, Jack heet ie, was toen zo aardig om me een verjaardagstaart te geven om het te vieren. (Volgens mij heeft ie een oogje op me)
Afbeelding
Afbeelding
Dus ik heb met veel plezier de kaarsjes uitgeblazen. En voila! Het leek wel of ik groeide!

Er kwam trouwens nog een leuke jongen aan de bar zitten! Hij keek elke keer naar me! Oh ik vond het zo spannend! Hij zag er enorm goed uit!
Afbeelding
Peggy zei dat ik een praatje met hem moest gaan maken. Maar ik durfde niet. Dus ze trok me mee de wc in en begon me op te tutten. "Het word tijd dat je dat groene jurkje eens weg doet meid! Die is gewoon zooo van gister! Maar geen zorgen! Ik wist wel dat ik het perfecte verjaardagscadeau voor je had!", zei ze en ze toverde een prachtig rode jurk tevoorschijn! Ik was er zo blij mee!! Ik had hem meteen aangetrokken!
Toen we de wc uitkwamen zagen we die jongen naar de lift lopen. Hahaha Peggy duwde me zowat de lift in! Beneden in de hal was er niemand, dus sloeg ik mijn slag!
Afbeelding
Mijn hart bonsde als een gek, maar hij is echt geweldig! Hij herkende me van tv zei hij. Hij bleef maar door praten over hoe geweldig hij vond dat ik kon acteren. Maar hij had me aan de bar niet aangesproken omdat hij dacht dat ik wel wat privacy wilde. "Je hebt al zo vaak gillende fans om je heen! Ik gunde je wel wat vrijheid.", zei hij. Ik smolt gewoon! En nu weet ik ook zijn naam: Tim.

Ik ga weer van mijn computer. Terug naar mijn roze wolk daarboven!
Liefs Bylaine
Afbeelding
It's me! Tessa (A)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie