Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

En??

Ja ik lees het!
9
75%
Nee ik lees het niet, tip?
3
25%
Totaal aantal stemmen: 12

43 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
rayex
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
191
Lid geworden op:
wo 21 sep 2011, 18:04

10G Vallain ~ UPDATE 5! 19/10

Nou mijn eerste dagboek, jaja. Ik vind het zelf super om de 10 generatie verhalen te lezen. Ik ben er opzich best wel fan van (: Maar ik was dus van plan om er zelf ook eentje te beginnen. Met mijn nieuwe sim genaamd Julia Vallain. Het gaat niet volgens de vast 10G regels maar het doel is gewoon 10 generaties te voltooien.

Afbeelding
Hee Hallo daar! Leuk dat je dit even leest. Aangenaam ik ben Julia Chantal Vallain, maar noem me maar gewoon Julia. Ik ben 23 winters jong en ik had zin in een uitdaging. Ja ik weet dat jij je nu afvraagt waarom ik zo'n moeilijke uitdaging heb gekozen, maar dat is omdat ik er onwijs veel zin in heb! Hier kunnen jullie mij volgen en ik hoop dat je dat ook gaat doen want dat zal mijn stimulans zijn om door te gaan! Ik hou jullie op de hoogte.

Lots of love,
Julia

Laatst gewijzigd door rayex op wo 19 okt 2011, 11:37, 9 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: 10G Vallain ~

Ben benieuwd :)
En waarom kunnen jullie allemaal een 10g doen? Jullie mogen me gewoon niet :3
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
rayex
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
191
Lid geworden op:
wo 21 sep 2011, 18:04

Re: 10G Vallain ~

Dankjullie beide (: ik vind mezelf ook nou niet echt origineel om een 10G te starten, maar ik zat er al zolang mee in m'n hoofd te knoeien (:
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: 10G Vallain ~

Het is idd een mooie sim :)
En nee hoor, zo bedoel ik het niet, 10g's zijn vaak leuk om te lezen ^^

V Nein, de 1001 xD

Laatst gewijzigd door marlinde op do 06 okt 2011, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
rayex
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
191
Lid geworden op:
wo 21 sep 2011, 18:04

Re: 10G Vallain ~

Afbeelding
Daar stond ik dan, voor mijn huisje. En wat voor huis? Ja echt een huisje, het zag er nou niet echt mooi uit maar als het goed is had ik nog genoeg geld op de bank staan om dit huisje om te toveren tot mijn droom kasteel. Ik liep richting de deur en pakte de ijzeren deurklink vast. Ik trok de deurklink naar beneden en ik hoorde een geluid dat klonk alsof deze deurklink nog nooit gesmeerd was.

Afbeelding
Ik stapte het huis binnen en tot mijn verbazing zat daar een man op de bank rustig een boekje te lezen. 'Hallo? Wat doet u hier? Dit is mijn zojuist gekochte huis?' Zei ik verbaasd en liep richting de bank en ging voor hem staan.

Afbeelding
De nog onbekende man stond op en kwam tegenover me staan. 'Hee! Aangenaam ik ben Jay, dit moet een misverstand zijn.' Zei hij en hij schudde heen en weer met zijn armen. 'Nou ik heb dit huisje toch werkelijk gekregen voor het starten van mijn...' '...10 generaties' Maakte hij mijn zin af. Er raasde van alles door mijn hoofd heen. Dit zal hij toch niet echt menen?

Afbeelding
'Nee, dit meen je toch niet echt hè?' Vroeg ik onbegrijpelijk. 'Jup, dit huisje heb ik ook gekregen. Dit zal betekenen dat wij dus met elkaar die 10 generaties moeten volbrengen.. Tenminste dat denk ik.' Zei hij en hij haalde zijn hand door zijn warrige haren heen. 'Nou oke dan, denk ik?' Stamelde ik.

Afbeelding
Jay pakte mijn hand stevig vast en fluisterde in mijn oor dat alles wel goed kwam. Hij probeerde me op mijn gemak te stellen. Maar ik betwijfelde of dit wel goed zo gaan lopen. Dit was nou niet echt het plaatje dat ik in gedachten van de vader van mijn kinderen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
rayex
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
191
Lid geworden op:
wo 21 sep 2011, 18:04

Re: 10G Vallain ~ UPDATE 1

Afbeelding
De volgende ochtend besloot ik eens een lekkere salade klaar te maken. 'Jay, moet jij ook wat te eten?' Schreeuwde ik door het huis heen. 'Ja lekker' Antwoordde hij en ik pakte een ander bord erbij en vulde zijn bord met heerlijke verse sla.

Afbeelding
Jay hield van boeken, elke keer als hij niks te doen had greep hij naar zijn boek. Hij verloor zich er helemaal in zei hij, ik had daar op geantwoord dat ik boeken maar saai vond en hij keek me verontwaardigt aan. 'Ons kindje ga ik ook heel veel laten lezen' Zei hij en hij ging aan de eettafel zitten.

Afbeelding
'Ons kindje? Zo jij hebt al wilde plannen zo te horen?' Vroeg ik met een ondeugend lachje op mijn gezicht. Hij nam een hap van zijn salade en zei: 'Ja Julia, ons kindje. Maar eerst moeten we dit huis maar verbouwen want ik vind dit echt niks.' Ik had instemmend geknikt, ik wist dat hij me begreep. Ik zou zo de laptop wel even pakken en wat mensen regelen die konden alles wel opknappen.

Afbeelding
Nadat ik onze borden afgewassen had pakte ik de laptop erbij en stuurde een mail naar een paar bouwvakkers rond. 'Het moet wel mooi worden Juul' Zei Jay en hij klonk een beetje bezorgd. 'Dat komt helemaal goed ik ken echt hele goede mensen, je zult verrast zijn!'

Afbeelding
Nadat ik de bouwvakkers geregeld had besloten we een filmpje te pakken bij de bioscoop in de stad. Onderweg had Jay het alleen maar over leuke namen en hoe we de kinderkamer zouden gaan inrichten. Ik vond dit al wel een beetje snel, maar het was wel leuk om te zien dat hij zo enthousiast was. Gelukkig wou Jay er echt voor gaan. 'Welke film gaan we eigenlijk kijken?' Vroeg ik aan Jay. 'Dit is mijn eerste verassing voor jou, het is echt een leuke film. Ik beloof het je.' Zei hij en hij stapte uit de taxi en trok me aan mijn arm mee naar binnen.

Afbeelding
We waren naar de film 'Body language' geweest. Ik had er tranen van in mijn ogen gekregen zo mooi vond ik het. Het was inderdaad een goede keus van Jay geweest. Ik stapte onder de douche en poetste mijn tanden. Ik zou zo lekker mijn bedje in stappen en morgen zou ons huis verbouwd worden. Ik had er al zin in!

Afbeelding
Toen ik de slaapkamer in kwam lag Jay al lekker te slapen. Ik vond het nog iets te snel om bij hem te gaan liggen dus besloot ik maar in de woonkamer te gaan slapen. Ik gaf hem nog een kusje op zijn wang en deed het licht weer uit. Eigenlijk was het best een leuke jongen.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie