Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

271 berichten • Pagina 2 van 14

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - G1 H10! DAILY UPDATE 23/10/11

Hoofdstuk 11.

Afbeelding
Deze foto is niet geschikt voor kinderen jonger dan twaalf jaar, zwangere mannen of vrouwen, mensen met een zwak hart of andere hartklachten.

Afbeelding
'Verdorie, mijn uitvinding is mislukt. Hoe kon dit fout gaan? Nou moet ik dus weer helemaal opnieuw beginnen!' Zeg Flip, heb je geen branderig gevoel? 'Neehoor, hoezo?' Nou, je kont staat in de fik.

Afbeelding
'O MY PLUMBOB, O MY PLUMBOB! HELP! HELP! MIJN ASS STAAT IN DE FIK! MOORD, BRAND, HELP! BEL DE BRANDWEER! BEL DE AMBULANCE! BEL DE POLITIE! HELLEPIE!' Chillex dude, de redding is nabij!

Afbeelding
'AAAAAAAAAH HIAAAAAAA, WHOOOAAAAAAAAH, HOEEEEEEEEHAAAAAAAA, WAAR BLJFT JOU HULP DAN? WHOOOOOOAAAAAHIEEEEEEEE OEE, OEE, OEE, OEEE, OEEEEELEELELELE! AUAUAUAUAUA!'

Afbeelding
'NEE, NEE, NEE MEES! NIET DE BRANDBLUSSER OP ME RICHTEN! NEE MEES, OOH MEES NOU BEN IK HELEMAAL NAT! MEES!' 'Je stond in de fik ja! Wat heb je liever?' Nou, ik zou het wel weten.

Afbeelding
'Alle oerplumbob's nog aan toe! Ik lijk wel een ontplofte na-maak einstein!' Dat ben je ook! 'Ooooh nietus!' Dat is een compliment, einstein is slim!

Afbeelding
'Goedzo Justin! Loop maar naar papa! Ja, en nu je andere voetje! Ja, en nu dat andere voetje weer! Nee, dat andere voetje! Goedzo! Ja, en nu dat andere voetje weer! Nee, zo kan je toch niet lopen! Niet achteruit! Kom terug! Hierheen! Goedzo, ja goedzo!'

Afbeelding
Wat gaan zij nou weer doen? 'Ze gaan twee dagen op een gratis vakantie. Waar dat in eens vandaan komt mag joost weten.' Wie is joost? 'Een gezegde.'

Afbeelding
'Yay! Twee dagen alleen thuis! Joepie!' 'Jippie! We gaan lekker de hele dag trampoline springen!' Gast, daar wordt je toch een keer misselijk van?

Afbeelding
Oke, heel de dag trampoline springen met mijn broertje ga ik dus niet doen. Wat moet ik doen? Kuch, kuch, denk na. Kuch, tiener, kuch, feest? Ja, goed idee! Joh.

Afbeelding
'Vrienden! Kom allemaal naar mijn huis toe! Mijn ouders zijn weg, dus ik geef een tienerfeest! Volwassenen en kinderen niet toegestaan! Trek je zwemkleding aan, we hebben een waterglijbaan!' Ben je daar niet te oud voor? No way!

Afbeelding
'HA! Ik wist het wel! Stelletje achterlijke tieners! Je krijgt nu een standje van de politie omdat je stiekem een tienerfeest gaf!' 'Maar mijn ouders zijn niet thuis, dus dan kan het!' 'Precies, daarom heeft EA ze op een tweedaagse gratis vakantie gestuurd zodat we jullie allemaal een standje kunnen geven!' TRIEST!
_________________

Korte update, dat mag wel een keer als ik dagelijks update! Ook even stemmen in de poll! Informatie over eigenschappen en dergelijke vind je op de eerste pagina!

Ik loop nu bij met updaten, ga vandaag weer spelen voor de laatste updates gok ik, maar tiener zijn duurt nog best lang dus ik denk dat het toch nog meer als twaalf update's worden, zeker als ik net als nu even een kleine doe, maar lezen want ik doe aan
DAILY UPDATE!
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: 5G Maddison! - G1, H11! daily update. 24/10/11

Dat met EA is geniaal :lol
De rest ook btw :3

Misschien vanavond :3
Ik heb nog een update klaarstaan :3
v

Laatst gewijzigd door Simsfreak op ma 24 okt 2011, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - G1, H11! daily update. 24/10/11

het spijt me, vandaag geen update! ik zit ook weer midden in mijn school. ik gok dat ik donderdag en vrijdag twee grote updates kan plaatsen, en het weekend helaas weer niet want ik ga een weekend je weg, excuses!

edit: het spijt me echt heel erg, ik kan niet updaten tot en met maandag! ik ga namelijk vrijdag middag al weekendje weg en vandaag en morgen kan ik ook niet updaten, sorry!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - G1, H11! MEDEDELING PAGINA 5!

LET OP!

Wegens extreme drukte, vele repetities voor een voorstelling van school, vele proefwerken, so's, toetsen, en een druk weekend, pas woensdag weer een update! De komende paar weken worden het erg weinig update's omdat ik dan elke dag moet repeteren voor dat schoolstuk. Maar ik beloof jullie dan ook een super vette update voor woensdag!

Ik heb trouwens heel even gesimst, donderdag, en toen is er iets stoms gebeurd met een familielid, maar goed. Woensdag zie je meer!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - G1, H11! MEDEDELING PAGINA 5!

EEN FLASH FORWARD.
Afbeelding

Ik vertel er niks over, raad maar raak!

Edit: Hier is iedereen al wat ouder, maar Jason is nog geen oudere hoor! Ik maak zijn haar telkens wat grijzer zodat hij niet in een klap oud en grijs is. Dat is hij wel bijna, helaas.

Laatst gewijzigd door Dave. op ma 31 okt 2011, 18:48, 2 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - G1, H11! mededeling+flash forward! 31/10/

Hoofdstuk 12.

Afbeelding
'AWESOME! Ik heb mijn eigen auto gekregen! Je bent geweldig!' Dankje! 'Wat? Ik had het niet tegen jou, ik had het tegen deze auto! Je bent echt geweldig'

Afbeelding
Ik wist trouwens niet dat jij zo creatief bezig kon zijn met beeldhouwen. 'Nou, het is dus eigenlijk heel leuk, je koopt een groot blok en je bijtelt, en bijtelt, en dan komt er misschien wel een prachtige wc uit!' Oja, want dat wil je ook hele graag maken...

Afbeelding
'O mijn plumbob, ik wordt een oude man.' Ach, wel nee. Je hebt alleen een paar hoop grijze haren en aardig wat rimpels, maar verder valt het wel mee. 'Ja, dat is nou het gene wat ik bedoel.'

Afbeelding
'Verjaardag tijd!' BLAAAAAAAAS.

Afbeelding
'Eindelijk een stoere tiener. Nu kan ik gaan uitvinden!' Wil je geen autorijles? 'Ik wil uitvinden!' Oke meneer, je krijgt een werkbank.

Afbeelding
'EN NOG TWEE VERJAARDAGEN! JIPPIE!' JIPPIE! 'TAART!' 'JIPPIE!'

Afbeelding
Wow. Ik ben trots op mijn twee grote meiden. Jullie zijn prachtig! 'Hihihi.' Aaaah, niet zo verlegen Lune! 'Dat hebben we gewoon goed getroffen.' Pfft, geluksvogel. Wat een toeval, jullie zijn met deze eigenschappen opgegroeid!

Afbeelding
'BAM! Die deed pijn!' Autsssssj. 'Hahahahaha!' 'Hihihihihi!'

Afbeelding
'En nu je knipperlicht uitsteken.' 'Ja pa.' 'Oke, nu druk je de rem voorzichtig in. VOORZICHTIG! Oke, nu wachten tot het rood licht is. Groen bedoel ik. Ja, nu kan je weer gas geven. En nu naar links sturen... Goedzo!' Je doet 't goed hoor.

Afbeelding
Jongens, wat gaan jullie doen? Hoezo zijn jullie zo netjes gekleed? 'We gaan naar het bal!' 'Yeah!' Nu al? Dat hoort toch pas aan het einde van je tienertijd, vlak voor je eindexamen ofzo? 'Nee, bij ons is het nu al.' Apart.

Afbeelding
Dat meisje kennen we Mees, dat is zeker je date? 'Sssst, ze mag niet van jou bestaan weten.' Tjongejonge, en bedankt. Hoezo heb je ze toch weer je normale kleren aangetrokken? 'Hij is gewoon raar.'

Afbeelding
'Praat Justin, praat, dit doen we nou al voor de vijfde keer, praat.' 'Jaja, ik doe mijn best om het snel te snappen.' Hele zinnen vloeien eruit, en nog dwing jij hem te praten? 'Ik praat al hoor.' En je bent klaar!

Afbeelding
Nou Justin, je bent een wereldwonder, niets aan doen!

Afbeelding
'Stel nou, als ik het groene drankje met de blauwe combineer, krijg ik dan een groen-blauw drankje of een blauw-groen drankje.' Mmm, daar vraag je me wat Lune, vraag het anders aan je leraar. 'En wat als ik rood met blauw combineer? Krijg ik dan rood-blauw, of blauw-rood?' Dan denk ik paars.

Afbeelding
'Vanille cakejes, brownies, koekjes, taart, cake, ik hou van bakken!' Ruikt lekker! 'Het is lekker! Wil je proeven?' JAJAJAJAJA!

Afbeelding
Huiswerk, en huiswerk, nog meer huiswerk, wiskunde, natuurkunde, scheikunde, biologie, nederlands, engels, frans, duits, economie, maatschappijleer, zo veel werk, zo veel vakken. Zo weinig plezier! Doe het dan samen met Flip. Die maakt het helemaal niet...

Afbeelding
Flip, hoezo ben je niet met je huiswerk bezig? 'Mmmm...' Wat doe je? 'Ik zoek de weg naar de schroothoop, dan kan ik gaan uitvinden.' En je huiswerk dan? 'Mmmmm....'

Afbeelding
Wat ben je weer creatief bezig man. Weet je al wat je later wil gaan doen? 'Nee, misschien een vrouw, en qua beroep, ik ben erg artistiek, dus wie weet hè?'

Afbeelding
HAAL DIE VINGER UIT JE NEUS, SMEERLAP! 'Hihihihi' Leuk haar trouwens. Gedownload op TSR? Wat leuk, wat een toeval, nou zeg!
_________________

Oke, dat was na lang wachten weer een update, ik ga nu verder aan hoofdstuk 13, dan zie je de flash forward terug. ):

Half negen weer meer! (:

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie