Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

271 berichten • Pagina 5 van 14

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - Laatste update G1, hoofdstuk 15! 27/11/11

Proloog G2.

Afbeelding
Wauw... Ik ben de stamhouder geworden van mijn familie. Ik ga gewoon de tweede generatie Maddison voortzetten! Ik wordt moeder. Ik krijg kinderen! Wauw... Een grote stamboom, waarvan ik zelfs stamhouder geweest ben. Mijn ouders zullen trots op ze zijn, ik ga ze helpen met hun droom!

Afbeelding
Stel je voor, ik, moeder van een groot gezin, twee schattige dochtertjes, misschien ook een zoontje. Een lieve man die voor het geld zorgt, ik die ze dan weer leer praten en lopen, en de was doen, koken. Ik wordt een geweldige moeder! Maar van wie... Makkertje is onwijs leuk, super leuk. Hij is een geweldige vriend, maar ik weet niet of ik van hem hou. Als in, houden van, nooit zonder iemand kunnen of willen.
_________________
Afbeelding

Oke, dit was dan een soort van nieuwe proloog, van generatie twee. Ze klinkt nogal naïef, maar dat is ze misschien ook wel... Binnenkort meer! Wat vinden jullie van de veranderde schrijfstijl? Ik moet nog even oefenen maar in mijn hoofd zit al een heel verhaal!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - PROLOOG GENERATIE 2! 27/11/11

Hoofdstuk 1 - Een leven in sprongen.

Afbeelding
Soms vergis ik me nog met mijn gedachten, dan staat mijn beste vriend, mijn maatje voor het leven, voor mij. Dan praat ik met hem en antwoord hij alles wat ik wil dat hij antwoord. Dan antwoord hij dat hij altijd bij me zal blijven, dat hij mijn beste maatje is. Dat hij mijn makker voor altijd blijft.

Afbeelding
Maar in de werkelijkheid is alles anders. De laatste tijd, is Makkertje meer dan een vriend voor mij. Ik krijg kriebels als ik naar hem kijk, ik bloos als ik met hem praat, en ik hang de hele dag om hem heen. Makkertje is nu niet meer dat denkbeeldige vriendje wat ik echt heb gemaakt, Makkertje is mijn hartendief. De jongen met wie ik gelukkig wil worden.

Afbeelding
Mijn broer had al snel zijn examen gehaald, hij is nu eindelijk volwassene, heeft een diploma en kan gaan genieten van het leven. Hij was als tiener zijnde al een creatief schilder, en wil nu als volwassene de top van zijn carrière bereiken. Grote jongens, met grote dromen, wat ben ik trots op hem.

Afbeelding
Zo trots als ik op Mees ben, ben ik op mijn kleine broertje, Justin. Hij is een flink stuk gegroeid en gaat al naar de middelbare school. Mees heeft hem leren autorijden in zijn auto. Soms vraag ik me af of het leven niet te snel gaat, of mijn broer en broertje niet te snel groeien, dan ben ik bang dat mijn jongste broer me voorbij groeit, of dat mijn oudste broer te oud wordt om lol mee te hebben...

Afbeelding
Mees is de laatste tijd steeds serieuzer aan het worden. Zo zijn Mees en Manon nu verloofd, en is Manon bij ons ingetrokken. Manon is een schat van een meid, maar ze zijn zo serieus, ze praten zo vaak over kinderen, de bruiloft die er natuurlijk aankomt. Ik moet er eigenlijk nog niet aan denken. Hoezo is Mees geen heir geworden? Hoezo wou hij dat nou niet?

Afbeelding
En dan heb ik nog mijn lieve tweelingzus, Lana. We hebben onze examens al gehaald en wachten op de uitslag. Ze doet me denken aan mijn moeder, die er natuurlijk nog steeds is, maar voor mij lijkt ze als een druppel water op haar. Het is dan ook mijn ouders' enige blonde kind. Ik hou van haar, ik zou niet zonder haar kunnen.

Afbeelding
Ja, natuurlijk hebben wij ook onze examens gehaald. Samen hebben we ze in de lucht gegooid, trots dat we zijn. Lana heeft hem niet eens nodig, zei ik tegen haar, omdat ze schrijfster wil worden, maar ik wel. Ik weet nog niet wat ik wil worden, ik heb wel talenten, maar de wereld is voor mij een groot schetsblok, die ik kan bewerken zoals ik dat wil.

Afbeelding
Makker is nog steeds een schatje. We zijn de laatste tijd alleen maar hechter geworden. We zoenen vaak, maar hebben geen vaste relatie. Onze relatie is bijzonder, speciaal, geweldige goede vrienden, maar ook geweldige, goede aanbidders. Mijn leven zonder al deze schatten, ik kan het me niet voorstellen. Maar het echte leven moet nog komen, moeilijke tijden, fijne tijden. Ik moet het allemaal nog meemaken...
_________________
Afbeelding

Oke, dat was het eerste hoofdstuk van generatie twee! Iedereen is weer wat ouder, en het wordt tijd dat Lune uit huis gaat. Nu zijn jullie bij van alle vooruitgangen, en kan Lune's echte leven beginnen!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - G2, H1 - Een leven in sprongen. 28/11/11

Ik ga jullie weer even inlichten van mijn situatie.

Het zag er rooskleurig uit, want mijn moeder had de Sims 3 Beestenbende voor me gekocht, ik heb van Sinterklaas de Sims 3 Buitenleven gehad, geïnstalleerd en ik was dus met het huis bezig. Totdat, het huis twee keer vastliep tijdens het inrichten, en ik er achter kwam dat ik beestenbende pas met kerst (waarschijnlijk, anders weet ik het echt niet) krijg.

Toen, kreeg ik mijn rapport. Daar ga ik het niet uitgebreid over hebben, maar het komt er op neer dat mijn ouders teleurgesteld waren. Dus, muis en toetsenbord afgepakt, geen computer voor Dave, dus voorlopig ook geen Sims. Vanavond had ik rapportgesprek met mijn ouders en mentor en het was wel een positief gesprek, ik ga er harder voor werken. Ik moet wel wat goede cijfers laten zien voor dat ik mijn toetsenbord en muis terugkrijg, helaas... ):

Maar goed, laten we het er op houden dat het terecht is, en ik vind toch dat ik mijn best moet doen voordat ik iets verdien. Zo denken mijn ouders er namelijk ook over.

Dat was het dus, voorlopig geen update, ik licht jullie wel in als ik weer kan Simsen, en dan beloof ik ook de beste update ever! p:

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie