Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

271 berichten • Pagina 4 van 14

Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: 5G Maddison! - G1. UPDATE H12+13! 02/11/11

Leuke stamboom :)

En als mijn sims in de fik staan, zet ik het op pause en denk ik helemaal uit hoe ik het laat stoppen 8-)
En dan gewoon de vlammen verwijderen met testingcheatsenabled true en de gemoedstoestand :sleep

Dat zijn lange woorden :bored
Just be kind.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - G1. UPDATE H12+13! 02/11/11

Ik heb nog een vervelende mededeling. Ik sta voor natuurkunde twee tekorten op mijn cyferlijst, en die kan ik dus niet meer verbeteren, en van mijn vader mag ik geen twee onvoldoendes staan op mijn rapport. Ik sta dus waarschijnlijk twee onvoldoendes op mijn rapport, en mijn vader zei als ik dat stond dat dan mijn computer in de doos ging, dus dat ik die pas terugkrijg als het er bijvoorbeeld nog maar een is en dat is misschien pas na kerst...
Ik hoop dus heel erg dat het niet zo erg zal zijn, anders zullen er over een poosje een poos lang geen update's komen... ik denk dit weekend weer een update, maar dat verschild nu echt want ik moet echt heel erg mijn best doen voor school.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - G1. UPDATE H12+13! 02/11/11

Hoofdstuk 14.

Afbeelding
Na die diepe rouw om je broer Flip wou je zeker wat anders aan je hoofd hebben? Ja... Als ik aan het schilderen ben denk ik alleen nog maar aan het schilderen. Dan hoef ik ook niet bang te zijn dat ik Flip ineens overal zie opduiken terwijl dat niet kan... Maar het gaat gelukkig weer stukken beter!

Afbeelding
'Een flinke scheut wasmiddel... zo...' OMG, JASON! Wat doe je? Ik doe de was... Why? Omdat Ella dat altijd doet, en nou wou ik het een keer doen.

Afbeelding
'KOM HIER ZADEN, IK GA JULLIE VANGEN MET DEZE DOOR FLIP UITGEVONDEN MACHINE. WRAAAAAAAH!' Ahem, het enige wat je gevangen heb is de krant. Je meent het...

Afbeelding
Kijk eens, ik heb mijn planten allemaal vervangen, de oude waren zo een beetje allemaal dood, en er staan nu ook sproeiers, dan blijven ze wat langer leven. Slim, slim... Appeltje voor de dorst? Lekkerrr!

Afbeelding
'Yeah baby, trow the guitars in the air! Woohooo! Party rocking!' AWESOME! Een gitaar bug! Dit zien jullie niet, maar die gitaar draait nu in supersnelheid rond op haar hand, weird.

Afbeelding
'Drink maar op, Makkertje van me!' Serieus, tegen wie praat je? 'Tegen Makkertje, toch Makkertje?' Sorry hoor, maar ik zie toch echt niemand. 'Straks wel, want ik heb eindelijk het goede brouwsel ontdekt zodat ik Makkertje echt kan maken!' Ik ben benieuwd.

Afbeelding
'Makkertje, gaat alles goed, hoort dit zo te gaan, we willen geen doden! Makkertje? MAKKERTJE!'

Afbeelding
'Yay, het is gelukt! Makkertje is nu echt!' Joepie! Gefeliciteerd!

Afbeelding
'Hihihi, ik ben Makkertje, een vriendje van Lune.' 'Waar kom je vandaan dan?' 'Ik was een denkbeeldig vriendje van Lune, weet je die pop die ze kreeg toen ze geboren werd? Dat ben ik, ze heeft me met een brouwsel echt gemaakt!' 'Wow, leuk joh! Welkom in de familie!'

Afbeelding
'Wist je dat Lune Maddison barst van het geld?' 'Hihihihi' Vet grappig, dat roddelen.

Afbeelding
Oke, let niet op Makkertje maar op die beelden, die heeft Jason gewonnen omdat hij bepaalde niveau's heeft gehaald met acteren, hij zit nu in 9, maar hij wordt niet veel beroemder meer dan 4 sterren en nog een stuk, iemand weet hoe? 'Let wel op mij!'

Afbeelding
KNUFFEL!

Afbeelding
'Let op, ik heb een pli-jee geleerd op ballet!' Aait, dat is dan weer wel leuk aan ballet, weet je waar je kind mee bezig is!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik hou van kinderen in een speeltuin, Makkertje is zo onwijs cute vind je niet?

Afbeelding
Aaaaaah, arme Makkertje, ik snap wel dat je je wou omkleden hoor! Schiet maar op! Damn! Dankjewel. Au...

Afbeelding
Een hele verbetering jongen, al zeg ik het zelf. Je ziet er intelligent uit, en je heb dat leuke denkbeeldige-vriend jasje aan. Vet! Hiermee ga ik meisjes versieren! Al blijf je bij Lana uit de buurt hè! Oké, vooruit, als je dat echt wil, maar ik heb je alleen echt laten worden als vrienden hoor...

Afbeelding
Och, de mooie Lana toch, wat ben je een prachttiener geworden! Ik ben trots op je, ook op je cijfers. Je bent vast heel ambitieus. hint, hint. Goh, dankje!

Afbeelding
Gutgutgut, dat grut schiet op. Je lijkt totaal niet op je zus, een verlegen meid en ik zie nou al dat je ook nog eens een hopeloze romanticus bent. Hoe moet dat ooit goed komen als er een jonge jongen hier rondwandelt?

Afbeelding
Aaah, al het grut op een rijtje. Oh wacht, we moeten een heir kiezen. Weten jullie eigenlijk wel dat een van jullie de generatie door gaat zetten zodat we 5 generaties Maddison halen? 'Jaaaaa...' In koor, wat lief. Maar goed. STEMMEN!
_________________

Ik wou dat Makkertje de heir kon worden, maar dat gaat niet want hij is geen echt kind, en Justin kan het ook niet worden omdat die geadopteerd is, nou Flip is duidelijk, en nu blijven deze drie schatten over, ik heb een voorkeur, al vanaf het begin. hint, hint. Maar jullie mogen bepalen! Stemmen hieronder vermelden!

Reacties?

Edit: Ik ben van plan om de verhaallijn van generatie 2 wat serieuzer te maken, dus dramatischer maar ook met meer actie. Dat wordt wel meer werk dus dan wordt er wel minder vaak geupdate. Ik neig nu al om twee keer in het weekend te updaten en verder door de week niet, dus misschien is het nog geen gek idee. Ik heb ook een manier gevonden om betere foto's te maken, gewoon printscreen maar dan moet ik ze wel allemaal gaan bewerken.

Laatst gewijzigd door Dave. op za 12 nov 2011, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - G1 update H14. 10/11/11

Ja, die poll is heel vaag, want als ik die neer zet staan alle namen er drie keer ofzo, dus graag hieronder stemmen in een reactie. (:

Edit: Ik wil minstens tien stemmen, anders kan ik ook niet verder updaten omdat ik het anders oneerlijk vind met maar een paar stemmen.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - G1 update H14. 10/11/11

Stemtopic:

Mees
- davevanleeuwen

Lune
- Matthieu
- Simsfreak

- Leonie
- ixkilledxthexcookie
- djon black
- Noitra Dirdre
- Robin_Sim

Lana
- /
_________________

Hier staan alle stemmen vermeld, onder de namen Mees, Lune en Lana staat wie op wie gestemd heeft, zodat iedereen ook maar echt een keer stemt! Wil je je stem alsnog veranderen, dan kan dat altijd! Stemmen kan als bericht.

Laatst gewijzigd door Dave. op di 15 nov 2011, 16:54, 5 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - Stemtopic heir generatie 2! 12/11/11

Mededeling!

Generatie twee komt er bijna aan, en die gaat heel anders worden. Vanaf generatie twee zullen we standaard alles meemaken vanuit de ogen van de heir, en anders wordt dat aangegeven. Het wordt dan echt een verhaal en het wordt dan serieuzer als generatie een. Ik weet dat het heel anders gaat worden maar ik hoop dat er dan meer mensen gaan lezen.

Er zijn nu met mij erbij 6 stemmen uitgebracht, dit is nog niet veel maar het is best wel duidelijk dat Lune dik voor staat. Er kan nog steeds gestemd worden.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - Stemmen heir generatie 2+MEDEDELING! 15/1

Nog een mededeling!

Er kan maar gestemt worden tot donderdagmiddag vier uur aanstaande! Je hebt dus nog vierentwintig uur om je stem te verzilveren!

De stand:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Mees
- davevanleeuwen

Lune
- Matthieu
- Simsfreak
- Leonie
- ixkilledxthexcookie
- djon black
- Noitra Dirdre
- Robin_Sim


Lana
- /

Laatst gewijzigd door Dave. op do 17 nov 2011, 21:54, 4 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - Stemmen heir generatie 2+MEDEDELING! 15/1

Uitslag heir generatie 2 bekend!

Jullie hadden het natuurlijk allemaal al verwacht, maar Lune wordt de heir van generatie twee! Hiep, hiep, hoera! Morgen de laatste update van generatie 1. Generatie twee begint in het weekend!

Mededeling:
Ik heb het komende week erg druk met elke dag een voorstellen, dus verwacht volgende week maar geen update en dit weekend wel! (:
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - Heir generatie 2 bekend! 17/11/11

Nee, die foto's zijn wazig omdat hij de screens niet opslaat die ik met c maak. dus gebruik ik het roze fototoestelletje en daarmee kan ik ze op de sims website uploaden, daar moet ik ze dan weer vandaan halen en uploaden. Maar ik doe nu screenshot, en dan knip ik alle plaatjes, meer werk maar duidelijk betere kwaliteit zoals je op de laatste foto's zien van het stemmen enzo en zo wordt generatie twee ook.

Dan nog een mededeling.
Ik ben heel de week van 10.00 tot 00.00 op school voor voorstellingen dus verwacht absoluut geen updates en ik heb volgende week alle toetsen die ik moet inhalen van deze week dus ik weet echt niet wanneer ik aan generatie twee kan beginnen!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - Mededeling 22/11/11

Hoofdstuk 15.

Afbeelding
'Hahahahahaha, hahahahahaha, streepje! Hahahahahaha, niet zo hard! Auw, auuw! Hahahahahaha!' 'Justin wat ben je aan het doen?' 'Niks papa, echt niet!' 'Tegen wie praat je dan?' 'Eeeeh... niemand! Echt niet!'

Afbeelding
'Jongen, gaat het wel goed met je. Ik vind dit een vreemde situatie...' 'Sorry papa, ik mag echt niks zeggen!' 'Wat ben je hier dan in hemelsnaam aan het doen?!'

Afbeelding
'JE HEBT HET GEFILMT! DAT IS GEMEEN!' 'Rustig maar Justin, ik wil alleen weten wat je hier doet...' 'Ik hou een kussengevecht...' 'In je eentje?' Laat hem maar Jason, het is een kind!

Afbeelding
'Ik ben zo zenuwachtig voor de middelbare school morgen! Je blijft wel bij me toch? Ik kan niet zonder jou!' Lana, dat kan toch niet. Jason vindt het al zo raar dat jullie de hele tijd tegen jezelf praat.

Afbeelding
'Oooooh Makkertje. Ik ben zo blij dat je nu eindelijk mens bent! Je bent echt prachtig, nog mooier dan ik jou in mijn gedachten had voorgesteld!' 'Hihihihi, dankjewel.'

Afbeelding
'Wat ben je eigenlijk sexy...' LUNE! JE BENT HIER VEEL STE JONG VOOR!

Afbeelding
'Lieve kinders. Mees, Lana, Lune, zoals jullie weten is Jason naar Hidden-Springs gekomen om vijf generaties voor te zetten, en een van jullie gaat er voor zorgen dat we verder komen dan twee generaties. Jason en ik hebben er over gepraat, en we wouden eigenlijk jullie mening weten.' 'Mam, Pap, ik heb verkering met Manon, dat weet je, maar ik denk niet dat wij de stam moeten voorzetten.' 'Dat begrijp ik Mees. En jij dan Lana?' 'Ik weet niet eens of ik kinderen wil... Maar Lune misschien wel, toch Lune?' 'Nou, het lijkt me wel gaaf ja.' Nou, dan wordt Lune de opvolger! Gefeliciteerd!

Einde generatie 1.
_________________

Vanaf nu zullen alle update's vanuit Lune gezien worden. De schrijfstijl veranderd. Ik weet dat het een groot verschil zal worden, maar ik hoop dat er hierdoor meer mensen gaan lezen.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie