Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

271 berichten • Pagina 11 van 14

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #5G Maddison. G2, H11! Verhuizen. Update 11/03/12!

Hoofdstuk 11 - Verhuizen deel 2.

Afbeelding
Lana had gelijk. Het is een heerlijk huis om in te leven, en het gaat veel beter. Ik ben lekker bezig, zorg meer voor Storm, en Lana heeft nu ook meer tijd om te schrijven. De heerlijke geur van spaghetti waait door de keuken, en ik snuif de geur diep in. Het lijkt wel of we allemaal veranderd zijn, Lana heeft veel meer rust, Storm blijft elke dag vrolijk, en ik, met mij gaat het prima. De keuken, woonkamer en badkamer zijn al aangepakt. Binnenkort wil ik de buitenkant van het huis een nieuw likje verf geven, maar eerst zal ik de slaapkamers doen.

Afbeelding
Ik pak wat was bij elkaar en stop het in de wasmachine. Het is het oude ding, maar ook daarvan heb ik iets prachtig kunnen maken. Ik loop naar de wasbak en draai de kraan open, ik was ze grondig, al dat verf gaat er maar niet af. Ik droog mijn handen af en kijk dan in de spiegel. Ik zie er niet uit, ik loop rond met een verwaarloosde knot en mijn oude kleding. Ik leg mijn handen op mijn gezicht, wrijf ermee, en ontdek dat ik nog helemaal geen rimpels heb. Ik zucht, waarom sla ik knappe man aan de haak, een stoere man...

Afbeelding
Storm zit al in zijn stoel, en ik voer hem kleine hapjes spaghetti. Het is een grote jongen, en binnenkort mag hij al naar de basisschool. Hij staart naar Lana. "Wat is er, jongetje?" Hij steekt zijn hand uit naar Lana's gezicht en begint hard te lachen. "Lana heeft een sliert op haar kinnen hanen!" Vlug veegt Lana hem weg, en ik lach even hard met Storm mee. "Jij bent ook een knoeiert hoor!" Trots steekt hij zijn handen in de spaghetti en veegt ze af aan zijn gezicht. "Kleine viezerik! Doe dat eens niet!" zegt Lana. Zij is wat beter in streng zijn, merk ik.

Afbeelding
Later die avond zit ik op internet te kijken voor spulletjes voor Storm's kamer. Ik zat te denken aan een prinsen thema, met kastelen en stoer speelgoed. Plotseling hoor ik Storm achter me. "Is dat voor mij?" zegt hij blij. Vlug klik ik de pagina omlaag. "Dat is een verassing. Zullen we jou nu maar lekker in bed leggen?" "Ja! Bij mama slapen!" roept hij blij. "Vooruit dan maar." Ik til hem op en breng hem naar boven. "Ik moet naar de WC mama." en hij rent meteen naar de WC. Slimme jongen is het toch.

Afbeelding
Een paar maanden later staat Storm naast mij zijn tanden te poetsen. Vandaag is zijn eerste schooldag, en al heel de week kijkt hij er naar uit. "Uws mwijn kwame awf aws iwk twuis kwom?" vraagt hij met zijn mond vol tandpasta. "Haal eens je borstel uit je mond, ik versta je niet." "Is mijn kamer af als ik thuis kom?" herhaald hij daarna. "Dat heb ik toch beloofd lieverd? Heb je zin in school?" "Ja, onwijs!" roept hij blij, en gooit zijn tandenborstel in de wasbak. "Breng jij me?" "Nee, anders red ik je kamer toch niet!". Teleurgesteld kijkt hij me aan.

Afbeelding
"Ik beloof dat hij af is, als je thuis komt!" roep ik Storm achterna, zodra hij naar de schoolbus rent. "Heb je je broodtrommel?" Snel rent hij terug, ik geef hem zijn tas aan, en dan rent hij terug naar de bus. Hij springt erin, en ik zie dat hij in zijn eentje vooraan gaat zitten. Ik ben benieuwd of hij snel vriendjes zal maken, altijd spannend.

Afbeelding
Zodra hij thuis is rent hij meteen naar zijn kamer. "Mama! Het is zo mooi!" roept hij blij. Ik loop richting de woonkamer. "Veel plezier met spelen, liefje." Ik besluit weer eens iets vrouwelijks te doen. Ik plof neer achter de tv en zet de herhaling van mijn favoriete soap aan. Voordat ik het door heb is het al weer avond.

Afbeelding
"Kijk mam, ik ben een prins!" roept Storm achter me. Ik draai me om, en klik de tv uit. "Vind je het mooi?" Hij knikt blij. "Heb je je computer gezien?" Weer knikt hij blij. "Mooizo!" En nu slapen, of niet? Hij knikt weer en rent weer naar boven.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #5G Maddison. G2, H11! Verhuizen deel 2. Update 20/03/12

Voorlopig geen update. Ik ga komende tijd veel aan school werken, dus ik ga het dagboek tijdelijk stil zetten.
Ik update al niet zo heel regelmatig meer, dus wil ik gewoon vooruit gaan werken met de sims, zodra ik weer simsen kan, zodat ik ook regelmatiger kan updaten.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #5G Maddison. G2, H11! voorlopig geen update.

Huh, ik zie het ook. Ik weet niet waar het door komt, ik ga kijken of ik het kan fiksen.

EDIT: Waarschijnlijk, doen ze het morgen weer, ik heb weer een mail van photobucket dat ik teveel foto's upload en dat ik pro moet gaan, en dat ze in de nieuwe maand weer te zien zijn, nog een dagje wachten. (;
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #5G Maddison. G2, H11! voorlopig geen update.

De foto's van mijn dagboeken zijn op de negende van de maand weer te zien. Het probleem is dat al mijn foto's te vaak worden bekeken en ik dan aan mijn maximale aantal zit, ingewikkeld, maar op de negende van de maand zien jullie ze dus weer!
Ik denk dat ik een tweede account aanmaak, zodat ik verder kan met foto's posten, dit is namelijk niet handig. (
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #5G Maddison. G2, H11! voorlopig geen update.

De Maddison's komen terug!
Afbeelding

School gaat stukken beter, ik heb meer tijd, en het wordt ook weer eens tijd voor dit dagboek! Ik had ook niet veel zin meer om met deze familie te spelen, als ik simste deed ik alleen maar met deze familie en dan liep het spel ook nog eens duizend keer vast. Ik heb dus een poos andere dingen gedaan, en ik run nu nog steeds een challenge, maar dit dagboek gaat ook snel van start! Het huis is bijna af, ik ben met de laatste kamers bezig, daarna ga ik veel screens maken en spelen, zodat we generatie twee snel (er gaat nog veel gebeuren in vier hoofdstukken) kunnen afronden!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie