Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

271 berichten • Pagina 2 van 14

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - G1, H7! update van 20/10/11!

Hoofdstuk 7.
Afbeelding
'OMG, weer een jongetje! Mees heeft een broertje! Flip! Flip, het broertje van Mees! Oh wat ben je een scheetje! Ik ben gewoon zonder hulp bevallen! Oh wat goed van mij, wat knap van mij! Oh ik ben zo goed.' Echt een poepje! 'Ja, je bent een poepie hé, een poepie hé?'

Afbeelding
'Je moet je schamen Jason. Ja, inderdaad Jason. Zeker weten Jason. Ja Jason! Hoe kun je je vrouw nou alleen laten bevallen Jason? Ja, hoe kun je Jason? Wat zielig voor haar Jason! Schaam je Jason. Ja, schaam je Jason!' Eh, Jason, je praat tegen jezelf he? 'Ja Jason, je praat tegen jezelf Jason.' He, nieuwe badkamer? Nee, een nieuw huis. Oh, wat leuk! Laat zien!

Afbeelding
'Prachtfoto niet waar?' Zeker. 'Het is niet veel soeps, maar het is wel een groot huis voor ons doen! Het heeft drie slaapkamers, een hobby kamer, een washok, hal, garage, keuken en leefruimte!' Wowie, doe maar luxe. 'Ja, zeker luxe!' Ken je het wereldwijde fenomeen sarcasme al? 'Nope.'

Afbeelding
'Mooie televisie mama.' 'Zeker Mees, die hebben papa en mama betaald.' Pfft, zonder mij was dat jullie nooit gelukt. 'Ik ben de gene die er voor gewerkt heeft hoor.' 'Ja, papa heeft er voor gewerkt niet jij!' 'SSSSSSJT! GTST begint net!'

Afbeelding
'Mmm, die assistent van meneer Bouwman is me wel een apart gevalletje zeg. Blijft hij in de serie, dat zou namelijk jammer zijn.' 'SSSSSST!' 'Ik weet het niet papa, ik denk het niet.' 'Huh, mag jij dit kijken van mama?' 'Weet ik niet.' 'SSSSSST!' Ja, ik volg het even niet door jullie! 'Ja Mees, mond dicht!' 'Maar ik...' SSSSSSSST!

Afbeelding
'Ella, wat heeft Janine ineens binnen gekregen waardoor ze zo ziek is?' 'Nou, Nick heeft de medicijnen verwisseld zodat Maxime de verkeerde gaf en zodat Maxime dan weer uit huize Sanders gaat zodat Nick haar niet meer in de weg heeft zitten en zijn gang kan gaan en...' 'SSSSSST!' 'Mees, je moeder is het even aan het uitleggen hoor want ik snap het niet.' Al let je op, dan snap je het vanzelf. 'Ja, wat hij zegt!'

Afbeelding
TV: 'Weten jullie zeker dat jullie het kindje willen laten adopteren. Je kan er voor kiezen om het niet te zien, of juist wel. Of dat je het kindje spullen meegeeft of juist niet.'. 'OMG WAT ZIELIG!' 'MEEEEEEEEEES HOU JE MOND NOU DICHT!' 'Ja mama.'

Afbeelding
'Haha, die Edwin komt er nu pas achter dat zijn vader's assistent gay is.' TV: 'Is hij gay?' 'Wist je dat dan nog niet?'. 'Wat is gay mama?' 'Dat snap jij nog niet.' 'Oke.'

Afbeelding
'En nu iedereen stil, zodat ik rustig GTST kan kijken!'
Zeg, ik denk dus dat Sjoerd het kind wil houden
Ella, Jason, Mees: 'SSSSSSSSSSSST!'

Afbeelding
Ik lig hier ook maar te wachten tot ik peuter wordt. Wat wil je dan doen? Niks. Dus moet je wachten. Maar wachten is saai, kan je me niet meteen laten opgroeien? Dat mag niet. Je kan toch een taart kopen? Dat mag niet. Dat mag niet? Doe gewoon. Dat mag niet! Doe het anders met testingcheatsenabled true. Dat mag ook niet, helaas!

Afbeelding
'Hoera, hoera, is de koffie nog niet klaar, nee, nee, nee, nee, geef me dan een kopje thee. Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria!'

Afbeelding
Afbeelding
Nou ben ik een schattige Flip met een hanenkam, stoer hè? Zeker stoer Flippo. Dankje! Geen dank. Toch bedankt. Oke. Geen dank! Oke.

Afbeelding
'Yay, peuters zijn zoveel leuker!' 'Brabbel, brabbel, brabbel' 'Laten we jou maar leren praten en lopen vind je niet?' 'Brabbel, brabbel, brabbel, brabbel.' 'Dat beschouw ik als een ja!' Hij zei in baby-taal: Zet me neer! en daarna zei die: En plassen en poepen! 'Dankjewel voor het vertolken!'

Afbeelding
'Kom maar flipje, kom maar flipje.' 'Brabbel, brabbel, brabbel!' Hij zegt: noem me geen flipje! 'Oh, oke. Kom maar flippie, goedzo, kom maar!' 'Brabbel, brabbel.' Ook geen flippie zegt hij. 'Oke, hier komen flip!'

Afbeelding
'Wowie, voorzichtig grote jongen van me, straks val je nog!' Dan vang jij hem toch op. 'Ik doe mijn best hoor.'

Afbeelding
'Helaas dat dat nieuwe huis er is, met wasruimte. Nou moet ik de was ook doen. FML!'

Afbeelding
Afbeelding
'Zo, was erin, waspoeder, wasverzachter, twintig minuutjes, en dan is die klaar.' Goedzo Ella, ga zo door! 'Kijk, dat willen wij vrouwen nou horen.'

Afbeelding
'Jippie, ik wordt straks ouder, en dan hoef ik ook niet meer in mijn broertjes wieg te liggen, dan krijg ik een echt bed! Ja, een bed! EEN BED!' Dat is echt veel fijner weet je... 'Ik ben benieuwd!'

Afbeelding
'Kijk hier komt nou een groot een persoons bed voor echte kinderen broertje.' 'Tsss, opschepper.' 'Echt niet!' 'Echt wel!' 'Niet!' 'Wel!' 'NIET!' 'WEL!' Aha, dat is het niet-wel spel!

Afbeelding
'Hoera voor Mees!' Hiep, hiep, hoera! 'En nu gaan we samen blazen Mees, blaas maar.' BLAAS

Afbeelding
Afbeelding
'OMG, ik ben zo knap, vind je niet?' Ja, echt wel Mees. 'En ik ben nu echt artistiek.' Ik ben benieuwd jongen, maak me trots!

_________________

Zo, dat was hem weer, volgende update nog twee verjaardagen, geboortes en nog meer spannends uit het leven van de familie MADDISON!

Oja, en Jason is nu Volwassene, maar hij schaamt zich ervoor dat hij nu rimpels krijgt en ouder wordt dus mocht ik geen foto's plaatsen! Maar je zal het wel merken dat die steeds grijzer en rimpeliger wordt. HAHAHAHAH!

Informatie over eigenschappen, en foto's staan op de eerste pagina!

Voorproefje:
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - G1, H7! update van 20/10/11!

Hoofdstuk 8.

Afbeelding
'Mijn nieuwe telefoon is awesome, vind je niet?' Super, welke heb je? 'Het is een simPhone, hij was heel duur zei mijn vader, dus ik moet er zuinig op zijn.' Mag ik even kijken? 'Ik moet er zuinig op zijn zei ik.' Oh, bedankt.

Afbeelding
'Morgen mag ik naar school van mijn ouders, ik heb er echt zin in hoor!' O mijn god. Na morgen niet meer hoor.

Afbeelding
'Oké, let op Flip. Één, twéé, KIEKEBOE!' 'Aaaaaah hihihihi.' 'Kiele, kiele, ik ga je de kieteldood geven Flip!' 'Neeeeee!' 'Jawel!' 'NEEEEEE! MAMAAAAA!'

Afbeelding
'Een knuffel dan?' 'Yay, broertjes-hug!' AAAAAAAAH WAT SCHATTIG!

Afbeelding
'Hierzo, ik moest van papa deze aan jou geven, succes met lurken. Het is warme melk.' Mees, je bent de beste broer ever! 'Dankjewel grote broer!'

Afbeelding
Zozo, deze jongen is hard aan het studeren voor school. 'Mmmmm...' Oke, je bent echt serieus met school bezig. Ga eens wat leuks doen joh!

Afbeelding
'Oke, ik ga al naar school! Nieuwe vrienden, nieuwe leraren, veel nieuwe dingen. JIPPIE!' Arme Mees toch.

Afbeelding
Die mevrouw is echt eng. En wat is de bus leeg. Gaat er niemand naar school ofzo? Idunno?

Afbeelding
Random vader-zoon foto.

Afbeelding
Random oppas-kind foto.

Afbeelding
'Oké Mees, laten we samen wat geks doen. Daar heb ik zin in. Nu ben je wat ouder dus kunnen we meer dingen met elkaar doen.' Wow, waar komt dat opeens vandaan Ella? 'Wat denk je Mees?' 'Oke, is goed!'

Afbeelding
'Oooh, heerlijk. Wat voel ik me jong zo op die schommel zwieren!' Ella, je bent nog jong! 'Nog wel ja, dus laat ik er dan maar goed van genieten!

Afbeelding
'Hahahaha mama, ik zei toch dat het leuk was! Dit gaan we vaker doen, samen schommelen in het donker in een speeltuin!

Afbeelding
Random moeder en zoon aan het schommelen foto.

Afbeelding
'Praat Flip, praat. Zeg mij maar na. Papa, papa, papa, papa, papa.' Hij kan al praten hoor? 'Ja, dat kan ik al.' 'Zeg dat dan meteen!'

Afbeelding
'Hoezo poep je uit jezelf? Ik heb het je niet eens gevraagd?' 'Jij poept ook uit jezelf hoor.' 'Ja, maar jij moet het nog leren.' Dat kan hij dus ook al hé. Waar was jij in zijn jeugd?

Afbeelding
'Tweede dag naar schoooool, tweede dag naar schoooooool, op mijn nieuwe fieeeeeets. OP MIJN NIEUWE FIETS!' Jongen, jongen. Hoezo hou jij zo van school? 'Omdat ik...' Het was geen serieuze vraag hoor.

Afbeelding
'SCHOOL, SCHOOL, SCHOOL, IK HOU ER ZO VAN. SCHOOL, SCHOOL SCHOOL, IK HOU ER ZO VAN! ELKE DAG LEREN, ELKE DAG LEZEN. SCHOOL, SCHOOL, SCHOOL, IK HOU ER ZO VAN!'

Afbeelding
'Hhhnnnggggggg, brrrrrrrrrrrrrrrrrrroeeeeeeeeeeeeem, ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, vrrrrrroeeeemmmmmmmm, vrrrrrroeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmm, toeeeeeet, toeeeeet! ieeeeeeeeeeeeee!' Hé, je kan joyriden, awesome! I LOVE LEVENSWEG!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
'HAHAHAHAHA PAPA STOP, STOP, STOP. HAHAHAHAHA NOOOOOU, STOP, STOP!'

Afbeelding
Ooooooh, mag ik straks ook een heerlijk vanille cakeje? 'Offcourse, alleen mensen die awesome zijn mogen!' AWESOME!

Afbeelding
'AAAAAAAH, AAAAAAAH, BRAND!' meisjes gil. 'AAAAAAH, AAAAAAH, MEES, BRENG JEZELF IN VIELIGHEID!' 'PAPA, WAAR RENNEN WE HEEN? HELP, WAAR MOET IK HEEN?' Wat dacht je van de brandweer bellen?

Afbeelding
'Pfffft, welke oenen zetten hun stoelen dan ook zo dicht bij de openhaard! Nou moet ik hier helemaal heen komen om te blussen!'
_________________

De paperazzo!
Afbeelding
OMG, dames en heren. Het is ongelofelijk maar de beroemde Ella Maddison is zojuist gespot met een huge-hoogzwangere buik! Wat een nieuws zeg!

Afbeelding
En hier, dames en heren. Mees Maddison, drie sterren beroemdheid, nu al, gespot tijdens het schilderen! Wordt deze jongen de toekomstige Picasso?
_________________

Afbeelding
Mees en zijn eerste kunstwerk.

Afbeelding
'Zeg mama, geloof ik klopt er iets niet aan jou.' Zo praat je niet tegen je moeder! 'Ik bedoel dus, hoe kom je toch zo dik? Je eet echt niet mega veel zeg.' Dat is hetzelfde ritueel geweest als jij hier nu dus staat. 'Huh? Dat doen de plumbob's toch altijd...'

Afbeelding
'Aaaaah wat leuk mam, je bent zwanger! Van een plumbob!' Nee, van jou vader! 'Wat, ik snap er niks van!' 'Ik hoop op een meisje.' 'Ik wil nog een broertje!'

Afbeelding
'Oke, dit keer ga ik rustig bevallen. OMYGOD, JASON WAAR BEN JE NOU WEER.' Hij is serieus werken. 'JASON HOE KUN JE, HIERKOMEN JIJ! OKE, MEES BRENG ME NAAR HET ZIEKENHUIS! ONEE, DAT KON DE VORIGE KEER OOK NIET. PODVERDORIE! MOET HET HIER!'

Afbeelding
'Een meisje!' Beetje apart dat je buik nog steeds dik is zeg... 'Sssssst, niks verklappen!'

_________________

Nou, dat zijn weer een hoop foto's.
Ik heb wel een spijtige mededeling. Ik heb al acht update's nu geplaats, en als ik niet meer lezers krijg dan stop ik na de eerste generatie met updaten maar ga ik wel verder met simsen. Ik vind het alleen wel leuker als ik natuurlijk kan blijven updaten.

Ik hoop dat iedereen nu toch wel echt gaat lezen!

Edit: Is mijn slechte foto-kwaliteit soms storend? Dat zou jammer zijn, ik kan er echt niks aan doen!

Edit: Denken jullie dat ik beestenbende zal kopen. Ik heb net namelijk ambities en levensweg gekocht, maar al die screens van beestenbende maken me zo enthousiast!

Laatst gewijzigd door Dave. op vr 21 okt 2011, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - G1, H8. update 21/10/11

Hoofdstuk 9.

Afbeelding
'Cakejes, cakejes, ik hou van cakejes. Cakejes, cakejes, ik hou van cakejes!' Zeg Mees, wil jij later kok worden ofzo? 'Ja! Net als mama, maar mama werkt al niet meer vanaf mijn geboorte!' Wow, dan hoop ik dat ze nu carrière kan maken.

Afbeelding
'Hallo mevrouw, wilt u iets overheerlijke kopen van mijn overheerlijke kraampje? Ik heb koekjes, brownies, cakejes, zeg maar wat u wilt!' 'Pffft, het is hier veel ste duur!' Is dit je eerste klant? 'Ja, iedereen vind het te duur. Ze kosten maar §20 per stuk!'

Afbeelding
'Mees! Binnenkomen! Je hebt genoeg verkocht voor vandaag!' 'Ik heb nog niks verkocht!' 'Ik zei binnenkomen!' 'NEE IK WIL VERKOPEN!' Hier heb je tien euro. 'Ik kom!'

Afbeelding
'Ik ben zo trots op Ella, ze heeft gewoon weer een lief kindje gebaard. Ja, ik hou van jou lieve Lana!' Aaah, wat een lieve kleine meid! Eindelijk voor Ella!

Afbeelding
'Jaja, jij bent lief hoor Lune, jij bent toch ook net zo trots als ik op mama?' Is het nou Lana of Lune? 'Allebei.' Huh?

Afbeelding
'Ella, ik ben zo blij met de kind...' 'Sssssh, zeg maar niks!' Zoen, zoen, zoen. Rustig aan hè?

Afbeelding
'Zusje? Zusje? Waar is zusje?' Huh, er staan twee bedjes! 'Ja, zusje en zusje! Waar zijn zusje en zusje?' OMP, EEN TWEELING! 'Joh.'

Afbeelding
'Yay, eindelijk een speelkasteel!' Is dat niet voor meisjes? 'NIET!' Oke. 'Zeg dan wel!' Onee, dit spel doe ik niet mee! 'NIETES!'

Afbeelding
'Hoezo heb ik geen roze speeldoos? Ik wil een roze speeldoos!' Jongen toch? Hoezo houd jij zo van roze? 'Roze is awesome!'

Afbeelding
'Stomme groeilat, ik groei geen pixel!' Dat komt pas als je weer jarig bent. 'Hoezo dan pas? Ik wil groeien!' Ach... je bent nog altijd het grootste kind. 'Wanneer ben ik jarig?' Binnenkort denk ik.

Afbeelding
'Twee poppen van opa Kriek. Ik wist niet dat Jason nog een vader had. JASON! HOEZO WEET IK NIET WIE OPA KRIEK IS!' Geloof ik bestaat die niet. 'Er staat hier: Wat ben ik blij met de tweeling. Van opa Kriek.' Yeah right.

Afbeelding
'Wow, ik ben een echt ster. Ik wordt tegenwoordig opgehaald door een limousine! En ik wou nog wel op mijn fiets naar het werk! Tjongejonge!' Wat ben ik trots op je, dat je het zo ver geschopt heb!

Afbeelding
'Ik wil nog niet jarig zijn! Ik wil in de roze speeldoos van Lana en Lune spelen!' Snel, wordt groot jongen! Dan wil je geen roze meer!'

Afbeelding
'O nee toch! Die vervelende paparazzi! Ik hou niet van roze! Ik ben nu een stoere jongen! Ga weg! Vooruit, weg!' Ik ben het maar, maar ik ben blij dat je niet meer van roze houd.

Afbeelding
En wie zijn deze schatjes? 'Lana, en Lune.' Heb ik wat gemist? 'Ja, een verjaardag.' Aha, vandaar.
_________________

Jup, een korte update is ook goed. Ik hou echt van deze familie! Ik loop bijna bij met updaten, maar anders werd het een grote update dus ik denk doe hem maar in tween, misschien vanavond alweer een update, en anders natuurlijk morgen!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - G1 H9! NIEUWE POLL+NIEUWE UPDATE 22/10/11

Hoofdstuk 10.

Afbeelding
'Beste onderdanen! Mees Maddison is, en blijf de baas over de kinderen! Ik ben de oudste, en als Flip mij van de troon wil stoten heeft hij dat mis! Ik zou maar oppassen mannetje!' Nou zeg Mees, dat kan wel wat aardiger! 'Vooruit, maar hij moet wel begrijpen dat ik de oudste ben!'

Afbeelding
'Brotherhugg!' 'YEAH!' YEAH!

Afbeelding
'Oké, even serieus. Ik heb een paar boobytraps geplaatst in huis voor papa. Dus wees opgepast! Ze zijn niet voor jou bestemd!' 'Oke, ik doe mijn best! Zal ik er ook ene paar plaatsen?' 'Nee, niet doen!' 'Oke.'

Afbeelding
Och Flippie toch, wat ben je naïef. MHUHAHAHAHAHAHAHA!' Ooooh Mees toch!

Afbeelding
'O nee he! Ik moet echt beter opletten, anders krijg ik alle boobytraps voor papa van mees over me heen.' Eh, ja. Kijk toch uit...

Afbeelding
'AAAAAAAAH MEEEEES! JE LOOG! MEEEEEEES DAT IS ZO GEMEEEN!' Ja... Ik had het kunnen vertellen. Maar jij had het ook kunnen weten hè? 'MAMAAAA! MEES DOET GEMEEN'

Afbeelding
'MEES WACHT OP MIJ! NIET ZO SNEL! MEEE-HEEEEES! WACHT NOU MEES! MORGEN GAAN WE MET DE BUS HOOR!'

Afbeelding
'HAHAHAHAHA DACHT HET NIET! DIE VROUW IS ENG!'

Afbeelding
'Oké Flip. Je hebt wel goed opgelet tijdens de les hè? Ik controleer je nu!' 'Ja Mees!' 'Oke, wat is 15+14?' 'Em...' 'Schiet op Flip, ik heb niet dagen de tijd!' '27?' 'Goed zo Flip! En hoeveel is 23-7?' '16...' 'Wat zei je?' 'Ehhh... 12!' Revange. Goedzo Flip! Hahaha!

Afbeelding
'Kom maar Lana! Goedzo, je kan al goed lopen meid! Kom maar bij papa!' Wow, ze is een wonder! 'Hoe gaat die met Lune?'

Afbeelding
'Lune doet het ook super!' Oke... weird dit. 'Goedzo Lune, kom maar bij mamie!'

Afbeelding
'Ik snap dit briefje niet Jason. Hier staat: Het Familielid van Ella dat heengegaan is zal heel erg gemist worden, maar het leed van Ella wordt wat verzacht door een erfenis van §30.641. Gebruik het geld verstandig!' 'Oh, jeetje gecondoleerd Ella, maar we hebben wel mooi §30.641 geërfd!' 'Maar er is niemand dood.' Handig zo een erfenis als beloning van levenslange punten!

Afbeelding
'He mam, dat is leuk! Misschien kunnen we nu de tuin opknappen met een trampoline en een speeltuin! Dat is leuk!' 'Ja, misschien wel Mees, daar gaan we over na denken.' DOEN, DOEN, DOEN, DOEN, DOEN!

Afbeelding
'Ja, ik weet het zeker.' -...- 'Dat wordt dan de vijfde.' -...- 'Nee, dat is geen probleem.' -...- 'Jawel, maar dan offer ik mijn sportruimte wel op.' -...- 'Nee. -...- Nee dat weet ze nog niet.' -...- 'Dat is geen probleem.' -...- 'Nee, dat komt helemaal goed!' -...- 'Oke, tot zo!' Wat doe jij nou weer?

Afbeelding
'Yay, nu kan ik mijn levenswens voltooien! Nog 31 dagen wachten en dan ben jij ook volwassene!' Weet Ella dit? 'Nee... hoezo?' Ach, laat ook maar.

Afbeelding
'Ah, tututu! Ah, tututut! Ah, tututu! Kleine Jussie! Justin!' Leuke naam. 'Ja, Ella is ook geadopteerd, dus die weet hoe fijn het is al kom je in een leuk gezin terecht.' Oh, dat weet jij niet he? In haar biografie staat dat haar stiefmoeder helemaal niet aardig is. 'Oh, dan geven wij dit kind een betere toekomst!' Lief hoor.

Afbeelding
'Gadverdamme, dit is de laatste keer dat we met de bus gaan. Die vrouw is echt eng!' 'Ik zei het toch!' Jij zegt wel meer Mees. 'Ja, inderdaad. Echt?'

Afbeelding
'Jij bent mijn beste vriendin Wokkeltje! Lalalala, tatatatata, nananana, ik zing voooooor jooooou!'

Afbeelding
'Lieeeeeeve Makkertje, jij bent mijn beste vriend! Lieeeeeeeeeve Makkertje, jij bent mijn beste vriend! Gut.

Afbeelding
'Oja, zo een pop, leuk joh. Hopelijk speelt Justin er niet zo veel mee als dat Lana en Lune doen, het lijkt wel of ze geen andere vrienden hebben!'

Afbeelding
'Whoah, happy birthday to me! Waarom vier ik het alleen?' Ik ben bij je jongen!

Afbeelding
Dude, hoe zie ik eruit als tiener? Tja, ik vind het wel oké, hopelijk de meisjes ook!

Afbeelding
Dude, auto rij les in het donker, is dat wel verstandig? 'Natuurlijk, ik let goed op, en het licht staat...' 'MEES OPLETTEN!' TUUUUT 'Oeps...'

Afbeelding
'Grrrr, ik mag pas auto rijden als het licht is, flauw hoor pa. Dan ga ik wel schetsen.' Ziet er goed uit jongen.

Afbeelding
O MY PLUMBOB! WAAR HAAL JE DAT MEISJE VANDAAN? Ssst, ik wil haar wat vragen! 'Wil je verkering met me?' O MY PLUMBOB! JE HEBT ME NOOIT WAT VERTELD! 'Hihihi, natuurlijk Mees! Gaan we dan ook samen naar het bal?' 'Natuurlijk!'

Afbeelding
SMAK!

Afbeelding
Och, jussie, wat ben je toch een dotje! 'Brabbel.'
_________________

Ja, dat was update 10 alweer! Ik gok op nog twee update's en dan is het einde van generatie 1 er al!
En, ik heb het gevoel dat mensen nu wel lekker zitten te lezen! Ik vind de updates nu leuk, omdat het is wel een verhaal maar gewoon zoals ik het lekker vind om te schrijven, toch?

Laatst gewijzigd door Dave. op ma 24 okt 2011, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: 5G Maddison! - G1 H10! DAILY UPDATE 23/10/11

Hoofdstuk 11.

Afbeelding
Deze foto is niet geschikt voor kinderen jonger dan twaalf jaar, zwangere mannen of vrouwen, mensen met een zwak hart of andere hartklachten.

Afbeelding
'Verdorie, mijn uitvinding is mislukt. Hoe kon dit fout gaan? Nou moet ik dus weer helemaal opnieuw beginnen!' Zeg Flip, heb je geen branderig gevoel? 'Neehoor, hoezo?' Nou, je kont staat in de fik.

Afbeelding
'O MY PLUMBOB, O MY PLUMBOB! HELP! HELP! MIJN ASS STAAT IN DE FIK! MOORD, BRAND, HELP! BEL DE BRANDWEER! BEL DE AMBULANCE! BEL DE POLITIE! HELLEPIE!' Chillex dude, de redding is nabij!

Afbeelding
'AAAAAAAAAH HIAAAAAAA, WHOOOAAAAAAAAH, HOEEEEEEEEHAAAAAAAA, WAAR BLJFT JOU HULP DAN? WHOOOOOOAAAAAHIEEEEEEEE OEE, OEE, OEE, OEEE, OEEEEELEELELELE! AUAUAUAUAUA!'

Afbeelding
'NEE, NEE, NEE MEES! NIET DE BRANDBLUSSER OP ME RICHTEN! NEE MEES, OOH MEES NOU BEN IK HELEMAAL NAT! MEES!' 'Je stond in de fik ja! Wat heb je liever?' Nou, ik zou het wel weten.

Afbeelding
'Alle oerplumbob's nog aan toe! Ik lijk wel een ontplofte na-maak einstein!' Dat ben je ook! 'Ooooh nietus!' Dat is een compliment, einstein is slim!

Afbeelding
'Goedzo Justin! Loop maar naar papa! Ja, en nu je andere voetje! Ja, en nu dat andere voetje weer! Nee, dat andere voetje! Goedzo! Ja, en nu dat andere voetje weer! Nee, zo kan je toch niet lopen! Niet achteruit! Kom terug! Hierheen! Goedzo, ja goedzo!'

Afbeelding
Wat gaan zij nou weer doen? 'Ze gaan twee dagen op een gratis vakantie. Waar dat in eens vandaan komt mag joost weten.' Wie is joost? 'Een gezegde.'

Afbeelding
'Yay! Twee dagen alleen thuis! Joepie!' 'Jippie! We gaan lekker de hele dag trampoline springen!' Gast, daar wordt je toch een keer misselijk van?

Afbeelding
Oke, heel de dag trampoline springen met mijn broertje ga ik dus niet doen. Wat moet ik doen? Kuch, kuch, denk na. Kuch, tiener, kuch, feest? Ja, goed idee! Joh.

Afbeelding
'Vrienden! Kom allemaal naar mijn huis toe! Mijn ouders zijn weg, dus ik geef een tienerfeest! Volwassenen en kinderen niet toegestaan! Trek je zwemkleding aan, we hebben een waterglijbaan!' Ben je daar niet te oud voor? No way!

Afbeelding
'HA! Ik wist het wel! Stelletje achterlijke tieners! Je krijgt nu een standje van de politie omdat je stiekem een tienerfeest gaf!' 'Maar mijn ouders zijn niet thuis, dus dan kan het!' 'Precies, daarom heeft EA ze op een tweedaagse gratis vakantie gestuurd zodat we jullie allemaal een standje kunnen geven!' TRIEST!
_________________

Korte update, dat mag wel een keer als ik dagelijks update! Ook even stemmen in de poll! Informatie over eigenschappen en dergelijke vind je op de eerste pagina!

Ik loop nu bij met updaten, ga vandaag weer spelen voor de laatste updates gok ik, maar tiener zijn duurt nog best lang dus ik denk dat het toch nog meer als twaalf update's worden, zeker als ik net als nu even een kleine doe, maar lezen want ik doe aan
DAILY UPDATE!
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: 5G Maddison! - G1, H11! daily update. 24/10/11

Dat met EA is geniaal :lol
De rest ook btw :3

Misschien vanavond :3
Ik heb nog een update klaarstaan :3
v

Laatst gewijzigd door Simsfreak op ma 24 okt 2011, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie