Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

271 berichten • Pagina 13 van 14

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: #5G Maddison - Hoofdstuk 2.13: Verlangens. (p.24)

Ohwauw, echt een goede update! Misschien dat ik gewoon niet meer in het verhaal zat, maar het kwam ook echt onverwacht enzo. Nouja, stiekem moeten ze gewoon weer bij elkaar komen. :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #5G Maddison - Hoofdstuk 2.13: Verlangens. (p.24)

--kim-- schreef:Aaahhhhhh super spannend!!! Ben benieuwd ;)
Kan niet wachten tot een nieuwe update :love
Hé wat leuk! Een nieuwe volger, of in ieder geval eentje die voor het eerste reageert. :p
Ik wil echt heel snel beginnen aan de volgende generatie, ik hoop dat ik deze week weer wat kan Simsen!
--kim--
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 11:28

Re: #5G Maddison - Hoofdstuk 2.13: Verlangens. (p.24)

Dave. schreef:
--kim-- schreef:Aaahhhhhh super spannend!!! Ben benieuwd ;)
Kan niet wachten tot een nieuwe update :love
Hé wat leuk! Een nieuwe volger, of in ieder geval eentje die voor het eerste reageert. :p
Ik wil echt heel snel beginnen aan de volgende generatie, ik hoop dat ik deze week weer wat kan Simsen!
Ik las je verhaal al eerder, maar het verwaterde... En nu ben ik weer helemaal terug ;) Hoop dat je snel weer kunt simsen :thumbsup
Enjoy every second of your life..
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #5G Maddison - Hoofdstuk 2.13: Verlangens. (p.24)

Hoofdstuk 14 - Hopeloos verliefd.

Afbeelding
Zuchtend laat ik me op de bank vallen. Sinds gister ben ik met mijn gedachten er niet bij. Elke keer als ik aan hem denk gieren de kriebels van opwinding al door mijn lijf. Ik vind het zo verschrikkelijk dat hij me in de steek had gelaten, maar om hem te zien gister voelde zo geweldig. "Lana, waar is Storm eigenlijk?" vraag ik. "Oh, Mark kwam hem ophalen om wat leuks te doen." "Huh? Maar..." Ik ben even in verwarring. Ik heb Storm verteld dat Mark zijn vader was maar... mijn gedachten worden onderbroken. "Ga eens boven kijken." zegt Lana dan.

Afbeelding
Nieuwsgierig loop ik de trap op. Wat zou Lana bedoelen? Ik loop straal voorbij de grote vaas bloemen, sta in de keuken en draai me om. Dan zie ik ze staan. Opgewonden loop ik naar de vaas toe, steek mijn neus in de bloemen en ruik de heerlijke geur. Gelukzalig zucht ik. Ik pak het kaartje wat er aan hangt. 'Vanavond gaan we naar de bistro. Mark' staat er op. Nog verward hoor ik de deurbel rinkelen. Ik laat de bloemen voor wat ze zijn en loop de trap af.

Afbeelding
Ik trek de deur open en Storm komt voor bij rennen. "Hoi mam!" roept hij, en weg is hij. "Dus. Ben je er klaar voor?" vraagt Mark. "Mark... wat is dit?" "We gaan uit eten, heb je de bloemen niet gezien?" "Jawel, maar..." "Nou, vanavond zie ik je dus bij de Bistro?" Ik knik verward. "Ik kom in het netjes, tot vanavond!" Hij steekt zijn hand op en draait zich om. Langzaam duw ik de deur dicht. De zenuwen gieren door mijn buik. Vlug loop ik naar boven. Wat moet ik aan?!

Afbeelding
"Wauw! Je ziet er prachtig uit!" zegt Mark. Hij pakt mijn hand vast en drukt er een kus op. Hij is veranderd. Volwassener. "Dankjewel." Zeg ik giechelend. Waarom begin ik nou weer te giechelen? Hopelijk merkt hij niets van mijn zenuwen, maar hij probeert me op mijn gemakt te stellen. We gaan zitten aan een tafeltje bij het raam. "Dus, met wie heb je een relatie?" zegt hij dan. Relatie? Wat bedoeld hij? "De man met wie je gelukkig ben, dat zei je gister." dringt hij aan. Ik giechel. "Oh, nou euh... Ik bedoelde eigenlijk Storm." beken ik. Ik zie dat hij blij lacht. Een perfecte avond.

Afbeelding
Giechelend hang ik in zijn armen. "Markie, kom je nog even mee naar binnen?" Ik probeer hem te kussen. Ik kan mezelf wel tegenhouden, maar ik wil het niet. Het enige wat ik wil is Mark. Mark, Mark, Mark. "Ik heb je gemist, Lune." zegt hij teder. Ik lach lief. "Ik jou meer." eindelijk mag ik hem een kus geven. Zijn warme armen strelen mijn rug, zijn warme lippen laten mijn gezicht tintelen. Zijn kussen zijn geweldig.

Afbeelding
Voor ik het weet voel ik heel zijn lichaam om me heen. We vallen op bed, het enige wat we nodig hebben is elkaar. Ik mag dan wel een zwak voor hem hebben, maar dolgelukkig ben ik nu wel. "Ik hou van je." fluistert Mark aan het einde van de avond. Mijn hart slaat op hol. Ik ook van jou, ik ook van jou! Ik kan het wel uit gillen.
_________________

Afbeelding

Oh, wat is dit een verschrikkelijk kleffe, romantische, overdreven giechelige update. Nou Lune is dus smoorverliefd, was te verwachten. Volgende week het laatste hoofdstuk, er zal dan een flinke tijdsprong tussen zitten, maar ik beloof dat generatie drie heel verassend gaat worden!
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #5G Maddison - Hoofdstuk 2.14: Hopeloos verliefd. (p.25)

Mier schreef:Leuke update, :laugh ben idd benieuwd of hun relatie nu echt stand houdt of het een one night stand was..
--kim-- schreef:Leuke update :love
I love it :wub
Ben echt benieuwd of het zo goed tussen hun blijft gaan..
Nou dit was het ongeveer laatste hoofdstuk, dus ga er maar van uit dat het zo blijft. De generatie is al afgelopen ongeveer.

Ik ben nu trouwens bezig om heel het hebben en houden uit Hidden Springs te verhuizen naar Sunset Valley. Ja, daar gaan ze wonen. Ik ben ook bezig met een nieuwe stamboom, waar dit alles voor is merken jullie wel bij generatie drie!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie