Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

271 berichten • Pagina 14 van 14

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: #5G Maddison - Hoofdstuk 2.14: Hopeloos verliefd. (p.25)

Hoofdstuk 15 - Leven in Sunset Valley.

Geschreven door Lana:

Afbeelding
De tijd in Sunset Valley vliegt. Lune kreeg een paar jaar geleden de kans op haar bedrijf naar Sunset Valley te verhuizen en dat heeft ze met beide handen aangegrepen. Inmiddels is Lune niet meer weg te denken als architect in Sunset Valley. En ikzelf? Ik zit met mijn hoofd bij papa, óf met mijn hoofd bij het buitenland. Ik kan er niets aan doen, maar ik droom er van om reisverhalen te schrijven van Al Simhara, Shang Simla en Champs les Sims. De reden dat ik het niet doe is papa dus.

Afbeelding
Papa is ziek. Vaak denkt hij dat ik Ella ben. Hij vergeet allerlei dingen, soms vraag ik me af of het wel goed is dat ze naar Sunset Valley zijn gekomen. Mama en papa wonen nu bij ons in, terwijl mama nog gewoon helemaal gezond is. De reden is vooral omdat papa elke keer aan mama naar Ella vroeg, toen besloot zij dat het tijd was om bij haar kinderen te gaan wonen. Storm wordt vaak voor Makkertje aangezien. Het is makkelijker om het spel mee te spelen dan elke keer uit te moeten leggen dat we het niet zijn.

Afbeelding
Ik weet dat ik op een dag in de auto stap en naar Champs les Sims rijdt. Het klinkt gek, maar ik zal toch wachten tot papa overleden is. Soms, als papa zijn goede dagen heeft zegt hij: "Zal ik een vliegticket naar Champs les Sims voor je boeken? Ik wil niet dat je voor mij hier blijft.". Dan hoef ik geen moment te twijfelen, ik blijf toch wel, zelfs als ik weet dat hij niet wil dat ik blijf. Het is mijn vader en zijn laatste jaren wil ik bij hem en de rest van mijn familie blijven.

Afbeelding
Mama is het gelukkigste op de dagen dat papa haar wel herkent en haar niet als een vreemde aan ziet. Op zo een dag leeft ze helemaal op, bakt ze allerlei taarten en geniet ze van de liefde en aandacht die hij dan wel weet te herinneren. Ook heeft papa hier geen last van fans die in Hidden Springs vaak zijn handtekening vroegen. Hij raakte dan in de war omdat hij die mensen niet kende. Als hij zo een goede dag heeft zegt die vaak "Sorry dat ik je niet elke dag herken.", dan lacht mama altijd en geeft ze hem een kus.

Afbeelding
Wat helemaal geweldig is, is dat mama elke avond kookt. Als sterrenchef uit Hidden Springs is dat niet zo gek. Mama doet vaak dingen met Storm. Ze brengt hem wel eens naar school, leert hem autorijden en ze praten vooral veel. Die band is onverwachts ontstaan. Ik heb haar wel eens naar hun band gevraagd en dan zegt ze: "Ik wil dat mijn kleinzoon later aan zíjn kleinkinderen kan vertellen hoe de allereerste stamhouders waren.".

Afbeelding
Storm heeft een passie ontwikkeld voor dieren. Toen hij kind was speelde hij elke dag hetzelfde simulatie spelletje met paarden en andere dieren. Hij vertelde er vaak over, tegenwoordig doet hij het nog steeds. Hij wil eigenlijk heel graag op paardrijles alleen durft hij het niet. Hij gaat niet naar de school in Sunset Valley zelf. Hij had het er moeilijk mee om zijn vrienden niet meer te zien, dus reist hij nu elke dag heen en terug naar Hidden Springs.

Afbeelding
In Sunset Valley heeft hij eigenlijk maar één vriend. Sunshine. Ze is een golden retriever, en Mark kwam er mee als cadeau voor Storm toen we nog in Hidden Springs woonden. Elke ochtend en elke avond gaat hij met haar lopen. Hij spreekt nooit af met vrienden, omdat zijn vrienden niet in de buurt wonen. Ook praat hij veel met een meisje op de computer, hij kent haar van het paardenspel forum. Hij weet eigenlijk alleen dat ze Tess heet, maar hij zegt dat hij het juist fijn vind om tegen een onbekend iemand te kunnen praten.

Afbeelding
En dan hebben we mijn zus nog. Lune doet haar werk, ze straalt, ze is gelukkig. 's Ochtends vroeg staat ze vaak al te schilderen. Het liefste schildert ze buiten. Ze vind de drukte van Sunset Valley fijn, we wonen langs een vrij drukke weg maar dat vind ze juist prettig. Later in de ochtend vertrekt ze naar haar kantoor waar al haar zaken bijgehouden wordt en in de middag gaat ze vaak bij klanten langs. Het is fijn om met heel de familie, op Justin en Mees na, te wonen.

Afbeelding
Pas geleden kwam Lune het vrolijke nieuws vertellen dat er een tweede kindje aan komt. Ik vind het knap dat ze er op hun leeftijd nog aan beginnen, maar Storm vind het geen probleem. Lune gelooft er heilig in dat Storm de generatie voort zal brengen, ze verwacht kleinkinderen van hem en ik durf te wedden dat die er komen!


Einde generatie 2.
_________________

Afbeelding

Sorry, maar ik wou deze generatie gewoon 'goed' afsluiten. Ik heb echt zo een enorme zin om aan generatie drie te beginnen! Generatie drie belooft, onthullingen, nieuwe mensen, ongeluk en vooral DRAMA! YEAH.
Dus, einde generatie 2. ;)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie