Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

De beste teletubbie is;

Tinkiewinkie
1
4%
Dipsy
6
25%
Lala
0
Geen stemmen
Po
8
33%
Regenboogtubbie
9
38%
Totaal aantal stemmen: 24

701 berichten • Pagina 25 van 36

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Hoofdstuk 17 {11/12/11}

^
Haha, najaa, mensen die de mensjes downloaden, veel plezier :p

Achja, ik doe het voor de mensen die het leuk vinden, als je geen zin hebt om het te downloaden, of het niet wil of wat dan ook, dan houd ik je niet tegen, maar ik heb het dus ook niet voor die personen online gezet ;)

En er is gezinsuitbreiding! Hoeveel zijn het er? Gewoon 1, of zelfs 2 of 3? En van welk geslacht is/zijn de baby/de baby's? Raad maar! :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Hoofdstuk 17 {11/12/11} Vr

Afbeelding
Afbeelding
Ik: Wat ben je aan het doen?
Ehh.. Omdat ik eh.. zwanger ben mag ik naar de buren kijken!
Ik: Oh, juist.. dus je bent zwanger?
Uhm, zoiets..

Afbeelding
OMG OMG OMG! ZIE JE HEM DAAR? JA, DIE VENT MET DIE TUINKABOUTER JA! ZIE ZIJN ONDERBROEK, BLIJ MET SMILEY´S! EN NOG ERG, HIJ SCHUIFELT MET ZIJN.. TUINKABOUTER! OMG!
Ik: Ah, dat is vast een zonde..
TUURLIJK! DAARVOOR GA JE NAAR DE BLAUWE PLAATS! OMG, DAAR LOPEN ALLEEN VERDOEMDE MENSJES ROND!

Afbeelding
ER ZIT IETS IN MIJN BUIK DAT ERUIT WIL! IK HEB TOCH GEEN SMURFENTAART GEGETEN DE LAATSTE DAGEN? HOLY PLUMBOB!

Afbeelding
Oooh hallo Zoe!
Zoe: Hallo mam.. Waaat ben je aan het doeeen? WHAT THE FACK, JE KRIJGT TOCH GEEN BABY HE? NEEEEEE! DAN MOET IK MIJN EENHOORNBED ZEKER AAN ZO'N KLEINE GEVEN! WEEEEH!

Afbeelding
Baby #6 Kai, is geboren met de eigenschappen Goed en Genie.

Afbeelding
Baby #7 Kristen, is geboren met de eigenschappen Vriendelijk en Einzelgänger.

Afbeelding
Baby #8 Kyle, is geboren met de eigenschappen Overenthousiast en Klunzig.

Afbeelding
OMG, ALWEER DRIE KINDEREN? NEE, LENNIE, WAT DOE JE ME AAN? IK WEET DAT IK NOOIT MEER TEGEN DE IJSCOMAN MAG ZEGGEN DAT HIJ DIE STICKERS ERAF MOET HALEN! HET SPIJT ME HEILIG LENNIE, WEES ALSJEBLIEFT GENADIG!
Ik: Je kan het ook anders bekijken, hoe meer kinderen in een keer, hoe sneller je bij die honderd bent.

Afbeelding
Ohjaa, ojaah, rustig Gwenny! Nog maar.. Nah, maar 92 kinderen! KOMT WEL GOED!

De Verjaardagen:
Afbeelding
Zeke is opgegroeid met de eigenschap Dapper.

Afbeelding
Zoe is opgegroeid met de eigenschap Makkelijk onder de indruk.

Afbeelding
Zara is opgegroeid met de eigenschap Ambitieus.

Nu Zeke, Zoe en Zara zijn opgegroeid, gaan ze het huis uit om plaats te maken voor nieuwe baby's.

- - - - - - - - - - - - - - - - -
Yay, nieuwe baby's :3
En als je je afvraagd waarom ze zulke kleuren kleding hebben; ik geef ze gewoon kleren in hun lievelingskleur :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
x_beestenbende
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
37
Lid geworden op:
zo 23 okt 2011, 15:53

Re: Gwen's 100 kleine hooligans ~ Hoofdstuk 18 {15/12/11}

Woow w88, doe je iets speciaals om een drieling met jongens en meisjes te krijgen of gebeurd dat gewoon zomaar bij mij zijn het altijd of 3 jongens of 3 meisjes en ik heb met watermeloenen en appels ook al geprobeerd maar dat lukt niet.. hoe doe je dat ?? :$ -x-
x_Beestenbende

Een dag niet gelachen een dag niet geleefd...

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie