Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

46 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

«Floor» seizoen 2! 26.8.2012

Floor
Hai hai, ik ben Floor Kooiman, 14 jaar, en ik zit op het atheneum. Op school haal ik redelijke cijfers, mijn vriendje is een voetballer (populair!) waardoor ik (gelukkig) niet meer wordt gepest. Ik heb namelijk nogal veel emo trekjes, maar ik ben dat helemaal niet! Gewoon omdat ik niet van vrolijk houd, en een piercing heb, maakt me toch geen emo? Maar goed, mijn thuissituatie is héél anders.

Mijn vader is ernstig ziek, hij heeft longkanker en chronische bronchitis, waardoor hij niks kan, en altijd benauwd is. Daarom gaat hij ook regelmatig naar het ziekenhuis, en zijn we daar ook veel geld aan kwijt.

Mijn moeder, een alcoholiste. Iedere dag als ik thuis kom van school is er minstens één fles sterke drank opengetrokken. Ze heeft door haar verslaving veel driftbuien, en daar ben ik altijd de dupe van....

Maar, er is nog iemand: mijn beste vriend Thomas. Sinds groep 2 zijn we beste maatjes, en onafscheidelijk. We doen echt alles samen, hebben veel beleefd en willen nog veel meer beleven. Maar toch is er wat.... ik kan het zo even niet bedenken....


Mijn nieuwe dagboek, ik ben er al een tijdje mee bezig geweest en hier is het :)
Het dagboek zou schokkend kunnen zijn, en daarom heb ik het op weebly gezet.

http://mweh.weebly.com/


Aantal updates: 8

Laatst gewijzigd door pipapanda13 op zo 26 aug 2012, 02:35, 20 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: «Floor» 21/9/11

Arme floor ):
En ik ben ook benieuwd! :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: «Floor» 25/9/11 update 3

;o
Heel erg leuk, maar het is wel zielig x:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie