Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2176
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 12:23

The Omega Legacy ~ H1 Gen1

Hey, ik ben terug, van weggeweest :D
tot nu toe heb ik geen van mijn verhalen volgehouden :$
Maar ben nu vastbesloten om dat wél te doen.
Ik heb mijn verhaal maar geen 10G genoemd omdat ik niet weet tot hoeveel generaties ik kom :P.
xx

~Proloog~
Ik ben de jongste van 3, eerst was Rose er toen kwam Heather, en toen ik Mya, ik heb nooit veel liefde gehad al mijn ouders liefde gingen naar Rose en Heather.
Mijn liefde voor boeken, en niet voor kleding, jongens en dat soort dingen maakt mij het buitenbeentje van de familie. En toen ik geslaagd was voor mijn examen, besloot ik om te verhuizen.
Ik verhuisde naar Twinbrook, een heel eind weg van mijn té rijke familie.
In plaats van een villa te kopen, gaf ik al mijn geld uit aan een schattig huisje opknappen.
Mijn verleden ligt achter mij, zodat ik een start kan maken met een nieuwe, grote familie.
Mijn doel om deze familie zo lang mogelijk te laten leven in Twinbrook.
~~

Updates:
~
Generatie 1, Mya:
Hoofdstuk 1

Laatst gewijzigd door TezzieSimz op zo 18 sep 2011, 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2176
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 12:23

Re: The Omega Legacy

Hoofdstuk 1

Afbeelding
Daar stond ik dan, in de deuropening van mijn nieuwe huis.
Het was nog een beetje kaal, maar zodra ik werk had gevonden kwam daar vast wel verandering in.

Afbeelding
Ik plofte op de tweedehands bank neer. En deed netjes mijn benen over elkaar. Stel je voor over 10 jaar zat ik hier, met een stuk of 3 kindertjes, 1 man, en bezoek, dan zat ik hier met een kopje koffie te praten over koetjes en kalfjes.

Afbeelding
Toen stond ik op om naar de boekenkast te lopen, de verhuizers hadden alle boeken er weer netjes in gezet. Ik keek naar een paar boeken, mijn lievelingsboeken, dat deed me ineens denken dat ik nog een computer moest kopen, en tot die tijd dan maar in de bibliotheek moest werken aan nieuwe boeken, want inmiddels had ik al 3 boeken geschreven en was bezig met de 4de.

Afbeelding
Ik draaide me om naar de klok en schrok. Het was al 10 voor 9 en ik had om kwart over 9 een sollicitatie gesprek! Snel pakte ik de stadsplattegrond van de salontafel en mijn portemonnee en rende toen het huis uit.

Afbeelding
Ik rende de voortuin uit en hield een taxi tegen. Nog 20 minuten om er te komen, hopelijk stond er nergens file. In mijn oude woonplaats stond het centrum altijd vast, zo irritant.
Inmiddels reden we al het centrum in, maar er reden bijna geen auto's.

Afbeelding
Om 5 over 9 stond de taxi voor het kantoor gebouw. Ik gaf de vrouw haar geld en liep naar binnen.
Ik was hartstikke op tijd!
Toen ik naar buiten kwam stond ik aan het begin van mijn carrière journalistiek.

Afbeelding
Toen, met een grote lach op mijn gezicht besloot ik naar de bibliotheek te gaan om veder te schrijven aan mijn boek. Ik pakte de stadsplattegrond uit mijn zak en zag dat ik alleen de straat moest oversteken! Ik liep de straat over en naar het gebouw wat de bibliotheek moest zijn.
Er was helemaal niemand en ik ging achter de computer zitten.

Afbeelding
Terwijl ik bezig was met mijn roman "Romea & Julius" kwam er een gezin binnen. De vrouw liep meteen naar de boeken, maar de jongen en de man bleven maar naar me staren. Een beetje ongemakkelijk tikte ik door, maar 5 minuten later stond ik maar op omdat ze bleven kijken.

Afbeelding
Toen ik langs ze de deur uit liep kon ik het niet laten om even achterom te kijken.
Ze staarden nog steeds naar mij. Ik zuchtte, die waren vast niet gewend aan nieuwe mensen.
Ik pakte mijn stadsplattegrond erbij en besloot om naar de supermarkt te gaan, al weer kon ik lopen, ik hoefde alleen maar de hoek om.

Afbeelding
Toen ik bij de supermarkt was geweest zag ik dat er naast een boekenwinkel zat.
Ik liep erheen en keek naar de rek boeken die buiten stonden, allemaal oude romans, mijn favorieten. Ik had alleen geen geld om er nu een paar te kopen. Misschien kon ik nu iets leuks gaan doen, om vrienden te maken. Ik besloot om naar de plaatselijke kroeg te gaan, dan hoefde ik alleen maar recht door.

Afbeelding
Eerst kwam ik langs het stadpark, met een standbeeld van de eerste burgemeester.

Afbeelding
Toen kwam ik langs de bistro. Een beetje te chique naar mijn smaak, want ik was juist dat chique ontvlucht.

Afbeelding
En toen stond ik voor de kroeg, het zag er gezellig uit en ik ging naar binnen.
Beneden bij de bar stond bijna niemand en ik besloot de vrouw voor mij te volgen, de trap op.

Afbeelding
Boven was er een soort disco, geweldig ik hield van dansen. Even helemaal losgaan.

Afbeelding
Met een grote grijns op mijn gezicht stond ik te dansen, alles was perfect.
Maar ik wist ergens in mijn achterhoofd wel, dat het niet perfect zou blijven.

~
En wat vonden jullie?

Laatst gewijzigd door TezzieSimz op zo 18 sep 2011, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Noukysims
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
za 13 nov 2010, 11:42

Re: The Omega Legacy

Leuk! Hoe heet dat ook al weer als je het wel iets ziet worden? O ja, veel potentie.
Eventjes een tip: ontvluCHt. Verder gewoon heel leuk :D!
Afbeelding
Gebruikersavatar
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2176
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 12:23

Re: The Omega Legacy

Noukysims schreef:Leuk! Hoe heet dat ook al weer als je het wel iets ziet worden? O ja, veel potentie.
Eventjes een tip: ontvluCHt. Verder gewoon heel leuk :D!
Dankje :D , en ik wist wel dat ik het fout had getypt :sweatdrop
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie