Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

39 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Wanna Be Startin' Hoofdstuk 2!

Ja, ik ga een nieuw verhaal beginnen. Natuurlijk zal ik 10G Jonshen ook updaten, dat beloof ik!
Ik zeg wel, dit verhaal zal eigenlijk niet heel lang worden, maar ook weer niet 1 update ofzo.
Dit is eerder mijn 'tussen' verhaal voordat Beestenbende komt :)

~~~~~~

Proloog

Afbeelding

'Hi all! Ik ben het, Milky', zeg ik vrolijk en zwaai. 'Ik woon samen met mijn vriend Guther in een appartement in Bridgepoort, ik werk als Mixoloog in een kroeg en ben... Wat apart volgens sommige. Mijn humeur is niet te verpesten, en dat is nog waar ook! Ik huppel graag en... Niet tegen Guther zeggen! Wat verliefd... Op Guther, yes..
En het is vreselijk, ik bedoel, hij is niet vreselijk, maar dat ik verliefd ben op hem.. Ik bedoel... Ach laat maar!'

~~~~~~

Laatst gewijzigd door Simmielove op ma 10 okt 2011, 16:09, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wanna be startin' something

Hoofdstukken:
Proloog
Hoofdstuk 1
Hoofdstuk 2

Laatst gewijzigd door Simmielove op ma 10 okt 2011, 16:09, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wanna be startin' something

Bedankt allemaal <3