Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

39 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Wanna Be Startin' Hoofdstuk 2!

Ja, ik ga een nieuw verhaal beginnen. Natuurlijk zal ik 10G Jonshen ook updaten, dat beloof ik!
Ik zeg wel, dit verhaal zal eigenlijk niet heel lang worden, maar ook weer niet 1 update ofzo.
Dit is eerder mijn 'tussen' verhaal voordat Beestenbende komt :)

~~~~~~

Proloog

Afbeelding

'Hi all! Ik ben het, Milky', zeg ik vrolijk en zwaai. 'Ik woon samen met mijn vriend Guther in een appartement in Bridgepoort, ik werk als Mixoloog in een kroeg en ben... Wat apart volgens sommige. Mijn humeur is niet te verpesten, en dat is nog waar ook! Ik huppel graag en... Niet tegen Guther zeggen! Wat verliefd... Op Guther, yes..
En het is vreselijk, ik bedoel, hij is niet vreselijk, maar dat ik verliefd ben op hem.. Ik bedoel... Ach laat maar!'

~~~~~~

Laatst gewijzigd door Simmielove op ma 10 okt 2011, 16:09, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wanna be startin' something

Hoofdstukken:
Proloog
Hoofdstuk 1
Hoofdstuk 2

Laatst gewijzigd door Simmielove op ma 10 okt 2011, 16:09, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wanna be startin' something

Bedankt allemaal <3
Ik had net de update af, sloot ik per ongeluk internet af, heel het hoofdstuk kwijt :(
Dan morgen maar!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wanna be startin' something

Thnks voor alle reacties, ben nog steeds bezig met de update, maar kap het telkens af omdat ik de update had maar helaas is die weg :(

Dankje, en over Word, ik vind dat maar een rot progamma -.-"
Ik doe het nu zegmaar via SN :3
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op di 13 sep 2011, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Wanna be startin' something

Misschien is het een idee om het eerst in word ofzo te typen en regelmatig opslaan zodat je zeker weet dat je niet weer alles overnieuw hoeft te schrijven. Dat doe ik ook en is best handig :3
Maar veel succes met het opnieuw schrijven o:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wanna be startin' something

Sorry dat deze up niet echt spectaculair is, ben nog steeds een beetje pissig dat ik die ene up helemaal kwijt ben ><
~~~~~~
Hoofdstuk 1

Afbeelding

'Ben thuis Guther', zeg ik vrolijk, Guther reageert niet en staart naar de tv, 'je mag wel reageren hoor!', zeg ik. Guther draait zijn hoofd naar me toe, 'het spijt me koningin', spot hij. 'Welkom terug, moet ik ook nog buigen?', boos kijk ik Guther aan, waarom kan zo'n knap iemand nu zo gemeen zijn?

Afbeelding

Ik zucht en plof naast Guther neer, die niet eens reageert als ik naast hem ga zitten. 'Je mag wel vragen wat ik gedaan heb hoor', zeg ik na een lange stilte. 'Dat mag, maar het moet niet', antwoordt Guther. Ik zucht diep en leg mijn kin op mijn handen.
Guther gaapt plots opeens en legt zijn arm op de rugleuning van de bank, ik leun wat naar voren, maar een rood hoofd is niet te verkomen. 'Als je het warm hebt, waarom trek je je jas dan niet uit?', vraagt Guther, 'goed idee', zeg ik en sta snel op.

Afbeelding

Ik sta op en hang mijn jas op, ik twijfel nog even, zal ik weer naast Guther gaan zitten? Nee, dat zal ik maar niet gaan doen.
Ik loop naar het bed en laat me erop vallen. 'Kan het nog harder', zegt Guther ten teken dat ik hem stoor, 'zal ik het een proberen?, kat ik terug.
Guther kijkt me boos aan.
Tja, vrienden moeten dat van elkaar pikken, toch? 'Ik ben moe', zeg ik opeens.
'Ga je slapen', antwoordt Guther kort, ik kucht even, 'ik moet vanavond nog werken hoor', zeg ik. Guther knikt afwezig, boos knars ik met mijn tanden.

Afbeelding

Ik zucht en sta op, 'ik ga even wat water drinken, niet dat ik denk dat jij daar op reageert', zeg ik somber. Ik loop naar de keuken, pak een glas en vul die met water, Guther kan toch wel wat aardig doen? Ach ja. Ik loop naar de bank toe en pak Guther's kin vast, 'weet je zeker dat je ook niks wilt', vraag ik, Guther rolt met zijn ogen en maakt zijn kin los, 'heel zeker', beaamt hij. Ik knik en klok gulzig het water naar binnen.

Afbeelding

Later die avond kleed ik me om in de jurk voor mijn werk. Ik werkte achter een bar, en moest dus de hele avond mensen vol gieten met alcohol. Gezellig. Dus niet.
Ik loer even naar Guther, maar hij kijkt niet op of om, hij heeft me volgens mij nog nooit in deze jurk gezien, helaas. 'Ik ga!', roep ik en ik loop naar de deur, ik hoorde Guther wat brommen voordat ik de deur sloot.

Afbeelding

Onderweg denk ik de hele tijd aan Guther, waarom bestaan er geen knappe, lieve jongens die op Guther lijken. Waarom, waarom is de wereld zo wreed? Ik houd van Guther, en ik weet heel zeker dat hij diep van binnen ook van mij houd, dat weet ik heel heel zeker. Of nouja, zover ik zeker kan zijn.
Als ik de bar binnenloop komt gelijk de manager naar me toe, 'je bent laat', snauwt hij. Ik knik en loop automatisch naar de bar, met een manager met een open mond achter me.

Afbeelding

De rest van de avond was.. Raar, ik verdien veel fooien, zoals altijd, maar er mist iets, maar wat..
Ik zucht en poets een glas schoon, wetend dat de manager zijn ogen in mijn rug steekt. Stomme stomme manager, stomme bar, stomme Guther. Ooh Guther, ik hoop dat niemand me nu ziet kwijlen, ik bedoel maar, het zal toch niet gebeuren dat ik... Ooh, Guther, je bent zoo knap!

Afbeelding

De rest van de avond was... Het is saai kan ik je vertellen, dronken mensen nog erger dronken voeren, goh, wat een lol zeg!
Dat is sarcasme, als je het nog niet doorhad. Zuchtend steek ik de sleutel in het slot van het appartement, stilletjes sluip ik binnen en sluit ik de deur achter me. Ik draai me om, klaar om me om te kleden, als ik Guther in zijn onderbroek op mijn bed zie liggen, hij had een knuffel op het bed gezet, ik wil niet wil niet weten wat hij daarmee gedaan heeft, en zijn hand lag erop. Ik krab wat ongemakkelijk op mijn achterhoofd, en schrik me dood als Guther opeens snurkt, maar al snel veranderd dat in liefde god wat is hij toch schattig als hij snurkt!

Afbeelding

Stilletjes kleed ik me om en ga naast Guther liggen, hij ligt nog steeds in dezelfde houding als toen ik binnen kwam, de schat! Ik zucht diep en haal mijn hand snel door Guther's haar. Liefde is gemeen, besluit ik.

~~~~~~
Eindelijk ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wanna Be Startin' Something Hoofdstuk 1!

@Simsesther
Nee ;o
Ik heb daarvan alleen het haar gebruikt zegmaar ;o
Maar dat idee van die tekst komt er wel van :3 op de foto's dan

Iig, bedankt beide <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie