Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

413 berichten • Pagina 3 van 21

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Hoofdstuk 7
'De tweede lading'

Afbeelding
'Vandaag was weer een pijnlijke dag vol scheuren, drukken en.. O jee, ik zal dit jullie liever besparen. Ik heb wel twee prachtige dochtertjes nu, ja inderdaad twee voor de prijs van één. Evy en Sue, zo heten de nieuwe aanwinsten.'

Afbeelding
'Omdat er binnen weinig ruimte is slapen mijn schatjes buiten. Ja ik weet het, het is vreselijk! Elke ochtend met mijn dure pantoffeltjes over die vieze stenen en koud dat het 's nachts is! Het is horrable om 's nachts in die kou luiers te verschonen, daarom heb ik Davis ook, die woont gelukkig nu bij me in huis.'

Afbeelding
'Wat een lieverd is het ook. 's Nachts houdt hij me warm, maar hij snurkt als een beest!'

Afbeelding
'Ik hoef Evy en Sue veel minder vaak te voeren dan Raphaël, geen idee hoe dat komt.. ''MEISJES! WAAR ZIJN JULLIE NIEUWE POPPEN?'' '

Afbeelding
'Ik heb mijn standbeeld, gebaseerd op mij, ook eindelijk af! Lijkt precies toch?'

Afbeelding
'Op een dag zullen zij net zulke prachtige sterren worden als mij..'
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Kaviaar en Kinderen (100 baby challenge)

Hoofdstuk 8
'Wat worden ze toch snel groot'

Afbeelding
'Vandaag heb ik afscheid genomen van Davis en ben met mijn kinderen verhuist naar een nieuw stulpje. Ik had eindelijk wel eens een bubbelbad en 28 kamers verwacht, maar het huis is maar een klein beetje groter en de kinderen slapen allemaal buiten! Ik zal dat snel regelen natuurlijk, maar op het moment hebben we eerlijk gezegd.. nou ja.. euh.. geen geld. Ik ben blut. Voor het eerst in mijn leven! Maar kijk eens wat een mooie kinderen er op mijn bank zitten. Links zit Evy, ze is een beetje verlegen, preuts, maar erg modieus, die gaat het ver schoppen! Daarnaast zit mijn zoon, Raphaël, hij is terug van de kostschool waar hij het best leuk had, maar hij wou wel eens naar een gewone school. Ik hoop dat hij het aan kan.. En rechts zit de rebelse Sue, het tegenovergestelde van haar zusje Evy. Maar die schoenen.. dat kan toch niet meer in deze tijd, mensen? ''UITTREKKEN, SUE!'' '

Afbeelding
'Ondanks dat mijn twee schattige meiden zo tegenovergesteld zijn houden ze zielsveel van elkaar, maar die zijn dan ook nog geen tiener natuurlijk.. ik hoop dat de hel dan niet losbreekt anders knijp ik er tussen uit!'

Afbeelding
'Raphaël en Sue zijn allebei een beetje rebels en houden van spookverhalen. Om de beurt vertellen ze dus een zo bloederig, spannend en smerig mogelijk spookverhaal. ''IEWL'' Verschrikkelijk is het, geloof mij en Evy, arme arme Evy moet ze allemaal aanhoren..'
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie